Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

WK 2014

Gestart door pvanbuijtene, december 06, 2013, 18:21:19

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

Eerlijk is eerlijk, dit heb ik nooit, nooit verwacht !
Maar 5-1, wat een uitslag  _O_

Louis geen Schaal krijgt toch gelijk met zn taktiek  :thumbsup
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Shar

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juni 13, 2014, 22:57:44
Eerlijk is eerlijk, dit heb ik nooit, nooit verwacht !
Maar 5-1, wat een uitslag  _O_

Louis geen Schaal krijgt toch gelijk met zn taktiek  :thumbsup

Als je nu zou gaan zeggen dat je het wel verwacht had gelooft niemand je  :).

Wat betreft de tactiek van Louis, bij de rust hadden we ook zo maar kansloos achter kunnen staan, de Spanjaarden kwamen wel erg vaak door de verdediging heen.

zeewolde

Citaat van: Shar op juni 13, 2014, 23:11:00
Als je nu zou gaan zeggen dat je het wel verwacht had gelooft niemand je  :).

Wat betreft de tactiek van Louis, bij de rust hadden we ook zo maar kansloos achter kunnen staan, de Spanjaarden kwamen wel erg vaak door de verdediging heen.

dom gelul, het had na 7 minuten ook 1-0 voor nl kunnen staan.


ben wel benieuwd hoe alle negatievelingen hier en in mijn omgeving nu reageren.

Shar

Citaat van: zeewolde op juni 13, 2014, 23:29:57
dom gelul, het had na 7 minuten ook 1-0 voor nl kunnen staan.


ben wel benieuwd hoe alle negatievelingen hier en in mijn omgeving nu reageren.
Ja, en daarom rekenen we hetgeen de 38 minuten erna fout ging gemakshalve mar niet mee.

Dokkumer

Eerlijk is eerlijk.. Ik blijf sceptisch. Nu kom je door een prachtige 1-1 vlak voor rust terug in de wedstrijd en speel je ze na de onterecht goedgekeurde (goedmakertje) 1-3 helemaal weg. De eerste helft was een ramp om naar te kijken, bij iedere Spaanse aanval leken een aantal verdedigers al in hun broek te poepen.

Let wel, de overwinning is op basis van de hele tweede helft zwaar terecht! Maar het ontbrak ons zeker niet aan geluk vanavond. Die tweede helft geeft wel vertrouwen in de groep, als er nu maar niet gedacht wordt dat we "even die cup ophalen".

Hopelijk nog 6 finales te gaan.

Marc S

Nou dit is lekker beginnen aan een toernooi! Maar we zijn er nog lang niet!

vialli

#111
Een geweldige prestatie, temeer daar ze in de media al met de grond gelijk zijn gemaakt.
Geen internationale ervaring, de Nederlandse competitie, maar als team stonden ze d'r
wel en dat komt me heel bekend voor(cambuur)en dan kun je ver komen. _O_

SCC-J

Citaat van: Dokkumer op juni 13, 2014, 23:41:53
Eerlijk is eerlijk.. Ik blijf sceptisch. Nu kom je door een prachtige 1-1 vlak voor rust terug in de wedstrijd en speel je ze na de onterecht goedgekeurde (goedmakertje) 1-3 helemaal weg. De eerste helft was een ramp om naar te kijken, bij iedere Spaanse aanval leken een aantal verdedigers al in hun broek te poepen.

Let wel, de overwinning is op basis van de hele tweede helft zwaar terecht! Maar het ontbrak ons zeker niet aan geluk vanavond. Die tweede helft geeft wel vertrouwen in de groep, als er nu maar niet gedacht wordt dat we "even die cup ophalen".

Hopelijk nog 6 finales te gaan.
spanje begint met onterechte penal. Ja thats football

Collingwood

De penalty voor Spanje was inderdaad gewoon onterecht. Costa ging zelf op het been van De Vrij staan!
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op juni 14, 2014, 00:19:46
spanje begint met onterechte penal. Ja thats football
Daarom geef ik ook aan dat die 3-1 een goedmakertje was lieverd ;)

zeewolde

Citaat van: dit is mien club op juni 12, 2014, 09:11:41
Nederland - Spanje 1-5

hopelijk heb je toto gespeeld en het verkeerd ingevuld :_schater

Cor

Toch was een centrum Leeuwin/ vd Laan beter  _O_  Heb zin in 4 juli ook al was de tweede helft gister wel de moeite waard

666

Spanje mist het heilige vuur... Net zoals Nederland 2 jaar geleden. Spanje pakt misschien nog punten tegen Australiƫ.

Nederland staat met 5 verdedigers en toch liepen die Spanjolen er af en toe doorheen of stond er geen verdediger. Let wel ik vind het fantastisch hoe Nederland heeft gevoetbald, maar ik ben niet zo heel erg positief als half Nederland.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

zeewolde

Citaat van: 666 op juni 14, 2014, 09:01:20
Spanje mist het heilige vuur... Net zoals Nederland 2 jaar geleden. Spanje pakt misschien nog punten tegen Australiƫ.

Nederland staat met 5 verdedigers en toch liepen die Spanjolen er af en toe doorheen of stond er geen verdediger. Let wel ik vind het fantastisch hoe Nederland heeft gevoetbald, maar ik ben niet zo heel erg positief als half Nederland.
kritisch is ook niet erg. Ik heb me voor hrt toernooi geergerd aan alle negativiteit, maar ook aan de hosanna nu.

had het idee dat sommige (janmaat, de vrij en bmi vooral) soms meer naar de bal keken dan naar waar hun tegenstander was. Er liep er nog wel eens 1 te makkelijk weg.

John Hiatt

Er is echt nog wel meer voor verbetering vatbaar. Het begint bij de keeper. Een redding, voor de rest levert hij alle lange ballen in. Van Persie die een domme gele kaart pakt. Scherp blijven is het devies.