Kaartverkoop is weer begonnen vandaag ik hoop op een volle bak met een vol uitvak.
Noord is bijna uitverkocht nog rond 35 kaarten beschikbaar.
Oost gaat ook heel snel |:)
Citaat van: Noordcambuur op maart 13, 2025, 09:57:31
Noord is bijna uitverkocht nog rond 35 kaarten beschikbaar.
Oost gaat ook heel snel |:)
Er kunnen nog makkelijk 1000 erbij.
Citaat van: PePe op maart 13, 2025, 10:43:51
Er kunnen nog makkelijk 1000 erbij.
klopt helemaal maar dat gaat niet gebeuren :y
De Graafschap is niet zo sterk in uitwedstrijden dit seizoen. Alleen winst tegen Roda, ADO (!) & PSV . Wat zegt dit? Niet zo veel ?
Anything is possible in the kkd...
Noordtribune nu al uitverkocht :thumbsup
Nog een dikke 630 kaarten te koop volgens de website, ik hoop dat het snel uitverkocht wordt |:).
Kunnen nog zat in de hoeken.
Citaat van: fred op maart 14, 2025, 18:45:53
Kunnen nog zat in de hoeken.
Op noord bedoel je. Geloof ook nog steeds niet dat ze de volledige capaciteit van de tribune uitverkopen. Lege plekken aan de zijkanten zijn veel te groot.
,3 punten pakken. Kom aan . Nog 21 punten te halen.
Citaat van: NRG op maart 14, 2025, 18:56:09
Op noord bedoel je. Geloof ook nog steeds niet dat ze de volledige capaciteit van de tribune uitverkopen. Lege plekken aan de zijkanten zijn veel te groot.
Kijk eens wat er op de trappen staat en bordes. Dan ben je al een heel eind.
Kan wel een mooi uitvakje vol komen tegen de Graafschap |:)
Ze staan nu 0-1 voor tegen Top Oss.
Tsja, logische tussenstand. Wie wint nou niet van Top Oss!
;(
Wij niet. 5 punten deze lui ingeleverd.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 16, 2025, 12:56:57
Tsja, logische tussenstand. Wie wint nou niet van Top Oss!
;(
Sjors heeft het wel goed gedaan tegen Cambuur??
Citaat van: Noordcambuur op maart 16, 2025, 12:54:40
Kan wel een mooi uitvakje vol komen tegen de Graafschap |:)
Ze staan nu 0-1 voor tegen Top Oss.
Die lui boeien me niet, als we zelf maar winnen! Volle focus!
Citaat van: Noordcambuur op maart 16, 2025, 12:54:40
Kan wel een mooi uitvakje vol komen tegen de Graafschap |:)
Ja wie wil er nu niet naar ons mooie stadion...
675 is de tussenstand
Citaat van: fred op maart 19, 2025, 10:18:58
Ja wie wil er nu niet naar ons mooie stadion...
675 is de tussenstand
maximumaantal is 756, raakt misschien voor het eerst uitverkocht!
Citaat van: Sakas op maart 19, 2025, 10:20:42
maximumaantal is 756, raakt misschien voor het eerst uitverkocht!
Volgens hun 786 omdat er nog 111 te koop waren
Wanneer het stadion uitverkocht is, hoeveel mensen kunnen er dan in ons stadion? De meeste toeschouwers waren er tegen Emmen 13554. Dat ene vak op Oost is altijd erg leeg. Kunnen er echt al 15000 mensen in?
Citaat van: Arno A op maart 19, 2025, 10:58:15Kunnen er echt al 15000 mensen in?
max is 14504 als west helemaal open is. hoeveel er in die skyboxen gaan weet ik niet. dat bgdd hok schijnen ook 200 in te kunnen
Hartelijk dank! Klopt de volgende rekensom? Er zijn 10769 seizoenkaarthouders. Wanneer het uitvak ( 756 bezoekers) vol zit, zijn er dan ( nog maar) zo'n 500 losse kaarten beschikbaar, of worden bij de seizoenkaarten ook de vaste klanten van de West tribune gerekend? Wie kan mij helpen aan deze informatie?
Citaat van: Arno A op maart 19, 2025, 13:27:25
Hartelijk dank! Klopt de volgende rekensom? Er zijn 10769 seizoenkaarthouders. Wanneer het uitvak ( 756 bezoekers) vol zit, zijn er dan ( nog maar) zo'n 500 losse kaarten beschikbaar, of worden bij de seizoenkaarten ook de vaste klanten van de West tribune gerekend? Wie kan mij helpen aan deze informatie?
De sponsoren (west) zitten hier ook bij in ja. Ze houden 1000 vrij op west volgens mij dus hou je kleine 2000 losse kaarten over volgens mij.
Ik hef ze even telt.. nog 359 kaarten over voor volgende week. Raakt vast uitverkocht.
Mensen die slecht ter been zijn kunnen binnenkort auto dichtbij parkeren.
Op zich mooi nieuws.
Maar kost je wel 10 EURO per keer!
Ik vind het belachelijk
Dan word je dubbel gestraft toch.
Citaat van: Specuveter op maart 20, 2025, 13:44:15
Mensen die slecht ter been zijn kunnen binnenkort auto dichtbij parkeren.
Op zich mooi nieuws.
Maar kost je wel 10 EURO per keer!
Ik vind het belachelijk
Dan word je dubbel gestraft toch.
''Voor elkaar'' :R
Dan loop ik wel een extra stukkie ondanks ik slecht ter been ben....
Dit x 18, dan komt er nog een halve seizoenkaart bij!
Nee dankje vriendelijk...
Citaat van: Drumfather SCC op maart 20, 2025, 14:35:00
''Voor elkaar'' :R
Dan loop ik wel een extra stukkie ondanks ik slecht ter been ben....
Dit x 18, dan komt er nog een halve seizoenkaart bij!
Nee dankje vriendelijk...
Absurd h?
Ik las het op Cambuur verbind op Instagram
Citaat van: Specuveter op maart 20, 2025, 13:44:15
Mensen die slecht ter been zijn kunnen binnenkort auto dichtbij parkeren.
Op zich mooi nieuws.
Maar kost je wel 10 EURO per keer!
Ik vind het belachelijk
Dan word je dubbel gestraft toch.
Ja dahaaaag ik kan mij niet eens laten afzetten omdat die verkeersregelaars zeer vervelend zijn. Dus waarschijnlijk geen wedstrijden meer voor mij dit seizoen.
Voor elkaar, met elkaar :X
Waarom gaan jullie niet samen een gesprek aanvragen op zeer korte termijn? Dit kan Ard toch niet laten gebeuren.
Moet echt wel iets te regelen zijn wat afzetten betreft. Kiss & Ride o.i.d. Idd even Cambuur contacten of Ard.
Ben pas een keer met de auto geweest, toen kon ik gewoon langs het stadion rijden? (althans langs de noordzijde, kwam via centrumzijde). Mocht er gewoon langs van de verkeersregelaars?
Citaat van: papier op maart 20, 2025, 15:47:14
Ben pas een keer met de auto geweest, toen kon ik gewoon langs het stadion rijden? (althans langs de noordzijde, kwam via centrumzijde). Mocht er gewoon langs van de verkeersregelaars?
Ik zie veel mensen daar afgezet worden. Volgens mij is dat ook niet het probleem. Het probleem is als mensen die slecht ter been zijn willen parkeren dichtbij het stadion. Daar is geen ruimte voor.
Overigens is ?10,- natuurlijk een volslagen belachelijk bedrag. Op vertoon van je mindervaliden pas moet het gewoon gratis zijn, lijkt mij.
Citaat van: Poetser op maart 20, 2025, 16:00:13
Ik zie veel mensen daar afgezet worden. Volgens mij is dat ook niet het probleem. Het probleem is als mensen die slecht ter been zijn willen parkeren dichtbij het stadion. Daar is geen ruimte voor.
Overigens is ?10,- natuurlijk een volslagen belachelijk bedrag. Op vertoon van je mindervaliden pas moet het gewoon gratis zijn, lijkt mij.
Snap ik best, maar goed daar is dit dan toch voor? Ik vind 10 euro overigens helemaal niet veel geld voor pak hem beet 2 uur (minimaal) parkeren. Niet lang zoeken naar een plekje, niet lang lopen. Perfect.
Citaat van: papier op maart 20, 2025, 16:05:21
Snap ik best, maar goed daar is dit dan toch voor? Ik vind 10 euro overigens helemaal niet veel geld voor pak hem beet 2 uur (minimaal) parkeren. Niet lang zoeken naar een plekje, niet lang lopen. Perfect.
Dat moet een service zijn. Even ?190,- per jaar erbovenop h?.
Citaat van: Poetser op maart 20, 2025, 16:15:12
Dat moet een service zijn. Even ?190,- per jaar erbovenop h?.
Nou ja het moet niet. Je moet echter wel een fatsoenlijk alternatief bieden met een Kiss/Ride. Prijs is een beetje in lijn met andere clubs heb ik het idee, dus ik verbaas me er zeker niet over.
Citaat van: papier op maart 20, 2025, 15:47:14
Ben pas een keer met de auto geweest, toen kon ik gewoon langs het stadion rijden? (althans langs de noordzijde, kwam via centrumzijde). Mocht er gewoon langs van de verkeersregelaars?
Ik had thv de Aldi verkeersregelaars. Alleen met de fiets of lopend zei hij.
Via de andere kant geprobeerd en op de rotonde tegengehouden omdat ik geen bobo ben met plek voor de deur.
Rechtsomkeert naar huis.
#onsideaal :_schater
Citaat van: papier op maart 20, 2025, 16:05:21
Snap ik best, maar goed daar is dit dan toch voor? Ik vind 10 euro overigens helemaal niet veel geld voor pak hem beet 2 uur (minimaal) parkeren. Niet lang zoeken naar een plekje, niet lang lopen. Perfect.
Wanneer je van zo'n plek gebruik maakt is dat niet voor de lol. Wanneer je eenmalig gebruikt maakt van die plek is het te overzien.
Mocht je afhankelijk van zo'n plek zijn en dat elke 2 weken moeten betalen is het echt veel te veel :zucht
Helemaal als je bedenkt dat sponsoren straks gewoon voor de hoofdingang kan parkeren.
Citaat van: oost op maart 20, 2025, 19:41:38
Wanneer je van zo'n plek gebruik maakt is dat niet voor de lol. Wanneer je eenmalig gebruikt maakt van die plek is het te overzien.
Mocht je afhankelijk van zo'n plek zijn en dat elke 2 weken moeten betalen is het echt veel te veel :zucht
Helemaal als je bedenkt dat sponsoren straks gewoon voor de hoofdingang kan parkeren.
Ik bin wel sun bitsje klaar met dit elitaire bestuurluk soatsje.
As su de prima beriekhaarhied voor de sponsoren regele kenne, hadden se oek bedenke kennen dat dur meensen binne die niet se ver lope kenne.
Nee de sluuproute bij Suud fut hale su dat dur nog sun 500 meer verder lopen wudden mut. ?10, 00 durve te vragen voor minder validen om toch in ut stadion komme te kennen.
Gewoan missluk makend en hopeluk dondert dur un bestuurslid van sien sokkel en regelt ut su ast hoort.
Het bedrag van de kaart is bepaald aan de kosten die deze met zich meebrengt. Om dit aan te kunnen en mogen bieden moeten we hier een gecertificeerde verkeersregelaar inzetten omdat hier de auto s het fietsverkeer heer kruizen.
Met het bedrag van ? 10,- dekken we slechts de kosten mits alle 20 plaatsen bezet zijn. Dit is verre van de realiteit dus er moet nu eerst geld achteraan tot alle plaatsten bezet zijn.
Zoals dit zijn er tal van zaken die we supporters het liefste kosteloos aan zouden bieden maar als we dit zouden doen kunnen we de tent straks sluiten. Geen enkele intentie om hier geld aan te verdienen maar de realiteit van deze maatschappij. Geld slurpende regelgeving.
