Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]

Gestart door fred, november 04, 2025, 14:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (7%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
23 (53.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
3 (7%)
van der Sande
9 (20.9%)
Kooistra
0 (0%)
Henstra
4 (9.3%)
Berkhout
0 (0%)
Mulder
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 43

Stemmen gesloten: november 26, 2025, 23:04:42

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

CambuurAmersfoort

Als je nu in die hoek staat als Cambuur supporter mag je je echt diep schamen. Wat een loser ben je en wat kansloos dat je je zo laat kennen. Alle schuld had naar ADO kunnen gaan en wij hadden lekker 3 punten kunnen binnenhalen op de mooiste avond in ons nieuwe stadion.

Als je hier niet boven kan staan en die losers gewoon hard kan uitlachen heb je echt helemaal niks te zoeken. En ik denk dat met mij heel veel andere supporters zich echt kapot schamen voor jullie.

Bedankt voor het verpesten van dit voetbalfeest stelletje kneuzen

Marc S

Waarom duurt het zo lang voordat er werd ingegrepen??

Trainert!

Citaat van: Marc S op november 21, 2025, 22:11:41
Waarom duurt het zo lang voordat er werd ingegrepen??


precies, het is een grote schande!

Vlampiep

Citaat van: Trainert! op november 21, 2025, 22:13:26

precies, het is een grote schande!
Weer de kans en hersenloze doorgesnoven rand debielen die alles weer verkloten.
Wat mij betreft slaat de ME hun de vetpleuris zodat ze weken herkenbaar blijven.

Noordcambuur

Citaat van: NRG op november 21, 2025, 22:03:31
Wat een triest einde van wat een mooie avond had kunnen zijn?
ADO blijft een kutvolk  :(
Onze avond is verpest bedankt  :rodekaart

D.H.Skolten

Zo jammer dit. Maar ook belachelijk dat dit schijnbaar maar kan in het Cambuur stadion. Waar zijn de stewards, waar bleef de ME. Ik zag vanavond veel politie auto?s met zwaailichten door de stad rijden dus dit komt niet als verrassing. Ik hoop niet dat het straks rellen wordt buiten het stadion.

Bens

Wanneer valt de beslissing of de wedstrijd doorgaat of gestaakt wordt.

Noordcambuur

Veel te weinig stewards en ME je weet dat die lui uit de haag komen dat er wat gaat gebeuren.

Heb je een keer stadion vol met misschien nieuwe sponsoren nou die bedenken zich nu wel :_schater

michello

Met meer politie-inzet en sneller handelen was  dit niet gebeurd. Schande. Ook van de capuchons aan onze kant?  ;(






Van de Sande Ol? trouwens. Fantastische helft.

Viper

Citaat van: Noordcambuur op november 21, 2025, 22:32:25
Heb je een keer stadion vol met misschien nieuwe sponsoren nou die bedenken zich nu wel :_schater

Ik vrees dat dit ook gaat leiden tot aanpassingen aan het uitvak. Los van het feit dat het onbegrijpelijk is dat dat knalvuurwerk zo makkelijk naar binnen kan komen, lijkt het me noodzakelijk dat er een hogere wand tussen komt.

michello

Citaat van: Viper op november 21, 2025, 22:39:35
Ik vrees dat dit ook gaat leiden tot aanpassingen aan het uitvak. Los van het feit dat het onbegrijpelijk is dat dat knalvuurwerk zo makkelijk naar binnen kan komen, lijkt het me noodzakelijk dat er een hogere wand tussen komt.

Capuchons kwamen van Noord neem ik aan? Das ook niet echt handig.

Noordcambuur


Noordcambuur

Citaat van: Viper op november 21, 2025, 22:39:35
Ik vrees dat dit ook gaat leiden tot aanpassingen aan het uitvak. Los van het feit dat het onbegrijpelijk is dat dat knalvuurwerk zo makkelijk naar binnen kan komen, lijkt het me noodzakelijk dat er een hogere wand tussen komt.
stewards h? ohohoh Cambuur wat zakken wij door het ijs?

Bens

Wij gaan zo weer beginnen voor de laatste minuten  :zweep