Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]

Gestart door fred, november 04, 2025, 14:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (7%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
23 (53.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
3 (7%)
van der Sande
9 (20.9%)
Kooistra
0 (0%)
Henstra
4 (9.3%)
Berkhout
0 (0%)
Mulder
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 43

Stemmen gesloten: november 26, 2025, 23:04:42

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op november 20, 2025, 14:45:50
enige minpunt vind ik Jeroumi en al helemaal omdat hij vorige week slecht was.
Hoop dat het anders wordt ingevuld dan vorige week eerste helft waarin Nap tussen de Centralen stond en ook Diemers speelde bijna linksback. Daar moet op gehamerd zijn
ik zou voor deze wedstrijd voor Souren kiezen meer ervaring op het middenveld.
Ik ben bang dat Galvez niet de hele wedstrijd kan spelen dan heb je Marsman nog achter de hand.

oost

Citaat van: Noordcambuur op november 20, 2025, 15:21:43
ik zou voor deze wedstrijd voor Souren kiezen meer ervaring op het middenveld.
Ik ben bang dat Galvez niet de hele wedstrijd kan spelen dan heb je Marsman nog achter de hand.

Ik zou Marsman nu gewoon wel eens 4 of 5 duels achterelkaar willen zien. Galvez is verdedigend niet veel beter en aanvallend minder dan Marsman. Ik persoonlijk vind dat talent van de club altijd voor een huurling moet gaan al helemaal als het kwaliteit verschil niet zo groot is.
Wat heeft Marsman zich fantastisch ontwikkeld vorige seizoen kapot aan hem ge?rgerd maar dit seizoen  |:)

sunderland

Citaat van: oost op november 20, 2025, 19:40:08
Ik zou Marsman nu gewoon wel eens 4 of 5 duels achterelkaar willen zien. Galvez is verdedigend niet veel beter en aanvallend minder dan Marsman. Ik persoonlijk vind dat talent van de club altijd voor een huurling moet gaan al helemaal als het kwaliteit verschil niet zo groot is.
Wat heeft Marsman zich fantastisch ontwikkeld vorige seizoen kapot aan hem ge?rgerd maar dit seizoen  |:)
tja, totaal niet met jou eens , hij heeft zich wel fantastisch ontwikkeld

Gasgeve

Citaat van: sunderland op november 20, 2025, 19:50:59
tja, totaal niet met jou eens , hij heeft zich wel fantastisch ontwikkeld
Galvez nog wel een klasse beter inderdaad.

Galdiano

Citaat van: Gasgeve op november 20, 2025, 20:18:21
Galvez nog wel een klasse beter inderdaad.

Galvez is maar matig als je het mij vraagt dit seizoen.
Vorig jaar fantastisch, maar heeft echt wel een jas uit gedaan.

Verdedigend was hij altijd al niet heel sterk maar compenseerde dit met zijn voetballend vermogen.
Vorig jaar gaf hij wel eens een magistrale bal tussen de linies door achter de verdedigers waaruit werd gescoord.

Nu vaak heel slordig met inspelen en is niet meer zo dreigend naar voren als eerst.

Als Marsman speelt gebeurd er wat en duikt overal op, maar vededigend ook daardoor wel kwetsbaar, maar doet daarin niet onder tov Galvez.

Laat ze elkaar maar mooi beconcurreren, het is wel eens anders geweest bij onze club.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sjaak

Of er staan betere spelers in het veld tov vorig jaar

Oud Cambuur

Citaat van: Gasgeve op november 20, 2025, 20:18:21
Galvez nog wel een klasse beter inderdaad.
Nou dan heeft hij dat dit seizoen goed verborgen gehouden want ik heb het nog niet gezien

Arno A


sunderland


sunderland

Het klinkt simpel maar ons eerste kans moet een doelpunt zijn dan win je.
Die spelers van ADO vinden het alleen maar mooi dat ze wat tegenstand krijgen.
Vind het heel jammer dat Daan visser niet op Vlak kan spelen. Nu komt Nap op hem te spelen.


Specuveter



NRG


Specuveter

Is er ook ??n sfeeractie vanavond??
Is er wel d? wedstrijd voor.