Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

WK 2014

Gestart door pvanbuijtene, december 06, 2013, 18:21:19

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Spanje
Nederland
Chili
Australie

Moet te doen zijn voor nederland.

Andere mooie poule lijkt mij
Duitsland
Ghana
Portugal
Usa

Marc S

  :0= Tijd voor wraak! Verder een poule die best te doen is

pvanbuijtene

Poule A
Brazilie
Kroatie
Mexico
Kameroen

Poule b
Spanhe
Nederland
Chili
Australie

Poule c
Colombia
Griekenland
Ivoorkust
Japan

Poule d
Uruguay
Costa Rica
Engeland
Italie

Poule e
Zwitserland
Ecuador
Frankrijk
Honduras

Poule f
Argentinie
Bosnie
Iran
Nigeria

Groep g
Duitsland
Portugal
Ghana
Usa

Groep h
Belgie
Algerije
Rusland
Zuid korea

Leovardiascc

zeker een poule die te doen is!

REVANCHE OP SPANJE :0=

Bernardo

Poule van Uruguay, Italie, Engeland en Costa Rica is ook niet verkeerd.

Marc S

Duitsland portugal VS en Ghana, Brasilië kroatie mexico en kameroen zijn ook geen misselijke poules zeg xD denk dat wij het nog redelijk hebben getroffen. We gaan samen met Spanje uitvechten wie nummer 1 word. Wat waarschijnlijk Spanje word maargoed. Van Chili en Australie moeten we van kunnen winnen.

Tukker

Citaat van: Marc S op december 06, 2013, 19:13:15
Duitsland portugal VS en Ghana, Brasilië kroatie mexico en kameroen zijn ook geen misselijke poules zeg xD denk dat wij het nog redelijk hebben getroffen. We gaan samen met Spanje uitvechten wie nummer 1 word. Wat waarschijnlijk Spanje word maargoed. Van Chili en Australie moeten we van kunnen winnen.
En als je tweede in de poule wordt achter Spanje krijg je dan niet nr. 1 uit poule A als tegenstander ?

Frankrijk is trouwens echt wel gematst (de hand van Platini?)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

poelie-lwd

Wat een gejank in de media mbt tot Spanje. Van Gaal loopt nu al te schreeuwen dat we Brazilië treffen, er vanuit gaande dat we tweede in de poule worden  :?

Mag ik Louis er even aan herinneren dat Spanje in Zuid Afrika de eerste wedstrijd gewoon verloor van Zwitserland? Daarnaast zijn ze weer 4 jaar ouder en begint het tandem busquets, xavi en iniesta haarscheurtjes te vertonen.

Wij hebben ook geen sterrenteam maar met de kwaliteiten voorin en op het middenveld kunnen we het die spanjolen behoorlijk lastig maken. Zet ze maar vroeg onder druk zodat ze hun tikkie takkie spel niet kunnen spelen en je bent spekkoper. Vraag maar aan Frank de Boer  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Marc S

Citaat van: Tukker op december 06, 2013, 19:33:40
En als je tweede in de poule wordt achter Spanje krijg je dan niet nr. 1 uit poule A als tegenstander ?

Frankrijk is trouwens echt wel gematst (de hand van Platini?)


Ja dat vind ik ook erg verdacht. En dat klopt, dan krijgen we Brazilië.

Shar

(Vrijwel) iedereen gaat ervan uit dat we Brazilië treffen als we tweede worden. Die zijn echter ook niet onverslaanbaar. Wellicht word je eerste en mag je alsnog tegen Brazilië aan de bak. Gewoon voetballen en dan zien we wel hoe het gaat.

TM

Als je wereldkampioen wil worden, moet je van iedereen kunnen winnen.

brambo3004

Citaat van: TM op december 07, 2013, 13:26:45
Als je wereldkampioen wil worden, moet je van iedereen kunnen winnen.

Als je wereldkampioen wilt worden heb je ook geluk nodig.

SCCornjum

Oo wat zijn wij dit seizoen met onze achterhoede verwend.
NL elftal gatenkaas..
Watching Football Is Not A Crime

OuweSkeve

Precies  0-1  Trieste bedoeling.

v Gaal had gewoon vd Laan en Leeuwin moeten uitnodigen. Gewoon even kijken.Ze winnen de zilveren schoen niet voor niks.



drg

Citaat van: OuweSkeve op mei 17, 2014, 21:13:18
Precies  0-1  Trieste bedoeling.

v Gaal had gewoon vd Laan en Leeuwin moeten uitnodigen. Gewoon even kijken.Ze winnen de zilveren schoen niet voor niks.

precies mijn gedachtegang...