Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]

Gestart door fred, november 04, 2025, 14:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (7%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
23 (53.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
3 (7%)
van der Sande
9 (20.9%)
Kooistra
0 (0%)
Henstra
4 (9.3%)
Berkhout
0 (0%)
Mulder
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 43

Stemmen gesloten: november 26, 2025, 23:04:42

Bankzitter

Die reactie op de fout van Mulder was cruciaal.
Voor KKD is het gewoon een topper.

michello

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 22, 2025, 10:37:39
Wel grappig, want halverwege een bericht van een ADO supporter voor de tv:
Cambuur speelt goed en, jawel: R?lke is goed

Rolke had een paar geniale acties, maar ook heel veel fouten.. Het is maar net wat er blijft hangen?

oost

Citaat van: michello op november 22, 2025, 11:40:22
Rolke had een paar geniale acties, maar ook heel veel fouten.. Het is maar net wat er blijft hangen?

Tsja tussen geniaal en en prutsen zit een groot verschil.
Het is een wonder dat zijn gepruts geen tegen goal heeft opgeleverd.
Ik vind hem nual 2 duels echt de slechte man van het veld. Als spits is hij redelijk bruikbaar maar meer ook niet. Waarom hij zoveel vertrouwen geniet van henk is mij echt een raadsel  :zucht

Bernardo

Citaat van: Arno A op november 22, 2025, 11:19:19
Jansen uitblinker! Heel knap herstel na verleden week.
Nu nog een hele week trainen op uittrappen, wat een ergernis. Komt nauwelijks over de middellijn.

Specuveter

We gaan accenten verleggen aldus Henk
Dus Nap als 3e centrale verdediger
En Rolke als defensieve middenvelder...
Het deed ons spel niet goed vond ik.

oost

Hopelijk is Visser snel weer beschikbaar

Middenveld met Visser Diemers en Nap  |:)

Bankzitter

Alles stond ??n-op-??n... ik weet niet af het zo de bedoeling was maar zo kwam het wel te staan met Nap en R?lke te ver terug. Nap hield zich toch weer staande. Uiteindelijk geeft de doorslag dat wij meer individuele kwaliteit hebben (Als collectief is ADO sterker en beter ingespeeld).

Jansen met sterke reddingen, Baouf in de duels en een assist, Sj?strand en Henstra met creativiteit en overzicht. ADO had op het oog overwicht maar je hebt een individuele actie nodig om het open te breken en dat soort spelers hebben wij naar mijn mening meer.

Ik vond onze invallers ook sterker dan wat er bij hen bij kwam.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: oost op november 22, 2025, 12:35:57
Middenveld met Visser Diemers en Nap  |:)

Het zal toch vooral Visser ?f Nap worden.

Nap vult het goed in. Is een goede voetballer, maar volgens mij wel ?rg traag. Ik denk dat Visser nog een streep voor heeft.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Wat een verschil toen Mulders erin kwam ( ondanks zijn fout) . Gaf zoveel rust in de hele achterhoede.

Stanley

Citaat van: Specuveter op november 22, 2025, 12:31:00
We gaan accenten verleggen aldus Henk
Dus Nap als 3e centrale verdediger
En Rolke als defensieve middenvelder...
Het deed ons spel niet goed vond ik.
Tactiek was specifiek voor deze wedstrijd en heeft goed gewerkt.
Volgens de statistieken van Flashscore heeft Cambuur 3 grote kansen gehad en ADO slechts 1 .Expected goals: Cambuur 0,78 ADO 1,07 . Cambuur was effectiever.

sunderland

Citaat van: oost op november 22, 2025, 11:43:47
Tsja tussen geniaal en en prutsen zit een groot verschil.
Het is een wonder dat zijn gepruts geen tegen goal heeft opgeleverd.
Ik vind hem nual 2 duels echt de slechte man van het veld. Als spits is hij redelijk bruikbaar maar meer ook niet. Waarom hij zoveel vertrouwen geniet van henk is mij echt een raadsel  :zucht
hij bleef ook staan omdat ADO fysiek veel sterker was en R?lke daarin mee kon.
Maar idd heel goed en heel slecht.

Bankzitter

Nap schijnt wel de meeste meters te maken... en gaat er ook om dat je op de goede plek staat... dan hoef je niet snel te zijn als 6.
Wat ik mooi vind is dat hij ook gewoon met zijn 20 jaar staat te coachen en zich aanbiedt in de opbouw... heeft veel zelfvertrouwen.

michello

Commentator die zat ook de hele tijd Sj?strand zit in de broekzak van Van der Sloot etc etc. Alleen weet je bij hem dat hij dodelijk kan zijn en uit het niets kan scoren. Heerlijk gedaan die bal die hij er tussen min of meer aanneemt in ??n keer door en Van de Sloot voor joker zet.

Mp

Effectief Cambuur gezien. Prima spelopvatting en maximale eruit gehaald tegen een voetballend beter ADO. Vond vooral Juho Kilo erg goed bij ADO.

fred

We werden eigenlijk compleet weggespeeld, zonder dat ze grote kansen kregen. Hun middenveld heer en meester.
Geduldig Cambuur uiterst efficient met 2 prima uitbraken.
Enorm blij met de 3 punten, maar een rare nasmaak van de overige gebeurtenissen (van beide kanten)

MotM Baouf  |:)