Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

WK 2014

Gestart door pvanbuijtene, december 06, 2013, 18:21:19

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Wat heeft zo.n bericht nou met ons forum te maken?
zet dat toch lekker op dat f......d forum en bespaar
ons die onzin.
nog beter...ga lekker van dit forum af.

Marc S

Geen beste pot van ons maar wel gewonnen. Ondertussen spanje 2-0 achter. Einde toernooi?

Dokkumer

Nee, ze moeten maandag nog  :_schater

Vanavond even billenknijpen, maar lang zo veel niet als bij ons clubke, of we zijn het afgelopen seizoen gewoon optimaal getraind :devil

Marc S

Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2014, 22:16:13
Nee, ze moeten maandag nog  :_schater

Vanavond even billenknijpen, maar lang zo veel niet als bij ons clubke, of we zijn het afgelopen seizoen gewoon optimaal getraind :devil

Wat dat betreft zijn we inderdaad goed er op getraind haha :P En daar heb je helemaal gelijk in! :P

RotterdamLeeuwarden

Zometeen om 21:00 Engeland - Uruguay.
Kan een leuke pot worden, zeker van de Engelsen verwacht ik wel strijd :)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

666

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juni 19, 2014, 20:33:34
Zometeen om 21:00 Engeland - Uruguay.
Kan een leuke pot worden, zeker van de Engelsen verwacht ik wel strijd :)

Top wedstrijd... Hier heb ik van genoten..!
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lore

Citaat van: 666 op juni 20, 2014, 08:17:26
Top wedstrijd... Hier heb ik van genoten..!

Was een groot feest en wat en killer is die Suarez!

gewoon een fan

Citaat van: Lore op juni 20, 2014, 09:53:45
Was een groot feest en wat en killer is die Suarez!
Echt wel, hij bijt zich echt vast in zijn tegenstander  :koffie

Marc S

Dus costa rica heeft de poule des doods overleefd :P Knap hoor.

OuweSkeve

Gisteravond genoten van Duitsland - Ghana, wat een strijd. Wat een prachtig team hebben die moffen toch. Op het EK van vorig jaar ben ik toch wel een beetje fan van hun speelwijze geworden. Ook hier tonen ze weer mooi, verzorgd en snel voetbal.... :0= IK HOUD ERVAN

Lore

Citaat van: OuweSkeve op juni 22, 2014, 12:04:06
Gisteravond genoten van Duitsland - Ghana, wat een strijd. Wat een prachtig team hebben die moffen toch. Op het EK van vorig jaar ben ik toch wel een beetje fan van hun speelwijze geworden. Ook hier tonen ze weer mooi, verzorgd en snel voetbal.... :0= IK HOUD ERVAN

Zeker, maar ook Ghana heel leuk om naar te kijken. Hopen dat Duitsland de laatste wedstrijd vol gas geeft en dat Ghana van Portugal kan winnen, dan kunnen wij nog wat langer van deze teams genieten!

Dokkumer

Citaat van: OuweSkeve op juni 22, 2014, 12:04:06
Gisteravond genoten van Duitsland - Ghana, wat een strijd. Wat een prachtig team hebben die moffen toch. Op het EK van vorig jaar ben ik toch wel een beetje fan van hun speelwijze geworden. Ook hier tonen ze weer mooi, verzorgd en snel voetbal.... :0= IK HOUD ERVAN
Ik vien ut knap... Was het wieven EK sekers :devil

Zonder gekheid, in Zuid Afrika vond ik ze ook al heel behoorlijk voetballen. Het is nu alleen maar beter geworden. Wel een tikkie Barcelona achtig, maar gelukkig niet 80.000 keer heen en weer tikken om dan pas die pass te geven.

OuweSkeve

Haha...je hebt gelijk ik bedoel het ek van 2012

poelie-lwd

Louis van Gaal gaat opnieuw anders spelen dan door iedereen verwacht wordt. Volgens De Telegraaf houdt de bondscoach tegen Chili vast aan de 1-5-3-2-formatie en is Dirk Kuyt opvallend genoeg linksback. 


Dat meldt de ochtendkrant op basis van de afsluitende training. Dat betekent dat Daley Blind van de linkervleugel naar de linkerkant van het centrale verdedigingstrio verhuist. De bondscoach lijkt het nog te vroeg te vinden om Terence Kongolo, die Bruno Martins Indi daar bij Feyenoord regelmatig verving, te posteren.

Voor Kuyt wordt het zijn 99ste interland. De aanvaller van Fenerbahçe speelde tijdens het trainingskamp in Portugal al enkele keren op die positie en werd toen gekscherend 'Dirk Alba' genoemd. Van hem wordt gevraagd de rol net zo in te vullen als Jordi Alba van Barcelona.

Naast Nigel de Jong en Wesley Sneijder staat ook Georginio Wijnaldum op het middenveld. De PSV'er is aanvallender ingesteld dan Jonathan de Guzman, die bovendien op scherp staat voor de achtste finale. Dat geldt overigens ook voor Stefan de Vrij, die wel gewoon speelt.

Het vasthouden aan de 1-5-3-2-formatie verklaart ook waarom Klaas-Jan Huntelaar tijdens de training van zondag geen hesje kreeg. Jeremain Lens vervangt de geschorste Robin van Persie en vormt samen met Arjen Robben de Oranje-aanval

Dirk Alba  :_schater :_schater :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Leuk gevonden met Kuyt.
Als ik Huntelaar was zou ik per direct terug naar huis vliegen. Lens in de spits  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets