Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]

Gestart door fred, november 04, 2025, 14:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (7%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
23 (53.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
3 (7%)
van der Sande
9 (20.9%)
Kooistra
0 (0%)
Henstra
4 (9.3%)
Berkhout
0 (0%)
Mulder
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 43

Stemmen gesloten: november 26, 2025, 23:04:42

sunderland

Citaat van: fred op november 14, 2025, 14:40:25
Die wil overal debuteren behalve in Leeuwarden.
Net zo een domme opmerking als hier zo vaak vice versa
nou gefeliciteerd  :_schater

Noordcambuur

Citaat van: fred op november 14, 2025, 14:40:25
Die wil overal debuteren behalve in Leeuwarden.
Net zo een domme opmerking als hier zo vaak vice versa
fredje gaat het wel goed met je :_schater

V-man

Hij werd door Arjen de Boer woorden in de mond gelegd.

Oud Cambuur

Voor wie nog kaarten zoekt op zuid zijn de Firla Skyboxen in de losse verkoop gegaan kaarten 24 euro per stuk

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op november 17, 2025, 12:29:07
Voor wie nog kaarten zoekt op zuid zijn de Firla Skyboxen in de losse verkoop gegaan kaarten 24 euro per stuk
oke top bedankt voor de info :thumbsup

Bernardo


Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op november 17, 2025, 12:29:07
Voor wie nog kaarten zoekt op zuid zijn de Firla Skyboxen in de losse verkoop gegaan kaarten 24 euro per stuk
zijn ook uitverkocht?..

Nu nog de westtribune  :y

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

debaas058

Ik begrijp al dat geklaag elke keer over de west-tribune niet. Het is toch duidelijk welke richting de club daarmee op wil. Mooi om te zien dat die tribune langzaam voller begint te lopen.  :D
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Inferno-058

Citaat van: debaas058 op november 17, 2025, 19:17:11
Ik begrijp al dat geklaag elke keer over de west-tribune niet. Het is toch duidelijk welke richting de club daarmee op wil. Mooi om te zien dat die tribune langzaam voller begint te lopen.  :D
Kijk zelf naar de West tribune. De tribune ziet er al niet uit. Dat het dan ook nog zo leeg is is al helemaal niks...

Yellow Army

Citaat van: Inferno-058 op november 18, 2025, 17:22:46
Kijk zelf naar de West tribune. De tribune ziet er al niet uit. Dat het dan ook nog zo leeg is is al helemaal niks...

Noord ziet er eerlijk gezegd niet voller uit
Area 58

PePe

Het zou slecht zijn, als de gewone supporter niet naar binnen kan, terwijl er op West (ondernemers tribune) nog ruimte is!!


PePe

Looppaden staan vol tijdens de wedstrijden (hierdoor veel lege stoeltjes), handhaving voor de veiligheid ontbreekt.

gobo

Citaat van: PePe op november 18, 2025, 19:08:13
Looppaden staan vol tijdens de wedstrijden (hierdoor veel lege stoeltjes), handhaving voor de veiligheid ontbreekt.
Daar heeft in het oude stadion nooit een haan naar gekraaid. En nu is dat ineens een veiligheiddskwestie volgens jou? Of gaat het om de esthetische waarde, omdat het wat leger lijkt aan de zijkanten? Wat een geluk
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....