Met vriendelijke groet,
Citaat van: bok op maart 20, 2025, 20:30:03
Het bedrag van de kaart is bepaald aan de kosten die deze met zich meebrengt. Om dit aan te kunnen en mogen bieden moeten we hier een gecertificeerde verkeersregelaar inzetten omdat hier de auto s het fietsverkeer heer kruizen.
Met het bedrag van ? 10,- dekken we slechts de kosten mits alle 20 plaatsen bezet zijn. Dit is verre van de realiteit dus er moet nu eerst geld achteraan tot alle plaatsten bezet zijn.
Zoals dit zijn er tal van zaken die we supporters het liefste kosteloos aan zouden bieden maar als we dit zouden doen kunnen we de tent straks sluiten. Geen enkele intentie om hier geld aan te verdienen maar de realiteit van deze maatschappij. Geld slurpende regelgeving.
Met vriendelijke groet,
Dit land gaat naar de knoppen met dit soort dingen.
Wat mij betreft komen er collectebussen waar supporters klein geld in kunnen doen, ten behoeve van deze 20 plekken.
Kotsmisselijk word je hiervan. Er gaat zoveel geld naar andere dingen in de maatschappij en dan kan dit niet worden geregeld. Mooie maatschappij. Er kan wel 5 ton extra naar dat bouwwerk bij de Oldehove ( hadden bouwkosten niet berekend) :_spank maar hier kan niks voor worden geregeld door de gemeente want die kunnen samen met Cambuur ook een klein plan bedenken.
De Graafschap heeft de primeur om als eerste het uitvak uit te verkopen.
750 verkocht nog 36 te koop.
Alle ingredi?nten zijn aanwezig voor een mooi voetbal spektakel.
Op naar de 3 punten |:)
:0= Nu gewoon alle kaarten op west nog in de verkoop knallen! Gas!
Citaat van: bok op maart 20, 2025, 20:30:03
Het bedrag van de kaart is bepaald aan de kosten die deze met zich meebrengt. Om dit aan te kunnen en mogen bieden moeten we hier een gecertificeerde verkeersregelaar inzetten omdat hier de auto s het fietsverkeer heer kruizen.
Met het bedrag van ? 10,- dekken we slechts de kosten mits alle 20 plaatsen bezet zijn. Dit is verre van de realiteit dus er moet nu eerst geld achteraan tot alle plaatsten bezet zijn.
Zoals dit zijn er tal van zaken die we supporters het liefste kosteloos aan zouden bieden maar als we dit zouden doen kunnen we de tent straks sluiten. Geen enkele intentie om hier geld aan te verdienen maar de realiteit van deze maatschappij. Geld slurpende regelgeving.
Met vriendelijke groet,
Jah ook met vriendelijke groet, beste meneer de Bok hoe geweldig en serieus je het ook hier neerzet, het blijft diep triest. Vehaal van de verkeersregelaar geloof ik verder wel, die staan overal rond het stadion en deze beste man hoeft niet bekostigd te worden uit die 20 plekjes. Zon groot stadion zoveel supporters meer als in het oude stadion en dan zitten te melken over dit soort dingen. Een club als Cambuur (volksclub pur sang) moet beter denken aan oudere en minder valide bezoekers. En deze categorie zeker niet op kosten jagen.
Delfzijl/Cambuur.
Ik weet dat wie mij dat antwoord heeft geschreven een serieus persoon is voor ons als cambuursupporters.
Ik heb zelf ook een gehandicaptenparkeerkaart, zodoende de vraag gesteld.
Omdat ik zonder problemen mijn auto aan de zijkant van de aldi parkeer (wel vroeg zijn) en daarna voor mij in ieder geval eerst nog even een zware klim moet maken voordat ik bij het stadion ben.
Verder is er een perfecte regeling dat ik dan ook nog geen trappen hoeft te lopen.
Het kan er wel op neer komen dat ik na ca 60 jaar straks niet meer xou kunnen komen.
Dus moet ik het positieve ook vermelden.!!
Bij de bouw van het stadion is men gewoon voorbij gegaan aan de infrastructuur voor minder validen. In het stadion lijkt het mij prima geregeld, maar de toegang hier toe is dus niet goed.
Het is niet voor te stellen dat de zelfde gemeente bij het realiseren van de opvang van jonge asielzoekers in het voormalige hotel bij de Van Harinxmabrug kosten nog moeite heeft bespaart met de aanleg van een bushalte voor deze asielzoekers. Bij de Oldehove wordt een project gerealiseerd waar niemand op zat te wachten en in de betreffende kosten is de gemeente gemakshalve aan voorbij gegaan. Het zijn dus politieke keuzes die mensen bevoordeeld en benadeeld met hun idiote hersenspinsel.
Tevens is het ook de moeite waard om uit te zoeken waarom de club met de bouw van het stadion bij de wet is verplicht het toegankelijk te maken voor minder validen, terwijl de gemeente hier willens en wetens aan voorbij kan gaan. Laat die fiene boef ( Buma ) dit maar eens in de vele talkshows diemhij bezoekt uitleggen, want hij is daar meer aanwezig met het verklaren van de landelijke politiek dan op het stadhuis met de dingen die onze gemeente aangaan.
Heel matig optreden van De graafschap vanavond. Heb even de 2e helft gekeken maar er zit wel heel weinig creativiteit en voetballend vermogen in dat team. Alleen de linksbuiten El Kadiri goed in de gaten houden.
Citaat van: Leeuwarder94 op maart 22, 2025, 21:30:17
Heel matig optreden van De graafschap vanavond. Heb even de 2e helft gekeken maar er zit wel heel weinig creativiteit en voetballend vermogen in dat team. Alleen de linksbuiten El Kadiri goed in de gaten houden.
zat idd weinig in tegen een mvv dat de laatste weken een paar beste tikken had gekregen
De verslaggever had het over een zware wedstrijd voor de Graafschap komende vrijdag maar wel dat zij tegen SCC meer ruimte krijgen met hun snelle aanvallers. Vastplakken die "superboeren". De teleurstelling tegen Volendam elimineren!
Noordtribune uitverkocht
Zuidtribune nog 13 kaarten beschikbaar
Oosttribune nog kleine 100 kaarten beschikbaar
Westtribune?? :?
Van de Graaf als scheids?
Citaat van: Post op maart 24, 2025, 18:46:05
Van de Graaf als scheids?
Nou daar binne we weer mooi klaar met. Dizze omkoal hadden ze al lang een fluit vebot geve mutten.
Citaat van: Vlampiep op maart 24, 2025, 19:34:29
Nou daar binne we weer mooi klaar met. Dizze omkoal hadden ze al lang een fluit vebot geve mutten.
nou er zijn er nog wel een paar die mutte ze fluit afnemen?.
Wat voor goede scheidsrechters heb je tegenwoordig nog?
Citaat van: Noordcambuur op maart 24, 2025, 17:06:55
Noordtribune uitverkocht
Zuidtribune nog 13 kaarten beschikbaar
Oosttribune nog kleine 100 kaarten beschikbaar
Westtribune?? :?
En dan roept hij om... 12.461 man
Uitvak zit bomvol dus gaan sowieso de 13.000 over als niet al te veel seizoenkaarthouders thuisblijven.
Citaat van: michello op maart 24, 2025, 21:23:46
Uitvak zit bomvol dus gaan sowieso de 13.000 over als niet al te veel seizoenkaarthouders thuisblijven.
Als de club west nou ook gewoon eens vol knalt...
Ga met de gemeente in gesprek voor een tijdelijke vergunning.
Ik vraag mij vooral af wat daar dan straks komt te zitten.. sponsoren die dus nu een heel jaar niet mogen/kunnen komen?
Waarom zouden die dan volgende jaar w?l komen?
Citaat van: Galdiano op maart 25, 2025, 08:06:14
Als de club west nou ook gewoon eens vol knalt...
Ga met de gemeente in gesprek voor een tijdelijke vergunning.
Er zijn nog geen genoeg sponsoren om West vol te zetten. Dat moet de komende periode/jaren gaan groeien.
Citaat van: Poetser op maart 25, 2025, 08:53:01
Ik vraag mij vooral af wat daar dan straks komt te zitten.. sponsoren die dus nu een heel jaar niet mogen/kunnen komen?
Waarom zouden die dan volgende jaar w?l komen?
Maar, als dat helemaal vol had gezeten met sponsoren, had je toch eigenlijk alweer een te klein stadion gehad?
Citaat van: Vlampiep op maart 24, 2025, 19:34:29
Nou daar binne we weer mooi klaar met. Dizze omkoal hadden ze al lang een fluit vebot geve mutten.
Het niveau van de scheids wordt nou eenmaal aangepast naar het niveau van de competitie beste Vlampiep.
Dan mutte we maar zo snel mogelijk naar de Champions League.
Citaat van: De Gast op maart 25, 2025, 10:19:35
Het niveau van de scheids wordt nou eenmaal aangepast naar het niveau van de competitie beste Vlampiep.
Dan mutte we maar zo snel mogelijk naar de Champions League.
en dan die van tegen Spanje? Dat was ook tenenkrommend
Citaat van: Stiens op maart 25, 2025, 09:14:48
Er zijn nog geen genoeg sponsoren om West vol te zetten. Dat moet de komende periode/jaren gaan groeien.
er worden vrijdag ook skyboxen geopend dus brengt weer meer publiek mee. En de geldkraan gaat eindelijk open
Komen er vrijdag meer toeschouwers dan tegen Emmen ( 13554) ? Daar gaan we toch voor dat nieuwe record!
Citaat van: Arno A op maart 25, 2025, 11:04:36
Komen er vrijdag meer toeschouwers dan tegen Emmen ( 13554) ? Daar gaan we toch voor dat nieuwe record!
13,999 :proost
Gaan 14.500 in met 1000 (?) Leeg op west zal dus max. Rond de 13.500 zijn als ze de laatste kaarten verkopen.
Citaat van: Stiens op maart 25, 2025, 09:14:48
Er zijn nog geen genoeg sponsoren om West vol te zetten. Dat moet de komende periode/jaren gaan groeien.
Gewoon vol knallen met normale supporters. Prima te regelen op buitenste vakken.
Citaat van: Galdiano op maart 25, 2025, 16:04:01
Gewoon vol knallen met normale supporters. Prima te regelen op buitenste vakken.
Regel de vergunning even dan
Nog 34 kaarten.
Mooi man.
Benieuwd of ze vanuit DTC nog wat moois in petto hebben. Wat die jongens aan sfeeracties laten zien is echt ongekend mooi.
Citaat van: Poetser op maart 26, 2025, 08:45:18
Nog 34 kaarten.
Mooi man.
Is toch fantastisch mede supporters! |:)
Iets van 13.500 lui in ons stadion.
Iets waar we jarenlang van hebben ?gedroomd? maar in verleden wisten dat er potentie was om dit aantal te verkrijgen in de toekomst.
Cambuur komt eraan!
Citaat van: michello op maart 26, 2025, 09:16:49
Benieuwd of ze vanuit DTC nog wat moois in petto hebben. Wat die jongens aan sfeeracties laten zien is echt ongekend mooi.
Het wordt mij iets teveel van het goede. Komen complete draaiboeken aan te pas.
Straks is het stadion om de 2 weken te klein dat we in de ED spelen.
Nog 20 kaarten beschikbaar :thumbsup
Vandaag besloten training in stadion.
Mocht je van plan zijn om bij de training te kijken.
Noordtribune uitverkocht
Zuidtribune uitverkocht
En Oosttribune nog10 kaarten beschikbaar.
Citaat van: Noordcambuur op maart 26, 2025, 14:50:15
Noordtribune uitverkocht
Zuidtribune uitverkocht
En Oosttribune nog10 kaarten beschikbaar.
En de West tribune 3/4 leeg?
Citaat van: Noordcambuur op maart 26, 2025, 14:50:15
Noordtribune uitverkocht
Zuidtribune uitverkocht
En Oosttribune nog10 kaarten beschikbaar.
zuid nog 40
Citaat van: PePe op maart 26, 2025, 15:19:49
En de West tribune 3/4 leeg?
