Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

WK 2014

Gestart door pvanbuijtene, december 06, 2013, 18:21:19

Vorige topic - Volgende topic

siepelsjeu

Ik denk duitsland of belgië in de poul belgië voorspeld

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: siepelsjeu op juni 05, 2014, 17:14:30
Ik denk dat rotterdamleeuwarden Nederland voorspeelt heeft :zweep
Aangezien er veel spelers van zijn favoriete team spelen

Ik doe geeneens mee man  ;)

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

brambo3004

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juni 05, 2014, 17:29:41
Ik doe geeneens mee man  ;)

Omdat er niet genoeg spelers van je favoriete team meedoen? :?

RotterdamLeeuwarden

Dat niet,

Boeit me niet, weddenschappen van het Nederlands elftal.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Tukker

Citaat van: Galdiano op juni 05, 2014, 14:42:36
Al 16 deelnemers, maar........

Er kunnen altijd meer bij  8)
http://oranjepoule.nl/pools/1416/join/

De meesten denken Argentinië als winnaar.
Echter is er ook een mister positivo Dizzhead met als winnaar Nederland  :_schater

Gevaarlijke outsiders aldus Tukker: Uruguay  ;)

Ik zeg Duitsland
Je post heeft wel geholpen want ik zie nu al 21 namen. Een plek bij de top 20 is ineens niet zo zeker meer.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Marc S

Ik voorspel Brazilie, wij stranden in de achtste finales tegen ze.

SCC-J

Vind het nog best weinig . Dokkie spam het even naar iedereen toe svp

sccweestwel


GerardFraneker


Heb het ook even ingevuld! We zullen zien!  ;)

dizzhead

#54


Citaat van: Galdiano op juni 05, 2014, 14:42:36
Echter is er ook een mister positivo Dizzhead met als winnaar Nederland  :_schater



Hup Holland Hup!  :y

douwelwd

Citaat van: dizzhead op juni 05, 2014, 19:29:41

Hup Holland Hup!  :y

bist niet de enige : eerste in de poule zodat je brazilie ontloopt en er kan van alles gebeuren ... ik zeg NL wereldkampioen
wat god er niet in gestopt heeft, haalt de fotograaf er niet uit

Yellow Army

Citaat van: douwelwd op juni 05, 2014, 21:56:52
bist niet de enige : eerste in de poule zodat je brazilie ontloopt en er kan van alles gebeuren ... ik zeg NL wereldkampioen

Ik zeg eerste ronde...
Area 58

Dokkumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juni 05, 2014, 18:11:59
Dat niet,

Boeit me niet, weddenschappen van het Nederlands elftal.
Dan passen we het aan naar Oranje Feyenoord :devil

Galdiano

We staan in de top 10 qua grote van de poule  |:)

40  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

België, de verrassing van de eeuw  :_schater :_schater
Henk, held, bedankt