Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]

Gestart door fred, november 04, 2025, 14:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (7%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
23 (53.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
3 (7%)
van der Sande
9 (20.9%)
Kooistra
0 (0%)
Henstra
4 (9.3%)
Berkhout
0 (0%)
Mulder
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 43

Stemmen gesloten: november 26, 2025, 23:04:42

Galdiano

Citaat van: sunderland op november 27, 2025, 07:18:02
Denhaag trekt nu deze conclusie maar denk je dat de hele eerste divisie nu nog zit te wachten op supporters van ADO. Alle burgemeesters zouden de eerst komende tijd verbieden om ADO supporters naar hun gemeente te krijgen. In 1 maand 2 x raak, eerst in Denbosch en daarna bij ons.

En wat te denken van onze uitwedstrijden. Ook naar ons zal worden gekeken. Helaas.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

#331
Citaat van: Galdiano op november 27, 2025, 09:04:44
En wat te denken van onze uitwedstrijden. Ook naar ons zal worden gekeken. Helaas.
idd ook wij zijn hierdoor in een kwaad daglicht komen te staan helaas . Ze hebben ons nu 2 x zwaar genaaid. Wat een akelige club is dat. Vriend van de Knjb ook

Johan-12

Citaat van: Galdiano op november 27, 2025, 09:04:44
En wat te denken van onze uitwedstrijden. Ook naar ons zal worden gekeken. Helaas.
Ik durf je nu wel te zeggen dat "in goed overleg"  tussen gemeenten en politie er geen uitsupporters welkom zijn bij Ado - Cambuur na de winterstop  :zweep

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Johan-12 op november 27, 2025, 11:59:23
Ik durf je nu wel te zeggen dat "in goed overleg"  tussen gemeenten en politie er geen uitsupporters welkom zijn bij Ado - Cambuur na de winterstop  :zweep

Geen thuissupporters zou eerlijker zijn...
Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: Johan-12 op november 27, 2025, 11:59:23
Ik durf je nu wel te zeggen dat "in goed overleg"  tussen gemeenten en politie er geen uitsupporters welkom zijn bij Ado - Cambuur na de winterstop  :zweep

nog nooit geweest en kom ook niet in die stinkstad

Johan-12

Citaat van: denistel op november 27, 2025, 17:44:37
nog nooit geweest en kom ook niet in die stinkstad
Ik ga er ook niet naartoe, maar je ziet dat verbod natuurlijk nu al aankomen. Helemaal omdat de wedstrijd daar weer snel na de winterstop is.

PePe


Arno A

Citaat van: Johan-12 op november 27, 2025, 11:59:23
Ik durf je nu wel te zeggen dat "in goed overleg"  tussen gemeenten en politie er geen uitsupporters welkom zijn bij Ado - Cambuur na de winterstop  :zweep

Nu nog geen reden om uitsupporters te weren.

Maar ja de politie en gemeente zullen de sociale media wel nauwlettend in de gaten houden. En het woord confrontatie is al genoeg voor een verbod. Dus je gedrag zou je zelf in de hand moeten  houden zou ik zeggen. Dan dupeer je een ander niet.

Lowieke

Citaat van: Johan-12 op november 27, 2025, 11:59:23
Ik durf je nu wel te zeggen dat "in goed overleg"  tussen gemeenten en politie er geen uitsupporters welkom zijn bij Ado - Cambuur na de winterstop  :zweep

Eerlijk gezegd lijkt me dat ook zeer verstandig. Al snap ik wel dat het onrechtvaardig aanvoelt. Aan de andere kant als onze supporters niet hadden gereageerd, was het wellicht anders geweest.