3/4e leeg, grijze blokken en blijven zitten
Citaat van: papier op maart 26, 2025, 16:38:53
3/4e leeg, grijze blokken en blijven zitten
Poeh, anti depressie pil nodig? ;)
Omdenken: er zijn meer dan 13500 lui vrijdag.
Plus dat west afgelopen thuiswedstrijd al wat voller was.
Bovendien, west tribune cambuurplein was ook niet altijd structureel vol.
We mutten groeien (ook sponsoren) nou dat is toch een mooi proces?
En aandie grijze betonblokken doen ze hopelijk nog wat.
Citaat van: Stanley op maart 26, 2025, 15:47:21
zuid nog 40
zuid was om 15:00 uitverkocht en nu weer kaarten beschikbaar zeg het maar heel vreemd.
Ik zie nu dat er nog 32 kaarten beschikbaar is voor zuid.
En oost 8 kaarten beschikbaar.
Hebben wij nog schorsingen? Balk? Diemers?
Maak van Noord een staantribune, dan kunnen er nog meer op. (Is nu ook leeg in de hoeken)
Citaat van: Post op maart 26, 2025, 18:18:09
Hebben wij nog schorsingen? Balk? Diemers?
Balk is geschorst toch?
https://www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/tuchtzaken/70340/ajacied-anton-gaaei-moet-twee-wedstrijden-toekijken (https://www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/tuchtzaken/70340/ajacied-anton-gaaei-moet-twee-wedstrijden-toekijken)
Edit: Niet geschorst, pas bij zijn 10e kaart
Citaat van: Noordcambuur op maart 26, 2025, 17:01:22
zuid was om 15:00 uitverkocht en nu weer kaarten beschikbaar zeg het maar heel vreemd.
hest nog een kaart kenne hale van zuid?
Citaat van: sunderland op maart 27, 2025, 08:30:09
hest nog een kaart kenne hale van zuid?
liefs 2 kaarten Sunderland
twee oud trainers weer op bezoek . Morgen Dijkhuizen en dinsdag Bosschaart.
nog 8 kaarten in de verkoop |:)
Citaat van: PePe op maart 26, 2025, 18:59:56
Maak van Noord een staantribune, dan kunnen er nog meer op. (Is nu ook leeg in de hoeken)
Dat is helaas niet mogelijk met de huidige (beton)constructie..
Citaat van: Noordcambuur op maart 27, 2025, 11:41:13
niet voor mij voor familie.
Mooie familieman ben jij, pas op het laatste moment kaartjes regelen :insane :proost
Nog 4 kaarten. 8)
Citaat van: debaas058 op maart 27, 2025, 13:26:43
Dat is helaas niet mogelijk met de huidige (beton)constructie..
En waar mut mien bier dan op staan 8)
Citaat van: Stiens op maart 27, 2025, 14:15:58
Mooie familieman ben jij, pas op het laatste moment kaartjes regelen :insane :proost
dan ben ik niet de enigste :D
Citaat van: Poetser op maart 27, 2025, 14:34:19
Nog 4 kaarten. 8)
en morgen weer allemaal lege plekken te bekennen
Citaat van: Trainert! op maart 27, 2025, 15:01:53
en morgen weer allemaal lege plekken te bekennen
Word jij nou nooit eens moe van jezelf?
Citaat van: Poetser op maart 27, 2025, 15:11:49
Word jij nou nooit eens moe van jezelf?
Hij het wel geliek :_schater
Citaat van: Trainert! op maart 27, 2025, 15:01:53
en morgen weer allemaal lege plekken te bekennen
Dan moeten we naar een systeem gaan dat je je eigen seizoenskaart voor 1 wedstrijd kan verkopen. Dat is ook aangekondigd voor de toekomst volgens mij.
Citaat van: michello op maart 27, 2025, 15:21:16
Dan moeten we naar een systeem gaan dat je je eigen seizoenskaart voor 1 wedstrijd kan verkopen. Dat is ook aangekondigd voor de toekomst volgens mij.
Trappen vrij houden scheelt ook al.
Citaat van: fred op maart 27, 2025, 15:23:59
Trappen vrij houden scheelt ook al.
Bijzonder dat dat ?berhaupt niet gebeurt. Denk dat de hulpdiensten daar ook wel wat van vinden.
Uitverkocht
Mooi man.
Graafschap speelt met nieuwe spits die in 7 wedstrijden paar x is in gevallen?.
Citaat van: sunderland op maart 27, 2025, 17:52:03
Graafschap speelt met nieuwe spits die in 7 wedstrijden paar x is in gevallen?.
En hun beste speler Van Gilst geblesseerd. Wat een klasbak is dat.
Hou die grieze doffert ook maar in de gaten
Citaat van: fred op maart 27, 2025, 18:42:06
Hou die grieze doffert ook maar in de gaten
die zit oppe bank gelukkig
Citaat van: NRG op maart 27, 2025, 16:28:45
Bijzonder dat dat ?berhaupt niet gebeurt. Denk dat de hulpdiensten daar ook wel wat van vinden.
Overal staan ze op de trappen. Een utopie om dat voor elkaar te krijgen.
Citaat van: NRG op maart 27, 2025, 16:28:45
Bijzonder dat dat ?berhaupt niet gebeurt. Denk dat de hulpdiensten daar ook wel wat van vinden.
In geen enkel theater is het tijdens de voorstelling toegestaan, om op de looppaden te staan!
(er moet eerst eens iets gebeuren, voordat er gehandhaafd gaat worden)
Op Noord staat het grootste gedeelte. Je kan de trappen niet eens zien. Die mensen krijg je echt niet meer terug op hun stoel.
dan moet je zo iets doen;
https://www.tubantia.nl/fc-twente/grolsch-veste-krijgt-staanplaatsen-fc-twente-gaat-vak-p-aanpassen~a4275163/
Kost ook weer een lieve duit. Kunnen ze beter een goede spits voor halen.
Nou, matchday. Op een mooie sfeervolle avond met 3 punten.
Voor de stadionspeaker: Graag muziek draaien om het publiek op te zwepen, en stoppen met de diepte intervieuws in de rust.
Citaat van: Trainert! op maart 28, 2025, 06:43:15
Voor de stadionspeaker: Graag muziek draaien om het publiek op te zwepen
Toch niet die hard style herrie? Daar wordt niemand vrolijk van.
Citaat van: hobbes op maart 28, 2025, 09:18:00
Toch niet die hard style herrie? Daar wordt niemand vrolijk van.
Smaken verschillen. De ene wil ACDC, de ander hoempapa en de andere weer hardcore.
Van mij mag het wel lekker opgefokt worden met hardcore. Dan is noord opgewarmd en slaat het vanzelf over op de rest van de tribunes.
Citaat van: Galdiano op maart 27, 2025, 20:45:53
Overal staan ze op de trappen. Een utopie om dat voor elkaar te krijgen.
Overal in Nederland. Dat hoef je in bv Engeland echt niet te proberen.
Citaat van: NRG op maart 28, 2025, 10:07:27
Overal in Nederland. Dat hoef je in bv Engeland echt niet te proberen.
Ik ga ieder jaar naar Engeland en daar mag je niet op de trappen staan, niet roken in de stadions en geen drinken meenemen de tribune op (af en toe frisdrank).. er wordt daar op gehandhaafd.
Een biertje op de tribune vind ik bij ons wel prima :devil
https://www.gld.nl/sport/8289622/de-trainer-van-de-graafschap-heeft-veel-te-danken-aan-cambuur-zelfs-zijn-vrouw
Diekhuzen gaat op de counter spelen
Dijkhuizen is en blijft een held! |:)
Citaat van: Trainert! op maart 28, 2025, 06:43:15
Nou, matchday. Op een mooie sfeervolle avond met 3 punten.
Voor de stadionspeaker: Graag muziek draaien om het publiek op te zwepen, en stoppen met de diepte intervieuws in de rust.
Inderdaad, stop eens met die Tsunami, Sweet Caroline. Waar zijn de oude Cambuur liederen gebleven :?
En doe het geluid eens dempen als we de Nieling-hooligan show krijgen _O_
Hopelijk slaat het volle stadion een keer over op het elftal en beseffen ze dat er vandaag gewonnen MOET worden |:)
We spelen om promotie. Dus iedere wedstrijd moet gewonnen ;)
Gas gevuh, dit zijn de mooiste wedstrijden.
Net als tegen Dord, massaal achter de ploeg staan!
Op oost staan er steeds meer fanatieke lui op die de rest meenemen.
Scc forever, veel plezier allen vanavond! |:)
Benieuwd wie de mooiste sfeeractie heeft vandaag |:)
Citaat van: Galdiano op maart 27, 2025, 20:45:53
Overal staan ze op de trappen. Een utopie om dat voor elkaar te krijgen.
Valt wel mee. Voor de wedstrijd even omroepen we beginnen zodra iedereen op zijn plek zit en daar consequent aan vasthouden , is het zo klaar.
Citaat van: Lowieke op maart 28, 2025, 13:41:03
Valt wel mee. Voor de wedstrijd even omroepen we beginnen zodra iedereen op zijn plek zit en daar consequent aan vasthouden , is het zo klaar.
Taak van de stewards toch ? Kunnen ze gewoon in hun overleg meenemen.
Citaat van: fred op maart 28, 2025, 13:50:33
Taak van de stewards toch ? Kunnen ze gewoon in hun overleg meenemen.
Nie te veel regels voor Noord, dat snappen ze prima!
Citaat van: YellowBlue op maart 28, 2025, 14:22:58
Nie te veel regels voor Noord, dat snappen ze prima!
Inderdaad. In het verleden waren er te vaak overijverige stewards. Laatste tijd gaat het volgens mij wel goed.
Vanavond weer mooi op de trap staan. :proost
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb er ontzettend veel zin in, geen kaart meer te verkrijgen en er vol op |:)
Pochen met een uitverkocht stadion maar West en Noord waar veel stoeltjes leeg blijven vanavond :|
Anyway. Het vertrouwen in de 2de plek is wel wat weg na de afgang tegen Volendam. Hopelijk kunnen ze zich wat herpakken.
Citaat van: De Gast op maart 28, 2025, 16:52:47
Pochen met een uitverkocht stadion maar West en Noord waar veel stoeltjes leeg blijven vanavond :|
Noord is gewoon uitverkocht. Waarom veel stoelen leeg?
West stoor ik mij wel aan, en ben vam mening dat Cambuur veel meer in oplossingen moet denken dan innproblemen.
Ga in gesprek met de gemeente, klap de buitenste vakken gewoon vol met supporters die via de hoeken prima naar binnen kunnen.
Citaat van: fred op maart 28, 2025, 11:09:47
En doe het geluid eens dempen als we de Nieling-hooligan show krijgen _O_
Dat was de afgelopen wedstrijd al zo :thumbsup
Zeur allemaal niet zo, knallen met de ballen |:)
Wat is er met Mercera?
Citaat van: Galdiano op maart 28, 2025, 17:24:14
Noord is gewoon uitverkocht. Waarom veel stoelen leeg?
Nou ja dat zie je elke keer toch? Zijkant voor een gedeelte leeg..
Citaat van: hobbes op maart 28, 2025, 09:18:00
Toch niet die hard style herrie? Daar wordt niemand vrolijk van.
Eens. Creeer eens een volwassen voetbalsfeertje. De hardstyle versie van het Woanskip? Kom op zeg.. alsof ze dat bij Ajax ook zouden doen.
Citaat van: De Gast op maart 28, 2025, 18:53:33
Nou ja dat zie je elke keer toch? Zijkant voor een gedeelte leeg..
Dat heeft niks te maken dat het niet uitverkocht is.
Citaat van: Galdiano op maart 28, 2025, 18:56:56
Dat heeft niks te maken dat het niet uitverkocht is.
Eens. Maar het liekt nergens op.
Citaat van: De Gast op maart 28, 2025, 18:57:48
Eens. Maar het liekt nergens op.
