Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

WK 2014

Gestart door pvanbuijtene, december 06, 2013, 18:21:19

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2014, 14:25:38
Mwoah, daar wil ik niet alleen de arbitrage van beschuldigen. Ik vond Colombia met name de eerste helft ook bijzonder matig spelen. Verdedigend als een stel ouwe wijven.

Ja, die kregen net wat te laat door dat er heel wat te halen viel!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2014, 14:25:38
Mwoah, daar wil ik niet alleen de arbitrage van beschuldigen. Ik vond Colombia met name de eerste helft ook bijzonder matig spelen. Verdedigend als een stel ouwe wijven.

Een stel oude wijven gisteren in het team van Brasil zou een grote verbetering zijn geweest!
Henk, held, bedankt

OuweSkeve

Ik zeg zondag de strijd der titanen.....vanavond rollen we Argentinië op. Die moet het echt hebben van een geniale ingeving van Messi. Dus hopelijk dat Nigel speelt en dan ken ie mooi Messi opvrete. Ik hou ut oek op een 5-1

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 09, 2014, 16:41:32
Een stel oude wijven gisteren in het team van Brasil zou een grote verbetering zijn geweest!
Zeg dat wel.. Mijn oma draaide zich gisteren om in haar urn, zo onthutsend slecht verdedigend werk van de goddeloze kanaries.

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2014, 19:35:00
Zeg dat wel.. Mijn oma draaide zich gisteren om in haar urn, zo onthutsend slecht verdedigend werk van de goddeloze kanaries.

Oh ? heeft U braziliaans bloed in uw familie ?
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juli 09, 2014, 19:43:52
Oh ? heeft U braziliaans bloed in uw familie ?
Mwoah ik geloof dat de schat nooit verder dan Harlingen of Franeker is gekomen.  De enige overeenkomst met die kanaries is dat de eerste letter haar woonplaats overeenkwam met het gastland :devil

zeewolde

Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2014, 20:09:03
Mwoah ik geloof dat de schat nooit verder dan Harlingen of Franeker is gekomen.  De enige overeenkomst met die kanaries is dat de eerste letter haar woonplaats overeenkwam met het gastland :devil

Bokkum?

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)


EastSide058

Heel jammer dat het WK zo is beëindigd, verliezen tegen een heel matig Argentinie dat gewoon puur voor de strafschoppen wou spelen. Ben trots op Oranje, goede prestatie.

Het zou echt een schande zijn als Argentinië er met de wereldbeker vandoor gaat dus GO DUITSLAND!

Nu fix ik me weer tot het clubvoetbal  :thumbsup 
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Dokkumer

Argentinië puur voor de strafschoppen? Volgens mij speelde NL 5 van de 6 wedstrijden ongeveer hetzelfde systeem en laat Argentinië hier nu net iets beter in zijn.

poelie-lwd

Ze hebben naar vermogen uitstekend gepresteerd op dit WK. Neemt niet weg dat menig speler gister finaal door de ondergrens zakte (Robben, van Persie, Sneijder) Vlaar, de Vrij en ook cillissen waren fantastisch echter is de laatste gewoon een kneus in het keren van pengels.

Nu weer de focus op SCC en ik moet zeggen, ik heb enorm zin in komend seizoen. Kan niet wachten!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

HilversumOnTour

Citaat van: poelie-lwd op juli 10, 2014, 08:20:24
Nu weer de focus op SCC en ik moet zeggen, ik heb enorm zin in komend seizoen. Kan niet wachten!

Hear, hear!  |:) |:)

AL

Grote blunder weer van arbitrage!
rood en vrije trap ipv geel en penalty.

Marc S

Citaat van: AL op juli 12, 2014, 22:07:06
Grote blunder weer van arbitrage!
rood en vrije trap ipv geel en penalty.

Die scheidsrechter kon er helemaal niets van, hoe die man uberhaupt z'n wedstrijd heeft mogen fluiten is mij een volkomen raadsel. Maar hij was wel consequent met blunderen.