Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

WK 2014

Gestart door pvanbuijtene, december 06, 2013, 18:21:19

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op juli 05, 2014, 12:22:07
Dat is waarschijnlijk gekomen door de manier hoe ze hem op de brancard lazerden  :_schater

Vanavond Depay op links, Kuyt op rechts, kat int bakkie  :proost
Linksback en rechtsback? :devil

Len Cantello

Is er al ruimte in't vliegtuig geboekt voor de wereldbeker?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lore

Citaat van: Len Cantello op juli 06, 2014, 10:49:32
Is er al ruimte in't vliegtuig geboekt voor de wereldbeker?

ik ben al blij dat advocaat niet meer bondscoach is, die is zo zuinig dat hij de wereldbeker in Brazilië liet staan om kosten te besparen!

poelie-lwd

Brazilië trekt alles uit de kast om in de halve finale van het WK tegen Duitsland over Thiago Silva te beschikken. De aanvoerder liep in de kwartfinale tegen Colombia tegen een gele kaart aan en is geschorst, maar het thuisland vraagt voetbalbond FIFA om de beslissing van arbiter Carlos Velasco Carballo nog eens te heroverwegen.


Silva kreeg de prent, omdat hij een doeltrap van David Ospina blokkeerde en de bal wegtrapte. Brazilië heeft nu een verzoek gedaan om die kaart te schrappen, omdat het volgens hen een samenloop van omstandigheden was. Het betrof in hun ogen een incident, omdat de verdediger juist terug in positie wilde gaan.

Wanneer Silva niet mag spelen, dan is Dante waarschijnlijk zijn vervanger. Hij zal dan een verdedigend koppel vormen met David Luiz, die op zijn beurt de aanvoerdersband overneemt. "Voor ons is dit een grote domper. Je kunt Thiago niet vervangen, omdat hij onze leider binnen en buiten het veld is", zei spits Fred.

Brazilië moet het in de halve finale ook doen zonder steraanvaller Neymar. De speler van FC Barcelona heeft een gebroken rugwervel, waardoor zijn WK voorbij is. Brazilië - Duitsland begint dinsdagavond om 22.00 uur Nederlandse tijd.

Dat geloven ze toch zeker zelf niet.  :_schater :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Voorstopper

Citaat van: poelie-lwd op juli 07, 2014, 14:57:53
Brazilië trekt alles uit de kast om in de halve finale van het WK tegen Duitsland over Thiago Silva te beschikken. De aanvoerder liep in de kwartfinale tegen Colombia tegen een gele kaart aan en is geschorst, maar het thuisland vraagt voetbalbond FIFA om de beslissing van arbiter Carlos Velasco Carballo nog eens te heroverwegen.


Silva kreeg de prent, omdat hij een doeltrap van David Ospina blokkeerde en de bal wegtrapte. Brazilië heeft nu een verzoek gedaan om die kaart te schrappen, omdat het volgens hen een samenloop van omstandigheden was. Het betrof in hun ogen een incident, omdat de verdediger juist terug in positie wilde gaan.

Wanneer Silva niet mag spelen, dan is Dante waarschijnlijk zijn vervanger. Hij zal dan een verdedigend koppel vormen met David Luiz, die op zijn beurt de aanvoerdersband overneemt. "Voor ons is dit een grote domper. Je kunt Thiago niet vervangen, omdat hij onze leider binnen en buiten het veld is", zei spits Fred.

Brazilië moet het in de halve finale ook doen zonder steraanvaller Neymar. De speler van FC Barcelona heeft een gebroken rugwervel, waardoor zijn WK voorbij is. Brazilië - Duitsland begint dinsdagavond om 22.00 uur Nederlandse tijd.

Dat geloven ze toch zeker zelf niet.  :_schater :_schater

FIFA is een corrupte bende, zou me niks verbazen als het ze nog lukt ook.....

