Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-De Graafschap vrijdag 28 maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 11, 2025, 14:02:30

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Noordtribune uitverkocht
Zuidtribune uitverkocht
En Oosttribune nog10 kaarten beschikbaar.

PePe

Citaat van: Noordcambuur op maart 26, 2025, 14:50:15
Noordtribune uitverkocht
Zuidtribune uitverkocht
En Oosttribune nog10 kaarten beschikbaar.

En de West tribune 3/4 leeg?

Stanley

Citaat van: Noordcambuur op maart 26, 2025, 14:50:15
Noordtribune uitverkocht
Zuidtribune uitverkocht
En Oosttribune nog10 kaarten beschikbaar.
zuid nog 40

papier

Citaat van: PePe op maart 26, 2025, 15:19:49
En de West tribune 3/4 leeg?

3/4e leeg, grijze blokken en blijven zitten

Zuid1991

#79
Citaat van: papier op maart 26, 2025, 16:38:53
3/4e leeg, grijze blokken en blijven zitten
Poeh, anti depressie pil nodig? ;)
Omdenken: er zijn meer dan 13500 lui vrijdag.
Plus dat west afgelopen thuiswedstrijd al wat voller was.
Bovendien, west tribune cambuurplein was ook niet altijd structureel vol.
We mutten groeien (ook sponsoren) nou dat is toch een mooi proces?
En aandie grijze betonblokken doen ze hopelijk nog wat.

Noordcambuur

Citaat van: Stanley op maart 26, 2025, 15:47:21
zuid nog 40
zuid was om 15:00 uitverkocht en nu weer kaarten beschikbaar zeg het maar heel vreemd.

Noordcambuur

Ik zie nu dat er nog 32 kaarten beschikbaar is voor zuid.
En oost 8 kaarten beschikbaar.

Post

Hebben wij nog schorsingen? Balk? Diemers?

PePe

Maak van Noord een staantribune, dan kunnen er nog meer op. (Is nu ook leeg in de hoeken)

michello

#84
Citaat van: Post op maart 26, 2025, 18:18:09
Hebben wij nog schorsingen? Balk? Diemers?

Balk is geschorst toch?


https://www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/tuchtzaken/70340/ajacied-anton-gaaei-moet-twee-wedstrijden-toekijken

Edit: Niet geschorst, pas bij zijn 10e kaart

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op maart 26, 2025, 17:01:22
zuid was om 15:00 uitverkocht en nu weer kaarten beschikbaar zeg het maar heel vreemd.
hest nog een kaart kenne hale van zuid?

Noordcambuur




Arno A

twee oud trainers weer op bezoek . Morgen Dijkhuizen en dinsdag Bosschaart.