Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]

Gestart door fred, november 04, 2025, 14:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (7%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
23 (53.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
3 (7%)
van der Sande
9 (20.9%)
Kooistra
0 (0%)
Henstra
4 (9.3%)
Berkhout
0 (0%)
Mulder
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 43

Stemmen gesloten: november 26, 2025, 23:04:42

NRG

Citaat van: Noordcambuur op november 07, 2025, 18:03:52
Noordtribune en Oosttribune uitverkocht.
Zuidtribune nog 14 kaarten beschikbaar.

Heel benieuwd of het dan eindelijk een keer echt vol zit.

Oud Cambuur

Citaat van: NRG op november 07, 2025, 18:56:33
Heel benieuwd of het dan eindelijk een keer echt vol zit.
Je weet dat West nog steeds niet vol komt snap niet dat ze die kaarten niet in de verkoop doen

Noordcambuur

Citaat van: NRG op november 07, 2025, 18:56:33
Heel benieuwd of het dan eindelijk een keer echt vol zit.
nou denk ik niet westtribune zit nooit vol.
En zuidtribune kun je ook wel 100 vanaf halen.

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op november 07, 2025, 19:13:11
Je weet dat West nog steeds niet vol komt snap niet dat ze die kaarten niet in de verkoop doen
:thumbsup
En we hebben het geld wel nodig  :y

NRG

Citaat van: Oud Cambuur op november 07, 2025, 19:13:11
Je weet dat West nog steeds niet vol komt snap niet dat ze die kaarten niet in de verkoop doen

Ik kijk niet eens naar west. Oost en Zuid waren op papier al eerder uitverkocht, maar in de praktijk best nog veel lege plekken. Om over Noord maar te zwijgen. Dat blijft er een beetje triestig uit zien met die lege zijvakken.

Oud Cambuur

Op Zuid nog 6 kaarten maar helemaal verspreid zoek 5 kaarten bij elkaar voor familie uit het midden van het land met ook 2 kids erbij dus mocht er iemand een tip hebben houd mij aanbevolen. Hoop echt dat ze de resterende tickets op West de losse verkoop in doen maar zal wel wishful denken zijn zit je weer met een heel leeg vak en ze kunnen de euro's goed gebruiken lijkt mij

Mp

Citaat van: Oud Cambuur op november 07, 2025, 19:13:11
Je weet dat West nog steeds niet vol komt snap niet dat ze die kaarten niet in de verkoop doen

Daar snap ik ook helemaal niks van. Je verdiend geld, het komt de sfeer ten goede en een volle westtribune is ook veel aantrekkelijker voor potenti?le sponsoren.

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op november 08, 2025, 12:18:47
Op Zuid nog 6 kaarten maar helemaal verspreid zoek 5 kaarten bij elkaar voor familie uit het midden van het land met ook 2 kids erbij dus mocht er iemand een tip hebben houd mij aanbevolen. Hoop echt dat ze de resterende tickets op West de losse verkoop in doen maar zal wel wishful denken zijn zit je weer met een heel leeg vak en ze kunnen de euro's goed gebruiken lijkt mij
Oud Cambuur je kunt ook een mailtje sturen naar Cambuur om met jou familie op de westtribune kunnen plaats nemen.
Vraag je het niet dan weet jij het ook niet.

Oud Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op november 08, 2025, 12:56:58
Oud Cambuur je kunt ook een mailtje sturen naar Cambuur om met jou familie op de westtribune kunnen plaats nemen.
Vraag je het niet dan weet jij het ook niet.
Bedankt voor de tip _O_

Zuid1991



666

Citaat van: Zuid1991 op november 08, 2025, 19:29:29
Nog 1 kaart te koop  |:)

Nu niet meer  |:)
Ik hoop dat ADO het uitvak ook uitverkoopt, mooi potje
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Noordcambuur

Citaat van: 666 op november 09, 2025, 13:10:27
Nu niet meer  |:)
Ik hoop dat ADO het uitvak ook uitverkoopt, mooi potje
en de westtribune moet VOL |:)

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op november 09, 2025, 16:31:06
en de westtribune moet VOL |:)

Gaat ook gebeuren. Ik begreep dat er wordt ingezet op veel genodigden en zakelijke relaties.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets