Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-De Graafschap vrijdag 28 maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 11, 2025, 14:02:30

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Doe maar een gelijkspel. Dan loop je 2 punten uit of in op beide
In Henk en Sandor we trust

Noordcambuur

Citaat van: CambuurAmersfoort op maart 29, 2025, 11:26:41
En nu lekker ontspannen morgenmiddag de TV aanzetten.
Waar hopen we op. Gelijkspelletje of toch overwinning Dordt?
Denk dat dordt een betere selectie heeft dan ado en we moeten nog naar Den Haag dus ik ga voor een gelijkspel waarmee we maar 1 punt achter de 2e plek staan.

Dan moet Excelsior nog naar Volendam wat zo maar hun kampioenswedstrijd kan worden en wij moeten nog naar den Haag. 5 keer winnen en een gelijkspel is denk ik genoeg om de 2e plek veilig te stellen.
laat Dordrecht maar winnen?.

Specuveter

Denk dat een gelijkspel morgen beste uitslag is.

Inferno-058

Citaat van: Poetser op maart 29, 2025, 08:25:34
Ja goed uitvak, maar bij dat geregiseerde zit een beetje het probleem bij mij..

Ik had het idee dat ik naar een voorstelling zat te kijken.
Inderdaad. Erg overdreven... Die lui gingen gewoon vrolijk spingen na de verliespartij

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op maart 29, 2025, 11:48:16
Denk dat een gelijkspel morgen beste uitslag is.
programma van ADO is veel makkelijker.

Bankzitter

Ik weet niet of het programma nog zo veel uit maakt. We zijn nu wel op het punt beland dat je moet winnen anders haak je voorlopig af.
Onder druk voetballen is een kunst op zich en niet makkelijk. Dat hebben we tegen Volendam ook gezien waar we lekker wilden gaan spelen vanuit eigen kracht en zo het mes inliepen.

We zullen zien wie van de 4 het beste tegen de druk bestand gaat zijn. Er zullen nog rare uitslagen gaan komen, denk ik.

Inferno-058

Wat een herrie achter Noord trouwens. Ben er wel wat klaar mee... Lijkt wel alsof Dominator waar je bent

fred

Citaat van: Noordcambuur op maart 29, 2025, 12:04:24
programma van ADO is veel makkelijker.

Ze krijgen ons nog  w:)
Ik blijf erbij, daar gaan we definitief de tweede plek pakken  |:)

Lore

Citaat van: CambuurAmersfoort op maart 29, 2025, 11:26:41
En nu lekker ontspannen morgenmiddag de TV aanzetten.
Waar hopen we op. Gelijkspelletje of toch overwinning Dordt?
Denk dat dordt een betere selectie heeft dan ado en we moeten nog naar Den Haag dus ik ga voor een gelijkspel waarmee we maar 1 punt achter de 2e plek staan.

Dan moet Excelsior nog naar Volendam wat zo maar hun kampioenswedstrijd kan worden en wij moeten nog naar den Haag. 5 keer winnen en een gelijkspel is denk ik genoeg om de 2e plek veilig te stellen.

Heerlijk toch? Het maakt niets uit zondag.

Wint ADO? Top, wij krijgen ze nog
Wint Dordt? Top, die verliezen sowieso nog wel
Gelijk? Top, allebei punten kwijt

Heerlijk morgen!

Lore

Citaat van: Tanjajeah op maart 29, 2025, 11:04:50
Ben ik nou de enige die hoe Graafschap supporters een uitwedstrijd beleven helemaal niks vindt? Heeft toch niks te maken met je club aanmoedigen? Het is een theaterstukje van 90 minuten. Ze lijken er vooral voor zichzelf te zijn.

Staat zo'n volksmenner voor de groep die de hele wedstrijd met z'n rug naar het veld staat (want ja, alles moet wel goed geregisseerd), allemaal ingestudeerde dansjes, spandoeken voorin en achterin de kooi die precies op maat zijn (van te voren maten doorgekregen?), speciale fotograaf op het veld die instructies krijgt als er een doek zichtbaar wordt. Alles is van tevoren bedacht, niks is meer spontaan. Een soort koorrepetitie het. De wedstrijd lijkt bijzaak en totaal aan hen voorbij te gaan. Ongeacht wat er op het veld gebeurt; de instructies van de menner worden uitgevoerd.

Ik ben liefhebber van de Engelse voetbalcultuur, die lachen je vierkant uit met zo'n toneelstuk. Maar het zal misschien mijn leeftijd zijn.