Of er klopt iets niet met de kaart verkoop, of er kunnen ineens heel veel mensen niet....
Daar gaan we weer ;(
Prima assist op onze SPITS
en worstelaar. Mooie duels van Jerdy.
Noord dagje atv ofzo ?
Totaal overstemd door het uitvak :?
Van Mullem :zucht slechtste speler van de selectie. Staat te spelen alsof ie gister aan de zuip heeft gezeten
Citaat van: Leovardiascc op maart 28, 2025, 20:38:12
Van Mullem :zucht slechtste speler van de selectie. Staat te spelen alsof ie gister aan de zuip heeft gezeten
Ottesen bakt er ook weinig van.
En die Pauwels man o man
we staan erbij en kijken erna. totaal geen diepte in het spel op de goal na.
fantastisch uitvak. respect!
Citaat van: Trainert! op maart 28, 2025, 20:53:24
fantastisch uitvak. respect!
Compleet met capo mandje en speakers. Hulde
Daar was de diepgang al :_schater
Netten voor Noord in 3..2..1...
Vooral doorgaan met gooien :wall
Citaat van: fred op maart 28, 2025, 21:12:36
Netten voor Noord in 3..2..1...
Vooral doorgaan met gooien :wall
Je naait je eigen club, en je eigen supporters weer. Bedankt.
Ongeloofelijk. weer :(
Citaat van: fred op maart 28, 2025, 21:10:53
Daar was de diepgang al :_schater
het is ook zo moeilijk he :proost
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 28, 2025, 21:18:07
Je naait je eigen club, en je eigen supporters weer. Bedankt.
Ongeloofelijk. weer :(
scheids moet niet miepen. waar praten we over. 1 beker? trieste kut knjb
Ach er is toch geen sprake van een vijandige sfeer tussen Cambuur en De Graafschap ... het een groot voetbalfeest.
Dan moet je toch even aanvoelen als scheidsrechter.
Beter een x harder gaan zingen en minder gooien.
14280 toeschouwers!
Doe Kieftenbelt er maar op voor Souren.
Wat een kutwissel gvd . De beste eraf!!!
die fucking duitser in de punt, vragen on ellende
Narthy veel te lang laten staan en Galvez de beste van het veld eruit.
2e flater weer van Jansen
Citaat van: Arno A op maart 28, 2025, 21:36:34
14280 toeschouwers!
Ik heb ze niet gehoord. Of microfoon voor uitvak ?
Citaat van: fred op maart 28, 2025, 20:43:04
Ottesen bakt er ook weinig van.
En die Pauwels man o man
3 assists van Pauwels... |:)
Citaat van: Bankzitter op maart 28, 2025, 21:52:43
3 assists van Pauwels... |:)
Haha ja op het moment van schrijven veel missers.
Die de Leeuw toch |:)
Na weer billenknijpen opnieuw 3 mooie punten |:)
Ach buietenspelers... het mag 100x mislukken als het ook maar 3 x wel lukt.
Heerlijke wedstrijd , mooie overwinning.
Pauwels 3 x assist
Citaat van: fred op maart 28, 2025, 20:43:04
Ottesen bakt er ook weinig van.
En die Pauwels man o man
hest de ogen dicht had zeker
Citaat van: sunderland op maart 28, 2025, 22:07:11
hest de ogen dicht had zeker
1e helft wast niks :_schater
Gefeliciteerd mannen was billen bij elkaar .
Op naar Emmen :thumbsup
Citaat van: Arno A op maart 28, 2025, 21:36:34
14280 toeschouwers!
Historisch hoor. Hoewel het er in het verleden mogelijk meer dan 15.000 waren.
Fantastische overwinning...nu wordt het echt een heerlijk seizoensslot.
Diemers speelde echt heel erg goed vandaag! En leuk voor de Leeuw om in z'n nadagen nog zo'n belangrijke te maken.
Maar de kneuzen die op noord denken bij de 3-2 nog een keer bekers op het veld te moeten gooien...echt hoe zwakzinnig kan je zijn...dat je zelf niet beseft dat je met een beetje pech gewoon allemaal naar huis mag met 85 minuten.
Ik vind die regels van de knvb ook gejank om niks maar soms moet je je eigen ego even opzij leren zetten en proberen om na te denken wat op dat moment niet kan...
Maar verder genoten!
Sfeer was weer goed op de trap |:)
GELOOF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik nim er 1 op. :proost
Citaat van: CambuurAmersfoort op maart 28, 2025, 22:38:12
Fantastische overwinning...nu wordt het echt een heerlijk seizoensslot.
Diemers speelde echt heel erg goed vandaag! En leuk voor de Leeuw om in z'n nadagen nog zo'n belangrijke te maken.
Maar de kneuzen die op noord denken bij de 3-2 nog een keer bekers op het veld te moeten gooien...echt hoe zwakzinnig kan je zijn...dat je zelf niet beseft dat je met een beetje pech gewoon allemaal naar huis mag met 85 minuten.
Ik vind die regels van de knvb ook gejank om niks maar soms moet je je eigen ego even opzij leren zetten en proberen om na te denken wat op dat moment niet kan...
Maar verder genoten!
moet je eens kijken wat er allemaal mag bij Ajax,Feijenoord en psv en nu valt er 2 bekertjes op het veld meneer moet weer tijdelijk staken.
Wel gezien wat er gebeurde bij mvv tegen Emmen?
Citaat van: Noordcambuur op maart 28, 2025, 22:46:23
moet je eens kijken wat er allemaal mag bij Ajax,Feijenoord en psv en nu valt er 2 bekertjes op het veld meneer moet weer tijdelijk staken.
Wel gezien wat er gebeurde bij mvv tegen Emmen?
1e keer kan nog gebeuren...ik was dat gezeik ook al bijna vergeten. Maar dat je dan bij de laatste goal het nog een keer doet is gewoon zo ontzettend dom...heeft niks met anderen te maken maar gewoon even zelf nadenken hoe erg je de club ermee kan schaden.
Citaat van: Noordcambuur op maart 28, 2025, 22:46:23
moet je eens kijken wat er allemaal mag bij Ajax,Feijenoord en psv en nu valt er 2 bekertjes op het veld meneer moet weer tijdelijk staken.
Wel gezien wat er gebeurde bij mvv tegen Emmen?
Beetje dubbel. Gebeurde niet veel. Paar bekertjes op het veld. Werd gegooid uit vreugde. Niet naar de tegenstander. Aan de andere kant, je weet het beleid van de knvb in deze. Je weet dat met bier gooien tot staken kan leiden. Gewoon niet slim om te doen dus.
Complete onzin om te staken. Vreugde biertjes wat de lucht in gaat WHO Cares?
Wat een heerlijk potje echt genoten.
Voetbal was misschien niet altijd even goed maar vechtlust en sfeer was echt top :thumbsup
De spelers zaten er aardig doorheen phoeeee?.
Was een vermakelijke pot met een heerlijke sfeer. Een vol uitvak maakt het ook altijd leuker wat mij betreft. De de Graafschap supporters hebben weer goed hun best gedaan. Respect daarvoor. Maar de punten blijven gelukkig in Leeuwarden.
mooie 3 punter geel blauwen en hulde aan het uitvak :proost
Fantastisch uitvak! Zou mooi zijn als wij in de laatste wedstrijden ook nog een paar mooie doeken kunnen tonen!
Mooie pot Heel professioneel van ons kant. Absoluut de terechte winnaar. We waren 70 minuten de betere met prima voetbal en veel intensiteit. Was ons beste wedstrijd met veel beleving. |:) |:) |:) |:) |:)
Graafschap mooie club met een fantastisch spandoek vlak voor de aftrap. Wat mooi vond ik dat. !
Citaat van: sunderland op maart 28, 2025, 23:32:32
Mooie pot Heel professioneel van ons kant. Absoluut de terechte winnaar. We waren 70 minuten de betere met prima voetbal en veel intensiteit. Was ons beste wedstrijd met veel beleving. |:) |:) |:) |:) |:)
Graafschap mooie club met een fantastisch spandoek vlak voor de aftrap. Wat mooi vond ik dat. !
Echt uitstekend. Enig puntje van kritiek: wij creeerden wel erg weinig met onze dominantie
Van Mullem 4 grote fouten in eerste helft. Daarnaast uitstekend voetballend. Zo vreemd zo goed en tegelijkertijd zo slecht. Wat moet je ermee
Citaat van: sunderland op maart 28, 2025, 22:07:11
hest de ogen dicht had zeker
Fred het de ogen altijd open. Ottessen speelde een uitstekende wedstrijd.
Een van de mooiste momenten voor mij was Ottesen die (geblesseerd) op weg naar de kleedkamer om het veld heen liep en toen de 3-2 erin ging terug kwam rennen om het feest mee te vieren.
Citaat van: sunderland op maart 28, 2025, 23:54:09
Van Mullem 4 grote fouten in eerste helft. Daarnaast uitstekend voetballend. Zo vreemd zo goed en tegelijkertijd zo slecht. Wat moet je ermee
Niet verlengen dus. Er zijn betere te vinden voor hem.
eerste helft een identieke situatie als zijn eigen goal tegen oss. finaal over de bal heen maaien, kan een keer gebeuren, maar zovaak....veel te druistig
Citaat van: CambuurArnhem op maart 29, 2025, 00:56:19
Een van de mooiste momenten voor mij was Ottesen die (geblesseerd) op weg naar de kleedkamer om het veld heen liep en toen de 3-2 erin ging terug kwam rennen om het feest mee te vieren.
Snap ik niet, doen alsof je zwaar geblesseerd bent bij 2-2, vragen om een wissel, en hierna als herboren het veld inrennen.
heeft het verder prima gedaan.
Citaat van: sunderland op maart 28, 2025, 23:32:32
Mooie pot Heel professioneel van ons kant. Absoluut de terechte winnaar. We waren 70 minuten de betere met prima voetbal en veel intensiteit. Was ons beste wedstrijd met veel beleving. |:) |:) |:) |:) |:)
Hoeveel bier hast op? Gelijkspel was volkomen terecht geweest. Die lui hadden de 0-2 mutte maken met die grote kans. Jansen stond te bibberen op de goal. Van Mullem dramatisch. Enigste die goed speelde was Pauwels samen met Galvez. Hilterman ondanks zijn goal totaal onzichtbaar. Nartey ook heel slecht. Ottesen stond paar keer aan de verkeerde kant te dekken. Met mazzel 3 punten gepakt.
Citaat van: sunderland op maart 28, 2025, 23:54:09
Van Mullem 4 grote fouten in eerste helft. Daarnaast uitstekend voetballend. Zo vreemd zo goed en tegelijkertijd zo slecht. Wat moet je ermee
Contract niet verlengen en dat doen ze.
Citaat van: wiekie1969 op maart 29, 2025, 06:26:22
Hoeveel bier hast op? Gelijkspel was volkomen terecht geweest. Die lui hadden de 0-2 mutte maken met die grote kans. Jansen stond te bibberen op de goal. Van Mullem dramatisch. Enigste die goed speelde was Pauwels samen met Galvez. Hilterman ondanks zijn goal totaal onzichtbaar. Nartey ook heel slecht. Ottesen stond paar keer aan de verkeerde kant te dekken. Met mazzel 3 punten gepakt.
Volstrekte nonsens natuurlijk dit. Wel grappig dat jij er weer alleen naar mindere punten uit weet te halen. Vanochtend naast trainert wakker geworden? 100 procent verdiende overwinning.
Wat een heerlijke pot en dito sfeer! Mooi met dit soort deels tactische vechtwedstrijden is dat er veel spanning op komt, ondanks de spanning hebben de jongens zich erg goed staande gehouden, net als Noord; complimenten voor beide! En natuurlijk complimenten voor de Graafschap, topsfeer in het uitvak, met als hoogtepunt de doeken! Zou toch mooi zijn als we op Noord ook meer met doeken kunnen doen.
