Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

WK 2014

Gestart door pvanbuijtene, december 06, 2013, 18:21:19

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead


Dokkumer

Gisteravond ook zo genoten van Costa Rica? Vooral de tweede helft heerlijk onbevangen voetballen. Leek Cambuur wel dit seizoen :D

Marc S

Citaat van: Dokkumer op juni 15, 2014, 11:13:12
Gisteravond ook zo genoten van Costa Rica? Vooral de tweede helft heerlijk onbevangen voetballen. Leek Cambuur wel dit seizoen :D

Mooi toch!, Niet goed voor mijn poule maar goed dat neem ik dan maar voor lief xD

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Dokkumer op juni 15, 2014, 11:13:12
Gisteravond ook zo genoten van Costa Rica? Vooral de tweede helft heerlijk onbevangen voetballen. Leek Cambuur wel dit seizoen :D

Ik heb die wedstrijd ook gezien en heb genoten van Costa Rica.
Leuke ploeg is dat en die Uruguay spelers dachten dat ze de wedstrijd al in de knip hadden met hun slordige spel.
Nou, niet dus. En een terechte rooie kaart. Wat een misselijkmakende overtreding van die galbak  :rodekaart :rodekaart :rodekaart
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

brambo3004

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juni 15, 2014, 12:15:24
En een terechte rooie kaart. Wat een misselijkmakende overtreding van die galbak  :rodekaart :rodekaart :rodekaart

Fatsoensrakker, wie wil nou niet een tijdrekker onderuit schoffelen?
:gelekaart voor de tijdrekker

Tukker

Citaat van: Dokkumer op juni 15, 2014, 11:13:12
Gisteravond ook zo genoten van Costa Rica? Vooral de tweede helft heerlijk onbevangen voetballen. Leek Cambuur wel dit seizoen :D
Campbell is een geweldige voetballer. Die had er met iets meer geluk zo 3 kunnen scoren.

Maar Uruguay straks met Suarez gaat toch samen met Italië door.
Of anders ben ik nu al kansloos voor de poule  :_schater
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: brambo3004 op juni 15, 2014, 12:27:18
Fatsoensrakker, wie wil nou niet een tijdrekker onderuit schoffelen?
:gelekaart voor de tijdrekker

Je moet je gewoon beheersen, klaar uit  ;)
Ik ga ook niet lopen schoppen als het even tegenzit.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

moodygrunn

Hup Reza, ouwe liwwadder!
In Henk en Sandor we trust

Cambuur058

de nos die geen idee heeft dat er een nederlander bij iran in de basis speelt  :_schater :_schater :_schater

Cambuur Groningen

Reza heeft in de jeugd in Nederland gespeeld  :zucht Goed voorbereid....

Cambuur058

st anna parochie in iran hahaha  :_schater

Clint

Citaat van: Cambuur058 op juni 16, 2014, 20:48:55
de nos die geen idee heeft dat er een nederlander bij iran in de basis speelt  :_schater :_schater :_schater

Die lange darm (Arno Vermeulen) moest uiteraard weer even noemen dat Reza bij die gierbeffers heeft gespeeld.

Maar daar was dan uiteraard nog Hugo Borst die de geschiedenis wel kende en meedeelde dat hij bij GAE en SCC had gespeeld.

Galdiano

Als ik de stem van Arno hoor gaat hij gelijk over op België of BBC
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

RotterdamLeeuwarden

#148
Feyenoord beste WK-opleider

Dinsdag, 17 juni 2014 11:59


Feyenoord heeft de beste jeugdopleiding van alle WK-landen. Tenminste, als je kijkt naar het aantal spelers dat nu actief is in Brazilië. Dat blijkt uit een onderzoek van CIES Football Observatory, een Zwitsers onderzoeksbureau.

In het onderzoek is gekeken naar jeugdspelers tussen de 15 en 21 jaar (zoals de richtlijnen van de UEFA zijn voor jeugdspelers), die minimaal drie jaar voor dezelfde club hebben gespeeld. Daarnaast is er ook gekeken naar het aantal competitiewedstrijden die de spelers tot hun 23ste voor die club gespeeld hebben.

Feyenoord komt dan als beste uit de bus. Maar liefst negen spelers uit de jeugdopleiding van de Rotterdammers zijn actief op het WK in Brazilië. Ook FC Barcelona en Deportivo Saprissa uit Costa Rica hebben negen jeugdspelers rondlopen op het WK, maar Feyenoord wint het op basis van het aantal gespeelde wedstrijden door de spelers.

Van de negen spelers zitten er acht in de selectie van het Nederlands elftal: Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi, Jonathan de Guzman, Robin van Persie, Georginio Wijnaldum, Leroy Fer, Terence Kongolo, Jordy Clasie. Blijft er nog één over: de Ivoriaan Salomon Kalou.

Die negen spelers kwamen in totaal 882 keer uit voor Feyenoord. Bij Barcelona is dat 783 keer, bij Deportiva Saprissa 445.

Bron: NOS.nl
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Cambuur058

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juni 17, 2014, 12:36:07
Feyenoord beste WK-opleider

Dinsdag, 17 juni 2014 11:59


Feyenoord heeft de beste jeugdopleiding van alle WK-landen. Tenminste, als je kijkt naar het aantal spelers dat nu actief is in Brazilië. Dat blijkt uit een onderzoek van CIES Football Observatory, een Zwitsers onderzoeksbureau.

In het onderzoek is gekeken naar jeugdspelers tussen de 15 en 21 jaar (zoals de richtlijnen van de UEFA zijn voor jeugdspelers), die minimaal drie jaar voor dezelfde club hebben gespeeld. Daarnaast is er ook gekeken naar het aantal competitiewedstrijden die de spelers tot hun 23ste voor die club gespeeld hebben.

Feyenoord komt dan als beste uit de bus. Maar liefst negen spelers uit de jeugdopleiding van de Rotterdammers zijn actief op het WK in Brazilië. Ook FC Barcelona en Deportivo Saprissa uit Costa Rica hebben negen jeugdspelers rondlopen op het WK, maar Feyenoord wint het op basis van het aantal gespeelde wedstrijden door de spelers.

Van de negen spelers zitten er acht in de selectie van het Nederlands elftal: Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi, Jonathan de Guzman, Robin van Persie, Georginio Wijnaldum, Leroy Fer, Terence Kongolo, Jordy Clasie. Blijft er nog één over: de Ivoriaan Salomon Kalou.

Die negen spelers kwamen in totaal 882 keer uit voor Feyenoord. Bij Barcelona is dat 783 keer, bij Deportiva Saprissa 445.

Bron: NOS.nl
oke? leuk?