Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]

Gestart door fred, november 04, 2025, 14:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (7%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
23 (53.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
3 (7%)
van der Sande
9 (20.9%)
Kooistra
0 (0%)
Henstra
4 (9.3%)
Berkhout
0 (0%)
Mulder
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 43

Stemmen gesloten: november 26, 2025, 23:04:42

NRG

Gisteravond overheerste bij mij de teleurstelling. Ik ging er echt van uit dat we in het nieuwe stadion van al dat ?gezeik? af zouden zijn. Helaas niet. De aanleiding dat het helaas toch mis ging ligt duidelijk bij de ADO supporters. De reactie van een deel van de jongetjes van noord loog er ook niet om. Vandaag de samenvatting nog even teruggekeken. Waren echt 2 hele goede doelpunten. We winnen gewoon van de ongeslagen koploper. Probeer me maar weer de focussen op het voetbal en de randzaken te laten voor wat ze zijn. Schijnt er toch bij te horen.

Lore

Citaat van: NRG op november 22, 2025, 19:43:42
Gisteravond overheerste bij mij de teleurstelling. Ik ging er echt van uit dat we in het nieuwe stadion van al dat ?gezeik? af zouden zijn. Helaas niet. De aanleiding dat het helaas toch mis ging ligt duidelijk bij de ADO supporters. De reactie van een deel van de jongetjes van noord loog er ook niet om. Vandaag de samenvatting nog even teruggekeken. Waren echt 2 hele goede doelpunten. We winnen gewoon van de ongeslagen koploper. Probeer me maar weer de focussen op het voetbal en de randzaken te laten voor wat ze zijn. Schijnt er toch bij te horen.

Nee; het hoort er niet bij. En ja, de wedstrijd is we fantastisch. De mannen zetten zich steeds weer in een goed uitgangspositie. Na elke teleurstelling.

Wij hebben nu bijna een iedereen gehad en staan waar wij horen te staan. Op dit moment kan alleen de transferperiode ons van promotie afhouden.

Zou het ook kunnen dat Cambuur de cijfers niet publiceert om de kopende clubs niet wijzer te maken? Er is wel en wat uitgelekt, maar hiermee houden ze wel een kaart geen hun borst

mark1989

Citaat van: Lore op november 22, 2025, 21:01:40
Nee; het hoort er niet bij. En ja, de wedstrijd is we fantastisch. De mannen zetten zich steeds weer in een goed uitgangspositie. Na elke teleurstelling.

Wij hebben nu bijna een iedereen gehad en staan waar wij horen te staan. Op dit moment kan alleen de transferperiode ons van promotie afhouden.

Zou het ook kunnen dat Cambuur de cijfers niet publiceert om de kopende clubs niet wijzer te maken? Er is wel en wat uitgelekt, maar hiermee houden ze wel een kaart geen hun borst

Nee dat denk ik niet. Hoe slecht de financiele positie ook is. Cambuur bepaalt nog altijd of en wanneer het Baoef wil verkopen. De jaarcijfers hebben daar niks mee te maken.
Ik denk dat ze achter de schermen wel bezig zijn met oplossingen. En ze publiceren de cijfers pas op het allerlaatste moment met zo min mogelijk info. En dat lijkt me ook verstandig.

mark1989

Citaat van: thankyou op november 22, 2025, 16:06:07
Ik vind het altijd leuk om het interview van henk even te luisteren bij omrop, opvallend dat er geen interviews zijn?

Die zijn er wel, maar de site van omrop heeft een slecht zoeksysteem en een vreemde homepage, waar je niks kan vinden.

https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/17981661/een-bittere-winst-voor-cambuur-door-relschoppers-de-sjeu-is-er-wel-af

AL

Lekker potje met alles erop en eraan.
Ado was de betere zonder echt heel gevaarlijk te worden.
Prima goal van Sj?strand(mooie assist Henstra).
Baoef motm. Nap ook prima!
Ben benieuwd wat de straf(fen) gaan worden voor zowel Ado als Cambuur.

mark1989

weet iemand ook hoe dat financieel zit qua schade? Kan Cambuur alle kosten voor schade aan stoelen enzo op ADO den haag verhalen? En wordt dat ook betaald meestal? of draait cambuur hier voor op?

NRG

Citaat van: mark1989 op november 22, 2025, 22:52:33
weet iemand ook hoe dat financieel zit qua schade? Kan Cambuur alle kosten voor schade aan stoelen enzo op ADO den haag verhalen? En wordt dat ook betaald meestal? of draait cambuur hier voor op?


Ik mag toch hopen dat er een rekening voor alle geleden materi?le schade richting Den Haag gaat.

fred

Citaat van: AL op november 22, 2025, 22:48:30
Ben benieuwd wat de straf(fen) gaan worden voor zowel Ado als Cambuur.

Aldus het bericht van KNVB:

in bezit zijn of afsteken vuurwerk 18mnd
Geweldpleging 36mnd
Veld betreden 60mnd



Lore

Citaat van: fred op november 23, 2025, 06:43:43
Aldus het bericht van KNVB:

in bezit zijn of afsteken vuurwerk 18mnd
Geweldpleging 36mnd
Veld betreden 60mnd

Wel bijzonder dat een fakkel afsteken dus dezelfde straf oplevert als de nitraatbommen die zij gebruikten?

Bankzitter

Ik zat ook al met enige verbazing te kijken, maar het gooien met zwaar vuurwerk naar mensen zal ook via strafrecht moeten lopen... niet via de KNVB.

Ook extra vervelend dat het vooral over gaat wat er na 90 minuten is gebeurt en niet de enorm knappe prestatie in de 90 minuten ervoor.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op november 23, 2025, 08:48:34
Ik zat ook al met enige verbazing te kijken, maar het gooien met zwaar vuurwerk naar mensen zal ook via strafrecht moeten lopen... niet via de KNVB.

Ook extra vervelend dat het vooral over gaat wat er na 90 minuten is gebeurt en niet de enorm knappe prestatie in de 90 minuten ervoor.
zoek de daders eerst maar eens met al die gezichts bekleding?
8P 8P

NRG

Citaat van: Noordcambuur op november 23, 2025, 09:08:50
zoek de daders eerst maar eens met al die gezichts bekleding?
8P 8P

Dat zou al een hele grote eerste stap zijn. Het verbieden van gezichtsbedekkende kleding. En daar ook echt op handhaven. Als je deze jongetjes uit de anonimiteit haalt durven vaak plotseling een stuk minder. Lijkt helaas een onmogelijke opgave.

KlinkHamer

Goed plan om er een moeras wedstrijd van te maken, Kilo moest gaan zwerven om deel te kunnen nemen.
Onbegrijpelijk dat deze vinnige Fin daar nog steeds speelt.
Belangrijkste moment van de wedstrijd: de terugkeer van Mulders, het begon weer te lopen.

Bernardo

Ik verbaasde me ook wel over die supporter die zo het hele veld kon oversteken van Noord naar zuid. Geen enkele beveiliger te bekennen?

fred

Citaat van: Bernardo op november 23, 2025, 10:15:41
Ik verbaasde me ook wel over die supporter die zo het hele veld kon oversteken van Noord naar zuid. Geen enkele beveiliger te bekennen?
Doet ie de komende 5 jaar niet weer  :_schater