Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: fred op november 04, 2025, 14:20:06

Poll
Vraag: Man of the Match
Optie 1: Janssen stemmen: 3
Optie 2: Jermoumi stemmen: 0
Optie 3: Amofa stemmen: 0
Optie 4: Baouf stemmen: 23
Optie 5: Galvez stemmen: 0
Optie 6: Balk stemmen: 0
Optie 7: Nap stemmen: 0
Optie 8: Diemers stemmen: 0
Optie 9: Ferrah stemmen: 0
Optie 10: Rolke stemmen: 0
Optie 11: Sjostrand stemmen: 3
Optie 12: van der Sande stemmen: 9
Optie 13: Kooistra stemmen: 0
Optie 14: Henstra stemmen: 4
Optie 15: Berkhout stemmen: 0
Optie 16: Mulder stemmen: 1
Titel: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: fred op november 04, 2025, 14:20:06
De absolute topper die je niet wilt missen.
Noord in een uur uitverkocht en sommige vakken op Oost ook al.

Op richting een jaar ongeslagen in onze onneembare vesting  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Inferno-058 op november 04, 2025, 19:32:03
Citaat van: fred op november 04, 2025, 14:20:06
De absolute topper die je niet wilt missen.
Noord in een uur uitverkocht en sommige vakken op Oost ook al.

Op richting een jaar ongeslagen in onze onneembare vesting  |:)
Na 5 minuten zelfs hoorde ik. Las in een ander topic over een resale systeem waar de club meebezig is. Daar moet je echt wat mee doen hoor als club...
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: zeewolde op november 04, 2025, 19:47:35
Citaat van: Inferno-058 op november 04, 2025, 19:32:03
Na 5 minuten zelfs hoorde ik. Las in een ander topic over een resale systeem waar de club meebezig is. Daar moet je echt wat mee doen hoor als club...
klopt. Kon niet eens inloggen om 13.00 :(
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 04, 2025, 19:53:12
Verkoop op noordtribune nog maar 300 kaarten extra  :y
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Galdiano op november 04, 2025, 21:36:54
Hoeken maar snel dicht, of een twee ring boven de bestaande tribunes.  :devil
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Inferno-058 op november 04, 2025, 21:51:53
Of Noord vergroten. Soort Gelbe Wand van maken.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 04, 2025, 22:20:48
Citaat van: Inferno-058 op november 04, 2025, 21:51:53
Of Noord vergroten. Soort Gelbe Wand van maken.
:thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Yellow Army op november 05, 2025, 10:37:52
Citaat van: Inferno-058 op november 04, 2025, 21:51:53
Of Noord vergroten. Soort Gelbe Wand van maken.

Precies. Noord is steevast uitverkocht dus uitbreiden en gelijk verstevigen zodat een staantribune mogelijk is
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: fred op november 05, 2025, 11:20:50
Citaat van: Inferno-058 op november 04, 2025, 21:51:53
Of Noord vergroten. Soort Gelbe Wand van maken.

Tis al half geel met al die lege stoelen.
Kan nog steeds niet geloven dat in het nieuwste hypermoderne stadion van Nederland geen safe standing mogelijk is. Echt onbegrijpelijk een stadion van 30 miljoen met een draagconstructie van AliExpress....
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: fred op november 05, 2025, 11:22:04
Laatste 250 kaarten meld de club. Het gaat hard.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Inferno-058 op november 05, 2025, 11:23:54
Stadion is te klein  :clint
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Leeuwarder94 op november 05, 2025, 11:33:19
Ook al is het straks weer uitverkrocht, er blijven altijd dezelfde 50-100 stoelen leeg op zuid onderaan. Lijken mij ook geen seizoenskaart plekken, hoe kan dat toch?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Galdiano op november 05, 2025, 11:35:20
Krijgen we ook weer een gesponsorde sfeeractie?  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Eewal op november 05, 2025, 11:46:14
Citaat van: Galdiano op november 05, 2025, 11:35:20
Krijgen we ook weer een gesponsorde sfeeractie?  :_schater
hopelijk wel, ik vond het namelijk prima.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 05, 2025, 11:48:28
Citaat van: Eewal op november 05, 2025, 11:46:14
hopelijk wel, ik vond het namelijk prima.
vond het ook prima, en tegen Jong Ajax waar het weer even op scherp moest en daar hielp dit wel even
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Inferno-058 op november 05, 2025, 12:00:19
Ik zie liever sfeeracties van de supporters zelf!
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: zeewolde op november 05, 2025, 12:11:21
Citaat van: Inferno-058 op november 05, 2025, 12:00:19
Ik zie liever sfeeracties van de supporters zelf!
ik ook, dat gemaakte tegen Jong ajax is niet zo mijn ding.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Lore op november 05, 2025, 12:18:29
Citaat van: Inferno-058 op november 05, 2025, 11:23:54
Stadion is te klein  :clint

Ik zou daar wel alvast over nadenken. Misschien een nieuw stadion bij Werpsterhoek? Vorige keer heeft het ook vanaf 1990 geduurd, dus dan kunnen wij daar 2059 in!
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 05, 2025, 12:25:54
Citaat van: Leeuwarder94 op november 05, 2025, 11:33:19
Ook al is het straks weer uitverkrocht, er blijven altijd dezelfde 50-100 stoelen leeg op zuid onderaan. Lijken mij ook geen seizoenskaart plekken, hoe kan dat toch?
klopt helemaal ik snap er ook niks van kom je niet geef je kaart aan iemand anders.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 05, 2025, 12:27:13
Citaat van: Lore op november 05, 2025, 12:18:29
Ik zou daar wel alvast over nadenken. Misschien een nieuw stadion bij Werpsterhoek? Vorige keer heeft het ook vanaf 1990 geduurd, dus dan kunnen wij daar 2059 in!
haha geweldig  :y
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 05, 2025, 12:28:30
Zet de westtribune ook maar in de vrije verkoop  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: fred op november 05, 2025, 13:27:37
Waar zijn al die grote zwaaivlaggetjes gebleven. Of hebben we alleen nog een henkie en ultras vlag  :?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: debaas058 op november 05, 2025, 13:39:44
Citaat van: Noordcambuur op november 05, 2025, 12:28:30
Zet de westtribune ook maar in de vrije verkoop  |:)

Je kan gewoon een seizoenkaart kopen hoor. Even gratis inschrijven bij de KVK en je bent klaar.
Club is vast blij als je 1 of 2 kaarten afneemt!
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Scc0511 op november 05, 2025, 15:04:11
Citaat van: Noordcambuur op november 05, 2025, 12:25:54
klopt helemaal ik snap er ook niks van kom je niet geef je kaart aan iemand anders.

Ik zit daar vlakbij en dat zijn kaarten van Cambuur Verbindt volgens mij. Zitten heel soms kinderen maar verder altijd leeg. Ziet er ook niet uit inderdaad.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 05, 2025, 15:21:57
Citaat van: Scc0511 op november 05, 2025, 15:04:11
Ik zit daar vlakbij en dat zijn kaarten van Cambuur Verbindt volgens mij. Zitten heel soms kinderen maar verder altijd leeg. Ziet er ook niet uit inderdaad.
ik zal eens horen morgen  :D
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Stiens op november 05, 2025, 20:10:19
Nog een kleine 100 kaarten beschikbaar voor deze topper in de KKD.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: fred op november 06, 2025, 10:12:39
Citaat van: Stiens op november 05, 2025, 20:10:19
Nog een kleine 100 kaarten beschikbaar voor deze topper in de KKD.

61
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 06, 2025, 13:00:02
Citaat van: fred op november 06, 2025, 10:12:39
61
nog maar 45 kaarten beschikbaar
23 voor Oosttribune
22 voor zuidtribune
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 07, 2025, 18:03:52
Noordtribune en Oosttribune uitverkocht.
Zuidtribune nog 14 kaarten beschikbaar.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sjaak op november 07, 2025, 18:46:27
Ben dringend op zoek naar 1 kaartje voor Noord!
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: NRG op november 07, 2025, 18:56:33
Citaat van: Noordcambuur op november 07, 2025, 18:03:52
Noordtribune en Oosttribune uitverkocht.
Zuidtribune nog 14 kaarten beschikbaar.

Heel benieuwd of het dan eindelijk een keer echt vol zit.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Oud Cambuur op november 07, 2025, 19:13:11
Citaat van: NRG op november 07, 2025, 18:56:33
Heel benieuwd of het dan eindelijk een keer echt vol zit.
Je weet dat West nog steeds niet vol komt snap niet dat ze die kaarten niet in de verkoop doen
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 07, 2025, 19:16:55
Citaat van: NRG op november 07, 2025, 18:56:33
Heel benieuwd of het dan eindelijk een keer echt vol zit.
nou denk ik niet westtribune zit nooit vol.
En zuidtribune kun je ook wel 100 vanaf halen.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 07, 2025, 19:18:06
Citaat van: Oud Cambuur op november 07, 2025, 19:13:11
Je weet dat West nog steeds niet vol komt snap niet dat ze die kaarten niet in de verkoop doen
:thumbsup
En we hebben het geld wel nodig  :y
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: NRG op november 07, 2025, 19:34:02
Citaat van: Oud Cambuur op november 07, 2025, 19:13:11
Je weet dat West nog steeds niet vol komt snap niet dat ze die kaarten niet in de verkoop doen

Ik kijk niet eens naar west. Oost en Zuid waren op papier al eerder uitverkocht, maar in de praktijk best nog veel lege plekken. Om over Noord maar te zwijgen. Dat blijft er een beetje triestig uit zien met die lege zijvakken.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Oud Cambuur op november 08, 2025, 12:18:47
Op Zuid nog 6 kaarten maar helemaal verspreid zoek 5 kaarten bij elkaar voor familie uit het midden van het land met ook 2 kids erbij dus mocht er iemand een tip hebben houd mij aanbevolen. Hoop echt dat ze de resterende tickets op West de losse verkoop in doen maar zal wel wishful denken zijn zit je weer met een heel leeg vak en ze kunnen de euro's goed gebruiken lijkt mij
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Mp op november 08, 2025, 12:54:21
Citaat van: Oud Cambuur op november 07, 2025, 19:13:11
Je weet dat West nog steeds niet vol komt snap niet dat ze die kaarten niet in de verkoop doen

Daar snap ik ook helemaal niks van. Je verdiend geld, het komt de sfeer ten goede en een volle westtribune is ook veel aantrekkelijker voor potenti?le sponsoren.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 08, 2025, 12:56:58
Citaat van: Oud Cambuur op november 08, 2025, 12:18:47
Op Zuid nog 6 kaarten maar helemaal verspreid zoek 5 kaarten bij elkaar voor familie uit het midden van het land met ook 2 kids erbij dus mocht er iemand een tip hebben houd mij aanbevolen. Hoop echt dat ze de resterende tickets op West de losse verkoop in doen maar zal wel wishful denken zijn zit je weer met een heel leeg vak en ze kunnen de euro's goed gebruiken lijkt mij
Oud Cambuur je kunt ook een mailtje sturen naar Cambuur om met jou familie op de westtribune kunnen plaats nemen.
Vraag je het niet dan weet jij het ook niet.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Oud Cambuur op november 08, 2025, 13:03:24
Citaat van: Noordcambuur op november 08, 2025, 12:56:58
Oud Cambuur je kunt ook een mailtje sturen naar Cambuur om met jou familie op de westtribune kunnen plaats nemen.
Vraag je het niet dan weet jij het ook niet.
Bedankt voor de tip _O_
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Zuid1991 op november 08, 2025, 19:29:29
Nog 1 kaart te koop  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 08, 2025, 20:18:53
Citaat van: Zuid1991 op november 08, 2025, 19:29:29
Nog 1 kaart te koop  |:)
haha geweldig  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: 666 op november 09, 2025, 13:10:27
Citaat van: Zuid1991 op november 08, 2025, 19:29:29
Nog 1 kaart te koop  |:)

Nu niet meer  |:)
Ik hoop dat ADO het uitvak ook uitverkoopt, mooi potje
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 09, 2025, 16:31:06
Citaat van: 666 op november 09, 2025, 13:10:27
Nu niet meer  |:)
Ik hoop dat ADO het uitvak ook uitverkoopt, mooi potje
en de westtribune moet VOL |:)
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Galdiano op november 09, 2025, 17:20:04
Citaat van: Noordcambuur op november 09, 2025, 16:31:06
en de westtribune moet VOL |:)

Gaat ook gebeuren. Ik begreep dat er wordt ingezet op veel genodigden en zakelijke relaties.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 09, 2025, 18:27:11
RKC verliest  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 09, 2025, 19:01:19
Citaat van: sunderland op november 09, 2025, 18:27:11
RKC verliest  |:)
hoppa :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: debaas058 op november 10, 2025, 13:16:34
Citaat van: 666 op november 09, 2025, 13:10:27
Nu niet meer  |:)
Ik hoop dat ADO het uitvak ook uitverkoopt, mooi potje

Gaat niet gebeuren. Al jaren mogen alleen seizoenkaarthouders een kaart kopen voor een uitwedstrijd bij ADO.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 10, 2025, 13:19:15
Citaat van: debaas058 op november 10, 2025, 13:16:34
Gaat niet gebeuren. Al jaren mogen alleen seizoenkaarthouders een kaart kopen voor een uitwedstrijd bij ADO.
gaat wel gebeuren, gaat vol
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Specuveter op november 10, 2025, 14:30:32
Twee weken voor de wedstrijd al uitverkocht.
Is dit ??n record voor Cambuur?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Huizen op november 10, 2025, 15:06:16
In het nieuwe stadion wel  8)

Oude stadion was regelmatig uitverkocht, zeker in de Eredivisie jaren.

Cambuur leeft, heb een zeer goed voorgevoel voor deze thuiswedstrijd. ADO paar leuke spelers, maar echt niet minder dan ons

|:)
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Scc0511 op november 10, 2025, 15:33:57
Citaat van: Bussum op november 10, 2025, 15:06:16
In het nieuwe stadion wel  8)

Oude stadion was regelmatig uitverkocht, zeker in de Eredivisie jaren.

Cambuur leeft, heb een zeer goed voorgevoel voor deze thuiswedstrijd. ADO paar leuke spelers, maar echt niet minder dan ons


Durf zelfs te stellen dat Cambuur een betere selectie heeft, zeker de eerste 11. Alleen valt het bij ADO nu allemaal even goed. Hopelijk een fantastische pot met dito sfeer! |:)
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 10, 2025, 15:52:34
Citaat van: Specuveter op november 10, 2025, 14:30:32
Twee weken voor de wedstrijd al uitverkocht.
Is dit ??n record voor Cambuur?
hangt van de westtribune af :?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 10, 2025, 15:53:43
Citaat van: Bussum op november 10, 2025, 15:06:16
In het nieuwe stadion wel  8)

Oude stadion was regelmatig uitverkocht, zeker in de Eredivisie jaren.

Cambuur leeft, heb een zeer goed voorgevoel voor deze thuiswedstrijd. ADO paar leuke spelers, maar echt niet minder dan ons

|:)
ADO doet het fantastisch goed de voorbereiding was dramatisch  :y
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: fred op november 10, 2025, 15:56:11
Niemand wint in de Kooi  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 10, 2025, 16:44:34
Citaat van: Bussum op november 10, 2025, 15:06:16
In het nieuwe stadion wel  8)

Oude stadion was regelmatig uitverkocht, zeker in de Eredivisie jaren.

