Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]

Gestart door fred, november 04, 2025, 14:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (7%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
23 (53.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
3 (7%)
van der Sande
9 (20.9%)
Kooistra
0 (0%)
Henstra
4 (9.3%)
Berkhout
0 (0%)
Mulder
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 43

Stemmen gesloten: november 26, 2025, 23:04:42

sunderland

Citaat van: gobo op november 18, 2025, 22:27:31
Daar heeft in het oude stadion nooit een haan naar gekraaid. En nu is dat ineens een veiligheiddskwestie volgens jou? Of gaat het om de esthetische waarde, omdat het wat leger lijkt aan de zijkanten? Wat een geluk
op de oude noordtribune werden extra kaarten verkocht. De loop paden en alle stoelen waren bezet of overvol .. Nu is dat soms klote dat de loop paden volstaan met die stijle trappen

PePe

Citaat van: gobo op november 18, 2025, 22:27:31
Daar heeft in het oude stadion nooit een haan naar gekraaid. En nu is dat ineens een veiligheiddskwestie volgens jou? Of gaat het om de esthetische waarde, omdat het wat leger lijkt aan de zijkanten? Wat een geluk

Het maakt mij niet uit, het hoeft maar 1x fout te gaan. Het had gewoon een staantribune moeten worden. Het blijkt door de huidige bezetting (dat alles staat) dat je op sommige plekken de goal niet kan zien. (komt volgens mij door de horizontale looppaden) Noord lijkt niet vol, omdat er veel mensen staan.

sunderland

Benieuwd naar wie er in de spits zal staan. Van de Sande of R?lke. De rest is wel bekend

Noordcambuur

Noordtribune had gewoon 2 vakken staan moeten zijn dan was het klaar geweest.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op november 19, 2025, 08:17:22
Benieuwd naar wie er in de spits zal staan. Van de Sande of R?lke. De rest is wel bekend
het is nog maar woensdag h? Sunderland kan alle kanten nog op.
B.v. Blessures of griep zijn veel mensen ziek om je heen.

Specuveter


denistel

#111
verwacht een open wedstrijd met kansen aan beide kanten
scherp zijn als je die kansen krijgt en de 12e man er vol achter
ken een mooi avondje worden  :proost

Tanjajeah


sunderland


Inferno-058


Mp


Scc0511

Iemand die kan vertellen hoe de selectie er qua fitheid voor staat?

sunderland


RG

Amofa en Baouf gaan gewoon spelen morgen ondanks dat ze beide niet fit  zijn. Amofa trainde gedeeltelijk apart maar deed de partijen wel weer mee. Baouf trainde helemaal niet. Kian kwam gister op zn voet terecht. Maar zal met pijnstiller gewoon spelen morgen. Galvez en Jermoumi zijn morgen de backs waarbij Mulders wel weer in kan vallen voor Jermoumi later in de wedstrijd. R?lke krijgt toch weer de voorkeur boven vd Sande. En Nap speelt weer op 6.

sunderland

Citaat van: RG op november 20, 2025, 14:03:34
Amofa en Baouf gaan gewoon spelen morgen ondanks dat ze beide niet fit  zijn. Amofa trainde gedeeltelijk apart maar deed de partijen wel weer mee. Baouf trainde helemaal niet. Kian kwam gister op zn voet terecht. Maar zal met pijnstiller gewoon spelen morgen. Galvez en Jermoumi zijn morgen de backs waarbij Mulders wel weer in kan vallen voor Jermoumi later in de wedstrijd. R?lke krijgt toch weer de voorkeur boven vd Sande. En Nap speelt weer op 6.
enige minpunt vind ik Jeroumi en al helemaal omdat hij vorige week slecht was.
Hoop dat het anders wordt ingevuld dan vorige week eerste helft waarin Nap tussen de Centralen stond en ook Diemers speelde bijna linksback. Daar moet op gehamerd zijn