Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-De Graafschap vrijdag 28 maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 11, 2025, 14:02:30

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

#45
Bij de bouw van het stadion is men gewoon voorbij gegaan aan de infrastructuur voor minder validen. In het stadion lijkt het mij prima geregeld, maar de toegang hier toe is dus niet goed.
Het is niet voor te stellen dat de zelfde gemeente bij het realiseren van de opvang van jonge asielzoekers in het voormalige hotel bij de Van Harinxmabrug kosten nog moeite heeft bespaart met de aanleg van een bushalte voor deze asielzoekers. Bij de Oldehove wordt een  project gerealiseerd  waar niemand op zat te wachten  en in de betreffende kosten  is de gemeente gemakshalve aan voorbij gegaan. Het zijn dus politieke keuzes die mensen bevoordeeld en benadeeld met hun idiote hersenspinsel.
Tevens is het ook de moeite waard om uit te zoeken waarom de club met de bouw van het stadion bij de wet is verplicht het toegankelijk te maken voor minder validen, terwijl de gemeente hier willens en wetens aan voorbij kan gaan. Laat die fiene boef ( Buma ) dit maar eens in de vele talkshows diemhij bezoekt  uitleggen, want hij is daar meer aanwezig met het verklaren van de landelijke politiek dan op het stadhuis met de dingen die onze gemeente aangaan.


Leeuwarder94

Heel matig optreden van De graafschap vanavond. Heb even de 2e helft gekeken maar er zit wel heel weinig creativiteit en voetballend vermogen in dat team. Alleen de linksbuiten El Kadiri goed in de gaten houden.
De wens is de vader van de gedachte

denistel

Citaat van: Leeuwarder94 op maart 22, 2025, 21:30:17
Heel matig optreden van De graafschap vanavond. Heb even de 2e helft gekeken maar er zit wel heel weinig creativiteit en voetballend vermogen in dat team. Alleen de linksbuiten El Kadiri goed in de gaten houden.

zat idd weinig in tegen een mvv dat de laatste weken een paar beste tikken had gekregen

V-man

De verslaggever had het over een zware wedstrijd voor de Graafschap komende vrijdag maar wel dat zij tegen SCC meer ruimte krijgen met hun snelle aanvallers. Vastplakken die "superboeren". De teleurstelling tegen Volendam elimineren!

Noordcambuur

Noordtribune uitverkocht
Zuidtribune nog 13 kaarten beschikbaar
Oosttribune nog kleine 100 kaarten beschikbaar

Westtribune?? :?

Post


Vlampiep

Citaat van: Post op maart 24, 2025, 18:46:05
Van de Graaf als scheids?
Nou daar binne we weer mooi klaar met. Dizze omkoal hadden ze al lang een fluit vebot geve mutten.

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op maart 24, 2025, 19:34:29
Nou daar binne we weer mooi klaar met. Dizze omkoal hadden ze al lang een fluit vebot geve mutten.
nou er zijn er nog wel een paar die mutte ze fluit afnemen?.

Specuveter

Wat voor goede scheidsrechters heb je tegenwoordig nog?

upweer

Citaat van: Noordcambuur op maart 24, 2025, 17:06:55
Noordtribune uitverkocht
Zuidtribune nog 13 kaarten beschikbaar
Oosttribune nog kleine 100 kaarten beschikbaar

Westtribune?? :?

En dan roept hij om... 12.461 man

michello

Uitvak zit bomvol dus gaan sowieso de 13.000 over als niet al te veel seizoenkaarthouders thuisblijven.

Galdiano

Citaat van: michello op maart 24, 2025, 21:23:46
Uitvak zit bomvol dus gaan sowieso de 13.000 over als niet al te veel seizoenkaarthouders thuisblijven.

Als de club west nou ook gewoon eens vol knalt...

Ga met de gemeente in gesprek voor een tijdelijke vergunning.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Poetser

Ik vraag mij vooral af wat daar dan straks komt te zitten.. sponsoren die dus nu een heel jaar niet mogen/kunnen komen?

Waarom zouden die dan volgende jaar w?l komen?

Stiens

Citaat van: Galdiano op maart 25, 2025, 08:06:14
Als de club west nou ook gewoon eens vol knalt...

Ga met de gemeente in gesprek voor een tijdelijke vergunning.

Er zijn nog geen genoeg sponsoren om West vol te zetten. Dat moet de komende periode/jaren gaan groeien.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Poetser op maart 25, 2025, 08:53:01
Ik vraag mij vooral af wat daar dan straks komt te zitten.. sponsoren die dus nu een heel jaar niet mogen/kunnen komen?

Waarom zouden die dan volgende jaar w?l komen?

Maar, als dat helemaal vol had gezeten met sponsoren, had je toch eigenlijk alweer een te klein stadion gehad?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021