Cambuur leeft, heb een zeer goed voorgevoel voor deze thuiswedstrijd. ADO paar leuke spelers, maar echt niet minder dan ons

|:)
paar leuke spelers?. Die lui winnen alles met gemak. ( tot nu ). Echt een heel goed team en worden hier voor het eerst echt uitgedaagd
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: KlinkHamer op november 10, 2025, 17:02:21
Vorig jaar was vooral die Fin, Kilo het probleem, daar zit de sleutel
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Vlampiep op november 10, 2025, 19:21:05
AdO heeft een g9ed uitgebalanceerd team wat moelijk uit balans is te krijgen.
Het is aan onze Ts en selectie om hun sterke reeks halt te laten houden.
Het zou best eens weer eens een ongekend spannende wedstrijd kunnen worden waarin wij absoluut niet kansloos zijn, als wij met de sterkste opstelling kunnen aantreden. Hopelijk ontstaat er een zelfde sfeer als indertijd in de halve finale tegen Nec.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 10, 2025, 20:29:55
Als je zaterdag niet wint hangt er hele andere sfeer
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 10, 2025, 20:52:31
Citaat van: sunderland op november 10, 2025, 20:29:55
Als je zaterdag niet wint hangt er hele andere sfeer
klopt Sunderland de spelers hebben 4 dagen vrij gehad en nu knallen tegen Eindhoven.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Andy King op november 11, 2025, 10:46:25
Citaat van: sunderland op november 10, 2025, 20:29:55
Als je zaterdag niet wint hangt er hele andere sfeer

Welnee. Na ??n (mogelijke) nederlaag meteen zo negatief? Kom op zeg!
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Bankzitter op november 11, 2025, 11:30:03
Omgekeerd is het ook de vraag hoe ADO omgaat met tegenslag.
Tot nu toe zit alles daar mee.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: papier op november 11, 2025, 12:13:59
Citaat van: Bankzitter op november 11, 2025, 11:30:03
Omgekeerd is het ook de vraag hoe ADO omgaat met tegenslag.
Tot nu toe zit alles daar mee.

KNVB helpt ze anders wel een handje
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Yellow Army op november 11, 2025, 12:32:55
Citaat van: papier op november 11, 2025, 12:13:59
KNVB helpt ze anders wel een handje

Ja want van oudsher vindt de knvb den Haag lief  :|
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: papier op november 11, 2025, 13:17:20
Citaat van: Yellow Army op november 11, 2025, 12:32:55
Ja want van oudsher vindt de knvb den Haag lief  :|

Dit seizoen hebben zij het tegenovergestelde van wat wij hebben.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: zeewolde op november 11, 2025, 14:00:59
Citaat van: Yellow Army op november 11, 2025, 12:32:55
Ja want van oudsher vindt de knvb den Haag lief  :|
Ik ken nog een seizoen waarin ze Den Haag heel lief vonden, en dat is nog niet zo lang geleden.....

Iets met corona :(
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Johan-12 op november 11, 2025, 16:05:29
Misschien moeten we het nu eerst over Eindhoven uit hebben  :zweep
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Inferno-058 op november 11, 2025, 17:27:51
Overschat elftal dat ADO. Denk dat als je ??nmaal van ze wint ze zomaar kunnen instorten.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Lore op november 11, 2025, 19:36:51
Citaat van: Inferno-058 op november 11, 2025, 17:27:51
Overschat elftal dat ADO. Denk dat als je ??nmaal van ze wint ze zomaar kunnen instorten.

:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Galdiano op november 12, 2025, 09:43:13
Citaat van: Lore op november 11, 2025, 19:36:51
:_schater :_schater :_schater

Heb jij de wedstrijden wel gevolgd van ADO?
Ze winnen regelmatig met grote cijfers, maar ze waren voetballend echt niet altijd beter.

Tegen Den Bosch 2x en MVV waren ze best wel matig.
De scheidsrechters hebben ze ook een aantal keren flink meegehad.
Ik ben benieuwd als het wel eens de verkeerde kant opvalt wat er dan gaat gebeuren.
Er is altijd onrust in die club.




Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Bankzitter op november 12, 2025, 09:55:00
Wat me wel opvalt: ze spelen al 14 wedstrijden met dezelfde basis.
In de basis staan 8 spelers die vorig seizoen ook al bij ADO speelden en 4e werden.

Dus hoe het gaat als het tegenzit of er blessures komen, dat is gewoon afwachten.
De kans dat ze met diezelfde 11 kunnen blijven spelen is niet zo groot.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Vlampiep op november 12, 2025, 09:55:55
Citaat van: Galdiano op november 12, 2025, 09:43:13
Heb jij de wedstrijden wel gevolgd van ADO?
Ze winnen regelmatig met grote cijfers, maar ze waren voetballend echt niet altijd beter.

Tegen Den Bosch 2x en MVV waren ze best wel matig.
De scheidsrechters hebben ze ook een aantal keren flink meegehad.
Ik ben benieuwd als het wel eens de verkeerde kant opvalt wat er dan gaat gebeuren.
Er is altijd onrust in die club.
Ado is momenteel goed in het afmaken van de kansen en heeft een elftal wat goed in balans is.
Ik denk dat het momenteel moelijk is om om hun te verslaan, maar dat kan ook zo veranderen als er schorsingen en blessures optreden.
Als het daar bij schijtreigers even tegen gaat zitten wordt het gelijk weer onrustig bij de club.

Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Lore op november 12, 2025, 10:04:31
Citaat van: Galdiano op november 12, 2025, 09:43:13
Heb jij de wedstrijden wel gevolgd van ADO?
Ze winnen regelmatig met grote cijfers, maar ze waren voetballend echt niet altijd beter.

Tegen Den Bosch 2x en MVV waren ze best wel matig.
De scheidsrechters hebben ze ook een aantal keren flink meegehad.
Ik ben benieuwd als het wel eens de verkeerde kant opvalt wat er dan gaat gebeuren.
Er is altijd onrust in die club.

Zeker.  Maar als je 10 verliespunten los staat na 14 wedstijden. Slechts 2 punten hebt laten liggen en een dubbel zo goed doelsaldo hebt als de nummer twee dan lijkt mij dat het lastig is ze te overschatten.

Wij hebben namelijk ook matige wedstrijden gespeeld en de ploegen onder ons nog veel meer.

Los daar van. Aan ons om ze de eerste nederlaag te bezorgen. Mooie uitdaging!
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Huizen op november 12, 2025, 11:15:08
In de aankomende 8 duels speelt ADO 2 (!) keer tegen ons, De Graafschap, Emmen, Jong PSV en Willem II.

De afgelopen jaren ging het vaak na de winterstop opeens heel anders. Zie FC Groningen, FC Volendam en bijv. een FC den Bosch dat volgens mij 9x op rij won in een eerder seizoen.

Er kan nog van alles gebeuren. Idem voor ons  :P
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Bankzitter op november 12, 2025, 11:18:51
38 wedstrijden is heel lang om constant te presteren. Henk heeft er veel ervaring mee? vorig seizoen flikte hij ook bijna nog.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 12, 2025, 12:02:46
Citaat van: Galdiano op november 12, 2025, 09:43:13
Heb jij de wedstrijden wel gevolgd van ADO?
Ze winnen regelmatig met grote cijfers, maar ze waren voetballend echt niet altijd beter.

Tegen Den Bosch 2x en MVV waren ze best wel matig.
De scheidsrechters hebben ze ook een aantal keren flink meegehad.
Ik ben benieuwd als het wel eens de verkeerde kant opvalt wat er dan gaat gebeuren.
Er is altijd onrust in die club.
ze kunnen wel een tik hebben, zie jij ze 5 x verliezen en dan Roda en nu Graafschap op het zelfde moment 5 x winnen?  Dat gaat sowieso niet gebeuren. Tuurlijk krijgen hun ook een terug slag maar die krijgen wij ook nog wel
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 12, 2025, 12:04:32
Citaat van: Andy King op november 11, 2025, 10:46:25
Welnee. Na ??n (mogelijke) nederlaag meteen zo negatief? Kom op zeg!
ik bedoelde meer, als je zaterdag verliest is een gelijkspel of winst tegen ADO een stuk minder.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Inferno-058 op november 12, 2025, 14:30:21
Citaat van: Galdiano op november 12, 2025, 09:43:13
Heb jij de wedstrijden wel gevolgd van ADO?
Ze winnen regelmatig met grote cijfers, maar ze waren voetballend echt niet altijd beter.

Tegen Den Bosch 2x en MVV waren ze best wel matig.
De scheidsrechters hebben ze ook een aantal keren flink meegehad.
Ik ben benieuwd als het wel eens de verkeerde kant opvalt wat er dan gaat gebeuren.
Er is altijd onrust in die club.
Dat dus
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 12, 2025, 17:38:24
Ja mooi onderschatten. 40 punten!
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: michello op november 12, 2025, 17:42:18
En toch kunnen we de druk er weer vol op krijgen bij ADO. Dat komt alleen doordat wij zaterdag extra spelen en ADO niet. Winnen we in Eindhoven ?n van ADO is het gat slechts 1 punt. Ze moeten nog 2 keer inhalen, maar toch?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: denistel op november 12, 2025, 17:58:53
Citaat van: Leeuwarder94 op november 05, 2025, 11:33:19
Ook al is het straks weer uitverkrocht, er blijven altijd dezelfde 50-100 stoelen leeg op zuid onderaan. Lijken mij ook geen seizoenskaart plekken, hoe kan dat toch?

zijn denk ik plaatsen voor vrijwilligers binnen de club maar zijn dus niet altijd bezet zelf heb ik
er 1 op noord
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 12, 2025, 18:02:49
Zijn nog 3 kaarten beschikbaar voor zuidtribune.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Arno A op november 13, 2025, 06:07:36
Citaat van: Johan-12 op november 11, 2025, 16:05:29
Misschien moeten we het nu eerst over Eindhoven uit hebben  :zweep

Zo is het . Gewoon per wedstrijd bekijken.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: nee,wel? op november 13, 2025, 08:50:17
Citaat van: michello op november 12, 2025, 17:42:18
En toch kunnen we de druk er weer vol op krijgen bij ADO. Dat komt alleen doordat wij zaterdag extra spelen en ADO niet. Winnen we in Eindhoven ?n van ADO is het gat slechts 1 punt. Ze moeten nog 2 keer inhalen, maar toch?

ut mut allemaal nog....... iets met de huud niet verkope voor dat de beer skoaten is.....
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 14, 2025, 14:23:28
Vanavond word ons veld even verneukt door de Knjb en een strontboer.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: fred op november 14, 2025, 14:30:53
Citaat van: sunderland op november 14, 2025, 14:23:28
Vanavond word ons veld even verneukt door de Knjb en een strontboer.
Want ?????

Gelukkig hebben we een prima grasteam  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 14, 2025, 14:38:10
Citaat van: sunderland op november 14, 2025, 14:23:28
Vanavond word ons veld even verneukt door de Knjb en een strontboer.
je bedoelt Klaverboertje :(
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: fred op november 14, 2025, 14:40:25
Citaat van: Noordcambuur op november 14, 2025, 14:38:10
je bedoelt Klaverboertje :(
Die wil overal debuteren behalve in Leeuwarden.
Net zo een domme opmerking als hier zo vaak vice versa
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Bankzitter op november 14, 2025, 16:32:28
Vreselijk dom... moet je voorstellen dat een Ajax speler zegt dat 'ie liever niet in de Kuip debuteert.
Of dat er ook Cambuur spelers in de selectie komen... speelt dan geen bal naar ze?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Destroyer op november 14, 2025, 17:52:08
Citaat van: sunderland op november 14, 2025, 14:23:28
Vanavond word ons veld even verneukt door de Knjb en een strontboer.

We verdienen er toch aan? Dus?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Destroyer op november 14, 2025, 17:53:05
Citaat van: Bankzitter op november 14, 2025, 16:32:28
Vreselijk dom... moet je voorstellen dat een Ajax speler zegt dat 'ie liever niet in de Kuip debuteert.
Of dat er ook Cambuur spelers in de selectie komen... speelt dan geen bal naar ze?

Dat we hier ons al druk om maken  :O
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 14, 2025, 19:17:05
Citaat van: fred op november 14, 2025, 14:40:25
Die wil overal debuteren behalve in Leeuwarden.
Net zo een domme opmerking als hier zo vaak vice versa
nou gefeliciteerd  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 14, 2025, 19:42:36
Citaat van: fred op november 14, 2025, 14:40:25
Die wil overal debuteren behalve in Leeuwarden.
Net zo een domme opmerking als hier zo vaak vice versa
fredje gaat het wel goed met je :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: V-man op november 14, 2025, 22:58:26
Hij werd door Arjen de Boer woorden in de mond gelegd.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Oud Cambuur op november 17, 2025, 12:29:07
Voor wie nog kaarten zoekt op zuid zijn de Firla Skyboxen in de losse verkoop gegaan kaarten 24 euro per stuk
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 17, 2025, 12:49:59
Citaat van: Oud Cambuur op november 17, 2025, 12:29:07
Voor wie nog kaarten zoekt op zuid zijn de Firla Skyboxen in de losse verkoop gegaan kaarten 24 euro per stuk
oke top bedankt voor de info :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Bernardo op november 17, 2025, 17:03:00
G?z?b?y?k is de scheidsrechter
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 17, 2025, 17:13:29
Citaat van: Oud Cambuur op november 17, 2025, 12:29:07
Voor wie nog kaarten zoekt op zuid zijn de Firla Skyboxen in de losse verkoop gegaan kaarten 24 euro per stuk
zijn ook uitverkocht?..

Nu nog de westtribune  :y
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Galdiano op november 17, 2025, 18:21:41
Serdar G?z?b?y?k scheidsrechter.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: debaas058 op november 17, 2025, 19:17:11
Ik begrijp al dat geklaag elke keer over de west-tribune niet. Het is toch duidelijk welke richting de club daarmee op wil. Mooi om te zien dat die tribune langzaam voller begint te lopen.  :D
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Inferno-058 op november 18, 2025, 17:22:46
Citaat van: debaas058 op november 17, 2025, 19:17:11
Ik begrijp al dat geklaag elke keer over de west-tribune niet. Het is toch duidelijk welke richting de club daarmee op wil. Mooi om te zien dat die tribune langzaam voller begint te lopen.  :D
Kijk zelf naar de West tribune. De tribune ziet er al niet uit. Dat het dan ook nog zo leeg is is al helemaal niks...
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Yellow Army op november 18, 2025, 18:53:23
Citaat van: Inferno-058 op november 18, 2025, 17:22:46
Kijk zelf naar de West tribune. De tribune ziet er al niet uit. Dat het dan ook nog zo leeg is is al helemaal niks...

Noord ziet er eerlijk gezegd niet voller uit
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: PePe op november 18, 2025, 18:55:45
Het zou slecht zijn, als de gewone supporter niet naar binnen kan, terwijl er op West (ondernemers tribune) nog ruimte is!!
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Vlampiep op november 18, 2025, 19:02:08
Citaat van: Yellow Army op november 18, 2025, 18:53:23
Noord ziet er eerlijk gezegd niet voller uit
:_schater :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: PePe op november 18, 2025, 19:08:13
Looppaden staan vol tijdens de wedstrijden (hierdoor veel lege stoeltjes), handhaving voor de veiligheid ontbreekt.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: gobo op november 18, 2025, 22:27:31
Citaat van: PePe op november 18, 2025, 19:08:13
Looppaden staan vol tijdens de wedstrijden (hierdoor veel lege stoeltjes), handhaving voor de veiligheid ontbreekt.
Daar heeft in het oude stadion nooit een haan naar gekraaid. En nu is dat ineens een veiligheiddskwestie volgens jou? Of gaat het om de esthetische waarde, omdat het wat leger lijkt aan de zijkanten? Wat een geluk
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 18, 2025, 23:06:59
Citaat van: gobo op november 18, 2025, 22:27:31
Daar heeft in het oude stadion nooit een haan naar gekraaid. En nu is dat ineens een veiligheiddskwestie volgens jou? Of gaat het om de esthetische waarde, omdat het wat leger lijkt aan de zijkanten? Wat een geluk
op de oude noordtribune werden extra kaarten verkocht. De loop paden en alle stoelen waren bezet of overvol .. Nu is dat soms klote dat de loop paden volstaan met die stijle trappen
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: PePe op november 18, 2025, 23:25:54
Citaat van: gobo op november 18, 2025, 22:27:31
Daar heeft in het oude stadion nooit een haan naar gekraaid. En nu is dat ineens een veiligheiddskwestie volgens jou? Of gaat het om de esthetische waarde, omdat het wat leger lijkt aan de zijkanten? Wat een geluk

Het maakt mij niet uit, het hoeft maar 1x fout te gaan. Het had gewoon een staantribune moeten worden. Het blijkt door de huidige bezetting (dat alles staat) dat je op sommige plekken de goal niet kan zien. (komt volgens mij door de horizontale looppaden) Noord lijkt niet vol, omdat er veel mensen staan.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 19, 2025, 08:17:22
Benieuwd naar wie er in de spits zal staan. Van de Sande of R?lke. De rest is wel bekend
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 19, 2025, 08:18:57
Noordtribune had gewoon 2 vakken staan moeten zijn dan was het klaar geweest.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 19, 2025, 08:20:15
Citaat van: sunderland op november 19, 2025, 08:17:22
Benieuwd naar wie er in de spits zal staan. Van de Sande of R?lke. De rest is wel bekend
het is nog maar woensdag h? Sunderland kan alle kanten nog op.
B.v. Blessures of griep zijn veel mensen ziek om je heen.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Specuveter op november 19, 2025, 09:26:54
Vanmiddag even bij de training kijken.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: denistel op november 19, 2025, 13:41:44
verwacht een open wedstrijd met kansen aan beide kanten
scherp zijn als je die kansen krijgt en de 12e man er vol achter
ken een mooi avondje worden  :proost
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Tanjajeah op november 19, 2025, 15:52:10
Hoe lijkt het met Galvez, kan die weer spelen?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 19, 2025, 16:37:27
Citaat van: Specuveter op november 19, 2025, 09:26:54
Vanmiddag even bij de training kijken.
Mulders en Galvez?  Hoe leek dat
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Inferno-058 op november 19, 2025, 17:27:44
(https://i.postimg.cc/HW4JPYvx/Regels-homes.jpg)

Regels supportershomes vanaf nu.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Mp op november 19, 2025, 19:07:01
Citaat van: Inferno-058 op november 19, 2025, 17:27:44
(https://i.postimg.cc/HW4JPYvx/Regels-homes.jpg)

Regels supportershomes vanaf nu.

