Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

WK 2014

Gestart door pvanbuijtene, december 06, 2013, 18:21:19

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: Collingwood op juni 13, 2014, 11:33:17
Vond Perisic en de centrale verdedigers ook wel goed. Voor de rest inderdaad niet veel soeps.

Het lijkt het Nederlands 11tal wel... Een paar goeien en de rest kan er niks van
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Cambuur058

Citaat van: Bernardo op juni 13, 2014, 11:28:12
Samen met die Rakitic, geweldig middenveld. Sneu dat de rest er niet zoveel van kan.
Lovren zou bij ons 100% zeker in de basis staan.

moodygrunn

Citaat van: Cambuur058 op juni 13, 2014, 13:25:35
Lovren zou bij ons 100% zeker in de basis staan.

No shit sherlock, de meeste wk-gangers zouden hier een basisplaats hebben. Tenzij ze een huhu-verleden hebben natuurlijk :)
In Henk en Sandor we trust

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

AL

Citaat van: Collingwood op juni 13, 2014, 11:22:56
Even los van al die arbitraire dwalingen; ik heb wel enorm genoten van die Modric. Wat een heerlijke speler is dat zeg!

Zeker! Veruit de beste speler op het veld. Overigens ook Rakitic erg goed.
Bij Brazilië kon alleen Oscar (heerlijke speler) mij bekoren.
Fred en Hulk waren dramatisch zwak en Neymar (wat een walg van een voetballer!!!!) vond ik echt niet goed.

Nee dit Brazilië is voor mij geen titelfavoriet!


hobbes

Citaat van: AL op juni 13, 2014, 13:55:27
Zeker! Veruit de beste speler op het veld. Overigens ook Rakitic erg goed.
Bij Brazilië kon alleen Oscar (heerlijke speler) mij bekoren.
Fred en Hulk waren dramatisch zwak en Neymar (wat een walg van een voetballer!!!!) vond ik echt niet goed.

Nee dit Brazilië is voor mij geen titelfavoriet!

Fred? Fretsj bedoel je denk ik? (want zo zeggen ze dat in Brazilië is ons gister tig keer uitgelegd ;) )

Marc S

Citaat van: AL op juni 13, 2014, 13:55:27
Zeker! Veruit de beste speler op het veld. Overigens ook Rakitic erg goed.
Bij Brazilië kon alleen Oscar (heerlijke speler) mij bekoren.
Fred en Hulk waren dramatisch zwak en Neymar (wat een walg van een voetballer!!!!) vond ik echt niet goed.

Nee dit Brazilië is voor mij geen titelfavoriet!

Verwacht het wel hoor, lijkt wel of Brasilie kampioen moet worden.

Cambuur058

Citaat van: moodygrunn op juni 13, 2014, 13:45:32
No shit sherlock, de meeste wk-gangers zouden hier een basisplaats hebben. Tenzij ze een huhu-verleden hebben natuurlijk :)
Onzin

Cambuur058

Schandalige arbitrage weer. 2 onterecht afgekeurde goals, mexico zal zich wel bestolen voelen.

AL

Genoten van het spel van Mexico!
Gelukkig zijn die 2 goals afgekeurd..... nu de tweede wedstrijd op rij goed voorspeld in de WK-pool :D

Marc S

Citaat van: AL op juni 13, 2014, 20:03:07
Genoten van het spel van Mexico!
Gelukkig zijn die 2 goals afgekeurd..... nu de tweede wedstrijd op rij goed voorspeld in de WK-pool :D

Ik had 2-0 voorspeld dus van mij mocht er wel een meer in ;)

Dokkumer

Citaat van: AL op juni 13, 2014, 20:03:07
Genoten van het spel van Mexico!
Gelukkig zijn die 2 goals afgekeurd..... nu de tweede wedstrijd op rij goed voorspeld in de WK-pool :D
En daar is matchfixer nummer 2 al. Denistel was na de eerste wedstrijd al betrapt :devil

RotterdamLeeuwarden

#102
Zooo, beste kopbal van van Persie: 1-1  :proost

Edit:

1-3 Stefan de Vrij  :thumbsup
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

1-4... Onvoorstelbaar.
Zwaar ongelijk gekregen met mijn voorspelling (net zoals vaak in de Cambuurpool), maar wel op een positieve manier  :fant

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op juni 13, 2014, 22:34:44
1-4... Onvoorstelbaar.
Zwaar ongelijk gekregen met mijn voorspelling (net zoals vaak in de Cambuurpool), maar wel op een positieve manier  :fant

Hoe bedoel je 1-4 ? ? ?  :_schater :_schater
Henk, held, bedankt