Citaat van: NRG op maart 28, 2025, 23:06:18
Was een vermakelijke pot met een heerlijke sfeer. Een vol uitvak maakt het ook altijd leuker wat mij betreft. De de Graafschap supporters hebben weer goed hun best gedaan. Respect daarvoor. Maar de punten blijven gelukkig in Leeuwarden.
|:)
Prachtige overwinning die ik zeker niet meer zag aankomen gezien het wedstrijdbeeld.
Genoten van de sfeer van de Graafschap. Mooiste uitvak ooit gezien denk ik.
De 2-1 was de mooiste goal van het seizoen(voetballend gezien).
Ik las ergens dat Pauwels niet goed was :_schater :_schater
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 28, 2025, 21:18:07
Je naait je eigen club, en je eigen supporters weer. Bedankt.
Ongeloofelijk. weer :(
Zwart jasje aan, neusje vol, verstand verdwenen en ja dit soort soort behoort echt in een gesloten inrichting.
Citaat van: wiekie1969 op maart 29, 2025, 06:26:22
Hoeveel bier hast op? Gelijkspel was volkomen terecht geweest. Die lui hadden de 0-2 mutte maken met die grote kans. Jansen stond te bibberen op de goal. Van Mullem dramatisch. Enigste die goed speelde was Pauwels samen met Galvez. Hilterman ondanks zijn goal totaal onzichtbaar. Nartey ook heel slecht. Ottesen stond paar keer aan de verkeerde kant te dekken. Met mazzel 3 punten gepakt.
Vind Pauwels een ongeleid projectiel. Ondanks twee assists waarvan de tweede een gelukje lijkt doet hij vaak maar wat. Voetbalintelligentie lijkt er niet te zijn en lijdt het meeste balverlies van iedereen. Kijk dan eens naar hoe Hilterman afwerkt ondanks dat hij vanaf de zijkanten op midden nooit een bal krijgt. Zo koel en professioneel.
Was echt een mooie voetbalavond met alles erop en eraan. Die supporters van Graafschap.. wat een toewijding. Een voorbeeld voor elke club. Niks geen ellende of provoceren maar er een feest van maken voor iedereen. En dan zijn onze supporters op Noord toch een stel kleuters bij elkaar weer met dat bier smijten.
Wat een geweldig uitvak, zelden meegemaakt die super sfeer en wat een variatie in hun aanmoediging wat geweldig werd geregisseerd. Bij ons ging het het pas echt los nadat de 3e treffer er in vloog, toen kookte het gehele stadion.
Citaat van: Vlampiep op maart 29, 2025, 08:21:47
Wat een geweldig uitvak, zelden meegemaakt die super sfeer en wat een variatie in hun aanmoediging wat geweldig werd geregisseerd. Bij ons ging het het pas echt los nadat de 3e treffer er in vloog, toen kookte het gehele stadion.
Ja goed uitvak, maar bij dat geregiseerde zit een beetje het probleem bij mij..
Ik had het idee dat ik naar een voorstelling zat te kijken.
Wat een geweldige overwinning. Vanaf het moment dat wij weer ?zonder spits? gingen spelen was het wachten op de Graafschap en de overwinning van de tegenstander. Maar dan toch De Leeuw, die zo?n ongelukkig seizoen draait. Wat heerlijk!!!!!!
Geniet ervan mannen en de groeten uit Newcastle. Zijn hier met een klein groepje en gaan naar Middlesbrough de club van Alex kijken dit weekend.
Genot!!! |:) |:)
Citaat van: Trainert! op maart 29, 2025, 06:13:19
Snap ik niet, doen alsof je zwaar geblesseerd bent bij 2-2, vragen om een wissel, en hierna als herboren het veld inrennen.
heeft het verder prima gedaan.
Had kramp volgens mij.
Citaat van: Bussum op maart 29, 2025, 08:28:26
Wat een geweldige overwinning. Vanaf het moment dat wij weer ?zonder spits? gingen spelen was het wachten op de Graafschap en de overwinning van de tegenstander. Maar dan toch De Leeuw, die zo?n ongelukkig seizoen draait. Wat heerlijk!!!!!!
Geniet ervan mannen en de groeten uit Newcastle. Zijn hier met een klein groepje en gaan naar Middlesbrough de club van Alex kijken dit weekend.
Genot!!! |:) |:)
Laat je club maar in de steek l0l
:_schater :proost veel plezier zoon
Citaat van: De Gast op maart 29, 2025, 08:21:26
Was echt een mooie voetbalavond met alles erop en eraan. Die supporters van Graafschap.. wat een toewijding. Een voorbeeld voor elke club. Niks geen ellende of provoceren maar er een feest van maken voor iedereen. En dan zijn onze supporters op Noord toch een stel kleuters bij elkaar weer met dat bier smijten.
Ben ik de enige die een beetje misselijk wordt van de georganiseerdheid van dat uitvak? Ziet er best leuk uit, maar ik neem aan dat binnenkort Jaap van Zweden de organisatie over neemt
Citaat van: Lore op maart 29, 2025, 08:52:17
Ben ik de enige die een beetje misselijk wordt van de georganiseerdheid van dat uitvak? Ziet er best leuk uit, maar ik neem aan dat binnenkort Jaap van Zweden de organisatie over neemt
Ik ook hoor.
Ze kunnen zo carr? in.
Citaat van: Lore op maart 29, 2025, 08:52:17
Ben ik de enige die een beetje misselijk wordt van de georganiseerdheid van dat uitvak? Ziet er best leuk uit, maar ik neem aan dat binnenkort Jaap van Zweden de organisatie over neemt
Je mag er op afgeven. Ik heb er alleen maar respect voor hoeveel tijd ze in de sfeeracties steken. Chapeau daarvoor. Die capo in zijn kooitje met speakers hoeft van mij ook niet.
De doeken waren fantastisch, ik hoop aan onze zijde dat ook eens te mogen zien hopelijk in de toekomst.
Maar wees eerlijk, beter zo'n presentatie dan een leeg uitvak! Sfeer was formidabel gisteren.
Citaat van: Poetser op maart 29, 2025, 08:25:34
Ja goed uitvak, maar bij dat geregiseerde zit een beetje het probleem bij mij..
Ik had het idee dat ik naar een voorstelling zat te kijken.
Maar wel een voorstelling zonder lololo lololo gehalte en biergooien.
Citaat van: Lore op maart 29, 2025, 08:52:17
Ben ik de enige die een beetje misselijk wordt van de georganiseerdheid van dat uitvak? Ziet er best leuk uit, maar ik neem aan dat binnenkort Jaap van Zweden de organisatie over neemt
Ja, zo heeft ieder zijn voorkeuren.
Krijgen we al een beetje een trowback naar 2013
Toen ook een overwinning tegen De Graafschap doelpunt Barto
En daarna doorstomen naar de eredivisie.
Citaat van: Lore op maart 29, 2025, 08:52:17
Ben ik de enige die een beetje misselijk wordt van de georganiseerdheid van dat uitvak? Ziet er best leuk uit, maar ik neem aan dat binnenkort Jaap van Zweden de organisatie over neemt
100x liever dit dan schroot wat de boel vernielt en alleen maar het thuispubliek zit uit te dagen. Dit is zoals support hoort te zijn. Altijd positief en geen gezeik. Fantastisch en respect.
Citaat van: Poetser op maart 29, 2025, 08:25:34
Ja goed uitvak, maar bij dat geregiseerde zit een beetje het probleem bij mij..
Ik had het idee dat ik naar een voorstelling zat te kijken.
Eens met jou en Lore.
Prima voor een keer zo, maar ik hoef niet elke wedstrijd zo'n uitvak naast me ;)
Citaat van: De Gast op maart 29, 2025, 08:17:38
Vind Pauwels een ongeleid projectiel. Ondanks twee assists waarvan de tweede een gelukje lijkt doet hij vaak maar wat. Voetbalintelligentie lijkt er niet te zijn en lijdt het meeste balverlies van iedereen. Kijk dan eens naar hoe Hilterman afwerkt ondanks dat hij vanaf de zijkanten op midden nooit een bal krijgt. Zo koel en professioneel.
Eens.
Maar het positieve daaraan is dat het dus nog v??l beter kan :thumbsup
Citaat van: NRG op maart 28, 2025, 22:51:10
Beetje dubbel. Gebeurde niet veel. Paar bekertjes op het veld. Werd gegooid uit vreugde. Niet naar de tegenstander. Aan de andere kant, je weet het beleid van de knvb in deze. Je weet dat met bier gooien tot staken kan leiden. Gewoon niet slim om te doen dus.
die aanvoerder van de Graafschap ging zeuren tegen de scheidsrechter. De scheidsrechter stond al in de middencirkel. Wat een naaier.
De Graaf floot verder een prima wedstrijd trouwens :thumbsup
Citaat van: Specuveter op maart 29, 2025, 09:22:14
Krijgen we al een beetje een trowback naar 2013
Toen ook een overwinning tegen De Graafschap doelpunt Barto
En daarna doorstomen naar de eredivisie.
Haha grappig dacht er vanochtend meteen aan. Laten we hopen |:)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 29, 2025, 10:37:03
De Graaf floot verder een prima wedstrijd trouwens :thumbsup
Beste scheids dit seizoen zien fluiten thuis
Citaat van: wiekie1969 op maart 29, 2025, 06:26:22
Hoeveel bier hast op? Gelijkspel was volkomen terecht geweest. Die lui hadden de 0-2 mutte maken met die grote kans. Jansen stond te bibberen op de goal. Van Mullem dramatisch. Enigste die goed speelde was Pauwels samen met Galvez. Hilterman ondanks zijn goal totaal onzichtbaar. Nartey ook heel slecht. Ottesen stond paar keer aan de verkeerde kant te dekken. Met mazzel 3 punten gepakt.
totaal niet mee eens. Maar dat hoeft ook niet, we waren van minuut 45 tot de 70 ste minuut wel 10 klassen beter.
Citaat van: Vlampiep op maart 29, 2025, 08:21:47
Wat een geweldig uitvak, zelden meegemaakt die super sfeer en wat een variatie in hun aanmoediging wat geweldig werd geregisseerd. Bij ons ging het het pas echt los nadat de 3e treffer er in vloog, toen kookte het gehele stadion.
Nou fantastisch lui hadden een microfoon + speaker mee :_schater
We hadden in het begin problemen omdat vd Heide meer op het middenveld speelde dan als rechtsbuiten. Daar kwam de goal ook uit (en die had Jansen ook gewoon moeten hebben). En dan is het mooi dat Galvez moeiteloos ook kan opschuiven als extra middenvelder. Vanaf dat moment liep het. Nog even lastig na de wissels maar dat is ook weer goedgekomen. Over de hele wedstrijd verdiend gewonnen.
Citaat van: Destroyer op maart 29, 2025, 10:38:04
Beste scheids dit seizoen zien fluiten thuis
er was een moment met Diemers dat liet ie gaan en uit hun aanval was er weer een moment en floot ie ook niet. Was binnen 5 seconden. Vond dit de beste scheidsrechter van dit seizoen. Mooie wedstrijd met weinig gezeur en weinig kaarten.
Citaat van: Bankzitter op maart 29, 2025, 10:47:55
We hadden in het begin problemen omdat vd Heide meer op het middenveld speelde dan als rechtsbuiten. Daar kwam de goal ook uit (en die had Jansen ook gewoon moeten hebben). En dan is het mooi dat Galvez moeiteloos ook kan opschuiven als extra middenvelder. Vanaf dat moment liep het. Nog even lastig na de wissels maar dat is ook weer goedgekomen. Over de hele wedstrijd verdiend gewonnen.
niet om jou, Galvez speelt heel vaak zo. Diemers liet op dat moment van de Heide lopen en centraal stapte niemand in en blunderde keeper
Vond Galvez de beste van het veld. Je ziet ook dat hij voetballend tactisch technisch een hoger nivo heeft dan de rest.
