Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - ADO Den Haag [vrijdag 21 november 20.00 uur]

Gestart door fred, november 04, 2025, 14:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (7%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
23 (53.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
3 (7%)
van der Sande
9 (20.9%)
Kooistra
0 (0%)
Henstra
4 (9.3%)
Berkhout
0 (0%)
Mulder
1 (2.3%)

Totaal aantal stemmen: 43

Stemmen gesloten: november 26, 2025, 23:04:42

Poetser

Citaat van: fred op november 22, 2025, 13:33:28
We werden eigenlijk compleet weggespeeld, zonder dat ze grote kansen kregen. Hun middenveld heer en meester.
Geduldig Cambuur uiterst efficient met 2 prima uitbraken.
Enorm blij met de 3 punten, maar een rare nasmaak van de overige gebeurtenissen (van beide kanten)

MotM Baouf  |:)

Die Vlak is ook goed h?. Echt wel van genoten.

mark1989

ADO was sterker. Vooral fysiek. Je zag dat Cambuur echt veel jonger en lichter is.
Des te knapper dat we deze wedstrijd hebben kunnen winnen. Niet eens heel veel kansen weggegeven als je kijkt naar het overwicht van ADO hebben ze relatief weinig kansen gecreerd.
Dus goed gedaan. En ik was blij dat Balk eruit ging in de rust. Daar heb je niks aan in de spits.

sunderland

Citaat van: Specuveter op november 22, 2025, 12:31:00
We gaan accenten verleggen aldus Henk
Dus Nap als 3e centrale verdediger
En Rolke als defensieve middenvelder...
Het deed ons spel niet goed vond ik.
dit was nodig in deze wedstrijd, Denhaag won het eerste uur alle 2 e ballen.

sunderland

Citaat van: fred op november 22, 2025, 13:33:28
We werden eigenlijk compleet weggespeeld, zonder dat ze grote kansen kregen. Hun middenveld heer en meester.
Geduldig Cambuur uiterst efficient met 2 prima uitbraken.
Enorm blij met de 3 punten, maar een rare nasmaak van de overige gebeurtenissen (van beide kanten)

MotM Baouf  |:)
eens Fred. Je voelde vanaf minuut 65 dat we gelijkwaardig werden.

mark1989

Citaat van: Specuveter op november 22, 2025, 12:31:00
We gaan accenten verleggen aldus Henk
Dus Nap als 3e centrale verdediger
En Rolke als defensieve middenvelder...
Het deed ons spel niet goed vond ik.

Daar kon rolke niks aan doen. Omdat ADO veel de bal had moest rolke wel terug en werd ie inderdaad een soort defensieve middenvelder. maar anders zou hij zijn man steeds moeten laten lopen. En met rolke lever je verdedigend wat in, maar heb je wel aanvallend nog wat. Anders zou cambuur zich helemaal moet aanpassen en zou je met 2 dm's spelen. Dan kom je op Souren uit en die vind ik daar ook niet goed genoeg voor. Dus er was weinig keus. En rolke had het moeilijk, maar speelde wel naar zijn kunnen.

zeewolde

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 22, 2025, 10:37:39
Wel grappig, want halverwege een bericht van een ADO supporter voor de tv:
Cambuur speelt goed en, jawel: R?lke is goed
Ik vond R?lke ook wel meevallen.

En ik vond vd Sande helemaal niet zo sterk invallen.
Wel heel mooi gescoord .

De gele kaart die hij kreeg kwam mede door eigen balverlies.

denistel

Citaat van: sunderland op november 22, 2025, 14:13:31
dit was nodig in deze wedstrijd, Denhaag won het eerste uur alle 2 e ballen.

juist omdat het niet goed stond bij ons en daar steeds te laat en die lui konden weer door.
lange ballen p[ balk het totaal geen zin steeds balverlies met vd sande ging dat een stuk beter,

sunderland

Citaat van: zeewolde op november 22, 2025, 14:42:22
Ik vond R?lke ook wel meevallen.

En ik vond vd Sande helemaal niet zo sterk invallen.
Wel heel mooi gescoord .

De gele kaart die hij kreeg kwam mede door eigen balverlies.
vond vd Sande sterk invallen vooral laatste 25 min. Hij liet de ploeg beter voetballen door wel duels te winnen en met een assist en een goal verdomd belangrijk

Oud Cambuur

Eens met Sunderland viel heel sterk in won veel luchtduels met een assist en een goal allemaal prima met Baouf en Jansen voor mij de uitblinkers

thankyou

Ik vind het altijd leuk om het interview van henk even te luisteren bij omrop, opvallend dat er geen interviews zijn?
Cambuur, Beer & Loyal Mates

okkele

Citaat van: michello op november 22, 2025, 11:40:22
Rolke had een paar geniale acties, maar ook heel veel fouten.. Het is maar net wat er blijft hangen?
nou precies!
als we alleen naar de fouten van ferrah kijken mag die wel weer vertrekken.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Inferno-058

Citaat van: Trainert! op november 22, 2025, 00:53:42
16 januari, dus over 8/9 weken mogen wij naar Den Haag. Als dat maar goed gaat...
Verplichte buscombi incoming

PePe

Tijdig afspelen moet hij nog leren, (maar die zijn er wel meer)

Scc0511

Genoten gister van een vol stadion met goede sfeer. Jammer van die lui uit Den Haag. Wat een tokkies zeg. Staan er nu wel erg goed voor! |:)

fred

Citaat van: Inferno-058 op november 22, 2025, 16:23:13
Verplichte buscombi incoming
Denk dat we helemaal niet welkom zijn daar.
En anders alle ramen eruit.