Geen DKV?  :?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Scc0511 op november 20, 2025, 08:36:29
Iemand die kan vertellen hoe de selectie er qua fitheid voor staat?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 20, 2025, 13:49:50
Citaat van: Scc0511 op november 20, 2025, 08:36:29
Iemand die kan vertellen hoe de selectie er qua fitheid voor staat?
frans derxs?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: RG op november 20, 2025, 14:03:34
Amofa en Baouf gaan gewoon spelen morgen ondanks dat ze beide niet fit  zijn. Amofa trainde gedeeltelijk apart maar deed de partijen wel weer mee. Baouf trainde helemaal niet. Kian kwam gister op zn voet terecht. Maar zal met pijnstiller gewoon spelen morgen. Galvez en Jermoumi zijn morgen de backs waarbij Mulders wel weer in kan vallen voor Jermoumi later in de wedstrijd. R?lke krijgt toch weer de voorkeur boven vd Sande. En Nap speelt weer op 6.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 20, 2025, 14:45:50
Citaat van: RG op november 20, 2025, 14:03:34
Amofa en Baouf gaan gewoon spelen morgen ondanks dat ze beide niet fit  zijn. Amofa trainde gedeeltelijk apart maar deed de partijen wel weer mee. Baouf trainde helemaal niet. Kian kwam gister op zn voet terecht. Maar zal met pijnstiller gewoon spelen morgen. Galvez en Jermoumi zijn morgen de backs waarbij Mulders wel weer in kan vallen voor Jermoumi later in de wedstrijd. R?lke krijgt toch weer de voorkeur boven vd Sande. En Nap speelt weer op 6.
enige minpunt vind ik Jeroumi en al helemaal omdat hij vorige week slecht was.
Hoop dat het anders wordt ingevuld dan vorige week eerste helft waarin Nap tussen de Centralen stond en ook Diemers speelde bijna linksback. Daar moet op gehamerd zijn
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 20, 2025, 15:21:43
Citaat van: sunderland op november 20, 2025, 14:45:50
enige minpunt vind ik Jeroumi en al helemaal omdat hij vorige week slecht was.
Hoop dat het anders wordt ingevuld dan vorige week eerste helft waarin Nap tussen de Centralen stond en ook Diemers speelde bijna linksback. Daar moet op gehamerd zijn
ik zou voor deze wedstrijd voor Souren kiezen meer ervaring op het middenveld.
Ik ben bang dat Galvez niet de hele wedstrijd kan spelen dan heb je Marsman nog achter de hand.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: oost op november 20, 2025, 19:40:08
Citaat van: Noordcambuur op november 20, 2025, 15:21:43
ik zou voor deze wedstrijd voor Souren kiezen meer ervaring op het middenveld.
Ik ben bang dat Galvez niet de hele wedstrijd kan spelen dan heb je Marsman nog achter de hand.

Ik zou Marsman nu gewoon wel eens 4 of 5 duels achterelkaar willen zien. Galvez is verdedigend niet veel beter en aanvallend minder dan Marsman. Ik persoonlijk vind dat talent van de club altijd voor een huurling moet gaan al helemaal als het kwaliteit verschil niet zo groot is.
Wat heeft Marsman zich fantastisch ontwikkeld vorige seizoen kapot aan hem ge?rgerd maar dit seizoen  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 20, 2025, 19:50:59
Citaat van: oost op november 20, 2025, 19:40:08
Ik zou Marsman nu gewoon wel eens 4 of 5 duels achterelkaar willen zien. Galvez is verdedigend niet veel beter en aanvallend minder dan Marsman. Ik persoonlijk vind dat talent van de club altijd voor een huurling moet gaan al helemaal als het kwaliteit verschil niet zo groot is.
Wat heeft Marsman zich fantastisch ontwikkeld vorige seizoen kapot aan hem ge?rgerd maar dit seizoen  |:)
tja, totaal niet met jou eens , hij heeft zich wel fantastisch ontwikkeld
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Gasgeve op november 20, 2025, 20:18:21
Citaat van: sunderland op november 20, 2025, 19:50:59
tja, totaal niet met jou eens , hij heeft zich wel fantastisch ontwikkeld
Galvez nog wel een klasse beter inderdaad.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Galdiano op november 21, 2025, 07:43:56
Citaat van: Gasgeve op november 20, 2025, 20:18:21
Galvez nog wel een klasse beter inderdaad.

Galvez is maar matig als je het mij vraagt dit seizoen.
Vorig jaar fantastisch, maar heeft echt wel een jas uit gedaan.

Verdedigend was hij altijd al niet heel sterk maar compenseerde dit met zijn voetballend vermogen.
Vorig jaar gaf hij wel eens een magistrale bal tussen de linies door achter de verdedigers waaruit werd gescoord.

Nu vaak heel slordig met inspelen en is niet meer zo dreigend naar voren als eerst.

Als Marsman speelt gebeurd er wat en duikt overal op, maar vededigend ook daardoor wel kwetsbaar, maar doet daarin niet onder tov Galvez.

Laat ze elkaar maar mooi beconcurreren, het is wel eens anders geweest bij onze club.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sjaak op november 21, 2025, 08:11:18
Of er staan betere spelers in het veld tov vorig jaar
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Oud Cambuur op november 21, 2025, 09:00:43
Citaat van: Gasgeve op november 20, 2025, 20:18:21
Galvez nog wel een klasse beter inderdaad.
Nou dan heeft hij dat dit seizoen goed verborgen gehouden want ik heb het nog niet gezien
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Arno A op november 21, 2025, 10:19:17
wedstrijd toch live te bekijken via star channel.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 21, 2025, 10:52:43
Citaat van: Arno A op november 21, 2025, 10:19:17
wedstrijd toch live te bekijken via star channel.
nou der maar plat voor
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 21, 2025, 10:55:49
Het klinkt simpel maar ons eerste kans moet een doelpunt zijn dan win je.
Die spelers van ADO vinden het alleen maar mooi dat ze wat tegenstand krijgen.
Vind het heel jammer dat Daan visser niet op Vlak kan spelen. Nu komt Nap op hem te spelen.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Inferno-058 op november 21, 2025, 10:56:31
Citaat van: sunderland op november 21, 2025, 10:52:43
nou der maar plat voor
Gaast niet heen dan?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Specuveter op november 21, 2025, 10:57:16
Nap red zich er wel mee
Het word 3-2 vanavond!!
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 21, 2025, 11:35:04
https://www.youtube.com/watch?v=SeKfOgXsuVg (https://www.youtube.com/watch?v=SeKfOgXsuVg)
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: NRG op november 21, 2025, 11:36:27
Uitverkocht uitvak neem ik aan?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Specuveter op november 21, 2025, 11:46:48
Is er ook ??n sfeeractie vanavond??
Is er wel d? wedstrijd voor.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: papier op november 21, 2025, 11:48:35
Citaat van: NRG op november 21, 2025, 11:36:27
Uitverkocht uitvak neem ik aan?

Die lui staan dik eerste. Zitten in een stad waar ontzettend veel inwoners wonen, zal wel de grootste stad zijn die vertegenwoordigd is in de KKD. En ze krijgen de thuisvakken nog niet eens vol. Zal dus wel niet.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Inferno-058 op november 21, 2025, 11:49:39
Citaat van: papier op november 21, 2025, 11:48:35
Die lui staan dik eerste. Zitten in een stad waar ontzettend veel inwoners wonen, zal wel de grootste stad zijn die vertegenwoordigd is in de KKD. En ze krijgen de thuisvakken nog niet eens vol. Zal dus wel niet.
Klopt is net niet uitverkocht
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Oud Cambuur op november 21, 2025, 11:54:07
Citaat van: papier op november 21, 2025, 11:48:35
Die lui staan dik eerste. Zitten in een stad waar ontzettend veel inwoners wonen, zal wel de grootste stad zijn die vertegenwoordigd is in de KKD. En ze krijgen de thuisvakken nog niet eens vol. Zal dus wel niet.

Auto combi was in een zucht uitverkocht maar voor de verplichte bus combi is nu eenmaal minder animo
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Bernardo op november 21, 2025, 12:25:38
Westribune ook uitverkocht!
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Mp op november 21, 2025, 12:55:30
Citaat van: Specuveter op november 21, 2025, 11:46:48
Is er ook ??n sfeeractie vanavond??
Is er wel d? wedstrijd voor.

Zou mooi zijn! Ik ben in ieder geval aardig aan het sponsoren dit seizoen met bekertjes  :insane
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: debaas058 op november 21, 2025, 13:08:17
Citaat van: papier op november 21, 2025, 11:48:35
Die lui staan dik eerste. Zitten in een stad waar ontzettend veel inwoners wonen, zal wel de grootste stad zijn die vertegenwoordigd is in de KKD. En ze krijgen de thuisvakken nog niet eens vol. Zal dus wel niet.

Je mag alleen als seizoenkaarthouder naar uitwedstrijden, maakt het wel een stuk lastiger om uit te verkopen..
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 21, 2025, 13:34:36
Onder de wedstrijd geen bier verkoop, wie verzint zoiets. Kost gigantisch veel omzet. In de rust sta je dan in rijen met 30 voor je
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Bernardo op november 21, 2025, 13:47:12
Citaat van: sunderland op november 21, 2025, 13:34:36
Onder de wedstrijd geen bier verkoop, wie verzint zoiets. Kost gigantisch veel omzet. In de rust sta je dan in rijen met 30 voor je

Waar staat dat?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Inferno-058 op november 21, 2025, 13:49:08
Citaat van: debaas058 op november 21, 2025, 13:08:17
Je mag alleen als seizoenkaarthouder naar uitwedstrijden, maakt het wel een stuk lastiger om uit te verkopen..
Geen excuus
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Galdiano op november 21, 2025, 14:00:15
Citaat van: sunderland op november 21, 2025, 13:34:36
Onder de wedstrijd geen bier verkoop, wie verzint zoiets. Kost gigantisch veel omzet. In de rust sta je dan in rijen met 30 voor je

De home's zijn gesloten. De barren in de omloop achter de tribunes zijn gewoon open.  :proost
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Specuveter op november 21, 2025, 14:02:50
Maar even een mooi nummer van Rene Karst in de rust!
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 21, 2025, 16:20:34
Citaat van: Galdiano op november 21, 2025, 14:00:15
De home's zijn gesloten. De barren in de omloop achter de tribunes zijn gewoon open.  :proost
ah ok?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Bankzitter op november 21, 2025, 16:20:44
14.866 bezoekers, indrukwekkend aantal (ook voor de inkomsten). |:)
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Inferno-058 op november 21, 2025, 16:28:48
Citaat van: Specuveter op november 21, 2025, 11:46:48
Is er ook ??n sfeeractie vanavond??
Is er wel d? wedstrijd voor.
Komt geen sfeeractie heb ik begrepen, en dat valt me eigenlijk bijzonder tegen!
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: fred op november 21, 2025, 16:30:34
Citaat van: Bankzitter op november 21, 2025, 16:20:44
14.866 bezoekers, indrukwekkend aantal (ook voor de inkomsten). |:)
Zijn er extra kaarten verkocht ?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: fred op november 21, 2025, 16:31:56
Citaat van: Inferno-058 op november 21, 2025, 16:28:48
Komt geen sfeeractie heb ik begrepen, en dat valt me eigenlijk bijzonder tegen!
Jammer dat al die mooie grote zwaaivlaggen verdwenen zijn  ;(
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: nee,wel? op november 21, 2025, 16:34:26
Citaat van: Bankzitter op november 21, 2025, 16:20:44
14.866 bezoekers, indrukwekkend aantal (ook voor de inkomsten). |:)

zou cambuur er niet meer aan overhouden als ze zelf de horeca nog hadden gedaan met vrijwilligers?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: nee,wel? op november 21, 2025, 16:37:36
Citaat van: Inferno-058 op november 21, 2025, 16:28:48
Komt geen sfeeractie heb ik begrepen, en dat valt me eigenlijk bijzonder tegen!

At we dan maar "vuurwerk"' op ut veld sien, mouwen opstrope skuum op de bekken en opvrete die mus met de lange poaten.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sjaak op november 21, 2025, 17:50:27
De enige vraag die nu relevant is, is:

Hoe vaak het Wiekie al sketen?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: gobo op november 21, 2025, 18:18:59
Citaat van: sjaak op november 21, 2025, 17:50:27
De enige vraag die nu relevant is, is:

Hoe vaak het Wiekie al sketen?
Ik weet niet of ik ook relevant ben, maar ik zit inmiddels voor de 3e keer...
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sjaak op november 21, 2025, 18:29:36
Hahahahah
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Yellow Army op november 21, 2025, 18:30:32
Citaat van: gobo op november 21, 2025, 18:18:59
Ik weet niet of ik ook relevant ben, maar ik zit inmiddels voor de 3e keer...

Iedereen is even belangrijk. Ik ga ook nog even een keer
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Galdiano op november 21, 2025, 18:52:41
Citaat van: fred op november 21, 2025, 16:30:34
Zijn er extra kaarten verkocht ?

Stadion heeft een capaciteit van 15.000.
Ado heeft uitvak niet uitverkocht.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 21, 2025, 19:12:42
Citaat van: nee,wel? op november 21, 2025, 16:34:26
zou cambuur er niet meer aan overhouden als ze zelf de horeca nog hadden gedaan met vrijwilligers?
dat zeker maar hoe kom je aan vrijwilligers?.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: CambuurArnhem op november 21, 2025, 19:57:31
Volgens mij ligt dat ding in de middencirkel ondersteboven. Maar ok?, kan aan mij liggen.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: nee,wel? op november 21, 2025, 19:59:51
Citaat van: Noordcambuur op november 21, 2025, 19:12:42
dat zeker maar hoe kom je aan vrijwilligers?.

ja dat is overal een probleem
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Bernardo op november 21, 2025, 20:50:03
Vind echt onbegrijpelijk dat R?lke op middenveld speelt
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Leovardiascc op november 21, 2025, 20:51:39
Jermouni niet meer opstellen, die kan het niveau echt niet aan.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Bankzitter op november 21, 2025, 21:09:09
Citaat van: Bernardo op november 21, 2025, 20:50:03
Vind echt onbegrijpelijk dat R?lke op middenveld speelt

Fysiek? De andere opties zijn minder groot en sterk.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: NRG op november 21, 2025, 22:03:31
Wat een triest einde van wat een mooie avond had kunnen zijn?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 21, 2025, 22:06:05
Geen woorden voor :|
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: CambuurAmersfoort op november 21, 2025, 22:08:44
Als je nu in die hoek staat als Cambuur supporter mag je je echt diep schamen. Wat een loser ben je en wat kansloos dat je je zo laat kennen. Alle schuld had naar ADO kunnen gaan en wij hadden lekker 3 punten kunnen binnenhalen op de mooiste avond in ons nieuwe stadion.

