Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

WK 2014

Gestart door pvanbuijtene, december 06, 2013, 18:21:19

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Voorstopper op mei 30, 2014, 11:13:30
Dan heeft volgens mijn zoon Brazillie ook een goede kans. met zijn kleurenblindheid denkt hij dat groen blauw is :)

Ik ben ook kleurenblind, maar je gaat mij toch niet vertellen dat Brazilië niet in Geel/blauw speelt 8P
Henk, held, bedankt

Tukker

De klapper heeft bij het Nederlands elftal ook al zijn intrede gedaan.

AZ bedankt  :_spank
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Marc S

Citaat van: Tukker op mei 31, 2014, 20:32:53
De klapper heeft bij het Nederlands elftal ook al zijn intrede gedaan.

AZ bedankt  :_spank

Vind die toeter een stuk irritanter

speculeter

Citaat van: Marc S op mei 31, 2014, 21:51:07
Vind die toeter een stuk irritanter
vreselijk inderdaad.

SCC-J

Wat een triest publiek en dan niet alleen die lul met die toeter.

Dokkumer

Dat trieste publiek zit er al sinds halverwege de jaren '90 toen de echte liefhebber weggejaagd is ten faveure van netwerkborrels, personeelsreisjes en uitstapjes van inrichtingen 8P

RotterdamLeeuwarden

Ik kan mij nog een wedstrijd herinneren begin jaren 90.
Nederland - Engeland in De Kuip.
Ik meende dat het 2-0 werd maar de sfeer was top !
Ik zat voor de TV gewoon mee te doen. En mn pa en ma mij maar terugfluiten  :_schater.
ja, mooie tijden waren dat toen..................
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

DayDreamer

Nog mensen hier die er wat vertrouwen in hebben  :_schater

Clint

Gheghe. We kunnen beter thuis blijven.

Sander Scc

Citaat van: Dokkumer op mei 31, 2014, 22:55:11
Dat trieste publiek zit er al sinds halverwege de jaren '90 toen de echte liefhebber weggejaagd is ten faveure van netwerkborrels, personeelsreisjes en uitstapjes van inrichtingen 8P

Het is inderdaad wel heel erg triest gesteld met het oranje publiek.. Bij elk shot van de tribune zag je wel een paar mongolen of (dikke, lelijke) wijven

Maar ik erger me nog het meest aan die verkleed-partijen.
Het begon met 1 indiaan en must nou es kieke... :0= Voetbal is gvd geen carnaval!!

Van mij mag het nieuwe seizoen wel beginne! Heb echt helemaal niks (meer) met oranje!

Galdiano

#40
Al 16 deelnemers, maar........

Er kunnen altijd meer bij  8)
http://oranjepoule.nl/pools/1416/join/

De meesten denken Argentinië als winnaar.
Echter is er ook een mister positivo Dizzhead met als winnaar Nederland  :_schater

Gevaarlijke outsiders aldus Tukker: Uruguay  ;)

Ik zeg Duitsland
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

TARGET

Mijn gevoel zegt dat het toch nog een mooi WK voor Oranje word.. maar het WK winnen kunnen we vergeten.!!

Lore

Stel, en met de nadruk op stel, dat Oranje de poulefase overleefd, dan tref je direct Brazilië (er van uitgaande dat wij niet eerste worden).

Nee, het meest positieve scenario is tweede in de poule en eervol ten onder tegen Brazilië!

Galdiano

Brazilie zal helemaal niets klaar spelen.
Poule gaan ze nog wel door, maar daarna is de druk zo groot, ik zie ze niet ver komen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

siepelsjeu

Ik denk dat rotterdamleeuwarden Nederland voorspeelt heeft :zweep
Aangezien er veel spelers van zijn favoriete team spelen