Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-De Graafschap vrijdag 28 maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 11, 2025, 14:02:30

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Was het dan bewust bier gooien?
Of vloog er bier uit het publiek bij het juichen?
Ik praat het niet goed maar als je dit weekend ziet wat er bij sommige andere wedstrijden gebeurd.
Ook bekers op veld, spugende supporters etc
Had de scheidsrechter de sfeer iets beter aangevoeld dan had hij wat mij betreft niet hoeven staken

fred

Mansveld liet net een Heracles supporter het stadion uitzetten nadat hij iets naar Steijn gooide  :_schater

siepelsjeu

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 30, 2025, 00:23:33
Toe maar...
Lekker afgeven op de Graafschap support, zelf bekertjes bier smijten waar het hele eigen stadion zich aan ergert.
En dat zwart, is dat stoer ofzo, man onderscheid je toch van de rest van Nederland en draag ons eigen geel blauw.
Alleen maar hulde voor het prachtige gevulde uitvak...
Het was een heerlijke voetbal avond.
Ik heb genoten.
En wat een mooi doek van dat jongetje bij die paal... herkende mezelf er bijna in, wel in het geel blauw. :)

Stuur ons eens een foto van jouw geel blauwe winterjas

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Specuveter op maart 30, 2025, 16:51:43
Was het dan bewust bier gooien?
Of vloog er bier uit het publiek bij het juichen?

Als je dit filmpje bekijkt:
Citaat van: Dreet op maart 30, 2025, 14:29:18
Geweldige reportage van een Britse groundhopper die Cambuur-De Grasfschap bezoekt:
https://youtu.be/zQSjCgmiCyg?si=H_57TXsRIfIL5PiZ
zie je toch wel duidelijk hoeveel er eigenlijk de lucht in gaat. En vooral ook dat sommigen bewust lijken te gooien.

Bij de 3e goal zie je ook goed dat we misschien wel geluk hebben gehad dat het niet definitief is gestaakt..
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

fred

Tom

Citaat van: mark1989 op maart 30, 2025, 16:42:59
Wel weer hele sneue figuren op noord die bekertjes op het veld gooien. Was ontzettend in het nadeel van Cambuur. Net na de 2-1. Kreeg de graafschap mooi tijd om dingen om te zetten.
Ik hoop dat er eens eentje aan zijn oren wordt uitgepakt en nooit weer in het stadion komt.

Nooit meer in het stadion voor een bekertje bier is wel een beetje overdreven, niet?

Noordcambuur

Geweldige reportage van een Britse groundhopper die Cambuur-De Grasfschap bezoekt:
prachtig geweldig gemaakt  :thumbsup

NRG

Citaat van: Tom op maart 30, 2025, 17:20:17
Nooit meer in het stadion voor een bekertje bier is wel een beetje overdreven, niet?

Tja? Dat blijft altijd lastig. Het is inderdaad ?maar? een bekertje bier. Het is ?maar? een nitraatje?. De vraag is waar leg je de grens. Door dat bekertje bier te gooien benadeel je wel je club en heel veel goedwillende supporters. Wat mij betreft hoef je echt geen levenslang stadionverbod te krijgen voor het gooien van een beker op het veld. Maar als je het een tweede keer flikt ben je mij betreft nooit meer welkom. Het probleem is dat de personen die gooien vaak niet heel begaan zijn met de club en vaak ook niet over veel intelligentie beschikken.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

YellowBlue

ja, die vind ook wat van de overdreven gestaakte wedstrijd na 3 plastic bekertjes...

Inferno-058

Citaat van: YellowBlue op maart 30, 2025, 21:09:54
ja, die vind ook wat van de overdreven gestaakte wedstrijd na 3 plastic bekertjes...
Is het ook

Noordcambuur

Citaat van: Destroyer op maart 30, 2025, 20:56:34
Magnifiek, kippenvel
met veel passie gemaakt en ook commentaar erbij geweldig  :thumbsup

CambuurArnhem

O, dit is echt prachtig gemaakt!
Heel mooi om naar te kijken, supergaaf.
Dank voor het delen.

Dreet

Citaat van: CambuurArnhem op maart 30, 2025, 21:55:31
O, dit is echt prachtig gemaakt!
Heel mooi om naar te kijken, supergaaf.
Dank voor het delen.
|:)

Leovardia

Citaat van: sunderland op maart 29, 2025, 22:26:58
zal volgende week naar Palace

Haha! No offense maat, maar at d?r 1 club is in Engeland die g??n Engelse sfeer het, is het wel Palace?. Met die holmesdale fanatics of hoe ze oek maar hete, ben d?r 1 keer weest, zeer vermakelijk, maar voor mij geen tweede keer. Had het idee in Duutsland of Itali? te zitten?
Desalniettemin, heel veel plezier! :proost
Kent skele juh.