Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]

Gestart door fred, november 04, 2025, 14:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (7%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
23 (53.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
3 (7%)
van der Sande
9 (20.9%)
Kooistra
0 (0%)
Henstra
4 (9.3%)
Berkhout
0 (0%)
Mulder
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 43

Stemmen gesloten: november 26, 2025, 23:04:42

papier

Citaat van: NRG op november 21, 2025, 11:36:27
Uitverkocht uitvak neem ik aan?

Die lui staan dik eerste. Zitten in een stad waar ontzettend veel inwoners wonen, zal wel de grootste stad zijn die vertegenwoordigd is in de KKD. En ze krijgen de thuisvakken nog niet eens vol. Zal dus wel niet.

Inferno-058

Citaat van: papier op november 21, 2025, 11:48:35
Die lui staan dik eerste. Zitten in een stad waar ontzettend veel inwoners wonen, zal wel de grootste stad zijn die vertegenwoordigd is in de KKD. En ze krijgen de thuisvakken nog niet eens vol. Zal dus wel niet.
Klopt is net niet uitverkocht

Oud Cambuur

Citaat van: papier op november 21, 2025, 11:48:35
Die lui staan dik eerste. Zitten in een stad waar ontzettend veel inwoners wonen, zal wel de grootste stad zijn die vertegenwoordigd is in de KKD. En ze krijgen de thuisvakken nog niet eens vol. Zal dus wel niet.

Auto combi was in een zucht uitverkocht maar voor de verplichte bus combi is nu eenmaal minder animo

Bernardo


Mp

Citaat van: Specuveter op november 21, 2025, 11:46:48
Is er ook ??n sfeeractie vanavond??
Is er wel d? wedstrijd voor.

Zou mooi zijn! Ik ben in ieder geval aardig aan het sponsoren dit seizoen met bekertjes  :insane

debaas058

Citaat van: papier op november 21, 2025, 11:48:35
Die lui staan dik eerste. Zitten in een stad waar ontzettend veel inwoners wonen, zal wel de grootste stad zijn die vertegenwoordigd is in de KKD. En ze krijgen de thuisvakken nog niet eens vol. Zal dus wel niet.

Je mag alleen als seizoenkaarthouder naar uitwedstrijden, maakt het wel een stuk lastiger om uit te verkopen..
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

sunderland

Onder de wedstrijd geen bier verkoop, wie verzint zoiets. Kost gigantisch veel omzet. In de rust sta je dan in rijen met 30 voor je

Bernardo

Citaat van: sunderland op november 21, 2025, 13:34:36
Onder de wedstrijd geen bier verkoop, wie verzint zoiets. Kost gigantisch veel omzet. In de rust sta je dan in rijen met 30 voor je

Waar staat dat?

Inferno-058

Citaat van: debaas058 op november 21, 2025, 13:08:17
Je mag alleen als seizoenkaarthouder naar uitwedstrijden, maakt het wel een stuk lastiger om uit te verkopen..
Geen excuus

Galdiano

Citaat van: sunderland op november 21, 2025, 13:34:36
Onder de wedstrijd geen bier verkoop, wie verzint zoiets. Kost gigantisch veel omzet. In de rust sta je dan in rijen met 30 voor je

De home's zijn gesloten. De barren in de omloop achter de tribunes zijn gewoon open.  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Specuveter

Maar even een mooi nummer van Rene Karst in de rust!

sunderland

Citaat van: Galdiano op november 21, 2025, 14:00:15
De home's zijn gesloten. De barren in de omloop achter de tribunes zijn gewoon open.  :proost
ah ok?

Bankzitter

14.866 bezoekers, indrukwekkend aantal (ook voor de inkomsten). |:)

Inferno-058

Citaat van: Specuveter op november 21, 2025, 11:46:48
Is er ook ??n sfeeractie vanavond??
Is er wel d? wedstrijd voor.
Komt geen sfeeractie heb ik begrepen, en dat valt me eigenlijk bijzonder tegen!

fred

Citaat van: Bankzitter op november 21, 2025, 16:20:44
14.866 bezoekers, indrukwekkend aantal (ook voor de inkomsten). |:)
Zijn er extra kaarten verkocht ?