Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

WK 2014

Gestart door pvanbuijtene, december 06, 2013, 18:21:19

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Even via de telegraaf een Cambuur Online WK poule aangemaakt!
Wees welkom  :proost

http://oranjepoule.nl/pools/1416/join/
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DannySCC

#16
Ik heb me zonet aangemeld   :proost
AMF

dizzhead

Citaat van: Galdiano op mei 23, 2014, 13:10:38
Even via de telegraaf een Cambuur Online WK poule aangemaakt!
Wees welkom  :proost

http://oranjepoule.nl/pools/1416/join/

Leuk! ik doe ook mee!

Dokkumer

#18
Jullie snappen natuurlijk wel dat ík die WK Pool bedacht en ontworpen heb. Aldus Louis van Gaal :devil

Edit: Uiteraard heb ik me inmiddels ook aangemeld.

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Dokkumer op mei 23, 2014, 15:14:13
Jullie snappen natuurlijk wel dat ík die WK Pool bedacht en ontworpen heb. Aldus Louis van Gaal :devil

Edit: Uiteraard heb ik me inmiddels ook aangemeld.

"Louis geen Schaal" zul je bedoelen.  :devil
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Lore

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 30, 2014, 09:35:11
"Louis geen Schaal" zul je bedoelen.  :devil

:_schater :_schater En dat zegt een Feyenooiter?

Tukker

Citaat van: Galdiano op mei 23, 2014, 13:10:38
Even via de telegraaf een Cambuur Online WK poule aangemaakt!
Wees welkom  :proost

http://oranjepoule.nl/pools/1416/join/
Leuk, wordt de 6e poule waar ik aan mee doe. Hopelijk is dit er eentje die je éénmalig invult en niet meer naar hoeft om te kijken.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Citaat van: Lore op mei 30, 2014, 09:47:11
:_schater :_schater En dat zegt een Feyenooiter?
Die denken dat een schaal iets is waar je de bitterballen op legt :devil

John Hiatt

Hoop op stunt van Colombia! Speelt tenminste in het geel en blauw!

Voorstopper

Dan heeft volgens mijn zoon Brazillie ook een goede kans. met zijn kleurenblindheid denkt hij dat groen blauw is :)
Citaat van: John Hiatt op mei 30, 2014, 11:07:38
Hoop op stunt van Colombia! Speelt tenminste in het geel en blauw!

Galdiano

Citaat van: Tukker op mei 30, 2014, 09:51:54
Leuk, wordt de 6e poule waar ik aan mee doe. Hopelijk is dit er eentje die je éénmalig invult en niet meer naar hoeft om te kijken.

Hier kun je alles van te voren invullen.
Winnaar ook al voorspeld, Duitsland  :X
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dizzhead

Citaat van: Galdiano op mei 30, 2014, 11:50:20
Hier kun je alles van te voren invullen.
Winnaar ook al voorspeld, Duitsland  :X

Haha, chauvinist die ik ben....

scc-aaron


Tukker

Citaat van: Galdiano op mei 30, 2014, 11:50:20
Hier kun je alles van te voren invullen.
Winnaar ook al voorspeld, Duitsland  :X
Je kunt ook precies zien wat iedereen heeft ingevuld zie ik.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

dizzhead

 
Citaat van: Tukker op mei 30, 2014, 16:57:25
Je kunt ook precies zien wat iedereen heeft ingevuld zie ik.

:_schater dat kan met onze Pool ook, dus die eer had ik al niet meer te verdedigen