Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]

Gestart door fred, november 04, 2025, 14:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (7%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
23 (53.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
3 (7%)
van der Sande
9 (20.9%)
Kooistra
0 (0%)
Henstra
4 (9.3%)
Berkhout
0 (0%)
Mulder
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 43

Stemmen gesloten: november 26, 2025, 23:04:42

Bankzitter

Omgekeerd is het ook de vraag hoe ADO omgaat met tegenslag.
Tot nu toe zit alles daar mee.

papier

Citaat van: Bankzitter op november 11, 2025, 11:30:03
Omgekeerd is het ook de vraag hoe ADO omgaat met tegenslag.
Tot nu toe zit alles daar mee.

KNVB helpt ze anders wel een handje

Yellow Army

Citaat van: papier op november 11, 2025, 12:13:59
KNVB helpt ze anders wel een handje

Ja want van oudsher vindt de knvb den Haag lief  :|
Area 58

papier

Citaat van: Yellow Army op november 11, 2025, 12:32:55
Ja want van oudsher vindt de knvb den Haag lief  :|

Dit seizoen hebben zij het tegenovergestelde van wat wij hebben.

zeewolde

Citaat van: Yellow Army op november 11, 2025, 12:32:55
Ja want van oudsher vindt de knvb den Haag lief  :|
Ik ken nog een seizoen waarin ze Den Haag heel lief vonden, en dat is nog niet zo lang geleden.....

Iets met corona :(

Johan-12

Misschien moeten we het nu eerst over Eindhoven uit hebben  :zweep

Inferno-058

Overschat elftal dat ADO. Denk dat als je ??nmaal van ze wint ze zomaar kunnen instorten.

Lore

Citaat van: Inferno-058 op november 11, 2025, 17:27:51
Overschat elftal dat ADO. Denk dat als je ??nmaal van ze wint ze zomaar kunnen instorten.

:_schater :_schater :_schater

Galdiano

Citaat van: Lore op november 11, 2025, 19:36:51
:_schater :_schater :_schater

Heb jij de wedstrijden wel gevolgd van ADO?
Ze winnen regelmatig met grote cijfers, maar ze waren voetballend echt niet altijd beter.

Tegen Den Bosch 2x en MVV waren ze best wel matig.
De scheidsrechters hebben ze ook een aantal keren flink meegehad.
Ik ben benieuwd als het wel eens de verkeerde kant opvalt wat er dan gaat gebeuren.
Er is altijd onrust in die club.




When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Wat me wel opvalt: ze spelen al 14 wedstrijden met dezelfde basis.
In de basis staan 8 spelers die vorig seizoen ook al bij ADO speelden en 4e werden.

Dus hoe het gaat als het tegenzit of er blessures komen, dat is gewoon afwachten.
De kans dat ze met diezelfde 11 kunnen blijven spelen is niet zo groot.

Vlampiep

Citaat van: Galdiano op november 12, 2025, 09:43:13
Heb jij de wedstrijden wel gevolgd van ADO?
Ze winnen regelmatig met grote cijfers, maar ze waren voetballend echt niet altijd beter.

Tegen Den Bosch 2x en MVV waren ze best wel matig.
De scheidsrechters hebben ze ook een aantal keren flink meegehad.
Ik ben benieuwd als het wel eens de verkeerde kant opvalt wat er dan gaat gebeuren.
Er is altijd onrust in die club.
Ado is momenteel goed in het afmaken van de kansen en heeft een elftal wat goed in balans is.
Ik denk dat het momenteel moelijk is om om hun te verslaan, maar dat kan ook zo veranderen als er schorsingen en blessures optreden.
Als het daar bij schijtreigers even tegen gaat zitten wordt het gelijk weer onrustig bij de club.


Lore

Citaat van: Galdiano op november 12, 2025, 09:43:13
Heb jij de wedstrijden wel gevolgd van ADO?
Ze winnen regelmatig met grote cijfers, maar ze waren voetballend echt niet altijd beter.

Tegen Den Bosch 2x en MVV waren ze best wel matig.
De scheidsrechters hebben ze ook een aantal keren flink meegehad.
Ik ben benieuwd als het wel eens de verkeerde kant opvalt wat er dan gaat gebeuren.
Er is altijd onrust in die club.

Zeker.  Maar als je 10 verliespunten los staat na 14 wedstijden. Slechts 2 punten hebt laten liggen en een dubbel zo goed doelsaldo hebt als de nummer twee dan lijkt mij dat het lastig is ze te overschatten.

Wij hebben namelijk ook matige wedstrijden gespeeld en de ploegen onder ons nog veel meer.

Los daar van. Aan ons om ze de eerste nederlaag te bezorgen. Mooie uitdaging!

Huizen

In de aankomende 8 duels speelt ADO 2 (!) keer tegen ons, De Graafschap, Emmen, Jong PSV en Willem II.

De afgelopen jaren ging het vaak na de winterstop opeens heel anders. Zie FC Groningen, FC Volendam en bijv. een FC den Bosch dat volgens mij 9x op rij won in een eerder seizoen.

Er kan nog van alles gebeuren. Idem voor ons  :P

Bankzitter

38 wedstrijden is heel lang om constant te presteren. Henk heeft er veel ervaring mee? vorig seizoen flikte hij ook bijna nog.

sunderland

Citaat van: Galdiano op november 12, 2025, 09:43:13
Heb jij de wedstrijden wel gevolgd van ADO?
Ze winnen regelmatig met grote cijfers, maar ze waren voetballend echt niet altijd beter.

Tegen Den Bosch 2x en MVV waren ze best wel matig.
De scheidsrechters hebben ze ook een aantal keren flink meegehad.
Ik ben benieuwd als het wel eens de verkeerde kant opvalt wat er dan gaat gebeuren.
Er is altijd onrust in die club.
ze kunnen wel een tik hebben, zie jij ze 5 x verliezen en dan Roda en nu Graafschap op het zelfde moment 5 x winnen?  Dat gaat sowieso niet gebeuren. Tuurlijk krijgen hun ook een terug slag maar die krijgen wij ook nog wel