Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]

Gestart door fred, november 04, 2025, 14:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (7%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
23 (53.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
3 (7%)
van der Sande
9 (20.9%)
Kooistra
0 (0%)
Henstra
4 (9.3%)
Berkhout
0 (0%)
Mulder
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 43

Stemmen gesloten: november 26, 2025, 23:04:42

papier

Citaat van: Noordcambuur op november 21, 2025, 22:43:02
stewards h? ohohoh Cambuur wat zakken wij door het ijs?

Stewards in het uitvak zijn toch van ADO? Overigens snap ik die stewards ook wel. Het escaleerde met name omdat er vuurwerk werd gegooid in mijn ogen. Daar had op geacteerd moeten worden, uitvak leeg. Gebeurde niets. Dan gaan mensen, niet goed te praten maar wel uit te leggen, het heft in eigen hand nemen.

Het uitvak waar ik zulke goede dingen over heb gehoord van andere supporters wordt straks een ordinair kut uitvak. Met als dank met name een paar idioten bij ADO die kennelijk nog mee mogen. En ook niet handelen van de politie/me door dit niet aan te pakken.

Bernardo

Zonde dat het nu alleen over de ongeregeldheden gaat maar wat was de 1-0 een geweldige goal, fantastisch gedaan door Henstra en prima afgemaakt door Sj?strand. |:)

NRG

Citaat van: papier op november 22, 2025, 00:41:57
Stewards in het uitvak zijn toch van ADO? Overigens snap ik die stewards ook wel. Het escaleerde met name omdat er vuurwerk werd gegooid in mijn ogen. Daar had op geacteerd moeten worden, uitvak leeg. Gebeurde niets. Dan gaan mensen, niet goed te praten maar wel uit te leggen, het heft in eigen hand nemen.

Het uitvak waar ik zulke goede dingen over heb gehoord van andere supporters wordt straks een ordinair kut uitvak. Met als dank met name een paar idioten bij ADO die kennelijk nog mee mogen. En ook niet handelen van de politie/me door dit niet aan te pakken.

Dat goedpraten van geweld van de jongetjes van noord snap ik niet helemaal, maar goed ieder zijn eigen mening. Cambuur is verantwoordelijk voor de veiligheid binnen het stadion. De politie is verantwoordelijk voor het handhaven van de orde buiten het stadion. De politie komt pas binnen het stadion in actie als Cambuur daar om vraagt. Kennelijk is dit te laat gebeurd.

Trainert!

Citaat van: Bussum op november 22, 2025, 00:41:05
Eindelijk thuis. Heerlijke winst  |:)

Ik ben ADO uit vorig jaar niet vergeten met al dat glas op de snelweg waar wij doorheen moesten. Vies paupervolk. Wat heb ik een hekel aan die club.

De echte vreugde helaas verneukt door het uitvak van Den Haag. Het hoort niet, maar ik heb toch respect voor hoe er vanuit onze kant werd opgetreden.

Verbaas mij wel waar de politie/ME van Leeuwarden bleef? En 0,0 communicatie door de stadionspeaker. Duurde allemaal veel te lang.

SCC  |:)


Rein was al opgehaald, het rusthuis ging om 10 uur dicht

CambuurArnhem

Drie of vier grote kansen, twee goals. Onze club kent slordige momenten, maar is toch ook wel heel effectief. Ik had het niet verwacht na die wedstrijd tegen Eindhoven. Wel goed dat het uiteindelijk toch nog uitgespeeld is, maar heb dat niet meer gezien. Wat ik wel zag, was een bloedspoor vanaf de wc's tot buiten op de trappen bij Oost 1. Veel mensen gingen voor het einde naar huis. Toen we ter hoogte van dkv reden, hoorden we op de radio dat de wedstrijd definitief gewonnen was. Heerlijk! Net thuis zag ik op de tv dat er nog heel wat supporters gebleven zijn, petje af. Op naar de volgende.   

Trainert!

16 januari, dus over 8/9 weken mogen wij naar Den Haag. Als dat maar goed gaat...

