Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

WK 2014

Gestart door pvanbuijtene, december 06, 2013, 18:21:19

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Kon me er op een gegeven moment niet eens meer om ergeren. Slapstick eerste klasse.

Het viel me trouwens wel op dat Braziliƫ een beetje speelde als het Oranje van 74. Bal onder de voet vasthouden en doorspelen en in hetzelfde tempo van toen...

Collingwood

Citaat van: AL op juli 12, 2014, 22:07:06
Grote blunder weer van arbitrage!
rood en vrije trap ipv geel en penalty.

Was wel een penalty. De regel van de FIFA voor dit soort situaties luidt als volgt: "If a defender starts holding an attacker outside the penalty area but continues holding inside the penalty area, the referee shall award a penalty kick."
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Marc S op juli 13, 2014, 11:29:25
Die scheidsrechter kon er helemaal niets van, hoe die man uberhaupt z'n wedstrijd heeft mogen fluiten is mij een volkomen raadsel. Maar hij was wel consequent met blunderen.

Blatter zal wel stemmen nodig hebben uit het vaderland van de scheids!

Marc S

Citaat van: Lore op juli 13, 2014, 14:12:52
Blatter zal wel stemmen nodig hebben uit het vaderland van de scheids!

Vond het grappigste nog wel dat ze ook nog een medaille kregen  :_schater

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op juli 13, 2014, 14:04:52
Was wel een penalty. De regel van de FIFA voor dit soort situaties luidt als volgt: "If a defender starts holding an attacker outside the penalty area but continues holding inside the penalty area, the referee shall award a penalty kick."
Zeer dubieuze regel vind ik persoonlijk. Het ging altijd (en dat blijf ik logischer vinden) om het moment dat het "contact" daar is. Anders zul je heel veel situaties krijgen waarbij spelers niet teveel tegenstribbelen en zodra ze in "de 16" zijn met alle liefde gaan liggen.

Marc S

Duitsers kampioen, houden al die messi fanboys weer een week hun bek.

speculeter

Beste keeper...neuer.
Beste verdediger...vlaar.
Beste middenvelder. ...rodriquez.
Beste aanvaller...Robben.

pvanbuijtene

Citaat van: Marc S op juli 13, 2014, 23:46:33
Duitsers kampioen, houden al die messi fanboys weer een week hun bek.

Messi gekozen tot spsler van het WK....

poelie-lwd

Wat een farce  :_schater

Messi of niet, ik had hem na zijn kotsmomentje direct onder de douche geflikkert. Hij heeft, los van een dribbel of 2, werkelijk niks uitgevreten.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Marc S

Citaat van: pvanbuijtene op juli 14, 2014, 00:33:31
Messi gekozen tot spsler van het WK....

Ja klopt, dat is echt de grootste grap van het toernooi.

EdsjeSCC

Bij gebrek aan een nieuw topic..
Lijkt Cambuur wel met dat eeuwige achteruit lopen ipv druk op de (speler met) bal te zetten

Noordcambuur

Citaat van: EdsjeSCC op november 25, 2022, 18:14:45
Bij gebrek aan een nieuw topic..
Lijkt Cambuur wel met dat eeuwige achteruit lopen ipv druk op de (speler met) bal te zetten
klopt wat was het vandaag matig hoor.
Noppert ben ik heel blij dat hij de bal in de voeten slaat van de aanvaller?. :thumbsup

De Noppert show  :_schater

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op november 25, 2022, 19:36:56
klopt wat was het vandaag matig hoor.
Noppert ben ik heel blij dat hij de bal in de voeten slaat van de aanvaller?. :thumbsup
De Noppert show  :_schater
Het is gewoon een goede keeper en omdat hij nu toevallig bij die boeren speelt er maar op kotsen?
Wat jammer dat je belangstelling niet verder gaat dan fietsafstand van Liwwadden.


Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op november 25, 2022, 20:31:47
Het is gewoon een goede keeper en omdat hij nu toevallig bij die boeren speelt er maar op kotsen?
Wat jammer dat je belangstelling niet verder gaat dan fietsafstand van Liwwadden.
haha klopt nou ben ik toevallig geen fietser.
Ik heb helemaal niks met oranje het zegt me niks.

Noppert is een leuke keeper maar als het een top keeper dat moeten nog maar eens zien verder in het toernooi.

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op november 26, 2022, 10:44:34
haha klopt nou ben ik toevallig geen fietser.
Ik heb helemaal niks met oranje het zegt me niks.
Noppert is een leuke keeper maar als het een top keeper dat moeten nog maar eens zien verder in het toernooi.
Hier kan ik mij ook helemaal in vinden. :proost