Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

WK 2014

Gestart door pvanbuijtene, december 06, 2013, 18:21:19

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 07, 2014, 00:22:15
België, de verrassing van de eeuw  :_schater :_schater

Je kan zeggen wat je wilt maar ze hebben gewoon een wereld elftal op dit moment.

Lore

Citaat van: Marc S op juni 07, 2014, 09:50:24
Je kan zeggen wat je wilt maar ze hebben gewoon een wereld elftal op dit moment.

Klopt, maar geen enkele ervaring op een WK. Ben echt benieuwd hoe ze het gaat doen!

Dokkumer

Er zit al een aardige portie internationale ervaring in, denk wel dat de Belgen een leuk toernooi gaan spelen...

SCC-J

Citaat van: Dokkumer op juni 07, 2014, 10:54:37
Er zit al een aardige portie internationale ervaring in, denk wel dat de Belgen een leuk toernooi gaan spelen...
indd maakt dat zoveel uit? of je nu champions league ervaring hebt of wk ervaring?

Lore

Citaat van: SCC-J op juni 07, 2014, 12:11:24
indd maakt dat zoveel uit? of je nu champions league ervaring hebt of wk ervaring?

Ik heb geen idee of dat veel uitmaakt. Ik ben nooit verder gekomen dan de
Poule fase van de KNVB beker coor reserve teams uit de vijfde klasse.

Maar kan mij wel voorstellen dat er nog meer aandacht is voor een wk, en dat er
Meer druk vanuit een land komt kijken.

Mar feit blijft dat zij heel veel spelers hebben die ik graag in oranje zou zien spelen. Kan noet wachten tot het wk begint!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Marc S op juni 07, 2014, 09:50:24
Je kan zeggen wat je wilt maar ze hebben gewoon een wereld elftal op dit moment.

Ik heb België echt als wereldkampioen!!
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op juni 07, 2014, 12:11:24
indd maakt dat zoveel uit? of je nu champions league ervaring hebt of wk ervaring?
Denk het idd niet. Beide keren profileer je je tussen absolute topspelers. En sommige clubteams zijn gewoon beter dan nationale teams. ;)

poelie-lwd

Het gaat beginnen, bij deze alvast het verloop.

Spanje roemloos ten onder, Argentinie wereldkampioen ten koste van Brazilie, Nederland wordt gewipt in de kwartfinale door Italie met 1-0. Messi wordt topscorer met 7 goals.

Tot zover het WK, terug naar Frankrijk voor de start van de Tour de France  :devil

Iedereen heeft recht op mijn mening.

dit is mien club

Nederland - Spanje 1-5
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dizzhead

Citaat van: dit is mien club op juni 12, 2014, 09:11:41
Nederland - Spanje 1-5

Het is Spanje - Nederland, verder heb je het helemaal goed  8)

Marc S

zie ons niet 5-1 verliezen, Spanje scoort over het algemeen niet aan de lopende band. zijn vaak 1-0 2-0 overwinningen. Daarnaast zijn wij ook weer niet *zo* slecht. Denk een mager verlies of een gelijkspel.

Lore

Citaat van: dizzhead op juni 12, 2014, 09:26:48
Het is Spanje - Nederland, verder heb je het helemaal goed  8)

:_schater :_schater :_schater

Lore

Citaat van: Marc S op juni 12, 2014, 09:40:27
zie ons niet 5-1 verliezen, Spanje scoort over het algemeen niet aan de lopende band. zijn vaak 1-0 2-0 overwinningen. Daarnaast zijn wij ook weer niet *zo* slecht. Denk een mager verlies of een gelijkspel.

Dat denk ik ook. Een doodsaaie wedstrijden, maar Spanje gaat de eerste wedstrijd echt niet vol gas. Ik hoop op dezelfde uitslag als de eerste wedstrijd van Spanje op het wk van 2010

Galdiano

94 spelers in de poule!

LET OP!!

Je kan een wedstrijd voorspellen tot aanvang van de wedstrijd. Om het volledige punten aantal te kunnen behalen moet je echter voor donderdag 12 juni 22.00 uur (aanvang eerste wedstrijd WK) alle wedstrijden voorspeld hebben. Het voorspellen of wijzigen van een voorspelling na deze datum en tijd zorgt ervoor dat je maximaal 50% van het aantal te behalen punten van deze voorspelling kan verdienen.


Nog één keer de link: http://oranjepoule.nl/pools/1416/join/
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCCornjum

De opening live op ZDF
Watching Football Is Not A Crime