Zuid1991

#201
Citaat van: NRG op november 22, 2025, 00:52:39
Dat goedpraten van geweld van de jongetjes van noord snap ik niet helemaal, maar goed ieder zijn eigen mening. Cambuur is verantwoordelijk voor de veiligheid binnen het stadion. De politie is verantwoordelijk voor het handhaven van de orde buiten het stadion. De politie komt pas binnen het stadion in actie als Cambuur daar om vraagt. Kennelijk is dit te laat gebeurd.
Hou toch op, er was risico op escaleren. Dat merkte je voor de wedstrijd.
De politie met paarden liepen er voor de show?

Remember de bekerwedstrijd Den Bosch - ADO van dit seizoen en de vorige wedstrijden tussen scc en ado.
Binnen 15 minuten het gehele uitvak leeggehaald bij Den Bosch - ado.
Waarom kon dat nu niet.

Respect voor de scc supporters die (logischerwijs) voor onze supporters op oost opkwamen door de debiele actie van ado.
En, prachtige overwinning! |:)

okkele

#202
geweldige actie van henstra!
mag ook wel even gezegd tussen al deze onzin, niet voor je eigen succes maar terug op sjostrand voor de 1-0 !
mindere actie waar ik ook niemand over hoor, WEER zo`n kut-terugspeelbal van mulders die eigenlijk de 1-1 betekent.
echt niet verwacht dit , mooie punten.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

3 punten in de pocket tegen de slechte verliezers dit is voor mij de
weg naar de ere divisie deze was cruciaal als je gewoon zelf je punten
blijft pakken haalt de rest je nooit meer in en dan mag je soms nog
een uitglijder hebben krijgen de achtervolgers ook ook nog wel |:) :proost

Poetser


Eewal

Ben benieuwd hoe het veiligheidsdraaiboek van gister er precies heeft uitgezien. Waar zijn die brede stewards gebleven en de politie had een kerstborrel. Het stadion is even goed getest en deze keer niet door de keuring gekomen. Hopelijk verandert er niks aan het mooie uitvak.

Verder, heerlijke punten en een fantastische 1-0! Henstra viel fantastisch in, de wissels maakten ons sterker.

Komende dagen achterover leunen en de rest punten zien verspelen.

Poetser

Citaat van: Eewal op november 22, 2025, 08:11:18
Waar zijn die brede stewards gebleven

Ouwe jongens zijn allemaal wegbezuinigd. Wat er nu staat zijn jochies van 18 die ze van de beveiligingsopleiding van Firda hebben gehaald. Allemaal jongetjes die uit hun ogen kijken als bange herten in een koplamp. Oh nee, rugzakken controleren van jonge supportertjes en dan de hele inhoud in een container flikkeren, daar zijn ze wel heel streng in.

Je mist de Van Houten's en co. Die dwongen respect af en daar luisterde je naar. Wat een totale anarchie gisteren. Wat een triestheid om de laatste 3 minuten nog voor 2000 man af te maken in d? wedstrijd van het jaar. Blij met de drie punten, maar een enorme kater. Fucking 070 gespuis. Vorig jaar ons al aanvallen en nu een familievak. Wat heb ik een hekel aan die grafclub.

Daar gaat je mooie gastvrije uitvak. Want die wordt nu helemaal omheind met netten. 100%

Poetser

Oh en Rolke had ik er na 15 minuten al afgehaald. Kan dit niveau gewoon niet aan.

Eewal

Het hele stadion moet geanalyseerd worden, er ging wel meer mis gister. Ben benieuwd hoe onze man in de groene jas zich vandaag voelt. Die zat niet aan de cola.

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 22, 2025, 00:08:48
Nog steeds geen woorden.

3 punten. Mooi.
nogmaals sta je zo hoog in de KKD verlies ??n keer en ga je zo tekeer in het stadion hoe DOM kun je zijn.
Waar waren de stewards van ADO in een keer gebleven bijna de hele wedstrijd staan ze aan de zijkanten van het binnen in het uitvak.
En met een opstootje zijn ze weg.