Lore

Citaat van: poelie-lwd op juli 07, 2014, 14:57:53
Brazilië trekt alles uit de kast om in de halve finale van het WK tegen Duitsland over Thiago Silva te beschikken. De aanvoerder liep in de kwartfinale tegen Colombia tegen een gele kaart aan en is geschorst, maar het thuisland vraagt voetbalbond FIFA om de beslissing van arbiter Carlos Velasco Carballo nog eens te heroverwegen.


Silva kreeg de prent, omdat hij een doeltrap van David Ospina blokkeerde en de bal wegtrapte. Brazilië heeft nu een verzoek gedaan om die kaart te schrappen, omdat het volgens hen een samenloop van omstandigheden was. Het betrof in hun ogen een incident, omdat de verdediger juist terug in positie wilde gaan.

Wanneer Silva niet mag spelen, dan is Dante waarschijnlijk zijn vervanger. Hij zal dan een verdedigend koppel vormen met David Luiz, die op zijn beurt de aanvoerdersband overneemt. "Voor ons is dit een grote domper. Je kunt Thiago niet vervangen, omdat hij onze leider binnen en buiten het veld is", zei spits Fred.

Brazilië moet het in de halve finale ook doen zonder steraanvaller Neymar. De speler van FC Barcelona heeft een gebroken rugwervel, waardoor zijn WK voorbij is. Brazilië - Duitsland begint dinsdagavond om 22.00 uur Nederlandse tijd.

Dat geloven ze toch zeker zelf niet.  :_schater :_schater

Als zij dan toch willen dat het eerlijk verloopt vragen zij ook direct aan de FIFA of zij ook nog eens willen kijken naar die overtreding van Silva tegen Mexico, want die was donker-donker rood! Krijgt hij ipv 1 wedstrijd schorsing er gewoon nog eentje extra bij!

Wat denken ze daar wel niet?

wiekie1969

woensdagavond groot scherm bij de oldehove, entree 2 euro.

dizzhead

Niet normaal dit.

Dokkumer

Voordeel is wel dat ik eindelijk weer een keer vroeg kan slapen 8P

Welterusten

EastSide058

Gezellig daar in Brazilië
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Lore

Je zag elke wedstrijd van Brazilie dat zij gewoon een heel matige ploeg hebben, maar het liep steeds goed af. Nu is het echt aan de oppervlakte gekomen!

poelie-lwd

#236
Als de scheidsrechter de wedstrijd tegen Colombia niet had doodgefloten hadden ze al eerder met hun kloten op het hakblok gelegen...

Hoe dan ook, Argentinië ondergaat hetzelfde lot, 4-0 bij rust, eindstand 6-1.

Man van de wedstrijd, W Sneijder!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Len Cantello

Citaat van: poelie-lwd op juli 09, 2014, 13:20:33
Als de scheidsrechter de wedstrijd tegen Colombia niet had doodgefloten hadden ze al eerder met hun kloten op het hakblok gelegen...

Hoe dan ook, Argentinië ondergaat hetzelfde lot, 4-0 bij rust, eindstand 6-1.

Man van de wedstrijd, W Sneijder!
Juist! Maar, met 1-0 kan ik ook leven. Morgen weer vroeg dag, weest wel  ;)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

dizzhead

Citaat van: poelie-lwd op juli 09, 2014, 13:20:33
Als de scheidsrechter de wedstrijd tegen Colombia niet had doodgefloten hadden ze al eerder met hun kloten op het hakblok gelegen...

Hoe dan ook, Argentinië ondergaat hetzelfde lot, 4-0 bij rust, eindstand 6-1.

Man van de wedstrijd, W Sneijder!

fuck. net 10 euro op 5-1 ingezet.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op juli 09, 2014, 13:20:33
Als de scheidsrechter de wedstrijd tegen Colombia niet had doodgefloten hadden ze al eerder met hun kloten op het hakblok gelegen...

Hoe dan ook, Argentinië ondergaat hetzelfde lot, 4-0 bij rust, eindstand 6-1.

Man van de wedstrijd, W Sneijder!
Mwoah, daar wil ik niet alleen de arbitrage van beschuldigen. Ik vond Colombia met name de eerste helft ook bijzonder matig spelen. Verdedigend als een stel ouwe wijven.