Ik snap de kritiek op Van Mullem wel, maar hij is ook vaak de enige die een bal inspeelt. Nieling rost hem gewoon naar voren en de backs spelen veel te vaak terug naar het centrum. En met weinig creativiteit op het middenveld is het lastig voetballen van achteruit
Citaat van: De Gast op maart 29, 2025, 08:17:38
Vind Pauwels een ongeleid projectiel. Ondanks twee assists waarvan de tweede een gelukje lijkt doet hij vaak maar wat. Voetbalintelligentie lijkt er niet te zijn en lijdt het meeste balverlies van iedereen. Kijk dan eens naar hoe Hilterman afwerkt ondanks dat hij vanaf de zijkanten op midden nooit een bal krijgt. Zo koel en professioneel.
Zonder Balk en Pauwels sta je gewoon 14e.
Laten we zullen spelers een keer koesteren ipv altijd het slechte te benoemen
Ben ik nou de enige die hoe Graafschap supporters een uitwedstrijd beleven helemaal niks vindt? Heeft toch niks te maken met je club aanmoedigen? Het is een theaterstukje van 90 minuten. Ze lijken er vooral voor zichzelf te zijn.
Staat zo'n volksmenner voor de groep die de hele wedstrijd met z'n rug naar het veld staat (want ja, alles moet wel goed geregisseerd), allemaal ingestudeerde dansjes, spandoeken voorin en achterin de kooi die precies op maat zijn (van te voren maten doorgekregen?), speciale fotograaf op het veld die instructies krijgt als er een doek zichtbaar wordt. Alles is van tevoren bedacht, niks is meer spontaan. Een soort koorrepetitie het. De wedstrijd lijkt bijzaak en totaal aan hen voorbij te gaan. Ongeacht wat er op het veld gebeurt; de instructies van de menner worden uitgevoerd.
Ik ben liefhebber van de Engelse voetbalcultuur, die lachen je vierkant uit met zo'n toneelstuk. Maar het zal misschien mijn leeftijd zijn.
Citaat van: Tanjajeah op maart 29, 2025, 11:04:50
Ben ik nou de enige die hoe Graafschap supporters een uitwedstrijd beleven helemaal niks vindt? Heeft toch niks te maken met je club aanmoedigen? Het is een theaterstukje van 90 minuten. Ze lijken er vooral voor zichzelf te zijn.
Staat zo'n volksmenner voor de groep die de hele wedstrijd met z'n rug naar het veld staat (want ja, alles moet wel goed geregisseerd), allemaal ingestudeerde dansjes, spandoeken voorin en achterin de kooi die precies op maat zijn (van te voren maten doorgekregen?), speciale fotograaf op het veld die instructies krijgt als er een doek zichtbaar wordt. Alles is van tevoren bedacht, niks is meer spontaan. Een soort koorrepetitie het. De wedstrijd lijkt bijzaak en totaal aan hen voorbij te gaan. Ongeacht wat er op het veld gebeurt; de instructies van de menner worden uitgevoerd.
Ik ben liefhebber van de Engelse voetbalcultuur, die lachen je vierkant uit met zo'n toneelstuk. Maar het zal misschien mijn leeftijd zijn.
Amen.
Citaat van: gobo op maart 29, 2025, 07:18:09
Volstrekte nonsens natuurlijk dit. Wel grappig dat jij er weer alleen naar mindere punten uit weet te halen. Vanochtend naast trainert wakker geworden? 100 procent verdiende overwinning.
We speelden helemaal niet goed man. Tegen Dordrecht waren we een klasse beter dan gisteravond. Toen fossiel Seuntjes erin kwam was het weer dikke paniek. Het was zo rommelig as de neten. Alleen de punten tellen. Op naar Emmen.
En nu lekker ontspannen morgenmiddag de TV aanzetten.
Waar hopen we op. Gelijkspelletje of toch overwinning Dordt?
Denk dat dordt een betere selectie heeft dan ado en we moeten nog naar Den Haag dus ik ga voor een gelijkspel waarmee we maar 1 punt achter de 2e plek staan.
Dan moet Excelsior nog naar Volendam wat zo maar hun kampioenswedstrijd kan worden en wij moeten nog naar den Haag. 5 keer winnen en een gelijkspel is denk ik genoeg om de 2e plek veilig te stellen.
Doe maar een gelijkspel. Dan loop je 2 punten uit of in op beide
Citaat van: CambuurAmersfoort op maart 29, 2025, 11:26:41
En nu lekker ontspannen morgenmiddag de TV aanzetten.
Waar hopen we op. Gelijkspelletje of toch overwinning Dordt?
Denk dat dordt een betere selectie heeft dan ado en we moeten nog naar Den Haag dus ik ga voor een gelijkspel waarmee we maar 1 punt achter de 2e plek staan.
Dan moet Excelsior nog naar Volendam wat zo maar hun kampioenswedstrijd kan worden en wij moeten nog naar den Haag. 5 keer winnen en een gelijkspel is denk ik genoeg om de 2e plek veilig te stellen.
laat Dordrecht maar winnen?.
Denk dat een gelijkspel morgen beste uitslag is.
Citaat van: Poetser op maart 29, 2025, 08:25:34
Ja goed uitvak, maar bij dat geregiseerde zit een beetje het probleem bij mij..
Ik had het idee dat ik naar een voorstelling zat te kijken.
Inderdaad. Erg overdreven... Die lui gingen gewoon vrolijk spingen na de verliespartij
Citaat van: Specuveter op maart 29, 2025, 11:48:16
Denk dat een gelijkspel morgen beste uitslag is.
programma van ADO is veel makkelijker.
Ik weet niet of het programma nog zo veel uit maakt. We zijn nu wel op het punt beland dat je moet winnen anders haak je voorlopig af.
Onder druk voetballen is een kunst op zich en niet makkelijk. Dat hebben we tegen Volendam ook gezien waar we lekker wilden gaan spelen vanuit eigen kracht en zo het mes inliepen.
We zullen zien wie van de 4 het beste tegen de druk bestand gaat zijn. Er zullen nog rare uitslagen gaan komen, denk ik.
Wat een herrie achter Noord trouwens. Ben er wel wat klaar mee... Lijkt wel alsof Dominator waar je bent
Citaat van: Noordcambuur op maart 29, 2025, 12:04:24
programma van ADO is veel makkelijker.
Ze krijgen ons nog w:)
Ik blijf erbij, daar gaan we definitief de tweede plek pakken |:)
Citaat van: CambuurAmersfoort op maart 29, 2025, 11:26:41
En nu lekker ontspannen morgenmiddag de TV aanzetten.
Waar hopen we op. Gelijkspelletje of toch overwinning Dordt?
Denk dat dordt een betere selectie heeft dan ado en we moeten nog naar Den Haag dus ik ga voor een gelijkspel waarmee we maar 1 punt achter de 2e plek staan.
Dan moet Excelsior nog naar Volendam wat zo maar hun kampioenswedstrijd kan worden en wij moeten nog naar den Haag. 5 keer winnen en een gelijkspel is denk ik genoeg om de 2e plek veilig te stellen.
Heerlijk toch? Het maakt niets uit zondag.
Wint ADO? Top, wij krijgen ze nog
Wint Dordt? Top, die verliezen sowieso nog wel
Gelijk? Top, allebei punten kwijt
Heerlijk morgen!
Citaat van: Tanjajeah op maart 29, 2025, 11:04:50
Ben ik nou de enige die hoe Graafschap supporters een uitwedstrijd beleven helemaal niks vindt? Heeft toch niks te maken met je club aanmoedigen? Het is een theaterstukje van 90 minuten. Ze lijken er vooral voor zichzelf te zijn.
Staat zo'n volksmenner voor de groep die de hele wedstrijd met z'n rug naar het veld staat (want ja, alles moet wel goed geregisseerd), allemaal ingestudeerde dansjes, spandoeken voorin en achterin de kooi die precies op maat zijn (van te voren maten doorgekregen?), speciale fotograaf op het veld die instructies krijgt als er een doek zichtbaar wordt. Alles is van tevoren bedacht, niks is meer spontaan. Een soort koorrepetitie het. De wedstrijd lijkt bijzaak en totaal aan hen voorbij te gaan. Ongeacht wat er op het veld gebeurt; de instructies van de menner worden uitgevoerd.
Ik ben liefhebber van de Engelse voetbalcultuur, die lachen je vierkant uit met zo'n toneelstuk. Maar het zal misschien mijn leeftijd zijn.
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Citaat van: Bankzitter op maart 29, 2025, 12:21:22
Ik weet niet of het programma nog zo veel uit maakt. We zijn nu wel op het punt beland dat je moet winnen anders haak je voorlopig af.
Onder druk voetballen is een kunst op zich en niet makkelijk. Dat hebben we tegen Volendam ook gezien waar we lekker wilden gaan spelen vanuit eigen kracht en zo het mes inliepen.
We zullen zien wie van de 4 het beste tegen de druk bestand gaat zijn. Er zullen nog rare uitslagen gaan komen, denk ik.
Eens, wij pakken 12 punten uit de laatste 5 wedstrijden. Dat is uitstekend, als je naar het programma kijkt, nu komt het aan op elke wedstrijd ??n voor een bekijken en punten pakken.
Maar wat is het enorm genieten dat het zo spannend is. Wat een openingsjaar in dit stadion. Promoveren zou zoveel mogelijkheden geven!
Cambuur zet eigen supporters op tweede plaats
Waar de club ons al sinds de opening van het nieuwe seizoen verbiedt (grote) sfeeracties te organiseren in thuiswedstrijden, mocht De Graafschap gisteren tot onze grote verbazing groots uitpakken. De reden dat de club onze sfeeracties tegenhoudt, is de angst voor vuurwerk, maar waarom worden er andere regels gehanteerd voor het uitvak? Wij zullen in gesprek gaan met de club, om zodoende ook weer mega doeken over het hoofd te kunnen laten gaan. Zoals we vanuit het verleden gewend zijn met grote sfeeracties. Tot slot is het ook nog wachten op het takelsysteem, met dit systeem kunnen we ook weer meer qua sfeeracties in ons nieuwe stadion!
Citaat van: Lore op maart 29, 2025, 12:52:34
Eens, wij pakken 12 punten uit de laatste 5 wedstrijden. Dat is uitstekend, als je naar het programma kijkt, nu komt het aan op elke wedstrijd ??n voor een bekijken en punten pakken.
Maar wat is het enorm genieten dat het zo spannend is. Wat een openingsjaar in dit stadion. Promoveren zou zoveel mogelijkheden geven!
Helemaal mee eens. En ik ben blij dat iedereen hier altijd zo rustig en geduldig blijft tijdens het seizoen. En dat men niet na een paar keer verliezen roept dat de trainer weg moet.
Citaat van: siepelsjeu op maart 29, 2025, 14:15:55
Cambuur zet eigen supporters op tweede plaats
Waar de club ons al sinds de opening van het nieuwe seizoen verbiedt (grote) sfeeracties te organiseren in thuiswedstrijden, mocht De Graafschap gisteren tot onze grote verbazing groots uitpakken. De reden dat de club onze sfeeracties tegenhoudt, is de angst voor vuurwerk, maar waarom worden er andere regels gehanteerd voor het uitvak? Wij zullen in gesprek gaan met de club, om zodoende ook weer mega doeken over het hoofd te kunnen laten gaan. Zoals we vanuit het verleden gewend zijn met grote sfeeracties. Tot slot is het ook nog wachten op het takelsysteem, met dit systeem kunnen we ook weer meer qua sfeeracties in ons nieuwe stadion!
oke bedankt voor de info en veel succes.
Citaat van: siepelsjeu op maart 29, 2025, 14:15:55
Cambuur zet eigen supporters op tweede plaats
Waar de club ons al sinds de opening van het nieuwe seizoen verbiedt (grote) sfeeracties te organiseren in thuiswedstrijden, mocht De Graafschap gisteren tot onze grote verbazing groots uitpakken. De reden dat de club onze sfeeracties tegenhoudt, is de angst voor vuurwerk, maar waarom worden er andere regels gehanteerd voor het uitvak? Wij zullen in gesprek gaan met de club, om zodoende ook weer mega doeken over het hoofd te kunnen laten gaan. Zoals we vanuit het verleden gewend zijn met grote sfeeracties. Tot slot is het ook nog wachten op het takelsysteem, met dit systeem kunnen we ook weer meer qua sfeeracties in ons nieuwe stadion!