Als je hier niet boven kan staan en die losers gewoon hard kan uitlachen heb je echt helemaal niks te zoeken. En ik denk dat met mij heel veel andere supporters zich echt kapot schamen voor jullie.

Bedankt voor het verpesten van dit voetbalfeest stelletje kneuzen
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Marc S op november 21, 2025, 22:11:41
Waarom duurt het zo lang voordat er werd ingegrepen??
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Trainert! op november 21, 2025, 22:13:26
Citaat van: Marc S op november 21, 2025, 22:11:41
Waarom duurt het zo lang voordat er werd ingegrepen??


precies, het is een grote schande!
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Vlampiep op november 21, 2025, 22:20:56
Citaat van: Trainert! op november 21, 2025, 22:13:26

precies, het is een grote schande!
Weer de kans en hersenloze doorgesnoven rand debielen die alles weer verkloten.
Wat mij betreft slaat de ME hun de vetpleuris zodat ze weken herkenbaar blijven.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 21, 2025, 22:21:33
Citaat van: NRG op november 21, 2025, 22:03:31
Wat een triest einde van wat een mooie avond had kunnen zijn?
ADO blijft een kutvolk  :(
Onze avond is verpest bedankt  :rodekaart
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: D.H.Skolten op november 21, 2025, 22:29:07
Zo jammer dit. Maar ook belachelijk dat dit schijnbaar maar kan in het Cambuur stadion. Waar zijn de stewards, waar bleef de ME. Ik zag vanavond veel politie auto?s met zwaailichten door de stad rijden dus dit komt niet als verrassing. Ik hoop niet dat het straks rellen wordt buiten het stadion.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Bens op november 21, 2025, 22:30:09
Wanneer valt de beslissing of de wedstrijd doorgaat of gestaakt wordt.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 21, 2025, 22:32:25
Veel te weinig stewards en ME je weet dat die lui uit de haag komen dat er wat gaat gebeuren.

Heb je een keer stadion vol met misschien nieuwe sponsoren nou die bedenken zich nu wel :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: michello op november 21, 2025, 22:35:20
Met meer politie-inzet en sneller handelen was  dit niet gebeurd. Schande. Ook van de capuchons aan onze kant?  ;(






Van de Sande Ol? trouwens. Fantastische helft.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Viper op november 21, 2025, 22:39:35
Citaat van: Noordcambuur op november 21, 2025, 22:32:25
Heb je een keer stadion vol met misschien nieuwe sponsoren nou die bedenken zich nu wel :_schater

Ik vrees dat dit ook gaat leiden tot aanpassingen aan het uitvak. Los van het feit dat het onbegrijpelijk is dat dat knalvuurwerk zo makkelijk naar binnen kan komen, lijkt het me noodzakelijk dat er een hogere wand tussen komt.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: michello op november 21, 2025, 22:41:39
Citaat van: Viper op november 21, 2025, 22:39:35
Ik vrees dat dit ook gaat leiden tot aanpassingen aan het uitvak. Los van het feit dat het onbegrijpelijk is dat dat knalvuurwerk zo makkelijk naar binnen kan komen, lijkt het me noodzakelijk dat er een hogere wand tussen komt.

Capuchons kwamen van Noord neem ik aan? Das ook niet echt handig.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 21, 2025, 22:41:54
Stoeltjes in het uitvak vernield?.. 8P
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 21, 2025, 22:43:02
Citaat van: Viper op november 21, 2025, 22:39:35
Ik vrees dat dit ook gaat leiden tot aanpassingen aan het uitvak. Los van het feit dat het onbegrijpelijk is dat dat knalvuurwerk zo makkelijk naar binnen kan komen, lijkt het me noodzakelijk dat er een hogere wand tussen komt.
stewards h? ohohoh Cambuur wat zakken wij door het ijs?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Bens op november 21, 2025, 22:44:55
Wij gaan zo weer beginnen voor de laatste minuten  :zweep
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: zeewolde op november 21, 2025, 23:01:59
Citaat van: CambuurAmersfoort op november 21, 2025, 22:08:44
Als je nu in die hoek staat als Cambuur supporter mag je je echt diep schamen. Wat een loser ben je en wat kansloos dat je je zo laat kennen. Alle schuld had naar ADO kunnen gaan en wij hadden lekker 3 punten kunnen binnenhalen op de mooiste avond in ons nieuwe stadion.

Als je hier niet boven kan staan en die losers gewoon hard kan uitlachen heb je echt helemaal niks te zoeken. En ik denk dat met mij heel veel andere supporters zich echt kapot schamen voor jullie.

Bedankt voor het verpesten van dit voetbalfeest stelletje kneuzen

Dit is absoluut de schuld van ADO. Vuurwerk inboeten familievak gooien :(

De ME had ze uit het uitvak moeten knuppelen
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: NRG op november 21, 2025, 23:06:30
Er zullen flink wat stadionverboden volgen. Hopelijk voor het leven. Niemand zit op deze idioten te wachten.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Bankzitter op november 21, 2025, 23:10:19
ADO gaat nooit veranderen, al meer dan 40 jaar gelazer.

Maar de punten zijn binnen. De invallers deden het prima? vd Sande natuurlijk maar ook Berkhout en een prima assist van Henstra.


Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Stiens op november 21, 2025, 23:11:10
Ik zou me als steward ook wel 2x bedenken als er van die doorgesnoven gekken op je afkomen.

ME liet veel te lang op zich wachten!

Schandalig dat kinderen en ouders die in de hoek op Oost zaten hier de dupe van zijn geworden.  :(
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Destroyer op november 21, 2025, 23:11:49
Citaat van: zeewolde op november 21, 2025, 23:01:59
Dit is absoluut de schuld van ADO. Vuurwerk inboeten familievak gooien :(

De ME had ze uit het uitvak moeten knuppelen

Dit ben ik hardstikke met je eens. Wat een laf achterlijk kut volk die hagenezen. Wat en vies laf stink volk om vuurwerk in een gezins tribune te gooien. Keihard aanpakken deze idioten. Nooit meer toelaten. Schade verhalen op deze idioten.

En waar waren de hulpdiensten? Wat een kut avond wat idd de mooiste avond van het seizoen had kunnen zijn.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Destroyer op november 21, 2025, 23:13:56
Citaat van: Marc S op november 21, 2025, 22:11:41
Waarom duurt het zo lang voordat er werd ingegrepen??

Na?viteit en niet leren van het heden en verleden. Ado staat bekend als laf volk die het liefst vuurwerk of voorwerpen in gezins vakken gooien. Overheid en instanties falen compleet.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Oud Cambuur op november 21, 2025, 23:16:05
Maar toch mooi 3 punten in een niet mooie maar wel spannende wedstrijd goede inval beurt van Jort en baouf stond er weer als een rots in de branding
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: NRG op november 21, 2025, 23:17:36
Citaat van: Destroyer op november 21, 2025, 23:13:56
Na?viteit en niet leren van het heden en verleden. Ado staat bekend als laf volk die het liefst vuurwerk of voorwerpen in gezins vakken gooien. Overheid en instanties falen compleet.


Cambuur is verantwoordelijk voor de veiligheid in het stadion. Niet de overheid. Het is wel dat er dingen heel erg fout zijn gegaan vanavond. Een harde leerschool voor Cambuur.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Zuid1991 op november 21, 2025, 23:23:18
Citaat van: NRG op november 21, 2025, 23:17:36

Cambuur is verantwoordelijk voor de veiligheid in het stadion. Niet de overheid. Het is wel dat er dingen heel erg fout zijn gegaan vanavond. Een harde leerschool voor Cambuur.
|:)

15000 mensen bijna, ADO veroorzaakt dit gedoe in uitvak, Cambuur supporters verdedigen wat ?logisch? is, 2-0 winst!
Hoppa
|:)
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 21, 2025, 23:23:30
Is het verder wat rustig gebleven buiten het stadion.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: mindra op november 22, 2025, 00:03:08
waarom flesjes verkopen in uitvak? hier kun je toch mee gooien volle flesjes drinken.
plastic glazen altijd in uitvak
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 22, 2025, 00:08:48
Nog steeds geen woorden.

3 punten. Mooi.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: michello op november 22, 2025, 00:13:38
Citaat van: mindra op november 22, 2025, 00:03:08
waarom flesjes verkopen in uitvak? hier kun je toch mee gooien volle flesjes drinken.
plastic glazen altijd in uitvak

Thuisvak toch ook, waar zie je dit nog? Belachelijk.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: papier op november 22, 2025, 00:36:59
Citaat van: debaas058 op november 21, 2025, 13:08:17
Je mag alleen als seizoenkaarthouder naar uitwedstrijden, maakt het wel een stuk lastiger om uit te verkopen..

Wist niet eens dat ze het uitvak niet hadden uitverkocht hoor. Maar je ziet bij hun thuis legio lege plekken met deze prestaties, toch schandalig? Al is het met die psychopaten op de tribune wel weer te verklaren. Omgekende types zitten daar toch tussen, laatste keer dat er zooi gesloopt was waren zij het ook. Doek die club toch op.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Huizen op november 22, 2025, 00:41:05
Eindelijk thuis. Heerlijke winst  |:)

Ik ben ADO uit vorig jaar niet vergeten met al dat glas op de snelweg waar wij doorheen moesten. Vies paupervolk. Wat heb ik een hekel aan die club.

De echte vreugde helaas verneukt door het uitvak van Den Haag. Het hoort niet, maar ik heb toch respect voor hoe er vanuit onze kant werd opgetreden.

Verbaas mij wel waar de politie/ME van Leeuwarden bleef? En 0,0 communicatie door de stadionspeaker. Duurde allemaal veel te lang.

SCC  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: papier op november 22, 2025, 00:41:57
Citaat van: Noordcambuur op november 21, 2025, 22:43:02
stewards h? ohohoh Cambuur wat zakken wij door het ijs?

Stewards in het uitvak zijn toch van ADO? Overigens snap ik die stewards ook wel. Het escaleerde met name omdat er vuurwerk werd gegooid in mijn ogen. Daar had op geacteerd moeten worden, uitvak leeg. Gebeurde niets. Dan gaan mensen, niet goed te praten maar wel uit te leggen, het heft in eigen hand nemen.

Het uitvak waar ik zulke goede dingen over heb gehoord van andere supporters wordt straks een ordinair kut uitvak. Met als dank met name een paar idioten bij ADO die kennelijk nog mee mogen. En ook niet handelen van de politie/me door dit niet aan te pakken.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Bernardo op november 22, 2025, 00:50:07
Zonde dat het nu alleen over de ongeregeldheden gaat maar wat was de 1-0 een geweldige goal, fantastisch gedaan door Henstra en prima afgemaakt door Sj?strand. |:)
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: NRG op november 22, 2025, 00:52:39
Citaat van: papier op november 22, 2025, 00:41:57
Stewards in het uitvak zijn toch van ADO? Overigens snap ik die stewards ook wel. Het escaleerde met name omdat er vuurwerk werd gegooid in mijn ogen. Daar had op geacteerd moeten worden, uitvak leeg. Gebeurde niets. Dan gaan mensen, niet goed te praten maar wel uit te leggen, het heft in eigen hand nemen.

Het uitvak waar ik zulke goede dingen over heb gehoord van andere supporters wordt straks een ordinair kut uitvak. Met als dank met name een paar idioten bij ADO die kennelijk nog mee mogen. En ook niet handelen van de politie/me door dit niet aan te pakken.

Dat goedpraten van geweld van de jongetjes van noord snap ik niet helemaal, maar goed ieder zijn eigen mening. Cambuur is verantwoordelijk voor de veiligheid binnen het stadion. De politie is verantwoordelijk voor het handhaven van de orde buiten het stadion. De politie komt pas binnen het stadion in actie als Cambuur daar om vraagt. Kennelijk is dit te laat gebeurd.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Trainert! op november 22, 2025, 00:52:56
Citaat van: Bussum op november 22, 2025, 00:41:05
Eindelijk thuis. Heerlijke winst  |:)

Ik ben ADO uit vorig jaar niet vergeten met al dat glas op de snelweg waar wij doorheen moesten. Vies paupervolk. Wat heb ik een hekel aan die club.

De echte vreugde helaas verneukt door het uitvak van Den Haag. Het hoort niet, maar ik heb toch respect voor hoe er vanuit onze kant werd opgetreden.

Verbaas mij wel waar de politie/ME van Leeuwarden bleef? En 0,0 communicatie door de stadionspeaker. Duurde allemaal veel te lang.

SCC  |:)


Rein was al opgehaald, het rusthuis ging om 10 uur dicht
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: CambuurArnhem op november 22, 2025, 00:53:28
Drie of vier grote kansen, twee goals. Onze club kent slordige momenten, maar is toch ook wel heel effectief. Ik had het niet verwacht na die wedstrijd tegen Eindhoven. Wel goed dat het uiteindelijk toch nog uitgespeeld is, maar heb dat niet meer gezien. Wat ik wel zag, was een bloedspoor vanaf de wc's tot buiten op de trappen bij Oost 1. Veel mensen gingen voor het einde naar huis. Toen we ter hoogte van dkv reden, hoorden we op de radio dat de wedstrijd definitief gewonnen was. Heerlijk! Net thuis zag ik op de tv dat er nog heel wat supporters gebleven zijn, petje af. Op naar de volgende.   
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Trainert! op november 22, 2025, 00:53:42
16 januari, dus over 8/9 weken mogen wij naar Den Haag. Als dat maar goed gaat...
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Zuid1991 op november 22, 2025, 00:56:42
Citaat van: NRG op november 22, 2025, 00:52:39
Dat goedpraten van geweld van de jongetjes van noord snap ik niet helemaal, maar goed ieder zijn eigen mening. Cambuur is verantwoordelijk voor de veiligheid binnen het stadion. De politie is verantwoordelijk voor het handhaven van de orde buiten het stadion. De politie komt pas binnen het stadion in actie als Cambuur daar om vraagt. Kennelijk is dit te laat gebeurd.
Hou toch op, er was risico op escaleren. Dat merkte je voor de wedstrijd.
De politie met paarden liepen er voor de show?

Remember de bekerwedstrijd Den Bosch - ADO van dit seizoen en de vorige wedstrijden tussen scc en ado.
Binnen 15 minuten het gehele uitvak leeggehaald bij Den Bosch - ado.
Waarom kon dat nu niet.

Respect voor de scc supporters die (logischerwijs) voor onze supporters op oost opkwamen door de debiele actie van ado.
En, prachtige overwinning! |:)
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: okkele op november 22, 2025, 01:06:11
geweldige actie van henstra!
mag ook wel even gezegd tussen al deze onzin, niet voor je eigen succes maar terug op sjostrand voor de 1-0 !
mindere actie waar ik ook niemand over hoor, WEER zo`n kut-terugspeelbal van mulders die eigenlijk de 1-1 betekent.
echt niet verwacht dit , mooie punten.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: denistel op november 22, 2025, 05:03:14
3 punten in de pocket tegen de slechte verliezers dit is voor mij de
weg naar de ere divisie deze was cruciaal als je gewoon zelf je punten
blijft pakken haalt de rest je nooit meer in en dan mag je soms nog
een uitglijder hebben krijgen de achtervolgers ook ook nog wel |:) :proost
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Poetser op november 22, 2025, 07:05:32
Wat een top interview van Henk bij ESPN.  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Eewal op november 22, 2025, 08:11:18
Ben benieuwd hoe het veiligheidsdraaiboek van gister er precies heeft uitgezien. Waar zijn die brede stewards gebleven en de politie had een kerstborrel. Het stadion is even goed getest en deze keer niet door de keuring gekomen. Hopelijk verandert er niks aan het mooie uitvak.

Verder, heerlijke punten en een fantastische 1-0! Henstra viel fantastisch in, de wissels maakten ons sterker.

Komende dagen achterover leunen en de rest punten zien verspelen.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Poetser op november 22, 2025, 08:18:21
Citaat van: Eewal op november 22, 2025, 08:11:18
Waar zijn die brede stewards gebleven

Ouwe jongens zijn allemaal wegbezuinigd. Wat er nu staat zijn jochies van 18 die ze van de beveiligingsopleiding van Firda hebben gehaald. Allemaal jongetjes die uit hun ogen kijken als bange herten in een koplamp. Oh nee, rugzakken controleren van jonge supportertjes en dan de hele inhoud in een container flikkeren, daar zijn ze wel heel streng in.

