Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]

Gestart door fred, november 04, 2025, 14:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (7%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
23 (53.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
3 (7%)
van der Sande
9 (20.9%)
Kooistra
0 (0%)
Henstra
4 (9.3%)
Berkhout
0 (0%)
Mulder
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 43

Stemmen gesloten: november 26, 2025, 23:04:42

fred

De absolute topper die je niet wilt missen.
Noord in een uur uitverkocht en sommige vakken op Oost ook al.

Op richting een jaar ongeslagen in onze onneembare vesting  |:)

Inferno-058

Citaat van: fred op november 04, 2025, 14:20:06
De absolute topper die je niet wilt missen.
Noord in een uur uitverkocht en sommige vakken op Oost ook al.

Op richting een jaar ongeslagen in onze onneembare vesting  |:)
Na 5 minuten zelfs hoorde ik. Las in een ander topic over een resale systeem waar de club meebezig is. Daar moet je echt wat mee doen hoor als club...

zeewolde

Citaat van: Inferno-058 op november 04, 2025, 19:32:03
Na 5 minuten zelfs hoorde ik. Las in een ander topic over een resale systeem waar de club meebezig is. Daar moet je echt wat mee doen hoor als club...
klopt. Kon niet eens inloggen om 13.00 :(

Noordcambuur

Verkoop op noordtribune nog maar 300 kaarten extra  :y

Galdiano

Hoeken maar snel dicht, of een twee ring boven de bestaande tribunes.  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Inferno-058



Yellow Army

Citaat van: Inferno-058 op november 04, 2025, 21:51:53
Of Noord vergroten. Soort Gelbe Wand van maken.

Precies. Noord is steevast uitverkocht dus uitbreiden en gelijk verstevigen zodat een staantribune mogelijk is
Area 58

fred

Citaat van: Inferno-058 op november 04, 2025, 21:51:53
Of Noord vergroten. Soort Gelbe Wand van maken.

Tis al half geel met al die lege stoelen.
Kan nog steeds niet geloven dat in het nieuwste hypermoderne stadion van Nederland geen safe standing mogelijk is. Echt onbegrijpelijk een stadion van 30 miljoen met een draagconstructie van AliExpress....

fred


Inferno-058


Leeuwarder94

Ook al is het straks weer uitverkrocht, er blijven altijd dezelfde 50-100 stoelen leeg op zuid onderaan. Lijken mij ook geen seizoenskaart plekken, hoe kan dat toch?
De wens is de vader van de gedachte

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Eewal

Citaat van: Galdiano op november 05, 2025, 11:35:20
Krijgen we ook weer een gesponsorde sfeeractie?  :_schater
hopelijk wel, ik vond het namelijk prima.

sunderland

Citaat van: Eewal op november 05, 2025, 11:46:14
hopelijk wel, ik vond het namelijk prima.
vond het ook prima, en tegen Jong Ajax waar het weer even op scherp moest en daar hielp dit wel even