Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]

Gestart door fred, november 04, 2025, 14:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (7%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
23 (53.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
3 (7%)
van der Sande
9 (20.9%)
Kooistra
0 (0%)
Henstra
4 (9.3%)
Berkhout
0 (0%)
Mulder
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 43

Stemmen gesloten: november 26, 2025, 23:04:42


debaas058

Citaat van: 666 op november 09, 2025, 13:10:27
Nu niet meer  |:)
Ik hoop dat ADO het uitvak ook uitverkoopt, mooi potje

Gaat niet gebeuren. Al jaren mogen alleen seizoenkaarthouders een kaart kopen voor een uitwedstrijd bij ADO.
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

sunderland

Citaat van: debaas058 op november 10, 2025, 13:16:34
Gaat niet gebeuren. Al jaren mogen alleen seizoenkaarthouders een kaart kopen voor een uitwedstrijd bij ADO.
gaat wel gebeuren, gaat vol

Specuveter

Twee weken voor de wedstrijd al uitverkocht.
Is dit ??n record voor Cambuur?

Huizen

In het nieuwe stadion wel  8)

Oude stadion was regelmatig uitverkocht, zeker in de Eredivisie jaren.

Cambuur leeft, heb een zeer goed voorgevoel voor deze thuiswedstrijd. ADO paar leuke spelers, maar echt niet minder dan ons

|:)

Scc0511

Citaat van: Bussum op november 10, 2025, 15:06:16
In het nieuwe stadion wel  8)

Oude stadion was regelmatig uitverkocht, zeker in de Eredivisie jaren.

Cambuur leeft, heb een zeer goed voorgevoel voor deze thuiswedstrijd. ADO paar leuke spelers, maar echt niet minder dan ons


Durf zelfs te stellen dat Cambuur een betere selectie heeft, zeker de eerste 11. Alleen valt het bij ADO nu allemaal even goed. Hopelijk een fantastische pot met dito sfeer! |:)

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op november 10, 2025, 14:30:32
Twee weken voor de wedstrijd al uitverkocht.
Is dit ??n record voor Cambuur?
hangt van de westtribune af :?

Noordcambuur

Citaat van: Bussum op november 10, 2025, 15:06:16
In het nieuwe stadion wel  8)

Oude stadion was regelmatig uitverkocht, zeker in de Eredivisie jaren.

Cambuur leeft, heb een zeer goed voorgevoel voor deze thuiswedstrijd. ADO paar leuke spelers, maar echt niet minder dan ons

|:)
ADO doet het fantastisch goed de voorbereiding was dramatisch  :y

fred


sunderland

Citaat van: Bussum op november 10, 2025, 15:06:16
In het nieuwe stadion wel  8)

Oude stadion was regelmatig uitverkocht, zeker in de Eredivisie jaren.

Cambuur leeft, heb een zeer goed voorgevoel voor deze thuiswedstrijd. ADO paar leuke spelers, maar echt niet minder dan ons

|:)
paar leuke spelers?. Die lui winnen alles met gemak. ( tot nu ). Echt een heel goed team en worden hier voor het eerst echt uitgedaagd

KlinkHamer

Vorig jaar was vooral die Fin, Kilo het probleem, daar zit de sleutel

Vlampiep

AdO heeft een g9ed uitgebalanceerd team wat moelijk uit balans is te krijgen.
Het is aan onze Ts en selectie om hun sterke reeks halt te laten houden.
Het zou best eens weer eens een ongekend spannende wedstrijd kunnen worden waarin wij absoluut niet kansloos zijn, als wij met de sterkste opstelling kunnen aantreden. Hopelijk ontstaat er een zelfde sfeer als indertijd in de halve finale tegen Nec.

sunderland

Als je zaterdag niet wint hangt er hele andere sfeer

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op november 10, 2025, 20:29:55
Als je zaterdag niet wint hangt er hele andere sfeer
klopt Sunderland de spelers hebben 4 dagen vrij gehad en nu knallen tegen Eindhoven.

Andy King

Citaat van: sunderland op november 10, 2025, 20:29:55
Als je zaterdag niet wint hangt er hele andere sfeer

Welnee. Na ??n (mogelijke) nederlaag meteen zo negatief? Kom op zeg!