Je mist de Van Houten's en co. Die dwongen respect af en daar luisterde je naar. Wat een totale anarchie gisteren. Wat een triestheid om de laatste 3 minuten nog voor 2000 man af te maken in d? wedstrijd van het jaar. Blij met de drie punten, maar een enorme kater. Fucking 070 gespuis. Vorig jaar ons al aanvallen en nu een familievak. Wat heb ik een hekel aan die grafclub.

Daar gaat je mooie gastvrije uitvak. Want die wordt nu helemaal omheind met netten. 100%
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Poetser op november 22, 2025, 08:20:01
Oh en Rolke had ik er na 15 minuten al afgehaald. Kan dit niveau gewoon niet aan.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Eewal op november 22, 2025, 08:26:25
Het hele stadion moet geanalyseerd worden, er ging wel meer mis gister. Ben benieuwd hoe onze man in de groene jas zich vandaag voelt. Die zat niet aan de cola.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 22, 2025, 08:43:06
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 22, 2025, 00:08:48
Nog steeds geen woorden.

3 punten. Mooi.
nogmaals sta je zo hoog in de KKD verlies ??n keer en ga je zo tekeer in het stadion hoe DOM kun je zijn.
Waar waren de stewards van ADO in een keer gebleven bijna de hele wedstrijd staan ze aan de zijkanten van het binnen in het uitvak.
En met een opstootje zijn ze weg.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 22, 2025, 08:51:07
Citaat van: denistel op november 22, 2025, 05:03:14
3 punten in de pocket tegen de slechte verliezers dit is voor mij de
weg naar de ere divisie deze was cruciaal als je gewoon zelf je punten
blijft pakken haalt de rest je nooit meer in en dan mag je soms nog
een uitglijder hebben krijgen de achtervolgers ook ook nog wel |:) :proost
denistel competitie is nog heel lang,we zitten nog niet eens op de helft.
De meeste clubs moeten maandag en dinsdag weer aan de bak en wij kunnen toekijken hoe ze het gedaan hebben.
Helmond sport,Den Bosch en MVV thuis en Willem 2 nog uit voor de winterstop nou zeg het maar.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Bankzitter op november 22, 2025, 09:15:26
ADO was vooral een sterk collectief, waar wij ook spelers hebben die genoeg individuele kwaliteiten hebben en creativiteit.  Ze hebben ook nog vrijwel geen blessures ed . gehad , altijd dezelfde basis en dat zag je ook wel aan hoe makkelijk ze elkaar vinden. Benieuwd hoe het daar gaat als het tegenzit en onrustig wordt.

ADO moet 2x inhalen, tussentijds tegen De Graafschap die lekker draaien en nog tegen Vitesse. En andere ploegen zien nu ook dat ADO echt niet onverslaanbaar is. Ik denk met de winterstop een verschil van 6 punten.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Eewal op november 22, 2025, 09:21:23
Voor ons is het toch echt beter dat Ado van De Graafschap wint.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: De Gast op november 22, 2025, 09:23:19
Citaat van: Destroyer op november 21, 2025, 23:11:49
Dit ben ik hardstikke met je eens. Wat een laf achterlijk kut volk die hagenezen. Wat en vies laf stink volk om vuurwerk in een gezins tribune te gooien. Keihard aanpakken deze idioten. Nooit meer toelaten. Schade verhalen op deze idioten.

En waar waren de hulpdiensten? Wat een kut avond wat idd de mooiste avond van het seizoen had kunnen zijn.

Je weet dat zoiets kan gebeuren. Het heeft mijn avond niet verpest. Genoten tot minuut 90 en daarna de taferelen naast het uitvak met verbazing aanschouwd.

Dodelijk effectief in een tweede helft waarin we de onderliggende partij waren. Wat een knappe ploeg hebben zij. Bijzonder. Maar wij de punten  |:)

Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: michello op november 22, 2025, 09:28:01
We hebben gisteren echt een mooie stap gezet. Volgens de theorie van Henk moeten we nog 13 van de 21 winnen. We spelen thuis nog tegen :

Helmond
Den Bosch
MVV
Eindhoven
Almere
RKC
Jong Utrecht
Roda
Jong AZ
Dordt
Vitesse

Wat ook top is, is dat we kunnen blijven jagen op ADO. We zitten in een mooie positie zo.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Harry L. op november 22, 2025, 09:31:19
Citaat van: Noordcambuur op november 22, 2025, 08:51:07
denistel competitie is nog heel lang,we zitten nog niet eens op de helft.
De meeste clubs moeten maandag en dinsdag weer aan de bak en wij kunnen toekijken hoe ze het gedaan hebben.
Helmond sport,Den Bosch en MVV thuis en Willem 2 nog uit voor de winterstop nou zeg het maar.

Thuis allemaal winnen en minimaal een puntje bij W2 uit lijkt me wel wat  :y
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Beul B op november 22, 2025, 09:31:46
Ik ben gebleven tot het einde op Oost. Voor de wedstrijd was er al uren veel politie om het stadion. Waar waren ze om in te grijpen? Of stonden ze weer auto's te zoeken die verkeerd geparkeerd stonden?
Wel snap ik het niet dat die klojo's van onze eigen supporters zoveel rotzooi trappen bij dat uitvak. Nu krijgt Cambuur ook deels de zwarte piet toegeschoven. En dat ook voor het oog van heel, heel veel toekomstige sponsoren. Die bedenken hun wel drie keer om weer te komen of geld in de club te steken. Dit was een mooie kans om hun over de streep te trekken.
Ik zou de volgende maatregel graan zien bij Cambuur. Gedraagt het uitvak zich niet, dan onverbiddelijk een verbod van 5 jaar om weer uitsupporters van die misdragende club te ontvangen. Dan hoef je het uitvak ook niet mensonvriendelijk te verbouwen.
Wel heel jammer dat onze spelers een ereronden voor een paar duizend mand moesten lopen. Al deden ze dat wel met veel enthousiasme.
In de wedstrijd waren we de mindere. Den Haag had goed combinatievoetbal. En wat een goal van Sjostrand en de assist van Henstra. Alles buitenkant voet. Van de Sande ook koelbloedig trouwens. Er waren twee spelers wat minder. Rolke en Ferrah. Ferrah draait niet zo lekker op dit moment. Sjostrand en Baouf blijven goed overeind.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: papier op november 22, 2025, 09:33:41
Citaat van: NRG op november 22, 2025, 00:52:39
Dat goedpraten van geweld van de jongetjes van noord snap ik niet helemaal, maar goed ieder zijn eigen mening. Cambuur is verantwoordelijk voor de veiligheid binnen het stadion. De politie is verantwoordelijk voor het handhaven van de orde buiten het stadion. De politie komt pas binnen het stadion in actie als Cambuur daar om vraagt. Kennelijk is dit te laat gebeurd.

Ik ga ook zeker niet goed praten he, dat onderscheid maak ik volgens mij wel duidelijk. Maar ik begrijp wel dat dit gebeurd. Tegen Den Bosch had ADO ook al geouwehoer, daar was binnen een kwartier dat vak leeg. Nu hoorde ik gisteren op de tribune, het daadwerkelijke verhaal zal door het journaille nog wel worden uitgezocht, dat er onvoldoende politie capaciteit was. Een ander ding kan zijn is dat de club het niet het verzoek heeft gedaan. Juist dat niet daadkrachtig optreden, niet communiceren in het stadion daarmee werk je het gedrag van onze supporters in de hand.

Afgestoken vuurwerk in een ander vak gooien is per direct de boel leeg vegen want daarmee tref je anderen. Hoe dat verkeerd uit kan pakken weten we notabene in Leeuwarden ontzettend goed met een steward die ooit gewond is geraakt bij een training.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Bankzitter op november 22, 2025, 09:41:04
Het vervelende is ook dat bij alle andere clubs de aanpak van " normaal" doen tegen de uitsupportes goed werkt. Tegen ADO kan dat dus niet.. .
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Specuveter op november 22, 2025, 10:03:10
Knap ploegje dat Den Haag.
Mooie invalbeurt van Henstra...deze jongen zit op voetbal.
En van der Sande ook geweldig natuurlijk
Hoe kunnen trouwens onze "supporters " helemaal van ene kant van het stadion naar uitvak komen?
Dat moet toch niet kunnen??
Uitvak moet je zo laten natuurlijk
Den Haag mag hier gewoon niet meer komen.
Gelukkig liggen er bij oude stadion nog genoeg oude stoeltjes :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: De Gast op november 22, 2025, 10:12:29
Citaat van: Noordcambuur op november 21, 2025, 23:23:30
Is het verder wat rustig gebleven buiten het stadion.

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. De bussen werden ook nog wel opgewacht.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Specuveter op november 22, 2025, 10:21:18
Toen wij weggingen na de wedstrijd was het enorm onrustig bij de hoek van Oost2.
Daar kwamen toen ook politiepaarden naar toe.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: rudie op november 22, 2025, 10:28:29
Waar ik me, naast alle eerder genoemde zaken, nog over verbaasde was dat nadat het uitvak voor de hervatting geleegd was, de uitfans nog niet vertrokken bleken te zijn. Toen ik na de wedstrijd, na het gebruikelijke omlopen via rotonde om vanaf Zuid het terrein af te komen, via de Snekertrekweg (langs het water achter Zuid) naar huis wilde lopen werden we halverwege tegengehouden door politie, omdat die rottigheid verwachtten nu thuissuporters het stadion uitkwamen. Ik had verwacht dat de uitfans al halverwege de Afsluitdijk zouden zijn, maar alles stond er nog (auto's en bussen), kun je toch verwachten dat dat niet lekker gaat lopen??
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 22, 2025, 10:37:39
Citaat van: Beul B op november 22, 2025, 09:31:46
In de wedstrijd waren we de mindere. Den Haag had goed combinatievoetbal.........Er waren twee spelers wat minder. Rolke....

Wel grappig, want halverwege een bericht van een ADO supporter voor de tv:
Cambuur speelt goed en, jawel: R?lke is goed
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Arno A op november 22, 2025, 11:19:19
Jansen uitblinker! Heel knap herstel na verleden week.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Bankzitter op november 22, 2025, 11:30:44
Die reactie op de fout van Mulder was cruciaal.
Voor KKD is het gewoon een topper.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: michello op november 22, 2025, 11:40:22
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 22, 2025, 10:37:39
Wel grappig, want halverwege een bericht van een ADO supporter voor de tv:
Cambuur speelt goed en, jawel: R?lke is goed

Rolke had een paar geniale acties, maar ook heel veel fouten.. Het is maar net wat er blijft hangen?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: oost op november 22, 2025, 11:43:47
Citaat van: michello op november 22, 2025, 11:40:22
Rolke had een paar geniale acties, maar ook heel veel fouten.. Het is maar net wat er blijft hangen?

Tsja tussen geniaal en en prutsen zit een groot verschil.
Het is een wonder dat zijn gepruts geen tegen goal heeft opgeleverd.
Ik vind hem nual 2 duels echt de slechte man van het veld. Als spits is hij redelijk bruikbaar maar meer ook niet. Waarom hij zoveel vertrouwen geniet van henk is mij echt een raadsel  :zucht
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Bernardo op november 22, 2025, 11:52:56
Citaat van: Arno A op november 22, 2025, 11:19:19
Jansen uitblinker! Heel knap herstel na verleden week.
Nu nog een hele week trainen op uittrappen, wat een ergernis. Komt nauwelijks over de middellijn.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Specuveter op november 22, 2025, 12:31:00
We gaan accenten verleggen aldus Henk
Dus Nap als 3e centrale verdediger
En Rolke als defensieve middenvelder...
Het deed ons spel niet goed vond ik.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: oost op november 22, 2025, 12:35:57
Hopelijk is Visser snel weer beschikbaar

Middenveld met Visser Diemers en Nap  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Bankzitter op november 22, 2025, 12:40:29
Alles stond ??n-op-??n... ik weet niet af het zo de bedoeling was maar zo kwam het wel te staan met Nap en R?lke te ver terug. Nap hield zich toch weer staande. Uiteindelijk geeft de doorslag dat wij meer individuele kwaliteit hebben (Als collectief is ADO sterker en beter ingespeeld).

Jansen met sterke reddingen, Baouf in de duels en een assist, Sj?strand en Henstra met creativiteit en overzicht. ADO had op het oog overwicht maar je hebt een individuele actie nodig om het open te breken en dat soort spelers hebben wij naar mijn mening meer.

Ik vond onze invallers ook sterker dan wat er bij hen bij kwam.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 22, 2025, 12:43:06
Citaat van: oost op november 22, 2025, 12:35:57
Middenveld met Visser Diemers en Nap  |:)

Het zal toch vooral Visser ?f Nap worden.

Nap vult het goed in. Is een goede voetballer, maar volgens mij wel ?rg traag. Ik denk dat Visser nog een streep voor heeft.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 22, 2025, 12:44:40
Wat een verschil toen Mulders erin kwam ( ondanks zijn fout) . Gaf zoveel rust in de hele achterhoede.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Stanley op november 22, 2025, 12:45:37
Citaat van: Specuveter op november 22, 2025, 12:31:00
We gaan accenten verleggen aldus Henk
Dus Nap als 3e centrale verdediger
En Rolke als defensieve middenvelder...
Het deed ons spel niet goed vond ik.
Tactiek was specifiek voor deze wedstrijd en heeft goed gewerkt.
Volgens de statistieken van Flashscore heeft Cambuur 3 grote kansen gehad en ADO slechts 1 .Expected goals: Cambuur 0,78 ADO 1,07 . Cambuur was effectiever.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 22, 2025, 12:46:57
Citaat van: oost op november 22, 2025, 11:43:47
Tsja tussen geniaal en en prutsen zit een groot verschil.
Het is een wonder dat zijn gepruts geen tegen goal heeft opgeleverd.
Ik vind hem nual 2 duels echt de slechte man van het veld. Als spits is hij redelijk bruikbaar maar meer ook niet. Waarom hij zoveel vertrouwen geniet van henk is mij echt een raadsel  :zucht
hij bleef ook staan omdat ADO fysiek veel sterker was en R?lke daarin mee kon.
Maar idd heel goed en heel slecht.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Bankzitter op november 22, 2025, 12:47:32
Nap schijnt wel de meeste meters te maken... en gaat er ook om dat je op de goede plek staat... dan hoef je niet snel te zijn als 6.
Wat ik mooi vind is dat hij ook gewoon met zijn 20 jaar staat te coachen en zich aanbiedt in de opbouw... heeft veel zelfvertrouwen.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: michello op november 22, 2025, 12:58:56
Commentator die zat ook de hele tijd Sj?strand zit in de broekzak van Van der Sloot etc etc. Alleen weet je bij hem dat hij dodelijk kan zijn en uit het niets kan scoren. Heerlijk gedaan die bal die hij er tussen min of meer aanneemt in ??n keer door en Van de Sloot voor joker zet.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Mp op november 22, 2025, 13:26:08
Effectief Cambuur gezien. Prima spelopvatting en maximale eruit gehaald tegen een voetballend beter ADO. Vond vooral Juho Kilo erg goed bij ADO.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: fred op november 22, 2025, 13:33:28
We werden eigenlijk compleet weggespeeld, zonder dat ze grote kansen kregen. Hun middenveld heer en meester.
Geduldig Cambuur uiterst efficient met 2 prima uitbraken.
Enorm blij met de 3 punten, maar een rare nasmaak van de overige gebeurtenissen (van beide kanten)

MotM Baouf  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Poetser op november 22, 2025, 13:57:12
Citaat van: fred op november 22, 2025, 13:33:28
We werden eigenlijk compleet weggespeeld, zonder dat ze grote kansen kregen. Hun middenveld heer en meester.
Geduldig Cambuur uiterst efficient met 2 prima uitbraken.
Enorm blij met de 3 punten, maar een rare nasmaak van de overige gebeurtenissen (van beide kanten)

MotM Baouf  |:)

Die Vlak is ook goed h?. Echt wel van genoten.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: mark1989 op november 22, 2025, 13:58:52
ADO was sterker. Vooral fysiek. Je zag dat Cambuur echt veel jonger en lichter is.
Des te knapper dat we deze wedstrijd hebben kunnen winnen. Niet eens heel veel kansen weggegeven als je kijkt naar het overwicht van ADO hebben ze relatief weinig kansen gecreerd.
Dus goed gedaan. En ik was blij dat Balk eruit ging in de rust. Daar heb je niks aan in de spits.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 22, 2025, 14:13:31
Citaat van: Specuveter op november 22, 2025, 12:31:00
We gaan accenten verleggen aldus Henk
Dus Nap als 3e centrale verdediger
En Rolke als defensieve middenvelder...
Het deed ons spel niet goed vond ik.
dit was nodig in deze wedstrijd, Denhaag won het eerste uur alle 2 e ballen.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 22, 2025, 14:15:39
Citaat van: fred op november 22, 2025, 13:33:28
We werden eigenlijk compleet weggespeeld, zonder dat ze grote kansen kregen. Hun middenveld heer en meester.
Geduldig Cambuur uiterst efficient met 2 prima uitbraken.
Enorm blij met de 3 punten, maar een rare nasmaak van de overige gebeurtenissen (van beide kanten)

MotM Baouf  |:)
eens Fred. Je voelde vanaf minuut 65 dat we gelijkwaardig werden.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: mark1989 op november 22, 2025, 14:37:10
Citaat van: Specuveter op november 22, 2025, 12:31:00
We gaan accenten verleggen aldus Henk
Dus Nap als 3e centrale verdediger
En Rolke als defensieve middenvelder...
Het deed ons spel niet goed vond ik.