Die gasten van de Graafschap doen volgens mij in Doetinchem ook niets meer nav het commentaar op de, prachtige, actie toen wij daar speelden met het vele vuurwerk.
Citaat van: Tanjajeah op maart 29, 2025, 11:04:50
Ben ik nou de enige die hoe Graafschap supporters een uitwedstrijd beleven helemaal niks vindt? Heeft toch niks te maken met je club aanmoedigen? Het is een theaterstukje van 90 minuten. Ze lijken er vooral voor zichzelf te zijn.
Staat zo'n volksmenner voor de groep die de hele wedstrijd met z'n rug naar het veld staat (want ja, alles moet wel goed geregisseerd), allemaal ingestudeerde dansjes, spandoeken voorin en achterin de kooi die precies op maat zijn (van te voren maten doorgekregen?), speciale fotograaf op het veld die instructies krijgt als er een doek zichtbaar wordt. Alles is van tevoren bedacht, niks is meer spontaan. Een soort koorrepetitie het. De wedstrijd lijkt bijzaak en totaal aan hen voorbij te gaan. Ongeacht wat er op het veld gebeurt; de instructies van de menner worden uitgevoerd.
Ik ben liefhebber van de Engelse voetbalcultuur, die lachen je vierkant uit met zo'n toneelstuk. Maar het zal misschien mijn leeftijd zijn.
Ik ben ook groot liefhebber van de Engelse voetbalcultuur en kom er regelmatig. Wat de supporters van de Graafschap doen staat daar mijlenver vanaf. Maar persoonlijk vind ik een uitvak met geregistreerde de Graafschap supporters 100x leuker dan een (bijna) leeg uitvak.
Dat gejank van die knakker met zijn microfoontje leek wel wat op een oproep om naar de moskee te komen.
Citaat van: NRG op maart 29, 2025, 17:17:58
Ik ben ook groot liefhebber van de Engelse voetbalcultuur en kom er regelmatig. Wat de supporters van de Graafschap doen staat daar mijlenver vanaf. Maar persoonlijk vind ik een uitvak met geregistreerde de Graafschap supporters 100x leuker dan een (bijna) leeg uitvak.
zal volgende week naar Palace
Toe maar...
Lekker afgeven op de Graafschap support, zelf bekertjes bier smijten waar het hele eigen stadion zich aan ergert.
En dat zwart, is dat stoer ofzo, man onderscheid je toch van de rest van Nederland en draag ons eigen geel blauw.
Alleen maar hulde voor het prachtige gevulde uitvak...
Het was een heerlijke voetbal avond.
Ik heb genoten.
En wat een mooi doek van dat jongetje bij die paal... herkende mezelf er bijna in, wel in het geel blauw. :)
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 30, 2025, 00:23:33
Toe maar...
Lekker afgeven op de Graafschap support, zelf bekertjes bier smijten waar het hele eigen stadion zich aan ergert.
En dat zwart, is dat stoer ofzo, man onderscheid je toch van de rest van Nederland en draag ons eigen geel blauw.
Alleen maar hulde voor het prachtige gevulde uitvak...
Het was een heerlijke voetbal avond.
Ik heb genoten.
En wat een mooi doek van dat jongetje bij die paal... herkende mezelf er bijna in, wel in het geel blauw. :)
Sluit ik mij volledig bij aan.
De Graafschap aanhang is wat je ook van de beleving kan vinden, voor mij het mooiste uitvak in mijn herinnering. Na het verlies ook geen rottigheid
Iets het groepje binnen onze aanhang een voorbeeld aan kan nemen.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 30, 2025, 00:23:33
Toe maar...
Lekker afgeven op de Graafschap support, zelf bekertjes bier smijten waar het hele eigen stadion zich aan ergert.
En dat zwart, is dat stoer ofzo, man onderscheid je toch van de rest van Nederland en draag ons eigen geel blauw.
Alleen maar hulde voor het prachtige gevulde uitvak...
Het was een heerlijke voetbal avond.
Ik heb genoten.
En wat een mooi doek van dat jongetje bij die paal... herkende mezelf er bijna in, wel in het geel blauw. :)
Iets waar het hele stadion zich aan ergert?..?
Volgens mij floot het HELE stadion tegen de scheidsrechter, die beide elftallen naar binnen stuurde om een paar bekers?.
Iets meer respect naar onze supporters is ook wel op zijn plaats.
Ook omdat ik nu weet hoe het precies zit waarom Noord nog geen grotere doeken heeft?.
Lees statement Cambuur culture maar eens.
Fijn weekend
Citaat van: Tanjajeah op maart 29, 2025, 11:04:50
Ben ik nou de enige die hoe Graafschap supporters een uitwedstrijd beleven helemaal niks vindt? Heeft toch niks te maken met je club aanmoedigen? Het is een theaterstukje van 90 minuten. Ze lijken er vooral voor zichzelf te zijn.
Staat zo'n volksmenner voor de groep die de hele wedstrijd met z'n rug naar het veld staat (want ja, alles moet wel goed geregisseerd), allemaal ingestudeerde dansjes, spandoeken voorin en achterin de kooi die precies op maat zijn (van te voren maten doorgekregen?), speciale fotograaf op het veld die instructies krijgt als er een doek zichtbaar wordt. Alles is van tevoren bedacht, niks is meer spontaan. Een soort koorrepetitie het. De wedstrijd lijkt bijzaak en totaal aan hen voorbij te gaan. Ongeacht wat er op het veld gebeurt; de instructies van de menner worden uitgevoerd.
Ik ben liefhebber van de Engelse voetbalcultuur, die lachen je vierkant uit met zo'n toneelstuk. Maar het zal misschien mijn leeftijd zijn.
ik kan het niet mooier omschrijven _O_
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 30, 2025, 00:23:33
En dat zwart, is dat stoer ofzo, man onderscheid je toch van de rest van Nederland en draag ons eigen geel blauw.
Alleen maar hulde voor het prachtige gevulde uitvak...
.... Die ook allemaal in het zwart waren :insane
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 30, 2025, 00:23:33
Toe maar...
Lekker afgeven op de Graafschap support, zelf bekertjes bier smijten waar het hele eigen stadion zich aan ergert.
En dat zwart, is dat stoer ofzo, man onderscheid je toch van de rest van Nederland en draag ons eigen geel blauw.
Alleen maar hulde voor het prachtige gevulde uitvak...
Het was een heerlijke voetbal avond.
Ik heb genoten.
En wat een mooi doek van dat jongetje bij die paal... herkende mezelf er bijna in, wel in het geel blauw. :)
Jij doet de volgende wedstrijd dus een geel blauwe (winter)jas aan zo te lezen ;)
Citaat van: debaas058 op maart 30, 2025, 10:53:42
Jij doet de volgende wedstrijd dus een geel blauwe (winter)jas aan zo te lezen ;)
Ja net as Delfzijl hef ik altied was blauw geels an. Dat is un stuk leuker dan die swatte jaskes van begravenis vereniging De laatste eer.
Wij gane nar de wedstried van oans klupke en dou warskienluk nar de kremaasie.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 30, 2025, 00:23:33
Toe maar...
Lekker afgeven op de Graafschap support, zelf bekertjes bier smijten waar het hele eigen stadion zich aan ergert.
En dat zwart, is dat stoer ofzo, man onderscheid je toch van de rest van Nederland en draag ons eigen geel blauw.
Alleen maar hulde voor het prachtige gevulde uitvak...
Het was een heerlijke voetbal avond.
Ik heb genoten.
En wat een mooi doek van dat jongetje bij die paal... herkende mezelf er bijna in, wel in het geel blauw. :)
Voor mij is het niet afgeven hoor. Sommige mensen houden van klassieke muziek, andere gaan naar een nudistencamping. Veel plezier en ik zal je er niet anders op aan kijken. Het is alleen echt mijn ding niet.
Het gemaakte van die theatershow. Ik zie ze gewoon door de week al oefenen onder de bezielende leiding van een doorgesnoven Pabo-student, die eigen liever Jaap van Zweden had willen zijn. :devil
Ik heb veel liever de discussies over of er eigenlijk wel een trommel bij hoort op de tribune. Een club die oorverdovend stil kan zijn als het gewoon echt slecht is, maar ook compleet alles af kan breken als je een sliding op het juiste moment doet. Een club die intens meeleeft met alles wat gebeurd, in plaats van het volgende toneelstukje op voert (ookal verlies je een beslissende wedstrijd vlak voor tijd). Dat past gewoon niet bij mij.
Natuurlijk baal ik ook als Noord weer eens zich niet in kan houden. Maar die jongens horen bij ons. En zijn net zo fanatiek als de opa die met zijn kleinzoon al jaren de tribunes oploopt of de ondernemer die veel te veel geld in de club steekt, omdat hij zich status aan meet als hij bij Cambuur hoort. Dat zijn wij, divers en gelijk tegelijk. Bloedfanatiek en nooit gemaakt.
En vroeger was De Graafschap ook zo'n mooie club.
Geweldige reportage van een Britse groundhopper die Cambuur-De Grasfschap bezoekt:
https://youtu.be/zQSjCgmiCyg?si=H_57TXsRIfIL5PiZ
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 30, 2025, 00:23:33
Toe maar...
Lekker afgeven op de Graafschap support, zelf bekertjes bier smijten waar het hele eigen stadion zich aan ergert.
En dat zwart, is dat stoer ofzo, man onderscheid je toch van de rest van Nederland en draag ons eigen geel blauw.
Alleen maar hulde voor het prachtige gevulde uitvak...
Het was een heerlijke voetbal avond.
Ik heb genoten.
En wat een mooi doek van dat jongetje bij die paal... herkende mezelf er bijna in, wel in het geel blauw. :)
Laat iedereen lekker zelf bepalen wat hij/zij aantrekt. 60% van het stadion is gewoon in het zwart gekleed (inclusief het hele uitvak waar je zo vol van bent). Vindt je het gek met deze temperaturen.
Slecht bericht van een administrator...
Citaat van: Lore op maart 30, 2025, 11:55:27
Voor mij is het niet afgeven hoor. Sommige mensen houden van klassieke muziek, andere gaan naar een nudistencamping. Veel plezier en ik zal je er niet anders op aan kijken. Het is alleen echt mijn ding niet.
Het gemaakte van die theatershow. Ik zie ze gewoon door de week al oefenen onder de bezielende leiding van een doorgesnoven Pabo-student, die eigen liever Jaap van Zweden had willen zijn. :devil
Ik heb veel liever de discussies over of er eigenlijk wel een trommel bij hoort op de tribune. Een club die oorverdovend stil kan zijn als het gewoon echt slecht is, maar ook compleet alles af kan breken als je een sliding op het juiste moment doet. Een club die intens meeleeft met alles wat gebeurd, in plaats van het volgende toneelstukje op voert (ookal verlies je een beslissende wedstrijd vlak voor tijd). Dat past gewoon niet bij mij.
Natuurlijk baal ik ook als Noord weer eens zich niet in kan houden. Maar die jongens horen bij ons. En zijn net zo fanatiek als de opa die met zijn kleinzoon al jaren de tribunes oploopt of de ondernemer die veel te veel geld in de club steekt, omdat hij zich status aan meet als hij bij Cambuur hoort. Dat zijn wij, divers en gelijk tegelijk. Bloedfanatiek en nooit gemaakt.
En vroeger was De Graafschap ook zo'n mooie club.
Amen
Wel weer hele sneue figuren op noord die bekertjes op het veld gooien. Was ontzettend in het nadeel van Cambuur. Net na de 2-1. Kreeg de graafschap mooi tijd om dingen om te zetten.
Ik hoop dat er eens eentje aan zijn oren wordt uitgepakt en nooit weer in het stadion komt.
