Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]

Gestart door fred, november 04, 2025, 14:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (7%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
23 (53.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
3 (7%)
van der Sande
9 (20.9%)
Kooistra
0 (0%)
Henstra
4 (9.3%)
Berkhout
0 (0%)
Mulder
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 43

Stemmen gesloten: november 26, 2025, 23:04:42

Inferno-058


zeewolde

Citaat van: Inferno-058 op november 05, 2025, 12:00:19
Ik zie liever sfeeracties van de supporters zelf!
ik ook, dat gemaakte tegen Jong ajax is niet zo mijn ding.

Lore

Citaat van: Inferno-058 op november 05, 2025, 11:23:54
Stadion is te klein  :clint

Ik zou daar wel alvast over nadenken. Misschien een nieuw stadion bij Werpsterhoek? Vorige keer heeft het ook vanaf 1990 geduurd, dus dan kunnen wij daar 2059 in!

Noordcambuur

Citaat van: Leeuwarder94 op november 05, 2025, 11:33:19
Ook al is het straks weer uitverkrocht, er blijven altijd dezelfde 50-100 stoelen leeg op zuid onderaan. Lijken mij ook geen seizoenskaart plekken, hoe kan dat toch?
klopt helemaal ik snap er ook niks van kom je niet geef je kaart aan iemand anders.

Noordcambuur

Citaat van: Lore op november 05, 2025, 12:18:29
Ik zou daar wel alvast over nadenken. Misschien een nieuw stadion bij Werpsterhoek? Vorige keer heeft het ook vanaf 1990 geduurd, dus dan kunnen wij daar 2059 in!
haha geweldig  :y

Noordcambuur


fred

Waar zijn al die grote zwaaivlaggetjes gebleven. Of hebben we alleen nog een henkie en ultras vlag  :?

debaas058

Citaat van: Noordcambuur op november 05, 2025, 12:28:30
Zet de westtribune ook maar in de vrije verkoop  |:)

Je kan gewoon een seizoenkaart kopen hoor. Even gratis inschrijven bij de KVK en je bent klaar.
Club is vast blij als je 1 of 2 kaarten afneemt!
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Scc0511

Citaat van: Noordcambuur op november 05, 2025, 12:25:54
klopt helemaal ik snap er ook niks van kom je niet geef je kaart aan iemand anders.

Ik zit daar vlakbij en dat zijn kaarten van Cambuur Verbindt volgens mij. Zitten heel soms kinderen maar verder altijd leeg. Ziet er ook niet uit inderdaad.

Noordcambuur

Citaat van: Scc0511 op november 05, 2025, 15:04:11
Ik zit daar vlakbij en dat zijn kaarten van Cambuur Verbindt volgens mij. Zitten heel soms kinderen maar verder altijd leeg. Ziet er ook niet uit inderdaad.
ik zal eens horen morgen  :D

Stiens

Nog een kleine 100 kaarten beschikbaar voor deze topper in de KKD.

fred


Noordcambuur


Noordcambuur

Noordtribune en Oosttribune uitverkocht.
Zuidtribune nog 14 kaarten beschikbaar.

sjaak