Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

WK 2014

Gestart door pvanbuijtene, december 06, 2013, 18:21:19

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: John Hiatt op juni 14, 2014, 11:15:32
Er is echt nog wel meer voor verbetering vatbaar. Het begint bij de keeper. Een redding, voor de rest levert hij alle lange ballen in. Van Persie die een domme gele kaart pakt. Scherp blijven is het devies.

+ de hoge ballen uit de verdediging die steeds weer ingeleverd werden, zeker in de eerste helft.

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op juni 14, 2014, 09:07:26
kritisch is ook niet erg. Ik heb me voor hrt toernooi geergerd aan alle negativiteit, maar ook aan de hosanna nu.

had het idee dat sommige (janmaat, de vrij en bmi vooral) soms meer naar de bal keken dan naar waar hun tegenstander was. Er liep er nog wel eens 1 te makkelijk weg.
Achterin vond ik Vlaar de enige die een ruime voldoende haalde. De Jong vond ik ook zeer sterk spelen.
Voor de rest, de veerkracht top, maar verdedigen zoals in de eerste helft wordt tegen scherpere tegenstanders (ook al zullen die op papier minder zijn) afgestraft.

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op juni 14, 2014, 11:50:26
+ de hoge ballen uit de verdediging die steeds weer ingeleverd werden, zeker in de eerste helft.
Nou die 2 ballen van Blind vlak voor en na rust waren natuurlijk geniaal :D

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op juni 14, 2014, 11:50:51
Achterin vond ik Vlaar de enige die een ruime voldoende haalde. De Jong vond ik ook zeer sterk spelen.
Voor de rest, de veerkracht top, maar verdedigen zoals in de eerste helft wordt tegen scherpere tegenstanders (ook al zullen die op papier minder zijn) afgestraft.

Maar toch uiteindelijk amper een kans weggegeven. Is me heel erg mee gevallen. Het is ook niet vreemd dat die onervaren jongens in de eerste helft even moeten inkomen.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op juni 14, 2014, 11:54:17
Maar toch uiteindelijk amper een kans weggegeven. Is me heel erg mee gevallen. Het is ook niet vreemd dat die onervaren jongens in de eerste helft even moeten inkomen.
Tja halfzacht ingrijpen heeft mijns inziens niet met "even erin komen" te maken, maar meer met gebrek aan durf en kwaliteit.
En dat we weinig tot niets weggaven vond ik niet bepaald onze verdienste.

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op juni 14, 2014, 11:56:32
Tja halfzacht ingrijpen heeft mijns inziens niet met "even erin komen" te maken, maar meer met gebrek aan durf en kwaliteit.
En dat we weinig tot niets weggaven vond ik niet bepaald onze verdienste.

Vind ik wel. Hoe meer vertrouwen je hebt hoe harder en gedurfder je gaat inkomen. Je speelt voor het eerst een groot toernooi tegen de regerend Europees en Wereldkampioen, dan is het eerst toch even aftasten. Nu is het zaak de lijn van de tweede helft door te trekken.
Kalmte alleen kan u redden.

pvanbuijtene

Je zag het martins indi.. die ging met de minuut bozer kijken hahs

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Citaat van: dit is mien club op juni 12, 2014, 09:11:41
Nederland - Spanje 1-5

Citaat van: dizzhead op juni 12, 2014, 09:26:48
Het is Spanje - Nederland, verder heb je het helemaal goed  8)

:_schater

Lore

Dit is een van de belangrijkste overwinningen van het Nederlands elftal in de recente geschiedenis. Onze verdedigers worden alleen maar beter als zij meer van dit soort wedstrijden spelen en daarvoor moeten zij naar het buitenland.

Deze uitslag gaat de wereld over en er zijn nu heel wat clubs die willen weten welke spelers verantwoordelijk zijn voor de totale ontmanteling van de regerend wereld- en europees kampioen!

Dokkumer

Dat kan ik je wel op een briefje geven.
1. Iker Cassilas
2. Diego Costa
3 t/m 14 al die andere Spanjolen
15. Del Bosque die teveel parasiteert op de vergane glorie
:devil

moodygrunn

Citaat van: Lore op juni 14, 2014, 13:17:35
Dit is een van de belangrijkste overwinningen van het Nederlands elftal in de recente geschiedenis. Onze verdedigers worden alleen maar beter als zij meer van dit soort wedstrijden spelen en daarvoor moeten zij naar het buitenland.

Deze uitslag gaat de wereld over en er zijn nu heel wat clubs die willen weten welke spelers verantwoordelijk zijn voor de totale ontmanteling van de regerend wereld- en europees kampioen!

Ja de kassa gaat rinkelen bij de Nederlandse clubs en dan met name Feyenoord
In Henk en Sandor we trust

Lore

Citaat van: moodygrunn op juni 14, 2014, 16:25:52
Ja de kassa gaat rinkelen bij de Nederlandse clubs en dan met name Feyenoord

Absoluut, maar die gaan dan ook weer andere spelers halen. kortom: er gaat nog van alles gebeuren op de transfermarkt!

Cambuur058

zou graag de samenvatting met engels commentaar willen zien, iemand die weet waar ik dat kan doen?

Shar

#134
Citaat van: Cambuur058 op juni 14, 2014, 21:03:58
zou graag de samenvatting met engels commentaar willen zien, iemand die weet waar ik dat kan doen?
Neem aan dat je de wedstrijd bedoelt ipv samenvatting? Ik zie net dat deze op BBC1 te zien is.

Edit: sorry, dacht in eerste instantie dat je de wedstrijd Engeland - Italiƫ bedoelde.