Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

WK 2014

Gestart door pvanbuijtene, december 06, 2013, 18:21:19

Vorige topic - Volgende topic

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Cambuur058

Weet iemand waar je het stukje van Sierd terug kan kijken?

Marc S

Kroatiƫ op 0-1 :')

Marc S


SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Cambuur058

het ergste is nog wel dat we niks aan die vieze corruptie kunnen doen. vieze meneer blatter, de aller eerste wedstrijd en het begint gelijk al: schandalige penalty

Marc S

Citaat van: Cambuur058 op juni 12, 2014, 23:33:50
het ergste is nog wel dat we niks aan die vieze corruptie kunnen doen. vieze meneer blatter, de aller eerste wedstrijd en het begint gelijk al: schandalige penalty

Idd, gerechtigheid zou een 2-2 in de laatste minuut zijn, een pisgoal ofzo.

Marc S

Mooie 2-2 weer afgekeurd. Blattertje wil natuurlijk wel naar huis kunnen he.

Kuzmanovic-Apeldoorn

En ik heb nu al een hekel aan dit Braziliaanse team....
Henk, held, bedankt

666

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 12, 2014, 23:51:56
En ik heb nu al een hekel aan dit Braziliaanse team....

Ik ook...

En ook aan de FIFA. Het zal mooi zijn als er een andere bond bij kwam. Net zoals bij het darten  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

Even los van al die arbitraire dwalingen; ik heb wel enorm genoten van die Modric. Wat een heerlijke speler is dat zeg!
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Samen met die Rakitic, geweldig middenveld. Sneu dat de rest er niet zoveel van kan.

Collingwood

Vond Perisic en de centrale verdedigers ook wel goed. Voor de rest inderdaad niet veel soeps.
Kalmte alleen kan u redden.