Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-De Graafschap vrijdag 28 maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 11, 2025, 14:02:30

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Wat een geweldig uitvak, zelden  meegemaakt die super sfeer en wat een variatie in hun aanmoediging wat geweldig werd geregisseerd. Bij ons ging het  het pas echt los nadat de 3e treffer er in vloog, toen kookte het gehele stadion.

Poetser

Citaat van: Vlampiep op maart 29, 2025, 08:21:47
Wat een geweldig uitvak, zelden  meegemaakt die super sfeer en wat een variatie in hun aanmoediging wat geweldig werd geregisseerd. Bij ons ging het  het pas echt los nadat de 3e treffer er in vloog, toen kookte het gehele stadion.

Ja goed uitvak, maar bij dat geregiseerde zit een beetje het probleem bij mij..

Ik had het idee dat ik naar een voorstelling zat te kijken.

Huizen

#197
Wat een geweldige overwinning. Vanaf het moment dat wij weer ?zonder spits? gingen spelen was het wachten op de Graafschap en de overwinning van de tegenstander. Maar dan toch De Leeuw, die zo?n ongelukkig seizoen draait. Wat heerlijk!!!!!!

Geniet ervan mannen en de groeten uit Newcastle. Zijn hier met een klein groepje en gaan naar Middlesbrough de club van Alex kijken dit weekend.

Genot!!!  |:) |:)

Specuveter

Citaat van: Trainert! op maart 29, 2025, 06:13:19

Snap ik niet, doen alsof je zwaar geblesseerd bent bij 2-2, vragen om een wissel, en hierna als herboren het veld inrennen.
heeft het verder prima gedaan.
Had kramp volgens mij.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bussum op maart 29, 2025, 08:28:26
Wat een geweldige overwinning. Vanaf het moment dat wij weer ?zonder spits? gingen spelen was het wachten op de Graafschap en de overwinning van de tegenstander. Maar dan toch De Leeuw, die zo?n ongelukkig seizoen draait. Wat heerlijk!!!!!!

Geniet ervan mannen en de groeten uit Newcastle. Zijn hier met een klein groepje en gaan naar Middlesbrough de club van Alex kijken dit weekend.

Genot!!!  |:) |:)

Laat je club maar in de steek  l0l

:_schater :proost veel plezier zoon
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: De Gast op maart 29, 2025, 08:21:26
Was echt een mooie voetbalavond met alles erop en eraan. Die supporters van Graafschap.. wat een toewijding. Een voorbeeld voor elke club. Niks geen ellende of provoceren maar er een feest van maken voor iedereen. En dan zijn onze supporters op Noord toch een stel kleuters bij elkaar weer met dat bier smijten.

Ben ik de enige die een beetje misselijk wordt van de georganiseerdheid van dat uitvak? Ziet er best leuk uit, maar ik neem aan dat binnenkort Jaap van Zweden de  organisatie over neemt

Poetser

Citaat van: Lore op maart 29, 2025, 08:52:17
Ben ik de enige die een beetje misselijk wordt van de georganiseerdheid van dat uitvak? Ziet er best leuk uit, maar ik neem aan dat binnenkort Jaap van Zweden de  organisatie over neemt

Ik ook hoor.

Ze kunnen zo carr? in.

Destroyer

Citaat van: Lore op maart 29, 2025, 08:52:17
Ben ik de enige die een beetje misselijk wordt van de georganiseerdheid van dat uitvak? Ziet er best leuk uit, maar ik neem aan dat binnenkort Jaap van Zweden de  organisatie over neemt

Je mag er op afgeven. Ik heb er alleen maar respect voor hoeveel tijd ze in de sfeeracties steken. Chapeau daarvoor. Die capo in zijn kooitje met speakers hoeft van mij ook niet.

De doeken waren fantastisch, ik hoop aan onze zijde dat ook eens te mogen zien hopelijk in de toekomst.

Maar wees eerlijk, beter zo'n presentatie dan een leeg uitvak! Sfeer was formidabel gisteren.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vlampiep

Citaat van: Poetser op maart 29, 2025, 08:25:34
Ja goed uitvak, maar bij dat geregiseerde zit een beetje het probleem bij mij..
Ik had het idee dat ik naar een voorstelling zat te kijken.
Maar wel een voorstelling zonder lololo lololo gehalte en biergooien.

Vlampiep

Citaat van: Lore op maart 29, 2025, 08:52:17
Ben ik de enige die een beetje misselijk wordt van de georganiseerdheid van dat uitvak? Ziet er best leuk uit, maar ik neem aan dat binnenkort Jaap van Zweden de  organisatie over neemt
Ja, zo heeft ieder zijn voorkeuren.

Specuveter

Krijgen we al een beetje een trowback naar 2013
Toen ook een overwinning tegen De Graafschap doelpunt Barto
En daarna doorstomen naar de eredivisie.

michello

Citaat van: Lore op maart 29, 2025, 08:52:17
Ben ik de enige die een beetje misselijk wordt van de georganiseerdheid van dat uitvak? Ziet er best leuk uit, maar ik neem aan dat binnenkort Jaap van Zweden de  organisatie over neemt

100x liever dit dan schroot wat de boel vernielt en alleen maar het thuispubliek zit uit te dagen. Dit is zoals support hoort te zijn. Altijd positief en geen gezeik. Fantastisch en respect.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Poetser op maart 29, 2025, 08:25:34
Ja goed uitvak, maar bij dat geregiseerde zit een beetje het probleem bij mij..

Ik had het idee dat ik naar een voorstelling zat te kijken.

Eens met jou en Lore.

Prima voor een keer zo, maar ik hoef niet elke wedstrijd zo'n uitvak naast me ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: De Gast op maart 29, 2025, 08:17:38
Vind Pauwels een ongeleid projectiel. Ondanks twee assists waarvan de tweede een gelukje lijkt doet hij vaak maar wat. Voetbalintelligentie lijkt er niet te zijn en lijdt het meeste balverlies van iedereen. Kijk dan eens naar hoe Hilterman afwerkt ondanks dat hij vanaf de zijkanten op midden nooit een bal krijgt. Zo koel en professioneel.

Eens.

Maar het positieve daaraan is dat het dus nog v??l beter kan :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: NRG op maart 28, 2025, 22:51:10

Beetje dubbel. Gebeurde niet veel. Paar bekertjes op het veld. Werd gegooid uit vreugde. Niet naar de tegenstander. Aan de andere kant, je weet het beleid van de knvb in deze. Je weet dat met bier gooien tot staken kan leiden. Gewoon niet slim om te doen dus.
die aanvoerder van de Graafschap ging zeuren tegen de scheidsrechter. De scheidsrechter stond al in de middencirkel. Wat een naaier.