Was het dan bewust bier gooien?
Of vloog er bier uit het publiek bij het juichen?
Ik praat het niet goed maar als je dit weekend ziet wat er bij sommige andere wedstrijden gebeurd.
Ook bekers op veld, spugende supporters etc
Had de scheidsrechter de sfeer iets beter aangevoeld dan had hij wat mij betreft niet hoeven staken
Mansveld liet net een Heracles supporter het stadion uitzetten nadat hij iets naar Steijn gooide :_schater
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 30, 2025, 00:23:33
Toe maar...
Lekker afgeven op de Graafschap support, zelf bekertjes bier smijten waar het hele eigen stadion zich aan ergert.
En dat zwart, is dat stoer ofzo, man onderscheid je toch van de rest van Nederland en draag ons eigen geel blauw.
Alleen maar hulde voor het prachtige gevulde uitvak...
Het was een heerlijke voetbal avond.
Ik heb genoten.
En wat een mooi doek van dat jongetje bij die paal... herkende mezelf er bijna in, wel in het geel blauw. :)
Stuur ons eens een foto van jouw geel blauwe winterjas
Citaat van: Specuveter op maart 30, 2025, 16:51:43
Was het dan bewust bier gooien?
Of vloog er bier uit het publiek bij het juichen?
Als je dit filmpje bekijkt:
Citaat van: Dreet op maart 30, 2025, 14:29:18
Geweldige reportage van een Britse groundhopper die Cambuur-De Grasfschap bezoekt:
https://youtu.be/zQSjCgmiCyg?si=H_57TXsRIfIL5PiZ
zie je toch wel duidelijk hoeveel er eigenlijk de lucht in gaat. En vooral ook dat sommigen bewust lijken te gooien.
Bij de 3e goal zie je ook goed dat we misschien wel geluk hebben gehad dat het niet definitief is gestaakt..
Citaat van: Dreet op maart 30, 2025, 14:29:18
Geweldige reportage van een Britse groundhopper die Cambuur-De Grasfschap bezoekt:
https://youtu.be/zQSjCgmiCyg?si=H_57TXsRIfIL5PiZ
Prachtig |:)
Citaat van: mark1989 op maart 30, 2025, 16:42:59
Wel weer hele sneue figuren op noord die bekertjes op het veld gooien. Was ontzettend in het nadeel van Cambuur. Net na de 2-1. Kreeg de graafschap mooi tijd om dingen om te zetten.
Ik hoop dat er eens eentje aan zijn oren wordt uitgepakt en nooit weer in het stadion komt.
Nooit meer in het stadion voor een bekertje bier is wel een beetje overdreven, niet?
Citaat van: Dreet op maart 30, 2025, 14:29:18
Geweldige reportage van een Britse groundhopper die Cambuur-De Grasfschap bezoekt:
https://youtu.be/zQSjCgmiCyg?si=H_57TXsRIfIL5PiZ
prachtig geweldig gemaakt :thumbsup
Citaat van: Tom op maart 30, 2025, 17:20:17
Nooit meer in het stadion voor een bekertje bier is wel een beetje overdreven, niet?
Tja? Dat blijft altijd lastig. Het is inderdaad ?maar? een bekertje bier. Het is ?maar? een nitraatje?. De vraag is waar leg je de grens. Door dat bekertje bier te gooien benadeel je wel je club en heel veel goedwillende supporters. Wat mij betreft hoef je echt geen levenslang stadionverbod te krijgen voor het gooien van een beker op het veld. Maar als je het een tweede keer flikt ben je mij betreft nooit meer welkom. Het probleem is dat de personen die gooien vaak niet heel begaan zijn met de club en vaak ook niet over veel intelligentie beschikken.
Citaat van: Noordcambuur op maart 30, 2025, 18:45:56
prachtig geweldig gemaakt :thumbsup
Magnifiek, kippenvel
Citaat van: Dreet op maart 30, 2025, 14:29:18
Geweldige reportage van een Britse groundhopper die Cambuur-De Grasfschap bezoekt:
https://youtu.be/zQSjCgmiCyg?si=H_57TXsRIfIL5PiZ
ja, die vind ook wat van de overdreven gestaakte wedstrijd na 3 plastic bekertjes...
Citaat van: YellowBlue op maart 30, 2025, 21:09:54
ja, die vind ook wat van de overdreven gestaakte wedstrijd na 3 plastic bekertjes...
Is het ook
Citaat van: Destroyer op maart 30, 2025, 20:56:34
Magnifiek, kippenvel
met veel passie gemaakt en ook commentaar erbij geweldig :thumbsup
Citaat van: Dreet op maart 30, 2025, 14:29:18
Geweldige reportage van een Britse groundhopper die Cambuur-De Grasfschap bezoekt:
https://youtu.be/zQSjCgmiCyg?si=H_57TXsRIfIL5PiZ
O, dit is echt prachtig gemaakt!
Heel mooi om naar te kijken, supergaaf.
Dank voor het delen.
Citaat van: CambuurArnhem op maart 30, 2025, 21:55:31
O, dit is echt prachtig gemaakt!
Heel mooi om naar te kijken, supergaaf.
Dank voor het delen.
|:)
Citaat van: sunderland op maart 29, 2025, 22:26:58
zal volgende week naar Palace
Haha! No offense maat, maar at d?r 1 club is in Engeland die g??n Engelse sfeer het, is het wel Palace?. Met die holmesdale fanatics of hoe ze oek maar hete, ben d?r 1 keer weest, zeer vermakelijk, maar voor mij geen tweede keer. Had het idee in Duutsland of Itali? te zitten?
Desalniettemin, heel veel plezier! :proost
Iedereen kan er wat van vinden dat een wedstrijd wordt gestaakt nadat bierbekers op het veld wordt gegooid en daarna de wedstrijd wordt gestaakt.
Maar dat is nu de Knvb regel en iedereen weet ervan. Dus zodra je een beker gooit, kun je weten dat jij je club naait.
Het moeten dus de vol gesnoven of ernstig beperkte lieden zijn die wel blijven gooien. Het Kooi stadion is een schitterende voetbal tempel en geen open inrichting, dus is het een zegen dat de deze bier gooiers uit het stadion worden geweerd. Ik als notoire bierdrinker vind het tevens een schande dat dit kostelijke vocht zo wordt misbruikt en zou er voor pleiten dat deze lieden ook levenslang van bier moeten worden ontzien.
Citaat van: Vlampiep op maart 31, 2025, 09:01:26
Iedereen kan er wat van vinden dat een wedstrijd wordt gestaakt nadat bierbekers op het veld wordt gegooid en daarna de wedstrijd wordt gestaakt.
Maar dat is nu de Knvb regel en iedereen weet ervan. Dus zodra je een beker gooit, kun je weten dat jij je club naait.
Het moeten dus de vol gesnoven of ernstig beperkte lieden zijn die wel blijven gooien. Het Kooi stadion is een schitterende voetbal tempel en geen open inrichting, dus is het een zegen dat de deze bier gooiers uit het stadion worden geweerd. Ik als notoire bierdrinker vind het tevens een schande dat dit kostelijke vocht zo wordt misbruikt en zou er voor pleiten dat deze lieden ook levenslang van bier moeten worden ontzien.
Dit is natuurlijk helemaal waar. Zouden die jongens het ook doen als het glazen waren?
Afgelopen weekend veel gebeurd op de tribunes en veel tijdelijke stakingen.
Raddraaiers opsporen, digitaal de toegang tot het stadion ontnemen.
Willen de goed praters van bier gooien straks tegen een net aankijken zoals bij Feijenoord? Gooi het bier massaal naar achteren of nog beter drink het op. Veel plezier!
Citaat van: Noordcambuur op maart 30, 2025, 18:45:56
prachtig geweldig gemaakt :thumbsup
Mooi!!! Wel wat weinig vlaggen, h?...
Citaat van: Stanley op maart 31, 2025, 13:40:30
Willen de goed praters van bier gooien straks tegen een net aankijken zoals bij Feijenoord? Gooi het bier massaal naar achteren of nog beter drink het op. Veel plezier!
daar drink ik ??n op :proost
Citaat van: Andy King op maart 31, 2025, 14:12:14
Mooi!!! Wel wat weinig vlaggen, h?...
bij Cambuur klopt?. :thumbsup
Natuurlijk is het dom om het op het veld te gooien, maar het is wel wat overdreven allemaal. Ik had ook het idee dat de scheids het wou laten gaan totdat er een paar van de Graafschap begonnen te klagen. Verder indrukkewekkend uitvak, maar ben blij dat het bij ons gewoon spontaan ontstaat met af en toe een mooi uitgepakte sfeeractie
Citaat van: waldkip op maart 31, 2025, 15:10:00
Natuurlijk is het dom om het op het veld te gooien, maar het is wel wat overdreven allemaal. Ik had ook het idee dat de scheids het wou laten gaan totdat er een paar van de Graafschap begonnen te klagen. Verder indrukkewekkend uitvak, maar ben blij dat het bij ons gewoon spontaan ontstaat met af en toe een mooi uitgepakte sfeeractie
Dat vind ik ook, spontaan is het mooiste. Ik zie nu bij iedere club dat ze de hele wedstrijd met vlaggen staan te zwaaien, gaat echt nergens over... en al die zwarte kleding en hoodies, ik zou het mooier vinden als iedereen wat meer geel en blauw zou dragen.. daar onderscheidt je je mee van alle andere clubs.
Citaat van: Lore op maart 31, 2025, 10:33:52
Dit is natuurlijk helemaal waar. Zouden die jongens het ook doen als het glazen waren?
Denk het wel.
Wat een ophef hier over wat plastic bekertjes. Vroeger werd er nog wel eens een bom op het veld gegooid :_schater
Oh wauw, bij Den Haag liepen ze rond met pistolen. Als je de essentie van de discussie niet begrijpt, kun je beter gaan tuinieren of zo.
Citaat van: Viper op maart 31, 2025, 18:25:33
Oh wauw, bij Den Haag liepen ze rond met pistolen. Als je de essentie van de discussie niet begrijpt, kun je beter gaan tuinieren of zo.
Die begrijp ik zeer zeker wel. Ik keur bier gooien ook niet goed. Dat moet je gepast bestraffen, maar niet met een levenslang stadionverbod wat ik hier voorbij zag komen. Normaal blijven doen... Ik blijf het een trieste regel vinden van de KNVB.
Citaat van: Leovardia op maart 30, 2025, 22:03:35
Haha! No offense maat, maar at d?r 1 club is in Engeland die g??n Engelse sfeer het, is het wel Palace?. Met die holmesdale fanatics of hoe ze oek maar hete, ben d?r 1 keer weest, zeer vermakelijk, maar voor mij geen tweede keer. Had het idee in Duutsland of Itali? te zitten?
Desalniettemin, heel veel plezier! :proost
Wel 1 van de meest sfeervolle stadions in de PL daardoor volgens mij
Citaat van: Inferno-058 op maart 31, 2025, 18:49:56
Die begrijp ik zeer zeker wel. Ik keur bier gooien ook niet goed. Dat moet je gepast bestraffen, maar niet met een levenslang stadionverbod wat ik hier voorbij zag komen. Normaal blijven doen... Ik blijf het een trieste regel vinden van de KNVB.
zoals zoveel regels in dit jankerige landje.
maar het zijn wel regels en die zijn niet zomaar bedacht.
wat is dan "gepast straffen" ? de kosten verhalen op zo`n jochie?(of erger nog, volwassen tokkie)
als je na een waarschuwing als tijdelijk staken + de regel dat een 2e keer definitief is nog een keer de grote knul wil zijn en spul op het veld gooit dan heb je het iq van een pinda !
niet alleen ben je dan dit seizoen kwijt maar volgt er ook nog een financiele straf, wat heb je dan zogenaamd met deze club?
of kom je dan toch stiekem je lekker legaal misdragen in een meute met je capuchonnetje.
kan iedereen ook stoppen met dat "vreugdebier" ?