Daar kon rolke niks aan doen. Omdat ADO veel de bal had moest rolke wel terug en werd ie inderdaad een soort defensieve middenvelder. maar anders zou hij zijn man steeds moeten laten lopen. En met rolke lever je verdedigend wat in, maar heb je wel aanvallend nog wat. Anders zou cambuur zich helemaal moet aanpassen en zou je met 2 dm's spelen. Dan kom je op Souren uit en die vind ik daar ook niet goed genoeg voor. Dus er was weinig keus. En rolke had het moeilijk, maar speelde wel naar zijn kunnen.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: zeewolde op november 22, 2025, 14:42:22
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 22, 2025, 10:37:39
Wel grappig, want halverwege een bericht van een ADO supporter voor de tv:
Cambuur speelt goed en, jawel: R?lke is goed
Ik vond R?lke ook wel meevallen.

En ik vond vd Sande helemaal niet zo sterk invallen.
Wel heel mooi gescoord .

De gele kaart die hij kreeg kwam mede door eigen balverlies.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: denistel op november 22, 2025, 15:15:45
Citaat van: sunderland op november 22, 2025, 14:13:31
dit was nodig in deze wedstrijd, Denhaag won het eerste uur alle 2 e ballen.

juist omdat het niet goed stond bij ons en daar steeds te laat en die lui konden weer door.
lange ballen p[ balk het totaal geen zin steeds balverlies met vd sande ging dat een stuk beter,
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 22, 2025, 15:45:04
Citaat van: zeewolde op november 22, 2025, 14:42:22
Ik vond R?lke ook wel meevallen.

En ik vond vd Sande helemaal niet zo sterk invallen.
Wel heel mooi gescoord .

De gele kaart die hij kreeg kwam mede door eigen balverlies.
vond vd Sande sterk invallen vooral laatste 25 min. Hij liet de ploeg beter voetballen door wel duels te winnen en met een assist en een goal verdomd belangrijk
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Oud Cambuur op november 22, 2025, 16:02:34
Eens met Sunderland viel heel sterk in won veel luchtduels met een assist en een goal allemaal prima met Baouf en Jansen voor mij de uitblinkers
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: thankyou op november 22, 2025, 16:06:07
Ik vind het altijd leuk om het interview van henk even te luisteren bij omrop, opvallend dat er geen interviews zijn?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: okkele op november 22, 2025, 16:13:05
Citaat van: michello op november 22, 2025, 11:40:22
Rolke had een paar geniale acties, maar ook heel veel fouten.. Het is maar net wat er blijft hangen?
nou precies!
als we alleen naar de fouten van ferrah kijken mag die wel weer vertrekken.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Inferno-058 op november 22, 2025, 16:23:13
Citaat van: Trainert! op november 22, 2025, 00:53:42
16 januari, dus over 8/9 weken mogen wij naar Den Haag. Als dat maar goed gaat...
Verplichte buscombi incoming
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: PePe op november 22, 2025, 16:43:02
Tijdig afspelen moet hij nog leren, (maar die zijn er wel meer)
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Scc0511 op november 22, 2025, 16:52:00
Genoten gister van een vol stadion met goede sfeer. Jammer van die lui uit Den Haag. Wat een tokkies zeg. Staan er nu wel erg goed voor! |:)
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: fred op november 22, 2025, 17:53:41
Citaat van: Inferno-058 op november 22, 2025, 16:23:13
Verplichte buscombi incoming
Denk dat we helemaal niet welkom zijn daar.
En anders alle ramen eruit.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: NRG op november 22, 2025, 19:43:42
Gisteravond overheerste bij mij de teleurstelling. Ik ging er echt van uit dat we in het nieuwe stadion van al dat ?gezeik? af zouden zijn. Helaas niet. De aanleiding dat het helaas toch mis ging ligt duidelijk bij de ADO supporters. De reactie van een deel van de jongetjes van noord loog er ook niet om. Vandaag de samenvatting nog even teruggekeken. Waren echt 2 hele goede doelpunten. We winnen gewoon van de ongeslagen koploper. Probeer me maar weer de focussen op het voetbal en de randzaken te laten voor wat ze zijn. Schijnt er toch bij te horen.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Lore op november 22, 2025, 21:01:40
Citaat van: NRG op november 22, 2025, 19:43:42
Gisteravond overheerste bij mij de teleurstelling. Ik ging er echt van uit dat we in het nieuwe stadion van al dat ?gezeik? af zouden zijn. Helaas niet. De aanleiding dat het helaas toch mis ging ligt duidelijk bij de ADO supporters. De reactie van een deel van de jongetjes van noord loog er ook niet om. Vandaag de samenvatting nog even teruggekeken. Waren echt 2 hele goede doelpunten. We winnen gewoon van de ongeslagen koploper. Probeer me maar weer de focussen op het voetbal en de randzaken te laten voor wat ze zijn. Schijnt er toch bij te horen.

Nee; het hoort er niet bij. En ja, de wedstrijd is we fantastisch. De mannen zetten zich steeds weer in een goed uitgangspositie. Na elke teleurstelling.

Wij hebben nu bijna een iedereen gehad en staan waar wij horen te staan. Op dit moment kan alleen de transferperiode ons van promotie afhouden.

Zou het ook kunnen dat Cambuur de cijfers niet publiceert om de kopende clubs niet wijzer te maken? Er is wel en wat uitgelekt, maar hiermee houden ze wel een kaart geen hun borst
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: mark1989 op november 22, 2025, 22:33:57
Citaat van: Lore op november 22, 2025, 21:01:40
Nee; het hoort er niet bij. En ja, de wedstrijd is we fantastisch. De mannen zetten zich steeds weer in een goed uitgangspositie. Na elke teleurstelling.

Wij hebben nu bijna een iedereen gehad en staan waar wij horen te staan. Op dit moment kan alleen de transferperiode ons van promotie afhouden.

Zou het ook kunnen dat Cambuur de cijfers niet publiceert om de kopende clubs niet wijzer te maken? Er is wel en wat uitgelekt, maar hiermee houden ze wel een kaart geen hun borst

Nee dat denk ik niet. Hoe slecht de financiele positie ook is. Cambuur bepaalt nog altijd of en wanneer het Baoef wil verkopen. De jaarcijfers hebben daar niks mee te maken.
Ik denk dat ze achter de schermen wel bezig zijn met oplossingen. En ze publiceren de cijfers pas op het allerlaatste moment met zo min mogelijk info. En dat lijkt me ook verstandig.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: mark1989 op november 22, 2025, 22:44:21
Citaat van: thankyou op november 22, 2025, 16:06:07
Ik vind het altijd leuk om het interview van henk even te luisteren bij omrop, opvallend dat er geen interviews zijn?

Die zijn er wel, maar de site van omrop heeft een slecht zoeksysteem en een vreemde homepage, waar je niks kan vinden.

https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/17981661/een-bittere-winst-voor-cambuur-door-relschoppers-de-sjeu-is-er-wel-af
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: AL op november 22, 2025, 22:48:30
Lekker potje met alles erop en eraan.
Ado was de betere zonder echt heel gevaarlijk te worden.
Prima goal van Sj?strand(mooie assist Henstra).
Baoef motm. Nap ook prima!
Ben benieuwd wat de straf(fen) gaan worden voor zowel Ado als Cambuur.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: mark1989 op november 22, 2025, 22:52:33
weet iemand ook hoe dat financieel zit qua schade? Kan Cambuur alle kosten voor schade aan stoelen enzo op ADO den haag verhalen? En wordt dat ook betaald meestal? of draait cambuur hier voor op?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: NRG op november 22, 2025, 23:35:19
Citaat van: mark1989 op november 22, 2025, 22:52:33
weet iemand ook hoe dat financieel zit qua schade? Kan Cambuur alle kosten voor schade aan stoelen enzo op ADO den haag verhalen? En wordt dat ook betaald meestal? of draait cambuur hier voor op?


Ik mag toch hopen dat er een rekening voor alle geleden materi?le schade richting Den Haag gaat.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: fred op november 23, 2025, 06:43:43
Citaat van: AL op november 22, 2025, 22:48:30
Ben benieuwd wat de straf(fen) gaan worden voor zowel Ado als Cambuur.

Aldus het bericht van KNVB:

in bezit zijn of afsteken vuurwerk 18mnd
Geweldpleging 36mnd
Veld betreden 60mnd


Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Lore op november 23, 2025, 07:58:42
Citaat van: fred op november 23, 2025, 06:43:43
Aldus het bericht van KNVB:

in bezit zijn of afsteken vuurwerk 18mnd
Geweldpleging 36mnd
Veld betreden 60mnd

Wel bijzonder dat een fakkel afsteken dus dezelfde straf oplevert als de nitraatbommen die zij gebruikten?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Bankzitter op november 23, 2025, 08:48:34
Ik zat ook al met enige verbazing te kijken, maar het gooien met zwaar vuurwerk naar mensen zal ook via strafrecht moeten lopen... niet via de KNVB.

Ook extra vervelend dat het vooral over gaat wat er na 90 minuten is gebeurt en niet de enorm knappe prestatie in de 90 minuten ervoor.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 23, 2025, 09:08:50
Citaat van: Bankzitter op november 23, 2025, 08:48:34
Ik zat ook al met enige verbazing te kijken, maar het gooien met zwaar vuurwerk naar mensen zal ook via strafrecht moeten lopen... niet via de KNVB.

Ook extra vervelend dat het vooral over gaat wat er na 90 minuten is gebeurt en niet de enorm knappe prestatie in de 90 minuten ervoor.
zoek de daders eerst maar eens met al die gezichts bekleding?
8P 8P
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: NRG op november 23, 2025, 09:27:33
Citaat van: Noordcambuur op november 23, 2025, 09:08:50
zoek de daders eerst maar eens met al die gezichts bekleding?
8P 8P

Dat zou al een hele grote eerste stap zijn. Het verbieden van gezichtsbedekkende kleding. En daar ook echt op handhaven. Als je deze jongetjes uit de anonimiteit haalt durven vaak plotseling een stuk minder. Lijkt helaas een onmogelijke opgave.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: KlinkHamer op november 23, 2025, 09:54:58
Goed plan om er een moeras wedstrijd van te maken, Kilo moest gaan zwerven om deel te kunnen nemen.
Onbegrijpelijk dat deze vinnige Fin daar nog steeds speelt.
Belangrijkste moment van de wedstrijd: de terugkeer van Mulders, het begon weer te lopen.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Bernardo op november 23, 2025, 10:15:41
Ik verbaasde me ook wel over die supporter die zo het hele veld kon oversteken van Noord naar zuid. Geen enkele beveiliger te bekennen?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: fred op november 23, 2025, 12:32:21
Citaat van: Bernardo op november 23, 2025, 10:15:41
Ik verbaasde me ook wel over die supporter die zo het hele veld kon oversteken van Noord naar zuid. Geen enkele beveiliger te bekennen?
Doet ie de komende 5 jaar niet weer  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 23, 2025, 13:06:17
Citaat van: fred op november 23, 2025, 12:32:21
Doet ie de komende 5 jaar niet weer  :_schater
hebben ze hem al dan :?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: fred op november 23, 2025, 13:19:29
Citaat van: Noordcambuur op november 23, 2025, 13:06:17
hebben ze hem al dan :?
Geen idee, maar ik ga er vanuit dat hij, en de die lui die voor de lexaanwand stonden te zwaaien er ook niet ongestraft vanaf komen....
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Vlampiep op november 23, 2025, 13:33:00
Heb weinig complimenten gehoord over het arbitrale trio, maar zij waren een verademing met wat we de laatste tijd hebben gehad.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 23, 2025, 13:49:17
Citaat van: Vlampiep op november 23, 2025, 13:33:00
Heb weinig complimenten gehoord over het arbitrale trio, maar zij waren een verademing met wat we de laatste tijd hebben gehad.

Laatst Nijhuis en nu Serdar: Poh, dan zit er wel een enorm verschil in kwaliteit hoor, als je dat vergelijkt met waar je meestal mee wordt opgezadeld in de KKD.

1 fout denk ik: de gele kaart van Baouf. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij met die sliding de bal speelde :?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Lore op november 23, 2025, 14:09:38
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 23, 2025, 13:49:17
Laatst Nijhuis en nu Serdar: Poh, dan zit er wel een enorm verschil in kwaliteit hoor, als je dat vergelijkt met waar je meestal mee wordt opgezadeld in de KKD.

1 fout denk ik: de gele kaart van Baouf. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij met die sliding de bal speelde :?

Voor de uitslag van de Pool ben ik het geheel met je eens. Schandelig, ik neem aan dat die in de pool ook niet meetelt!
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 23, 2025, 14:30:32
Citaat van: Lore op november 23, 2025, 14:09:38
Voor de uitslag van de Pool ben ik het geheel met je eens. Schandelig, ik neem aan dat die in de pool ook niet meetelt!

Klopt die telt zeker niet mee.... maar die van Henstra ook niet, zeer onterecht :D

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 17, 2025, 17:24:07
(0-0)

4-2

4x Balk

4x geel
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: nee,wel? op november 23, 2025, 15:52:28
gaast over ut hek dan hest een stadionverbod in dyn nek
de materiele schade die door ado  aanhangers zijn veroorzaakt, daarvan gaat de rekening naar den haag, eventuele materiele schade die door eigen aanhang is veroorzaakt die komt op het conto van cambuur zelf. indien aan de hand van videobeelden er voldoende bewijslast tegen individuelen is word de schade op hun verhaald.

ten aanzien van het niet ingrijpen van beveiligers en stewards, in de opleiding leer je de stelregel eigen veiligheid eerst.....
wat zal een beveiliger steward nou beginnen tegen een al dan niet doorgesnoven raddraaier(s) ?   juust helemaal niks
Dan kies je toch eieren voor je geld en wille je na de wedstried gewoan weer heelhuuds thuskomme  .......laat ze dan elkaar maar lekker de harses inslaan.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Eewal op november 23, 2025, 16:05:32
Citaat van: nee,wel? op november 23, 2025, 15:52:28
gaast over ut hek dan hest een stadionverbod in dyn nek
de materiele schade die door ado  aanhangers zijn veroorzaakt, daarvan gaat de rekening naar den haag, eventuele materiele schade die door eigen aanhang is veroorzaakt die komt op het conto van cambuur zelf. indien aan de hand van videobeelden er voldoende bewijslast tegen individuelen is word de schade op hun verhaald.

ten aanzien van het niet ingrijpen van beveiligers en stewards, in de opleiding leer je de stelregel eigen veiligheid eerst.....
wat zal een beveiliger steward nou beginnen tegen een al dan niet doorgesnoven raddraaier(s) ?   juust helemaal niks
Dan kies je toch eieren voor je geld en wille je na de wedstried gewoan weer heelhuuds thuskomme  .......laat ze dan elkaar maar lekker de harses inslaan.
Dat laatste is natuurlijk bullshit. We hebben verkeerde beveiligers. Er zijn er genoeg beschikbaar  die overwicht hebben en graag een paar gedrogeerde kleutertjes in hun nekvel willen pakken of een pak rammel geven.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Lore op november 23, 2025, 17:03:01
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 23, 2025, 14:30:32
Klopt die telt zeker niet mee.... maar die van Henstra ook niet, zeer onterecht :D

Shit, maar die gast van ADO die uit het uitvak klom. Die zou toch wel een gele kaart verdienen toch?

