Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]

Gestart door fred, november 04, 2025, 14:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (7%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
23 (53.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
3 (7%)
van der Sande
9 (20.9%)
Kooistra
0 (0%)
Henstra
4 (9.3%)
Berkhout
0 (0%)
Mulder
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 43

Stemmen gesloten: november 26, 2025, 23:04:42

zeewolde

Citaat van: CambuurAmersfoort op november 21, 2025, 22:08:44
Als je nu in die hoek staat als Cambuur supporter mag je je echt diep schamen. Wat een loser ben je en wat kansloos dat je je zo laat kennen. Alle schuld had naar ADO kunnen gaan en wij hadden lekker 3 punten kunnen binnenhalen op de mooiste avond in ons nieuwe stadion.

Als je hier niet boven kan staan en die losers gewoon hard kan uitlachen heb je echt helemaal niks te zoeken. En ik denk dat met mij heel veel andere supporters zich echt kapot schamen voor jullie.

Bedankt voor het verpesten van dit voetbalfeest stelletje kneuzen

Dit is absoluut de schuld van ADO. Vuurwerk inboeten familievak gooien :(

De ME had ze uit het uitvak moeten knuppelen

NRG

Er zullen flink wat stadionverboden volgen. Hopelijk voor het leven. Niemand zit op deze idioten te wachten.

Bankzitter

ADO gaat nooit veranderen, al meer dan 40 jaar gelazer.

Maar de punten zijn binnen. De invallers deden het prima? vd Sande natuurlijk maar ook Berkhout en een prima assist van Henstra.



Stiens

Ik zou me als steward ook wel 2x bedenken als er van die doorgesnoven gekken op je afkomen.

ME liet veel te lang op zich wachten!

Schandalig dat kinderen en ouders die in de hoek op Oost zaten hier de dupe van zijn geworden.  :(

Destroyer

Citaat van: zeewolde op november 21, 2025, 23:01:59
Dit is absoluut de schuld van ADO. Vuurwerk inboeten familievak gooien :(

De ME had ze uit het uitvak moeten knuppelen

Dit ben ik hardstikke met je eens. Wat een laf achterlijk kut volk die hagenezen. Wat en vies laf stink volk om vuurwerk in een gezins tribune te gooien. Keihard aanpakken deze idioten. Nooit meer toelaten. Schade verhalen op deze idioten.

En waar waren de hulpdiensten? Wat een kut avond wat idd de mooiste avond van het seizoen had kunnen zijn.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Marc S op november 21, 2025, 22:11:41
Waarom duurt het zo lang voordat er werd ingegrepen??

Na?viteit en niet leren van het heden en verleden. Ado staat bekend als laf volk die het liefst vuurwerk of voorwerpen in gezins vakken gooien. Overheid en instanties falen compleet.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Oud Cambuur

Maar toch mooi 3 punten in een niet mooie maar wel spannende wedstrijd goede inval beurt van Jort en baouf stond er weer als een rots in de branding

NRG

Citaat van: Destroyer op november 21, 2025, 23:13:56
Na?viteit en niet leren van het heden en verleden. Ado staat bekend als laf volk die het liefst vuurwerk of voorwerpen in gezins vakken gooien. Overheid en instanties falen compleet.


Cambuur is verantwoordelijk voor de veiligheid in het stadion. Niet de overheid. Het is wel dat er dingen heel erg fout zijn gegaan vanavond. Een harde leerschool voor Cambuur.

Zuid1991

#188
Citaat van: NRG op november 21, 2025, 23:17:36

Cambuur is verantwoordelijk voor de veiligheid in het stadion. Niet de overheid. Het is wel dat er dingen heel erg fout zijn gegaan vanavond. Een harde leerschool voor Cambuur.
|:)

15000 mensen bijna, ADO veroorzaakt dit gedoe in uitvak, Cambuur supporters verdedigen wat ?logisch? is, 2-0 winst!
Hoppa
|:)

Noordcambuur

Is het verder wat rustig gebleven buiten het stadion.

mindra

waarom flesjes verkopen in uitvak? hier kun je toch mee gooien volle flesjes drinken.
plastic glazen altijd in uitvak

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

michello

Citaat van: mindra op november 22, 2025, 00:03:08
waarom flesjes verkopen in uitvak? hier kun je toch mee gooien volle flesjes drinken.
plastic glazen altijd in uitvak

Thuisvak toch ook, waar zie je dit nog? Belachelijk.

papier

Citaat van: debaas058 op november 21, 2025, 13:08:17
Je mag alleen als seizoenkaarthouder naar uitwedstrijden, maakt het wel een stuk lastiger om uit te verkopen..

Wist niet eens dat ze het uitvak niet hadden uitverkocht hoor. Maar je ziet bij hun thuis legio lege plekken met deze prestaties, toch schandalig? Al is het met die psychopaten op de tribune wel weer te verklaren. Omgekende types zitten daar toch tussen, laatste keer dat er zooi gesloopt was waren zij het ook. Doek die club toch op.

Huizen

Eindelijk thuis. Heerlijke winst  |:)

Ik ben ADO uit vorig jaar niet vergeten met al dat glas op de snelweg waar wij doorheen moesten. Vies paupervolk. Wat heb ik een hekel aan die club.

De echte vreugde helaas verneukt door het uitvak van Den Haag. Het hoort niet, maar ik heb toch respect voor hoe er vanuit onze kant werd opgetreden.

Verbaas mij wel waar de politie/ME van Leeuwarden bleef? En 0,0 communicatie door de stadionspeaker. Duurde allemaal veel te lang.

SCC  |:)