Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

WK 2014

Gestart door pvanbuijtene, december 06, 2013, 18:21:19

Vorige topic - Volgende topic

fred

Citaat van: LWD vak 7 op december 03, 2022, 12:17:20
Droomscenario is 1-0 voor de VS met een blunder van Noppert. Go go Berhalter

Bist toch voor Nederland

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: LWD vak 7 op december 03, 2022, 12:17:20
Droomscenario is 1-0 voor de VS met een blunder van Noppert. Go go Berhalter

|:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

moodygrunn

Citaat van: LWD vak 7 op december 03, 2022, 12:17:20
Droomscenario is 1-0 voor de VS met een blunder van Noppert. Go go Berhalter
Doe mij maar een 4-1 overwinning met een blunder van noppert    :proost
In Henk en Sandor we trust

Inferno-058

Rare reacties hier vind ik. Ja ik heb ook niet zoveel met het Nederlandse elftal, maar hopen dat een ander land wint van je eigen land  :zucht

Holwerd voor Cambuur

Niet elk land hoor. Brazilie/Marokko/Portugal bijvoorbeeld niet.
Maar ik had het mijn Cambuur jeugdheld Berhalter absoluut gegund!

Vertel interesseert het me totaal niet. Alleen een stukje openingswedstrijd gekeken en vorig weekend een helft Spanje - Duitsland.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Joop

Het leuke van het WK is dat niet de club met de meeste poen wint. De 8 kwartfinalisten van de Champions League zijn bij voorbaat al voor 75% bekend, dat zijn meestal de clubs met een rijke rus of sjeik op een enkele uitzondering na. Bij het WK gaat het om het meeste talent en wie er het beste team van kan maken en dat is leuker dan rijk tegen arm waar 9 van de 10 keer de club met het meeste geld wint

nee,wel?

Citaat van: Joop op december 03, 2022, 23:24:33
Het leuke van het WK is dat niet de club met de meeste poen wint. De 8 kwartfinalisten van de Champions League zijn bij voorbaat al voor 75% bekend, dat zijn meestal de clubs met een rijke rus of sjeik op een enkele uitzondering na. Bij het WK gaat het om het meeste talent en wie er het beste team van kan maken en dat is leuker dan rijk tegen arm waar 9 van de 10 keer de club met het meeste geld wint


achter de schermen zijn met de toewijzing wat zandzakken met dollars richting fifa en infantini gegaan maar verder .........
vaak zijn het bij wk en ek ook de landen die uiteindelijk ver komen of finale spelen de landen die hun selectie kunnen samenstellen van goedverdienende miljonairs die doordeweek hun zakken wat vullen bij de zogenaamde topclubs af en toe eens een uitzondering daar gelaten maar dat berust meer op louter toeval

Noordcambuur

Zit wel verschil in doelmannen?.Noppert :_schater

Naastismis

Citaat van: Noordcambuur op december 09, 2022, 23:18:38
Zit wel verschil in doelmannen?.Noppert :_schater

Dom praat, kijk naar die goals van Nederland, vooral die eerste goal kwam vlak langs de keeper en leek houdbaar. Penalty's is moeilijk in te schatten daar kun je een keeper lastig op beoordelen

Noordcambuur

Citaat van: Naastismis op december 09, 2022, 23:50:35
   

Dom praat, kijk naar die goals van Nederland, vooral die eerste goal kwam vlak langs de keeper en leek houdbaar. Penalty's is moeilijk in te schatten daar kun je een keeper lastig op beoordelen
haha heb je weer zo?n Floppert fan.
Kun je zeggen de keeper van Argentini? pakt ze wel en jou Noppertje keek ernaar en vlogen in het netje.
Verder fijn weekend? :thumbsup

Leovardia

Citaat van: Naastismis op december 09, 2022, 23:50:35
   

Dom praat, kijk naar die goals van Nederland, vooral die eerste goal kwam vlak langs de keeper en leek houdbaar. Penalty's is moeilijk in te schatten daar kun je een keeper lastig op beoordelen

Tuurlijk is dat lastig inschatten. Maar in de hoek liggen voordat een bal goed en wel is aangeraakt. Jonge jonge. Die slungel is giga gehyped en het lijkt wel of iedereen zich op hem loopt af te trekken. Nou jongens, veel plezier daarmee.
Lekker rukken op Judas.
Kent skele juh.

Noordcambuur

Citaat van: Leovardia op december 10, 2022, 10:35:59
Tuurlijk is dat lastig inschatten. Maar in de hoek liggen voordat een bal goed en wel is aangeraakt. Jonge jonge. Die slungel is giga gehyped en het lijkt wel of iedereen zich op hem loopt af te trekken. Nou jongens, veel plezier daarmee.
Lekker rukken op Judas.
zo zit het kerel ?..spuit hem in zien bek :_schater

SCC

Wat een trieste reacties hier. Je bent toch hoop ik ouder dan 6 jaar en kan toch gewoon naar andere wedstrijden dan SCC kijken? Je wereld is toch wel wat groter dan dat?

Noppert was onze doelman en daarnaast speelt hij voor de rivaal. So be it!
Maar ik krijg bij sommigen de indruk dat ze hopen dat Noppert dusdanig slecht presteert met als gevolg dat NL maar verliest, ten faveure van eigen plezier (afgunst).

Daarnaast: Lahorz, wat een drol

Noordcambuur

Citaat van: SCC op december 10, 2022, 12:18:02
Wat een trieste reacties hier. Je bent toch hoop ik ouder dan 6 jaar en kan toch gewoon naar andere wedstrijden dan SCC kijken? Je wereld is toch wel wat groter dan dat?

Noppert was onze doelman en daarnaast speelt hij voor de rivaal. So be it!
Maar ik krijg bij sommigen de indruk dat ze hopen dat Noppert dusdanig slecht presteert met als gevolg dat NL maar verliest, ten faveure van eigen plezier (afgunst).

Daarnaast: Lahorz, wat een drol
Lahoz bedoel je dus die wel :_schater

Naastismis

Citaat van: Noordcambuur op december 10, 2022, 09:16:32
haha heb je weer zo?n Floppert fan.
Kun je zeggen de keeper van Argentini? pakt ze wel en jou Noppertje keek ernaar en vlogen in het netje.
Verder fijn weekend? :thumbsup

Een lachende smiley erbij zetten omdat Nederland heeft verloren. Verslik je niet in het azijn...