Heul ingewikkeld dit
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 23, 2025, 18:51:11
Citaat van: NRG op november 23, 2025, 09:27:33
Dat zou al een hele grote eerste stap zijn. Het verbieden van gezichtsbedekkende kleding. En daar ook echt op handhaven. Als je deze jongetjes uit de anonimiteit haalt durven vaak plotseling een stuk minder. Lijkt helaas een onmogelijke opgave.
helemaal eens, daar begint alles. Maar in Nederland mag dat waarschijnlijk weer niet . En de exacte regels van Engeland overnemen. Daar zijn vaak niet eens hekken maar een rij stewards.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 23, 2025, 18:53:27
Citaat van: Eewal op november 23, 2025, 16:05:32
Dat laatste is natuurlijk bullshit. We hebben verkeerde beveiligers. Er zijn er genoeg beschikbaar  die overwicht hebben en graag een paar gedrogeerde kleutertjes in hun nekvel willen pakken of een pak rammel geven.
dat was vroeger zo , nu zijn die jongeren nergens meer bang voor met hun doorgesnoven koppen.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: NRG op november 23, 2025, 19:37:39
Citaat van: sunderland op november 23, 2025, 18:51:11
helemaal eens, daar begint alles. Maar in Nederland mag dat waarschijnlijk weer niet . En de exacte regels van Engeland overnemen. Daar zijn vaak niet eens hekken maar een rij stewards.

Klopt. In Engeland hebben ze geen uitvakken. Gewoon een doekje over de stoelen een een rij stewards ertussen.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: PePe op november 24, 2025, 22:07:41
Domme competitie: 16 jan 2026 al weer ADO - Cambuur.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: ChantiSCC op november 25, 2025, 00:15:04
Kan iemand dat stuk van de LC over de ongeregeldheden hier plaatsen? De reconstructie.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 25, 2025, 07:45:59
Citaat van: ChantiSCC op november 25, 2025, 00:15:04
Kan iemand dat stuk van de LC over de ongeregeldheden hier plaatsen? De reconstructie.
omrop Fryslan heeft een stuk van minuut tot minuut over de rellen. Wat heeft dat nu voor zin. Je hoeft het niet weg te stoppen maar ook niet in blijven hangen want het geeft zo veel negativiteit. Vooral ook omdat het niet bij Cambuur wegkwam. We draaien als een tierelier maar nu staan de financi?n en rellen weer voorop. Hoor de buiten wereld niet hoe goed we het doen. Zo jammer weer. ( geen aanval op jou Chanti)
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Vlampiep op november 25, 2025, 08:56:35
Citaat van: sunderland op november 25, 2025, 07:45:59
omrop Fryslan heeft een stuk van minuut tot minuut over de rellen. Wat heeft dat nu voor zin. Je hoeft het niet weg te stoppen maar ook niet in blijven hangen want het geeft zo veel negativiteit. Vooral ook omdat het niet bij Cambuur wegkwam. We draaien als een tierelier maar nu staan de financi?n en rellen weer voorop. Hoor de buiten wereld niet hoe goed we het doen. Zo jammer weer. ( geen aanval op jou Chanti)
De boere omroep heeft een vorm van riool journalistiek en sensatiezucht. Als er rellen zijn bij hun Frysk klupke wordt het van aller kanten genuanceerd of gewoon niet benoemd.
Bij bijna alle bvo's zijn jammer genoeg wekelijks onregelmatigheden binnen of buiten het stadion.
Het is maar net waar je nu het vergrootglas oplegt.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 25, 2025, 09:07:22
Citaat van: sunderland op november 25, 2025, 07:45:59
omrop Fryslan heeft een stuk van minuut tot minuut over de rellen. Wat heeft dat nu voor zin. Je hoeft het niet weg te stoppen maar ook niet in blijven hangen want het geeft zo veel negativiteit. Vooral ook omdat het niet bij Cambuur wegkwam. We draaien als een tierelier maar nu staan de financi?n en rellen weer voorop. Hoor de buiten wereld niet hoe goed we het doen. Zo jammer weer. ( geen aanval op jou Chanti)
klopt helemaal Sunderland.
Het is stuk negatieve tijd daar bij omroep Fryslan dit is hun kans om Cambuur weer in het zwarte daglicht te brengen.
En over de wedstrijd praten ze maar weinig ohhhh ja het was een een niet verdiende overwinning want ADO was beter?.. :R
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Vlampiep op november 25, 2025, 09:12:28
Citaat van: Noordcambuur op november 25, 2025, 09:07:22
klopt helemaal Sunderland.
Het is stuk negatieve tijd daar bij omroep Fryslan dit is hun kans om Cambuur weer in het zwarte daglicht te brengen.
En over de wedstrijd praten ze maar weinig ohhhh ja het was een een niet verdiende overwinning want ADO was beter?.. :R
Weet je wel dat Cambuur de boere omroep in de jaren 80 eens een stadionverbod heeft gegeven?  :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: thankyou op november 25, 2025, 09:25:34
Iemand hele artikel van https://lc.nl/friesland/leeuwarden/wat-gebeurde-er-bij-de-ongeregeldheden-in-het-kooi-stadion-bij-sc-cambuur-tegen-ado-den-haag-een-videoreconstructie-47876528.html?utm_medium=Social&utm_campaign=seeding&utm_source=Facebook&fbclid=IwY2xjawOSR0FleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZA80MDk5NjI2MjMwODU2MDkAAR4nTbUKbdqroGyK5snHG_Lw7VonAeOtxzYFiCp7UKzYFbYVWayMAVBAn5RQTA_aem_EHy-Wc0vHNMuN4EckzlCYw#Echobox=1764021012 ?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Huizen op november 25, 2025, 09:26:46
Ongelooflijk hoe beide media dit oppakken door middel van 1 goed TikTok filmpje. Maar goed, dat is de media tegenwoordig...  :O
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Bankzitter op november 25, 2025, 09:48:44
Je mag dit best doen maar vertel ook de andere kant van het verhaal. Andere bezoekende clubs zijn vol lof over het uitvak en ontvangst. Het is ook vaak genoeg feest in het uitvak.

Nu ging het 90 minuten goed tot ze met het zware vuurwerk begonnen.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: NRG op november 25, 2025, 09:59:09
Er is natuurlijk een hoop fout gegaan rond deze wedstrijd. Dat zal grondig ge?valueerd worden neem ik aan. Ga er vanuit dat men leert van de gemaakte fouten. Gelukkig gaat het bij de meeste wedstrijden gewoon goed. Wordt nu wel tijd dat de media het onderwerp laten rusten.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Arno A op november 25, 2025, 11:22:55
'De daders kunnen rekenen op zware stadionverboden', laat de KNVB weten. De bond somt daarnaast de straffen op die relschoppers kunnen verwachten. Bezit of afsteken van vuurwerk: minimaal 18 maanden, openlijke geweldpleging: 36-48 maanden, het betreden van het speelveld: 60 maanden.

De veldbetreders zijn wel bekend lijkt mij. Die mogen dus vijf jaar geen stadion in. De anderen opsporen wordt lastiger...
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: mario op november 25, 2025, 11:35:23
Citaat van: thankyou op november 25, 2025, 09:25:34
Iemand hele artikel van https://lc.nl/friesland/leeuwarden/wat-gebeurde-er-bij-de-ongeregeldheden-in-het-kooi-stadion-bij-sc-cambuur-tegen-ado-den-haag-een-videoreconstructie-47876528.html?utm_medium=Social&utm_campaign=seeding&utm_source=Facebook&fbclid=IwY2xjawOSR0FleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZA80MDk5NjI2MjMwODU2MDkAAR4nTbUKbdqroGyK5snHG_Lw7VonAeOtxzYFiCp7UKzYFbYVWayMAVBAn5RQTA_aem_EHy-Wc0vHNMuN4EckzlCYw#Echobox=1764021012 ?

De wedstrijd SC Cambuur ? ADO Den Haag ontaardde vrijdagavond in rellen. Het waren de eerste grote ongeregeldheden in het Kooi Stadion. Aan de hand van videobeelden maakte de Leeuwarder Courant een reconstructie.
Lees meer over
Leeuwarden
21.47 uur
Filmmaker Meije Dijkstra uit Amsterdam geniet van een mooie wedstrijd tussen SC Cambuur en ADO Den Haag. In de 88ste minuut schiet Jort van der Sande namens de Leeuwarders de 2-0 in. Daarop breekt de pleuris uit. Er vliegt vuurwerk vanuit het uitsupportersvak naar de naastgelegen tribune, vak 21, waar vooral gezinnen met kinderen zitten. De scheidsrechter legt de wedstrijd stil.
21.52 uur
ADO-supporters proberen de stalen deur van hun vak te forceren. Reguliere voetbalfans beginnen vak 21 te verlaten. Het is laat in de wedstrijd en de hekken van de thuisvakken staan al open, waardoor de harde kern van Cambuur zich van tribune Noord makkelijk kan verplaatsen naar de oosttribune. Hier en daar verschijnen de eerste zwarte capuchons aan Cambuurzijde.
21.56 uur
De harde kern van Cambuur heeft vak 21 overgenomen. Er wordt geschreeuwd, geprovoceerd en met rommel gegooid. Meije Dijkstra zoekt een veiligere plek hoger op de tribune, maar blijft filmen.
21.58 uur
Cambuursupporters zijn vanuit vak 21 naar de wand van het uitsupportersvak getogen. Ze timmeren op het plexiglas en dagen de ADO-supporters uit. Die reageren door terug te schreeuwen en meer rotzooi te gooien. Dan springt de eerste ADO-supporter tegen de wand. Meer zullen volgen.
22.00 uur
Het lukt ??n ADO-supporter om over de wand te klimmen. Hij neemt het op tegen een overmacht aan Cambuursupporters, die hem al snel in het nauw drijven. Maar nadat de jongen door beveiligers wordt ontzet, keert hij terug voor een tweede poging. Die wordt zwaar bestraft: de jongen wordt tegen de grond geslagen en geschopt. Een supportersco?rdinator gaat op hem liggen om erger te voorkomen. De jongen lijkt bewusteloos te zijn.
Pas op: het volgende fragment kan als schokkend worden ervaren
22.08 uur
De ME betreedt het stadion. Hun aanwezigheid blijkt voldoende om een einde te maken aan de rel. Stewards ontruimen de beide vakken. ADO-supporters zullen buiten het stadion nog meer geweld plegen. Ze vernielen onder meer hekken.
De ME betreedt het stadion.
De ME betreedt het stadion. Foto: Meije Dijkstra
22.46 uur
De wedstrijd wordt na bijna een uur hervat. De laatste minuten worden uitgespeeld. De eindstand blijft 2-0 voor SC Cambuur.
Vernielde hekken na afloop van de rellen.
Vernielde hekken na afloop van de rellen. Foto: CAMJO media
23.45 uur
De laatste bus met ADO-supporters vertrekt, waarna de rust rond het Kooi Stadion eindelijk terugkeert. Beide clubs en de driehoek van burgemeester, politie en Openbaar Ministerie blijven met de bittere nasmaak achter. Apart van elkaar gaan beide clubs de rellen evalueren.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 25, 2025, 12:25:31
Citaat van: Vlampiep op november 25, 2025, 09:12:28
Weet je wel dat Cambuur de boere omroep in de jaren 80 eens een stadionverbod heeft gegeven?  :_schater :_schater :_schater
jammer dat het zo kort heeft geduurd levenslang moeten ze hebben?.straffen die gasten  8P
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Stanley op november 25, 2025, 12:49:24
Citaat van: Noordcambuur op november 25, 2025, 09:07:22
klopt helemaal Sunderland.
Het is stuk negatieve tijd daar bij omroep Fryslan dit is hun kans om Cambuur weer in het zwarte daglicht te brengen.
En over de wedstrijd praten ze maar weinig ohhhh ja het was een een niet verdiende overwinning want ADO was beter?.. :R
Wat een onzin. ADO was toch voetballend beter, maar wint niet omdat Cambuur effectiever was. Niks mis mee. Als je zo kritisch bent moet je niet kijken.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Bankzitter op november 25, 2025, 13:17:14
Voetballend beter maar met Baouf en Jansen voorkom je dat ze scoren.
En individuele klasse van Sj?strand, Henstra en vdSande maakt uiteindelijk het verschil.
Gewoon verdiend gewonnen.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: gobo op november 25, 2025, 13:24:07
Citaat van: Stanley op november 25, 2025, 12:49:24
Wat een onzin. ADO was toch voetballend beter, maar wint niet omdat Cambuur effectiever was. Niks mis mee. Als je zo kritisch bent moet je niet kijken.
Wat een nonsens. Alsof den Haag zoveel gevaarlijke schoten op goal heeft gelost... Cambuur heeft het prima dicht gehouden een heeft toegeslagen op het juiste moment. Niks op af te dingen.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Noordcambuur op november 25, 2025, 13:32:02
Citaat van: Stanley op november 25, 2025, 12:49:24
Wat een onzin. ADO was toch voetballend beter, maar wint niet omdat Cambuur effectiever was. Niks mis mee. Als je zo kritisch bent moet je niet kijken.
ik zie het anders Stanley maar het gaat mij ook om het eerste verhaal.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Bernardo op november 25, 2025, 13:51:31
ADO was voetballend wat beter, maar uiteindelijk hebben ze niet veel grote kansen gehad en wij wel de betere kansen. Vond het wel een verdiende overwinning.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Bankzitter op november 25, 2025, 14:17:17
Bij ADO kon ik geen speler ontdekken (buiten v Mieghem) die met een geniale ingeving een wedstrijd kan openbreken.
Absoluut sterk als team, maar wij zijn niet zwakker, wel anders.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Oud Cambuur op november 25, 2025, 15:14:15
Citaat van: Bankzitter op november 25, 2025, 14:17:17
Bij ADO kon ik geen speler ontdekken (buiten v Mieghem) die met een geniale ingeving een wedstrijd kan openbreken.
Absoluut sterk als team, maar wij zijn niet zwakker, wel anders.

Vond die Vlak wel een hele goed voetballer hoor
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: papier op november 25, 2025, 15:15:08
ADO een fysiek sterke ploeg. Mede daardoor kwam Cambuur niet aan het voetballen toe, ADO had in no-time de bal weer terug. Maar daar deden ze dan niet bijzonder veel mee. Ballen over de verdediging heen/afstandsschoten. Ik vond het aan de bal maar matigjes van een ploeg die zover voor staat op de rest.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Stanley op november 25, 2025, 15:44:15
Citaat van: Bankzitter op november 25, 2025, 14:17:17
Bij ADO kon ik geen speler ontdekken (buiten v Mieghem) die met een geniale ingeving een wedstrijd kan openbreken.
Absoluut sterk als team, maar wij zijn niet zwakker, wel anders.
Hier kan ik mij in vinden, bij ons was de verdediging en keeper de besten. De tactische zet van Henk was doorslaggevend door de lange bal te spelen. Cambuur verdiende zeker om te winnen.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 25, 2025, 16:59:34
Citaat van: Stanley op november 25, 2025, 15:44:15
Hier kan ik mij in vinden, bij ons was de verdediging en keeper de besten. De tactische zet van Henk was doorslaggevend door de lange bal te spelen. Cambuur verdiende zeker om te winnen.
de tactische zet? Dat zag een mijn schoonmoeder ook nog wel. ADO dwong ons daar toe. En we hadden een spits die de beuk erin gooide. Vond Ado voorin matig ( tegen ons)
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Yellow Army op november 25, 2025, 17:53:47
Citaat van: sunderland op november 25, 2025, 16:59:34
de tactische zet? Dat zag een mijn schoonmoeder ook nog wel. ADO dwong ons daar toe. En we hadden een spits die de beuk erin gooide. Vond Ado voorin matig ( tegen ons)

Of waren wij verdedigend gewoon zo goed?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 25, 2025, 19:03:48
Citaat van: Yellow Army op november 25, 2025, 17:53:47
Of waren wij verdedigend gewoon zo goed?
Baoef  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: thankyou op november 25, 2025, 21:00:15
dankje!