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_


Lore

Citaat van: Bankzitter op maart 29, 2025, 12:21:22
Ik weet niet of het programma nog zo veel uit maakt. We zijn nu wel op het punt beland dat je moet winnen anders haak je voorlopig af.
Onder druk voetballen is een kunst op zich en niet makkelijk. Dat hebben we tegen Volendam ook gezien waar we lekker wilden gaan spelen vanuit eigen kracht en zo het mes inliepen.

We zullen zien wie van de 4 het beste tegen de druk bestand gaat zijn. Er zullen nog rare uitslagen gaan komen, denk ik.

Eens, wij pakken 12 punten uit de laatste 5 wedstrijden. Dat is uitstekend, als je naar het programma kijkt, nu komt het aan op elke wedstrijd ??n voor een bekijken en punten pakken.

Maar wat is het enorm genieten dat het zo spannend is. Wat een openingsjaar in dit stadion. Promoveren zou zoveel mogelijkheden geven!

siepelsjeu

Cambuur zet eigen supporters op tweede plaats

Waar de club ons al sinds de opening van het nieuwe seizoen verbiedt (grote) sfeeracties te organiseren in thuiswedstrijden, mocht De Graafschap gisteren tot onze grote verbazing groots uitpakken. De reden dat de club onze sfeeracties tegenhoudt, is de angst voor vuurwerk, maar waarom worden er andere regels gehanteerd voor het uitvak? Wij zullen in gesprek gaan met de club, om zodoende ook weer mega doeken over het hoofd te kunnen laten gaan. Zoals we vanuit het verleden gewend zijn met grote sfeeracties. Tot slot is het ook nog wachten op het takelsysteem, met dit systeem kunnen we ook weer meer qua sfeeracties in ons nieuwe stadion!

mark1989

Citaat van: Lore op maart 29, 2025, 12:52:34
Eens, wij pakken 12 punten uit de laatste 5 wedstrijden. Dat is uitstekend, als je naar het programma kijkt, nu komt het aan op elke wedstrijd ??n voor een bekijken en punten pakken.

Maar wat is het enorm genieten dat het zo spannend is. Wat een openingsjaar in dit stadion. Promoveren zou zoveel mogelijkheden geven!

Helemaal mee eens. En ik ben blij dat iedereen hier altijd zo rustig en geduldig blijft tijdens het seizoen. En dat men niet na een paar keer verliezen roept dat de trainer weg moet.

Noordcambuur

Citaat van: siepelsjeu op maart 29, 2025, 14:15:55
Cambuur zet eigen supporters op tweede plaats

Waar de club ons al sinds de opening van het nieuwe seizoen verbiedt (grote) sfeeracties te organiseren in thuiswedstrijden, mocht De Graafschap gisteren tot onze grote verbazing groots uitpakken. De reden dat de club onze sfeeracties tegenhoudt, is de angst voor vuurwerk, maar waarom worden er andere regels gehanteerd voor het uitvak? Wij zullen in gesprek gaan met de club, om zodoende ook weer mega doeken over het hoofd te kunnen laten gaan. Zoals we vanuit het verleden gewend zijn met grote sfeeracties. Tot slot is het ook nog wachten op het takelsysteem, met dit systeem kunnen we ook weer meer qua sfeeracties in ons nieuwe stadion!
oke bedankt voor de info en veel succes.

papier

Citaat van: siepelsjeu op maart 29, 2025, 14:15:55
Cambuur zet eigen supporters op tweede plaats

Waar de club ons al sinds de opening van het nieuwe seizoen verbiedt (grote) sfeeracties te organiseren in thuiswedstrijden, mocht De Graafschap gisteren tot onze grote verbazing groots uitpakken. De reden dat de club onze sfeeracties tegenhoudt, is de angst voor vuurwerk, maar waarom worden er andere regels gehanteerd voor het uitvak? Wij zullen in gesprek gaan met de club, om zodoende ook weer mega doeken over het hoofd te kunnen laten gaan. Zoals we vanuit het verleden gewend zijn met grote sfeeracties. Tot slot is het ook nog wachten op het takelsysteem, met dit systeem kunnen we ook weer meer qua sfeeracties in ons nieuwe stadion!

Die gasten van de Graafschap doen volgens mij in Doetinchem ook niets meer nav het commentaar op de, prachtige, actie toen wij daar speelden met het vele vuurwerk.