Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

WK 2014

Gestart door pvanbuijtene, december 06, 2013, 18:21:19

Vorige topic - Volgende topic

okkele

zoals van hanegem al zei "die gozert heet nopper"
na dat hoogtepunt mag iedereen van mij nou wel stoppen met dat verheerlijken van die lange slungel.
het is een goeie keeper, meer niet.
is nu 1e man omdat hij het hardst lacht om de grapjes van van gaal , beetje het slijmballetje uit de klas.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Citaat van: okkele op november 27, 2022, 13:32:00
zoals van hanegem al zei "die gozert heet nopper"
na dat hoogtepunt mag iedereen van mij nou wel stoppen met dat verheerlijken van die lange slungel.
het is een goeie keeper, meer niet.
is nu 1e man omdat hij het hardst lacht om de grapjes van van gaal , beetje het slijmballetje uit de klas.
Om van een speler iets te vinden hoef ik mij niet aan een vroegere icoon te conformeren. Noppert is wat mij betreft  momenteel de keeper die in de selectie het beste in vorm blijkt te zijn. Of hij de beste is moet nog blijken gedurende de te spelen wedstrijden.
En ja bij een aantal is het misschien niet te verkroppen dat hij bij die gierrijders speelt, maar dat doet niets af van wat hij tot nu heeft laten zien.
En eens hij heeft een normaal kapsel, speelt op normale voetbalschoenen, doet normaal naar de pers, heeft geen tatoeages, dus voldoet hij niet aan de normen die velen stellen aan een voetballer.




nee,wel?

Citaat van: Vlampiep op november 28, 2022, 10:04:09
Om van een speler iets te vinden hoef ik mij niet aan een vroegere icoon te conformeren. Noppert is wat mij betreft  momenteel de keeper die in de selectie het beste in vorm blijkt te zijn. Of hij de beste is moet nog blijken gedurende de te spelen wedstrijden.
En ja bij een aantal is het misschien niet te verkroppen dat hij bij die gierrijders speelt, maar dat doet niets af van wat hij tot nu heeft laten zien.
En eens hij heeft een normaal kapsel, speelt op normale voetbalschoenen, doet normaal naar de pers, heeft geen tatoeages, dus voldoet hij niet aan de normen die velen stellen aan een voetballer.

poster boven t bed denk :_schater :_schater :_schater

nee,wel?

heb helemaal niks met oranje kijk voor aanvang wk of ek alweer uit naar het moment van uitschakeling en hoe verder ze komen des te mooier de uitschakeling   al die oranje hosanna droeftoeters thialf publiek donder op.
en ja stiekem hoop ik op een uitschakeling door een blunder van floppert ..............

laat het maar snel 08-01-23 zijn |:) |:)

okkele

Citaat van: nee,wel? op november 28, 2022, 19:16:53
floppert ..............



laat vlampypke t maar niet horen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Geelblauwstiens

Citaat van: okkele op november 27, 2022, 13:32:00
zoals van hanegem al zei "die gozert heet nopper"
na dat hoogtepunt mag iedereen van mij nou wel stoppen met dat verheerlijken van die lange slungel.
het is een goeie keeper, meer niet.
is nu 1e man omdat hij het hardst lacht om de grapjes van van gaal , beetje het slijmballetje uit de klas.
:_schater

Vlampiep

Citaat van: okkele op november 28, 2022, 21:20:27
laat vlampypke t maar niet horen.
Hef ik wat mist? Was net eefkes vut om een poster te halen. ;)

LWD vak 7

Berhalter heeft een mooi team samengesteld met zijn VS.

Specuveter

Leuk om te zien inderdaad
Word nog een hele toer Zaterdag voor Oranje.

Noordcambuur

Gaat nog wel lastig worden voor oranje.
Amerika speelt met veel inzet en het voetbal ziet er verzorgt uit.

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op november 30, 2022, 11:14:15
Gaat nog wel lastig worden voor oranje.
Amerika speelt met veel inzet en het voetbal ziet er verzorgt uit.
Als Nederland niet meer kan leveren dat in hun laatste 2 wedstrijden, wint de USA op wilskracht en inzet.

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op november 30, 2022, 12:24:14
Als Nederland niet meer kan leveren dat in hun laatste 2 wedstrijden, wint de USA op wilskracht en inzet.
klopt helemaal :thumbsup

Lore

Citaat van: Noordcambuur op november 30, 2022, 11:14:15
Gaat nog wel lastig worden voor oranje.
Amerika speelt met veel inzet en het voetbal ziet er verzorgt uit.

Absoluut, maar er lagen ook wel kansen. Als ik de wedstrijd tegen Iran zag, dan viel het mij wel op hoe enorm veel ruimte te lag op het middenveld bij de vs, en oranje heeft het achterin wel redelijk dicht,

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ze walsen er overheen, minimaal 3 of 4 doelpunten verschil. En ik vind er nog steeds weinig aan...
Henk, held, bedankt

LWD vak 7

Droomscenario is 1-0 voor de VS met een blunder van Noppert. Go go Berhalter