Citaat van: mario op november 25, 2025, 11:35:23
De wedstrijd SC Cambuur ? ADO Den Haag ontaardde vrijdagavond in rellen. Het waren de eerste grote ongeregeldheden in het Kooi Stadion. Aan de hand van videobeelden maakte de Leeuwarder Courant een reconstructie.
Lees meer over
Leeuwarden
21.47 uur
Filmmaker Meije Dijkstra uit Amsterdam geniet van een mooie wedstrijd tussen SC Cambuur en ADO Den Haag. In de 88ste minuut schiet Jort van der Sande namens de Leeuwarders de 2-0 in. Daarop breekt de pleuris uit. Er vliegt vuurwerk vanuit het uitsupportersvak naar de naastgelegen tribune, vak 21, waar vooral gezinnen met kinderen zitten. De scheidsrechter legt de wedstrijd stil.
21.52 uur
ADO-supporters proberen de stalen deur van hun vak te forceren. Reguliere voetbalfans beginnen vak 21 te verlaten. Het is laat in de wedstrijd en de hekken van de thuisvakken staan al open, waardoor de harde kern van Cambuur zich van tribune Noord makkelijk kan verplaatsen naar de oosttribune. Hier en daar verschijnen de eerste zwarte capuchons aan Cambuurzijde.
21.56 uur
De harde kern van Cambuur heeft vak 21 overgenomen. Er wordt geschreeuwd, geprovoceerd en met rommel gegooid. Meije Dijkstra zoekt een veiligere plek hoger op de tribune, maar blijft filmen.
21.58 uur
Cambuursupporters zijn vanuit vak 21 naar de wand van het uitsupportersvak getogen. Ze timmeren op het plexiglas en dagen de ADO-supporters uit. Die reageren door terug te schreeuwen en meer rotzooi te gooien. Dan springt de eerste ADO-supporter tegen de wand. Meer zullen volgen.
22.00 uur
Het lukt ??n ADO-supporter om over de wand te klimmen. Hij neemt het op tegen een overmacht aan Cambuursupporters, die hem al snel in het nauw drijven. Maar nadat de jongen door beveiligers wordt ontzet, keert hij terug voor een tweede poging. Die wordt zwaar bestraft: de jongen wordt tegen de grond geslagen en geschopt. Een supportersco?rdinator gaat op hem liggen om erger te voorkomen. De jongen lijkt bewusteloos te zijn.
Pas op: het volgende fragment kan als schokkend worden ervaren
22.08 uur
De ME betreedt het stadion. Hun aanwezigheid blijkt voldoende om een einde te maken aan de rel. Stewards ontruimen de beide vakken. ADO-supporters zullen buiten het stadion nog meer geweld plegen. Ze vernielen onder meer hekken.
De ME betreedt het stadion.
De ME betreedt het stadion. Foto: Meije Dijkstra
22.46 uur
De wedstrijd wordt na bijna een uur hervat. De laatste minuten worden uitgespeeld. De eindstand blijft 2-0 voor SC Cambuur.
Vernielde hekken na afloop van de rellen.
Vernielde hekken na afloop van de rellen. Foto: CAMJO media
23.45 uur
De laatste bus met ADO-supporters vertrekt, waarna de rust rond het Kooi Stadion eindelijk terugkeert. Beide clubs en de driehoek van burgemeester, politie en Openbaar Ministerie blijven met de bittere nasmaak achter. Apart van elkaar gaan beide clubs de rellen evalueren.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Stanley op november 25, 2025, 22:28:55
Citaat van: sunderland op november 25, 2025, 16:59:34
de tactische zet? Dat zag een mijn schoonmoeder ook nog wel. ADO dwong ons daar toe. En we hadden een spits die de beuk erin gooide. Vond Ado voorin matig ( tegen ons)
Ja juh, het was een slecht idee van Henk om de lange bal te spelen met van de Sande in de spits. Is een verandering van speelstijl geen tactiek? Dat ADO de boven liggende partij zag iedereen toch wel.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 25, 2025, 23:24:04
Citaat van: Stanley op november 25, 2025, 22:28:55
Ja juh, het was een slecht idee van Henk om de lange bal te spelen met van de Sande in de spits. Is een verandering van speelstijl geen tactiek? Dat ADO de boven liggende partij zag iedereen toch wel.
interessant doenerij. Maar ja Henk zei tegen Berkhout lange bal spelen volgens jou terwijl hij onder druk die bal naar voren schoot. Haha
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Stiens op november 26, 2025, 10:20:38
https://www.ad.nl/voetbal/ado-den-haag-grijpt-in-vanwege-hooligans-tot-nader-order-geen-uitsupporters-meer-mee~a8bd5b8e/

:fant

Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: debaas058 op november 26, 2025, 11:40:48
Citaat van: Stiens op november 26, 2025, 10:20:38
https://www.ad.nl/voetbal/ado-den-haag-grijpt-in-vanwege-hooligans-tot-nader-order-geen-uitsupporters-meer-mee~a8bd5b8e/

:fant

Zonde.. Collectieve straffen zijn nooit de oplossing.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Inferno-058 op november 26, 2025, 11:48:40
Citaat van: debaas058 op november 26, 2025, 11:40:48
Zonde.. Collectieve straffen zijn nooit de oplossing.
Klopt  :rodekaart
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Poetser op november 26, 2025, 11:58:48
Citaat van: debaas058 op november 26, 2025, 11:40:48
Zonde.. Collectieve straffen zijn nooit de oplossing.

Zonde, vuurwerk gooien in een pet en sjaal vak is nooit de oplossing.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Westerpark op november 26, 2025, 12:03:38
Citaat van: Poetser op november 26, 2025, 11:58:48
Zonde, vuurwerk gooien in een pet en sjaal vak is nooit de oplossing.

Nee, dat is het probleem.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 26, 2025, 12:12:17
We moeten naar Engels model en capuchontsjes verbieden
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: debaas058 op november 26, 2025, 12:26:49
Citaat van: Poetser op november 26, 2025, 11:58:48
Zonde, vuurwerk gooien in een pet en sjaal vak is nooit de oplossing.

?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: NRG op november 26, 2025, 12:52:51
Citaat van: debaas058 op november 26, 2025, 11:40:48
Zonde.. Collectieve straffen zijn nooit de oplossing.


Dit is niet collectief straffen. Dit is gewoon een voetbalclub die helemaal klaar met al het gezeik. Om herhaling te voorkomen.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: debaas058 op november 26, 2025, 12:56:21
Citaat van: NRG op november 26, 2025, 12:52:51

Dit is niet collectief straffen. Dit is gewoon een voetbalclub die helemaal klaar met al het gezeik. Om herhaling te voorkomen.

Tuurlijk is dit wel collectief straffen.. Doordat de club zijn/haar zaakjes niet op orde heeft kiezen ze nu de makkelijke weg en zijn de goedwillende en normale supporters de dupe..
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: denistel op november 26, 2025, 13:06:07
Citaat van: NRG op november 26, 2025, 12:52:51

Dit is niet collectief straffen. Dit is gewoon een voetbalclub die helemaal klaar met al het gezeik. Om herhaling te voorkomen.

idd en anders moeten die 750 goeden de 50 slechten maar aanpakken
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Inferno-058 op november 26, 2025, 13:34:11
Citaat van: NRG op november 26, 2025, 12:52:51

Dit is niet collectief straffen. Dit is gewoon een voetbalclub die helemaal klaar met al het gezeik. Om herhaling te voorkomen.
Dit is wel collectief straffen want je straft nu de goeden en slechten... Lekker makkelijk. Klassieker zonder uitsupporters vind jij ook wel prima denk ik?
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Inferno-058 op november 26, 2025, 13:35:17
Citaat van: denistel op november 26, 2025, 13:06:07
idd en anders moeten die 750 goeden de 50 slechten maar aanpakken
Sinds wanneer is het de taak van medesupporters om andere supporters aan te pakken? Dit ligt bij de overheid/politie/KNVB die gewoon dadergericht moeten straffen!
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: douwelwd op november 26, 2025, 13:42:02
Citaat van: Inferno-058 op november 26, 2025, 13:35:17
Sinds wanneer is het de taak van medesupporters om andere supporters aan te pakken? Dit ligt bij de overheid/politie/KNVB die gewoon dadergericht moeten straffen!

sociale controle? er op aanspreken?
Maar een woord wisselen met deze !@#$%$#@! is waarschijnlijk onmogelijk.
Het is elke keer raak met die lui...
Ik snap de reactie van ADO wel, ook al moeten de goeden er helaas onder lijden.
Misschien zijn de goeden het eindelijk zat en spreken ze die "fijne burgers" er eens op aan
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Lore op november 26, 2025, 13:44:37
Citaat van: Inferno-058 op november 26, 2025, 13:35:17
Sinds wanneer is het de taak van medesupporters om andere supporters aan te pakken? Dit ligt bij de overheid/politie/KNVB die gewoon dadergericht moeten straffen!

Dat is het niet. Maar lekker blijven staat toekijken hoe de rellen zich ontwikkelen terwijl de wedstrijd al zo goed als voorbij is, is natuurlijk wel een ander uiterste
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: papier op november 26, 2025, 13:47:52
Ik heb ook niet het idee dat die gasten op dat moment aanspreekbaar zijn. Het risico op een tik laat ik liever over aan mensen die er op gekleed zijn, erop uitgerust zijn en ervoor betaald worden. In de aanloop er naartoe zou je misschien nog iets de-escalerends kunnen zeggen maar ook dat is waarschijnlijk aan dovemansoren gericht.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Yellow Army op november 26, 2025, 14:40:51
Tja, tegen Volendam uit was er ook een medesupporter die iets zei van het wangedrag van enkele anderen. Werd even later op de wc door 6 snotneuzen de tering in geslagen voor de ogen van zijn zoontje. Nee, ik kan me wel voorstellen dat de normale supporter liever even de andere kant opkijkt als het uit de hand loopt.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Lowieke op november 26, 2025, 15:44:27
Citaat van: debaas058 op november 26, 2025, 11:40:48
Zonde.. Collectieve straffen zijn nooit de oplossing.

Eerlijk gezegd denk ik dat deze maatregel best wel veel oplost. En tevens een mooi voorbeeld voor andere clubs als hun supporters de beest uithangen. Zou mij niet verbazen dat het gedoe dan snel minder wordt.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Lore op november 26, 2025, 16:28:32
Citaat van: Yellow Army op november 26, 2025, 14:40:51
Tja, tegen Volendam uit was er ook een medesupporter die iets zei van het wangedrag van enkele anderen. Werd even later op de wc door 6 snotneuzen de tering in geslagen voor de ogen van zijn zoontje. Nee, ik kan me wel voorstellen dat de normale supporter liever even de andere kant opkijkt als het uit de hand loopt.

Wat een in en intriest verhaal. Hoop dat het zoontje nog steeds vol trots met zijn vader naar voetbal kan en dat die daders nooit meer vol trots met hun doorgesnoven neus naar het voetbal kunnen!
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: denistel op november 26, 2025, 17:50:32
Citaat van: Inferno-058 op november 26, 2025, 13:35:17
Sinds wanneer is het de taak van medesupporters om andere supporters aan te pakken? Dit ligt bij de overheid/politie/KNVB die gewoon dadergericht moeten straffen!

dat klopt maar dan zitten er de volgende keer er wel weer een paar tussen die de boel
verzieken dan blijf je aan de gang.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 27, 2025, 07:18:02
Citaat van: Lowieke op november 26, 2025, 15:44:27
Eerlijk gezegd denk ik dat deze maatregel best wel veel oplost. En tevens een mooi voorbeeld voor andere clubs als hun supporters de beest uithangen. Zou mij niet verbazen dat het gedoe dan snel minder wordt.
Denhaag trekt nu deze conclusie maar denk je dat de hele eerste divisie nu nog zit te wachten op supporters van ADO. Alle burgemeesters zouden de eerst komende tijd verbieden om ADO supporters naar hun gemeente te krijgen. In 1 maand 2 x raak, eerst in Denbosch en daarna bij ons.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Galdiano op november 27, 2025, 09:04:44
Citaat van: sunderland op november 27, 2025, 07:18:02
Denhaag trekt nu deze conclusie maar denk je dat de hele eerste divisie nu nog zit te wachten op supporters van ADO. Alle burgemeesters zouden de eerst komende tijd verbieden om ADO supporters naar hun gemeente te krijgen. In 1 maand 2 x raak, eerst in Denbosch en daarna bij ons.

En wat te denken van onze uitwedstrijden. Ook naar ons zal worden gekeken. Helaas.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: sunderland op november 27, 2025, 10:44:53
Citaat van: Galdiano op november 27, 2025, 09:04:44
En wat te denken van onze uitwedstrijden. Ook naar ons zal worden gekeken. Helaas.
idd ook wij zijn hierdoor in een kwaad daglicht komen te staan helaas . Ze hebben ons nu 2 x zwaar genaaid. Wat een akelige club is dat. Vriend van de Knjb ook
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Johan-12 op november 27, 2025, 11:59:23
Citaat van: Galdiano op november 27, 2025, 09:04:44
En wat te denken van onze uitwedstrijden. Ook naar ons zal worden gekeken. Helaas.
Ik durf je nu wel te zeggen dat "in goed overleg"  tussen gemeenten en politie er geen uitsupporters welkom zijn bij Ado - Cambuur na de winterstop  :zweep
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 27, 2025, 13:08:58
Citaat van: Johan-12 op november 27, 2025, 11:59:23
Ik durf je nu wel te zeggen dat "in goed overleg"  tussen gemeenten en politie er geen uitsupporters welkom zijn bij Ado - Cambuur na de winterstop  :zweep

Geen thuissupporters zou eerlijker zijn...
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: denistel op november 27, 2025, 17:44:37
Citaat van: Johan-12 op november 27, 2025, 11:59:23
Ik durf je nu wel te zeggen dat "in goed overleg"  tussen gemeenten en politie er geen uitsupporters welkom zijn bij Ado - Cambuur na de winterstop  :zweep

nog nooit geweest en kom ook niet in die stinkstad
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Johan-12 op november 27, 2025, 19:11:05
Citaat van: denistel op november 27, 2025, 17:44:37
nog nooit geweest en kom ook niet in die stinkstad
Ik ga er ook niet naartoe, maar je ziet dat verbod natuurlijk nu al aankomen. Helemaal omdat de wedstrijd daar weer snel na de winterstop is.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: PePe op november 27, 2025, 22:21:14
Als het kalf verdronken is, dempt men de put.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Arno A op november 28, 2025, 09:47:41
Citaat van: Johan-12 op november 27, 2025, 11:59:23
Ik durf je nu wel te zeggen dat "in goed overleg"  tussen gemeenten en politie er geen uitsupporters welkom zijn bij Ado - Cambuur na de winterstop  :zweep

Nu nog geen reden om uitsupporters te weren.

Maar ja de politie en gemeente zullen de sociale media wel nauwlettend in de gaten houden. En het woord confrontatie is al genoeg voor een verbod. Dus je gedrag zou je zelf in de hand moeten  houden zou ik zeggen. Dan dupeer je een ander niet.
Titel: Re: SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]
Bericht door: Lowieke op november 28, 2025, 10:11:13
Citaat van: Johan-12 op november 27, 2025, 11:59:23
Ik durf je nu wel te zeggen dat "in goed overleg"  tussen gemeenten en politie er geen uitsupporters welkom zijn bij Ado - Cambuur na de winterstop  :zweep

Eerlijk gezegd lijkt me dat ook zeer verstandig. Al snap ik wel dat het onrechtvaardig aanvoelt. Aan de andere kant als onze supporters niet hadden gereageerd, was het wellicht anders geweest.