Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

WK 2014

Gestart door pvanbuijtene, december 06, 2013, 18:21:19

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: EastSide058 op juni 24, 2014, 13:52:34
Nooit verwacht! zo'n goede arbitrage als gisteravond bij Nederland - Chili, al mocht hij wel wat kaarten trekken bij die schwalbes van de Chilenen.

Eens, ik vond ook dat hij weinig fouten maakte en gelukkig niet mee ging in de aanstellerij van die Chilenen!

kannenman

drie keer gespeeld en drie keer gewonnen. Poule winnar, dat hadden weinig gedacht

Tukker

Citaat van: EastSide058 op juni 24, 2014, 13:52:34
Nooit verwacht! zo'n goede arbitrage als gisteravond bij Nederland - Chili, al mocht hij wel wat kaarten trekken bij die schwalbes van de Chilenen.
Die scheids trok zich mooi niks aan van de entourage. Opvallend vind ik het wel hoe lang de keepers met de bal in de hand mogen staan/lopen. Ik moet dan altijd weer terugdenken aan de slotfase tegen Ajax uit.

Maar Robben is inmiddels ook een synoniem voor schwalbe; zal wel de beierse invloed zijn  :P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Unknown

Nederland dat anti voetbal speelde...pfff. Maar goed, we doen nog mee, dus dan mag je niet klagen

AL

Citaat van: Unknown op juni 24, 2014, 17:09:37
Nederland dat anti voetbal speelde...pfff. Maar goed, we doen nog mee, dus dan mag je niet klagen

Heb totaal niets met Oranje.
Mexico laat prima voetbal zien en mag wat mij betreft Oranje naar huis sturen.
Zijn we ook meteen klaar met dat DKV en AZ gedoe op de tribune. Wat een ergernis zeg :R :R

Marc S

Citaat van: AL op juni 24, 2014, 17:27:15
Heb totaal niets met Oranje.
Mexico laat prima voetbal zien en mag wat mij betreft Oranje naar huis sturen.
Zijn we ook meteen klaar met dat DKV en AZ gedoe op de tribune. Wat een ergernis zeg :R :R

Vind het ook vreselijk, maar ben Nederlander, en dus ook voor oranje, laat ik een aantal mensen die zich als clown verkleden op de tribunes niet voor mij verpesten.

We doen het goed, als we op deze manier de wereldtitel pakken hoor je niemand klagen over manier waarop, en het zou mij dan ook eerlijk een rotzorg zijn hoe we winnen.

Dokkumer

Met mooi voetbal lukte het nooit, met behoudener voetbal lukte het bijna. Dus waarom niet op de "Duitse" manier, waarmee zij zoveel prijzen hebben gepakt. Zij voetballen nu meer Nederlands en hebben ze daarmee prijzen gepakt? Nee!

Ik ben nog steeds sceptisch.... Dat wel natuurlijk :devil


Marc S

Citaat van: Dokkumer op juni 24, 2014, 21:25:25
Met mooi voetbal lukte het nooit, met behoudener voetbal lukte het bijna. Dus waarom niet op de "Duitse" manier, waarmee zij zoveel prijzen hebben gepakt. Zij voetballen nu meer Nederlands en hebben ze daarmee prijzen gepakt? Nee!

Ik ben nog steeds sceptisch.... Dat wel natuurlijk :devil

Je moet natuurlijk wel jezelf blijven dokkie  :devil

Dokkumer

Ben ik ook wel van plan. Er zijn al zoveel anderen :D

Zo nu eerst nog even een Pizza Chiellini

Marc S

Citaat van: Dokkumer op juni 24, 2014, 23:03:35
Ben ik ook wel van plan. Er zijn al zoveel anderen :D

Zo nu eerst nog even een Pizza Chiellini

Wel snel zijn, suarez heeft zijn tanden er al ingezet

Dokkumer


Lore

Citaat van: Dokkumer op juni 24, 2014, 21:25:25
Met mooi voetbal lukte het nooit, met behoudener voetbal lukte het bijna. Dus waarom niet op de "Duitse" manier, waarmee zij zoveel prijzen hebben gepakt. Zij voetballen nu meer Nederlands en hebben ze daarmee prijzen gepakt? Nee!

Ik ben nog steeds sceptisch.... Dat wel natuurlijk :devil

Nou, ik ben eigenlijk helemaal niet zo sceptisch. Als je naar onze spelers kijkt en je kijkt naar de prestaties dan presteren wij zwaar boven ons niveau. Geluk of systeem?

Dokkumer

Moet ik eerlijk zijn? Ik ben verbaasd over het feit hoe weinig er achterin weggegeven wordt. Soms met hangen en wurgen, maar de dreiging is dan wel weg.

Marc S

Citaat van: Dokkumer op juni 25, 2014, 09:54:48
Moet ik eerlijk zijn? Ik ben verbaasd over het feit hoe weinig er achterin weggegeven wordt. Soms met hangen en wurgen, maar de dreiging is dan wel weg.

Als je alleen al kijkt hoeveel kansen de tegenstander krijgt ten opzichte van ons.. chili had iets van 4 schoten waarvan 1 op goal. Wij zaten op 8 schoten op doel. Dus blijkbaar doen we iets goed op deze manier?

Lore

Dat viel mij ook op inderdaad. Elke wedstrijd denk ik dat het nu wel een keer echt moeilijk gaat worden en elke keer valt het mee. Ook nu ben ik weer erg benieuwd of zij dit weer tegen Mexico kunnen brengen. En daarna Costa Rica.

Tsjah, het klinkt niet onoverkomelijk!