Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

WK 2014

Gestart door pvanbuijtene, december 06, 2013, 18:21:19

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: Galdiano op juni 23, 2014, 09:00:55
Leuk gevonden met Kuyt.
Als ik Huntelaar was zou ik per direct terug naar huis vliegen. Lens in de spits  :R

Jij ziet in een 532 systeem meer in Huntelaar dan in Lens?

zeewolde

Citaat van: Galdiano op juni 23, 2014, 09:00:55
Leuk gevonden met Kuyt.
Als ik Huntelaar was zou ik per direct terug naar huis vliegen. Lens in de spits  :R
Dan zou hij net als 2 jaar geleden de sfeerverzieker zijn. En zoals gezegd, bij 5 3 2 is Huntelaar geen ideale spits

Lore

Citaat van: Galdiano op juni 23, 2014, 09:00:55
Leuk gevonden met Kuyt.
Als ik Huntelaar was zou ik per direct terug naar huis vliegen. Lens in de spits  :R

Hunterlaar is op zijn best in de 16 van de tegenstander en daar gaan wij met 5 - 3 -2 niet veel komen. Met Hunterlaar zou je dus haast wel naar 4 - 3 - 3 toe moeten en dat lijkt wel riskant tegen Chili!

DayDreamer

Dan had je Huntelaar toch nooit mee moeten nemen.

dizzhead

Citaat van: DayDreamer op juni 23, 2014, 11:41:43
Dan had je Huntelaar toch nooit mee moeten nemen.

Hij is volgens de media door van Gaal op de hoogte gebracht van zijn rol. Hij is pinch hitter/breekijzer als er naar 433 overgeschakeld moet worden. Daarbij komt kijken dat er altijd spelers zijn die minder in aanmerking komen - zo is het doorschuiven van Blind naar het middenveld ook voor Clasie en Fer een deceptie, denk ik.

OuweSkeve

Ik vertrouw erop als v. Gaal terugvalt op 433 in deze pot, Huntelaar in de spits komt en Lens naar links verhuist. Maar goed, dat zien we vanavond wel.

Viper

De WK-gekte is er ook in Fryslân. Waar je ook gaat of staat, je ziet vlaggen, hoeden, petten, shirts of andere prullaria met de naam Holland, alsof er geen Nederland of Nederlands elftal bestaat. :R Alle Friezen die zich zo inzetten voor 'Fryslân boppe, Holllân yn de groppe' hebben natuurlijk een vlag met Holland aan de gevel en hebben samen met de buren de straat met Hollandvlaggetjes versierd en gaan met een juichpak zingen van 'Hup Holland Hup', gezellig. Zo zie je maar: Friezen, het zijn ook maar Hollanders.

Bron: Leeuwarder Courant (ingezonden)

Lore

Citaat van: OuweSkeve op juni 23, 2014, 12:56:16
Ik vertrouw erop als v. Gaal terugvalt op 433 in deze pot, Huntelaar in de spits komt en Lens naar links verhuist. Maar goed, dat zien we vanavond wel.

Nou, ik zou dat eerlijk gezegd niet doen. Chili is een erg aanvallende ploeg. Als je dan met buiten speelt dan zullen die de opkomende backs moeten verdedigen, waardoor ik denk dat je nog verder terug gedrongen wordt.

Alhoewel het nog afwachten is hoe Chili gaat spelen, want Vidal heeft toch al een gele kaart opgelopen (?). Dan kan ik mij goed voorstellen dat hij er niet in staat.

Clint

Citaat van: Lore op juni 23, 2014, 13:45:28
Als je dan met buiten speelt dan zullen die de opkomende backs moeten verdedigen, waardoor ik denk dat je nog verder terug gedrongen wordt.

Ik denk dat als je met een snelle Lens en Robben op de buitens speelt, die backs eerst wel even gaan nadenken voordat ze naar voren vliegen. Eén keer balverlies en die buitens van ons kunnen in stelling worden gebracht.

Lore

Citaat van: Clint op juni 23, 2014, 14:25:00
Ik denk dat als je met een snelle Lens en Robben op de buitens speelt, die backs eerst wel even gaan nadenken voordat ze naar voren vliegen. Eén keer balverlies en die buitens van ons kunnen in stelling worden gebracht.

Klopt, dat zou ook kunnen! Stond vanmorgen ook een stukje op VI over de rol van Sneijder tegen Chili in 5 - 3 -2. Als hij niet mee gaat verdedigen en Chili speelt zoals ze normaal doen, dan kan je redelijk makkelijk 1 op 1 komen.

Mijn grootste zorg in 4 - 3 - 3 blijft de verdediging. Aan de andere kant lieten ze tegen Spanje en Australie ook met een extra verdediger regelmatig een aanvaller lopen. Om nog maar niet te beginnen over wat ze deden in balbezit!

Galdiano

Ik erger me zo dood aan die Van Gaal.
Waar ligt je kracht? Juist voorin, dan moet je toch 4-3-3 spelen ipv 5-3-2 of misschien nog beter 3-4-3.
Alles vol op de aanval en gewoon één meer maken dan de tegenstander!

Chili verliezen we en Brazilië ook met dat 5-3-2 gepruts!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

drg

Deze wedstrijd mag ie experimenteren, dus ik hoop ook dat ie dat gaat doen

DayDreamer

Citaat van: Galdiano op juni 23, 2014, 14:31:49
Ik erger me zo dood aan die Van Gaal.
Waar ligt je kracht? Juist voorin, dan moet je toch 4-3-3 spelen ipv 5-3-2 of misschien nog beter 3-4-3.
Alles vol op de aanval en gewoon één meer maken dan de tegenstander!

Chili verliezen we en Brazilië ook met dat 5-3-2 gepruts!

Helemaal mee eens, nu zet hij Kuijt op de back omdat die back van hun zoveel mee opkomt, zet depay op die back en zorg dat die back achter hem aanloopt en niet andersom.

dizzhead

Een winnende coach heeft altijd gelijk, zeker als je 2 wissels scoren

EastSide058

Nooit verwacht! zo'n goede arbitrage als gisteravond bij Nederland - Chili, al mocht hij wel wat kaarten trekken bij die schwalbes van de Chilenen.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!