Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]

Gestart door fred, november 04, 2025, 14:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (7%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
23 (53.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
3 (7%)
van der Sande
9 (20.9%)
Kooistra
0 (0%)
Henstra
4 (9.3%)
Berkhout
0 (0%)
Mulder
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 43

Stemmen gesloten: november 26, 2025, 23:04:42

fred

Citaat van: Inferno-058 op november 21, 2025, 16:28:48
Komt geen sfeeractie heb ik begrepen, en dat valt me eigenlijk bijzonder tegen!
Jammer dat al die mooie grote zwaaivlaggen verdwenen zijn  ;(

nee,wel?

Citaat van: Bankzitter op november 21, 2025, 16:20:44
14.866 bezoekers, indrukwekkend aantal (ook voor de inkomsten). |:)

zou cambuur er niet meer aan overhouden als ze zelf de horeca nog hadden gedaan met vrijwilligers?

nee,wel?

Citaat van: Inferno-058 op november 21, 2025, 16:28:48
Komt geen sfeeractie heb ik begrepen, en dat valt me eigenlijk bijzonder tegen!

At we dan maar "vuurwerk"' op ut veld sien, mouwen opstrope skuum op de bekken en opvrete die mus met de lange poaten.

sjaak

De enige vraag die nu relevant is, is:

Hoe vaak het Wiekie al sketen?

gobo

Citaat van: sjaak op november 21, 2025, 17:50:27
De enige vraag die nu relevant is, is:

Hoe vaak het Wiekie al sketen?
Ik weet niet of ik ook relevant ben, maar ik zit inmiddels voor de 3e keer...
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....


Yellow Army

Citaat van: gobo op november 21, 2025, 18:18:59
Ik weet niet of ik ook relevant ben, maar ik zit inmiddels voor de 3e keer...

Iedereen is even belangrijk. Ik ga ook nog even een keer
Area 58

Galdiano

Citaat van: fred op november 21, 2025, 16:30:34
Zijn er extra kaarten verkocht ?

Stadion heeft een capaciteit van 15.000.
Ado heeft uitvak niet uitverkocht.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: nee,wel? op november 21, 2025, 16:34:26
zou cambuur er niet meer aan overhouden als ze zelf de horeca nog hadden gedaan met vrijwilligers?
dat zeker maar hoe kom je aan vrijwilligers?.

CambuurArnhem

Volgens mij ligt dat ding in de middencirkel ondersteboven. Maar ok?, kan aan mij liggen.

nee,wel?


Bernardo

Vind echt onbegrijpelijk dat R?lke op middenveld speelt

Leovardiascc

Jermouni niet meer opstellen, die kan het niveau echt niet aan.

Bankzitter

Citaat van: Bernardo op november 21, 2025, 20:50:03
Vind echt onbegrijpelijk dat R?lke op middenveld speelt

Fysiek? De andere opties zijn minder groot en sterk.

NRG

Wat een triest einde van wat een mooie avond had kunnen zijn?