Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]

Gestart door fred, november 04, 2025, 14:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (7%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
23 (53.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
3 (7%)
van der Sande
9 (20.9%)
Kooistra
0 (0%)
Henstra
4 (9.3%)
Berkhout
0 (0%)
Mulder
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 43

Stemmen gesloten: november 26, 2025, 23:04:42

Noordcambuur


fred

Citaat van: Noordcambuur op november 23, 2025, 13:06:17
hebben ze hem al dan :?
Geen idee, maar ik ga er vanuit dat hij, en de die lui die voor de lexaanwand stonden te zwaaien er ook niet ongestraft vanaf komen....

Vlampiep

Heb weinig complimenten gehoord over het arbitrale trio, maar zij waren een verademing met wat we de laatste tijd hebben gehad.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op november 23, 2025, 13:33:00
Heb weinig complimenten gehoord over het arbitrale trio, maar zij waren een verademing met wat we de laatste tijd hebben gehad.

Laatst Nijhuis en nu Serdar: Poh, dan zit er wel een enorm verschil in kwaliteit hoor, als je dat vergelijkt met waar je meestal mee wordt opgezadeld in de KKD.

1 fout denk ik: de gele kaart van Baouf. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij met die sliding de bal speelde :?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lore

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 23, 2025, 13:49:17
Laatst Nijhuis en nu Serdar: Poh, dan zit er wel een enorm verschil in kwaliteit hoor, als je dat vergelijkt met waar je meestal mee wordt opgezadeld in de KKD.

1 fout denk ik: de gele kaart van Baouf. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij met die sliding de bal speelde :?

Voor de uitslag van de Pool ben ik het geheel met je eens. Schandelig, ik neem aan dat die in de pool ook niet meetelt!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op november 23, 2025, 14:09:38
Voor de uitslag van de Pool ben ik het geheel met je eens. Schandelig, ik neem aan dat die in de pool ook niet meetelt!

Klopt die telt zeker niet mee.... maar die van Henstra ook niet, zeer onterecht :D

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 17, 2025, 17:24:07
(0-0)

4-2

4x Balk

4x geel
Henk, held, bedankt

nee,wel?

gaast over ut hek dan hest een stadionverbod in dyn nek
de materiele schade die door ado  aanhangers zijn veroorzaakt, daarvan gaat de rekening naar den haag, eventuele materiele schade die door eigen aanhang is veroorzaakt die komt op het conto van cambuur zelf. indien aan de hand van videobeelden er voldoende bewijslast tegen individuelen is word de schade op hun verhaald.

ten aanzien van het niet ingrijpen van beveiligers en stewards, in de opleiding leer je de stelregel eigen veiligheid eerst.....
wat zal een beveiliger steward nou beginnen tegen een al dan niet doorgesnoven raddraaier(s) ?   juust helemaal niks
Dan kies je toch eieren voor je geld en wille je na de wedstried gewoan weer heelhuuds thuskomme  .......laat ze dan elkaar maar lekker de harses inslaan.

Eewal

Citaat van: nee,wel? op november 23, 2025, 15:52:28
gaast over ut hek dan hest een stadionverbod in dyn nek
de materiele schade die door ado  aanhangers zijn veroorzaakt, daarvan gaat de rekening naar den haag, eventuele materiele schade die door eigen aanhang is veroorzaakt die komt op het conto van cambuur zelf. indien aan de hand van videobeelden er voldoende bewijslast tegen individuelen is word de schade op hun verhaald.

ten aanzien van het niet ingrijpen van beveiligers en stewards, in de opleiding leer je de stelregel eigen veiligheid eerst.....
wat zal een beveiliger steward nou beginnen tegen een al dan niet doorgesnoven raddraaier(s) ?   juust helemaal niks
Dan kies je toch eieren voor je geld en wille je na de wedstried gewoan weer heelhuuds thuskomme  .......laat ze dan elkaar maar lekker de harses inslaan.
Dat laatste is natuurlijk bullshit. We hebben verkeerde beveiligers. Er zijn er genoeg beschikbaar  die overwicht hebben en graag een paar gedrogeerde kleutertjes in hun nekvel willen pakken of een pak rammel geven.

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 23, 2025, 14:30:32
Klopt die telt zeker niet mee.... maar die van Henstra ook niet, zeer onterecht :D

Shit, maar die gast van ADO die uit het uitvak klom. Die zou toch wel een gele kaart verdienen toch?

Heul ingewikkeld dit

sunderland

Citaat van: NRG op november 23, 2025, 09:27:33
Dat zou al een hele grote eerste stap zijn. Het verbieden van gezichtsbedekkende kleding. En daar ook echt op handhaven. Als je deze jongetjes uit de anonimiteit haalt durven vaak plotseling een stuk minder. Lijkt helaas een onmogelijke opgave.
helemaal eens, daar begint alles. Maar in Nederland mag dat waarschijnlijk weer niet . En de exacte regels van Engeland overnemen. Daar zijn vaak niet eens hekken maar een rij stewards.

sunderland

Citaat van: Eewal op november 23, 2025, 16:05:32
Dat laatste is natuurlijk bullshit. We hebben verkeerde beveiligers. Er zijn er genoeg beschikbaar  die overwicht hebben en graag een paar gedrogeerde kleutertjes in hun nekvel willen pakken of een pak rammel geven.
dat was vroeger zo , nu zijn die jongeren nergens meer bang voor met hun doorgesnoven koppen.

NRG

Citaat van: sunderland op november 23, 2025, 18:51:11
helemaal eens, daar begint alles. Maar in Nederland mag dat waarschijnlijk weer niet . En de exacte regels van Engeland overnemen. Daar zijn vaak niet eens hekken maar een rij stewards.

Klopt. In Engeland hebben ze geen uitvakken. Gewoon een doekje over de stoelen een een rij stewards ertussen.

PePe

Domme competitie: 16 jan 2026 al weer ADO - Cambuur.

ChantiSCC

Kan iemand dat stuk van de LC over de ongeregeldheden hier plaatsen? De reconstructie.

sunderland

Citaat van: ChantiSCC op november 25, 2025, 00:15:04
Kan iemand dat stuk van de LC over de ongeregeldheden hier plaatsen? De reconstructie.
omrop Fryslan heeft een stuk van minuut tot minuut over de rellen. Wat heeft dat nu voor zin. Je hoeft het niet weg te stoppen maar ook niet in blijven hangen want het geeft zo veel negativiteit. Vooral ook omdat het niet bij Cambuur wegkwam. We draaien als een tierelier maar nu staan de financi?n en rellen weer voorop. Hoor de buiten wereld niet hoe goed we het doen. Zo jammer weer. ( geen aanval op jou Chanti)