Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]

Gestart door fred, november 04, 2025, 14:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (7%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
23 (53.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
3 (7%)
van der Sande
9 (20.9%)
Kooistra
0 (0%)
Henstra
4 (9.3%)
Berkhout
0 (0%)
Mulder
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 43

Stemmen gesloten: november 26, 2025, 23:04:42

sunderland

We moeten naar Engels model en capuchontsjes verbieden

debaas058

Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

NRG

Citaat van: debaas058 op november 26, 2025, 11:40:48
Zonde.. Collectieve straffen zijn nooit de oplossing.


Dit is niet collectief straffen. Dit is gewoon een voetbalclub die helemaal klaar met al het gezeik. Om herhaling te voorkomen.

debaas058

Citaat van: NRG op november 26, 2025, 12:52:51

Dit is niet collectief straffen. Dit is gewoon een voetbalclub die helemaal klaar met al het gezeik. Om herhaling te voorkomen.

Tuurlijk is dit wel collectief straffen.. Doordat de club zijn/haar zaakjes niet op orde heeft kiezen ze nu de makkelijke weg en zijn de goedwillende en normale supporters de dupe..
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

denistel

Citaat van: NRG op november 26, 2025, 12:52:51

Dit is niet collectief straffen. Dit is gewoon een voetbalclub die helemaal klaar met al het gezeik. Om herhaling te voorkomen.

idd en anders moeten die 750 goeden de 50 slechten maar aanpakken

Inferno-058

Citaat van: NRG op november 26, 2025, 12:52:51

Dit is niet collectief straffen. Dit is gewoon een voetbalclub die helemaal klaar met al het gezeik. Om herhaling te voorkomen.
Dit is wel collectief straffen want je straft nu de goeden en slechten... Lekker makkelijk. Klassieker zonder uitsupporters vind jij ook wel prima denk ik?

Inferno-058

Citaat van: denistel op november 26, 2025, 13:06:07
idd en anders moeten die 750 goeden de 50 slechten maar aanpakken
Sinds wanneer is het de taak van medesupporters om andere supporters aan te pakken? Dit ligt bij de overheid/politie/KNVB die gewoon dadergericht moeten straffen!

douwelwd

Citaat van: Inferno-058 op november 26, 2025, 13:35:17
Sinds wanneer is het de taak van medesupporters om andere supporters aan te pakken? Dit ligt bij de overheid/politie/KNVB die gewoon dadergericht moeten straffen!

sociale controle? er op aanspreken?
Maar een woord wisselen met deze !@#$%$#@! is waarschijnlijk onmogelijk.
Het is elke keer raak met die lui...
Ik snap de reactie van ADO wel, ook al moeten de goeden er helaas onder lijden.
Misschien zijn de goeden het eindelijk zat en spreken ze die "fijne burgers" er eens op aan
wat god er niet in gestopt heeft, haalt de fotograaf er niet uit

Lore

Citaat van: Inferno-058 op november 26, 2025, 13:35:17
Sinds wanneer is het de taak van medesupporters om andere supporters aan te pakken? Dit ligt bij de overheid/politie/KNVB die gewoon dadergericht moeten straffen!

Dat is het niet. Maar lekker blijven staat toekijken hoe de rellen zich ontwikkelen terwijl de wedstrijd al zo goed als voorbij is, is natuurlijk wel een ander uiterste

papier

Ik heb ook niet het idee dat die gasten op dat moment aanspreekbaar zijn. Het risico op een tik laat ik liever over aan mensen die er op gekleed zijn, erop uitgerust zijn en ervoor betaald worden. In de aanloop er naartoe zou je misschien nog iets de-escalerends kunnen zeggen maar ook dat is waarschijnlijk aan dovemansoren gericht.

Yellow Army

Tja, tegen Volendam uit was er ook een medesupporter die iets zei van het wangedrag van enkele anderen. Werd even later op de wc door 6 snotneuzen de tering in geslagen voor de ogen van zijn zoontje. Nee, ik kan me wel voorstellen dat de normale supporter liever even de andere kant opkijkt als het uit de hand loopt.
Area 58

Lowieke

Citaat van: debaas058 op november 26, 2025, 11:40:48
Zonde.. Collectieve straffen zijn nooit de oplossing.

Eerlijk gezegd denk ik dat deze maatregel best wel veel oplost. En tevens een mooi voorbeeld voor andere clubs als hun supporters de beest uithangen. Zou mij niet verbazen dat het gedoe dan snel minder wordt.

Lore

Citaat van: Yellow Army op november 26, 2025, 14:40:51
Tja, tegen Volendam uit was er ook een medesupporter die iets zei van het wangedrag van enkele anderen. Werd even later op de wc door 6 snotneuzen de tering in geslagen voor de ogen van zijn zoontje. Nee, ik kan me wel voorstellen dat de normale supporter liever even de andere kant opkijkt als het uit de hand loopt.

Wat een in en intriest verhaal. Hoop dat het zoontje nog steeds vol trots met zijn vader naar voetbal kan en dat die daders nooit meer vol trots met hun doorgesnoven neus naar het voetbal kunnen!

denistel

Citaat van: Inferno-058 op november 26, 2025, 13:35:17
Sinds wanneer is het de taak van medesupporters om andere supporters aan te pakken? Dit ligt bij de overheid/politie/KNVB die gewoon dadergericht moeten straffen!

dat klopt maar dan zitten er de volgende keer er wel weer een paar tussen die de boel
verzieken dan blijf je aan de gang.

sunderland

Citaat van: Lowieke op november 26, 2025, 15:44:27
Eerlijk gezegd denk ik dat deze maatregel best wel veel oplost. En tevens een mooi voorbeeld voor andere clubs als hun supporters de beest uithangen. Zou mij niet verbazen dat het gedoe dan snel minder wordt.
Denhaag trekt nu deze conclusie maar denk je dat de hele eerste divisie nu nog zit te wachten op supporters van ADO. Alle burgemeesters zouden de eerst komende tijd verbieden om ADO supporters naar hun gemeente te krijgen. In 1 maand 2 x raak, eerst in Denbosch en daarna bij ons.