Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]

Gestart door fred, november 04, 2025, 14:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (7%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
23 (53.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
3 (7%)
van der Sande
9 (20.9%)
Kooistra
0 (0%)
Henstra
4 (9.3%)
Berkhout
0 (0%)
Mulder
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 43

Stemmen gesloten: november 26, 2025, 23:04:42

sunderland

Citaat van: Andy King op november 11, 2025, 10:46:25
Welnee. Na ??n (mogelijke) nederlaag meteen zo negatief? Kom op zeg!
ik bedoelde meer, als je zaterdag verliest is een gelijkspel of winst tegen ADO een stuk minder.

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op november 12, 2025, 09:43:13
Heb jij de wedstrijden wel gevolgd van ADO?
Ze winnen regelmatig met grote cijfers, maar ze waren voetballend echt niet altijd beter.

Tegen Den Bosch 2x en MVV waren ze best wel matig.
De scheidsrechters hebben ze ook een aantal keren flink meegehad.
Ik ben benieuwd als het wel eens de verkeerde kant opvalt wat er dan gaat gebeuren.
Er is altijd onrust in die club.
Dat dus

sunderland


michello

En toch kunnen we de druk er weer vol op krijgen bij ADO. Dat komt alleen doordat wij zaterdag extra spelen en ADO niet. Winnen we in Eindhoven ?n van ADO is het gat slechts 1 punt. Ze moeten nog 2 keer inhalen, maar toch?

denistel

Citaat van: Leeuwarder94 op november 05, 2025, 11:33:19
Ook al is het straks weer uitverkrocht, er blijven altijd dezelfde 50-100 stoelen leeg op zuid onderaan. Lijken mij ook geen seizoenskaart plekken, hoe kan dat toch?

zijn denk ik plaatsen voor vrijwilligers binnen de club maar zijn dus niet altijd bezet zelf heb ik
er 1 op noord

Noordcambuur


Arno A

Citaat van: Johan-12 op november 11, 2025, 16:05:29
Misschien moeten we het nu eerst over Eindhoven uit hebben  :zweep

Zo is het . Gewoon per wedstrijd bekijken.

nee,wel?

Citaat van: michello op november 12, 2025, 17:42:18
En toch kunnen we de druk er weer vol op krijgen bij ADO. Dat komt alleen doordat wij zaterdag extra spelen en ADO niet. Winnen we in Eindhoven ?n van ADO is het gat slechts 1 punt. Ze moeten nog 2 keer inhalen, maar toch?

ut mut allemaal nog....... iets met de huud niet verkope voor dat de beer skoaten is.....

sunderland

Vanavond word ons veld even verneukt door de Knjb en een strontboer.

fred

Citaat van: sunderland op november 14, 2025, 14:23:28
Vanavond word ons veld even verneukt door de Knjb en een strontboer.
Want ?????

Gelukkig hebben we een prima grasteam  |:)

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op november 14, 2025, 14:23:28
Vanavond word ons veld even verneukt door de Knjb en een strontboer.
je bedoelt Klaverboertje :(

fred

Citaat van: Noordcambuur op november 14, 2025, 14:38:10
je bedoelt Klaverboertje :(
Die wil overal debuteren behalve in Leeuwarden.
Net zo een domme opmerking als hier zo vaak vice versa

Bankzitter

Vreselijk dom... moet je voorstellen dat een Ajax speler zegt dat 'ie liever niet in de Kuip debuteert.
Of dat er ook Cambuur spelers in de selectie komen... speelt dan geen bal naar ze?

Destroyer

Citaat van: sunderland op november 14, 2025, 14:23:28
Vanavond word ons veld even verneukt door de Knjb en een strontboer.

We verdienen er toch aan? Dus?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Bankzitter op november 14, 2025, 16:32:28
Vreselijk dom... moet je voorstellen dat een Ajax speler zegt dat 'ie liever niet in de Kuip debuteert.
Of dat er ook Cambuur spelers in de selectie komen... speelt dan geen bal naar ze?

Dat we hier ons al druk om maken  :O
** Poolwinner 18/19 - 21/22