Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

WK 2014

Gestart door pvanbuijtene, december 06, 2013, 18:21:19

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

We zijn door  :_schater maar hoe xD

Dokkumer

Op zijn Duits en Italiaans tegelijk ;)

brambo3004

Citaat van: Dokkumer op juni 29, 2014, 20:38:54
Op zijn Duits en Italiaans tegelijk ;)

Volgende ronde op zijn Grieks? :devil

Dokkumer

Dat was deze eigenlijk al :devil

Doe maar een lekkere Costa Ricaanse, die Grieksen hebben ons al kaalgeplukt 8P

Marc S

Citaat van: Dokkumer op juni 29, 2014, 20:38:54
Op zijn Duits en Italiaans tegelijk ;)

Het mag van mij, die twee hebben samen al 7 wereldtitels. Onze beurt?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op juni 29, 2014, 15:25:52
Die jongen komt uit Stiens en had volgens mij de reis gewonnen!

O ja omdat hij de Cambuur-online pool had gewonnen natuurlijk
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 29, 2014, 22:15:32
O ja omdat hij de Cambuur-online pool had gewonnen natuurlijk

:y :y, zeker, alleen wel raar dat ze de winnaar van de Cambuur-online pool bekend maakten op radio 538!

brambo3004

Citaat van: Lore op juni 29, 2014, 22:44:39
:y :y, zeker, alleen wel raar dat ze de winnaar van de Cambuur-online pool bekend maakten op radio 538!

ach dat is toch de enige pool die ertoe doet?! :D

Marc S

Zo, Duitsland had het ook niet bepaald makelijk met Algerije.

Lore

Citaat van: Marc S op juli 01, 2014, 10:13:18
Zo, Duitsland had het ook niet bepaald makelijk met Algerije.

Wat een passie bij Algerije, maar ik denk wel dat heel bestuurlijk Frankrijk blij was met de overwinning van Duitsland!

Marc S

Citaat van: Lore op juli 01, 2014, 11:10:37
Wat een passie bij Algerije, maar ik denk wel dat heel bestuurlijk Frankrijk blij was met de overwinning van Duitsland!

Dat zeker, moet je nagaan dat die twee anders ook nog tegenover elkaar kwamen in de volgende ronde. Vond het prachtig hoe Algerije speelde erg knap wat zij hebben gepresteerd.

Lore

Citaat van: Marc S op juli 01, 2014, 11:51:08
Dat zeker, moet je nagaan dat die twee anders ook nog tegenover elkaar kwamen in de volgende ronde. Vond het prachtig hoe Algerije speelde erg knap wat zij hebben gepresteerd.

Dan hadden ze beter het leger in kunnen zetten! Wordt nu trouwens ook een mooie pot!

pvanbuijtene

Einde wk voor Neymar vanwege gebroken rugwervel!

Len Cantello

Oranje naar de finale!  :0= HOLLAND!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Citaat van: pvanbuijtene op juli 05, 2014, 07:39:45
Einde wk voor Neymar vanwege gebroken rugwervel!

Dat is waarschijnlijk gekomen door de manier hoe ze hem op de brancard lazerden  :_schater

Vanavond Depay op links, Kuyt op rechts, kat int bakkie  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.