Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

WK 2014

Gestart door pvanbuijtene, december 06, 2013, 18:21:19

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Ik ben wel van mening dat wanneer de verdedigende spelers van nu op korte termijn een stap hogerop maken (buitenland dus) dit ons systeem voor de toekomst kan worden. Spelers worden dan sterker en durven dan ook meer in te schuiven waardoor je op het middenveld ook steeds minder in de problemen komt.

poelie-lwd

Citaat van: Lore op juni 25, 2014, 10:52:05
Dat viel mij ook op inderdaad. Elke wedstrijd denk ik dat het nu wel een keer echt moeilijk gaat worden en elke keer valt het mee. Ook nu ben ik weer erg benieuwd of zij dit weer tegen Mexico kunnen brengen. En daarna Costa Rica.

Tsjah, het klinkt niet onoverkomelijk!

Denk het wel. Beide teams zullen Nederland het spel willen laten maken, door het getoonde spel gaan ze er vanuit dat we dat niet meer kunnen. Het zou me niks verbazen dat van Gaal de komende wedstrijden voor Clasie naast de Jong gaat kiezen als verbindingstation tussen verdediging en Sneijder. Onze verdediging kan prima een bal tegenhouden en aanvallen stagneren maar opbouwen?  :_schater

Let wel, als Sneijder aan de bal kan komen met zijn wipneusje richting vijandelijk doel zijn we nog gevaarlijker dan we al zijn. Als de FIFA goden ons gunstig gezind zijn kunnen we zomaar wereldkampioen worden.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Bernardo

Suarez 9 wedstrijden schorsing voor Uruguay + nog 4 maanden algehele stadionverbod. Speelt pas ergens weer in november voor Liverpool dus.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Die Hilversum voor Cambuur, eerst alle uitwedstrijden van het seizoen bezocht en nu duikt ie op in Braziliƫ, Respect

Ben benieuwd of ie zijn spandoek heeft meegenomen morgen.
Henk, held, bedankt

Marc S

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 28, 2014, 21:25:57
Die Hilversum voor Cambuur, eerst alle uitwedstrijden van het seizoen bezocht en nu duikt ie op in Braziliƫ, Respect

Ben benieuwd of ie zijn spandoek heeft meegenomen morgen.

Haha geniaal, heb hem niet gezien.

Galdiano

Tijdens Nederland - Mexico zit hij pas in het stadion.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

Citaat van: Galdiano op juni 29, 2014, 00:02:41
Tijdens Nederland - Mexico zit hij pas in het stadion.

Dat verklaard veel  :_schater

Lore

Citaat van: Galdiano op juni 29, 2014, 00:02:41
Tijdens Nederland - Mexico zit hij pas in het stadion.

Er stond op FB in ieder geval wel een foto van een supporter met een Cambuurvlag. Volgens mij tegen Chili

Len Cantello

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 28, 2014, 21:25:57
Die Hilversum voor Cambuur, eerst alle uitwedstrijden van het seizoen bezocht en nu duikt ie op in Braziliƫ, Respect
Snoepreisje?  :devil :devil
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

thankyou

Cambuur, Beer & Loyal Mates



SCCornjum

1 blik zegt 1000 woorden....
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime