Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-De Graafschap vrijdag 28 maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 11, 2025, 14:02:30

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op maart 16, 2025, 12:54:40
Kan wel een mooi uitvakje vol komen tegen de Graafschap  |:)
Ze staan nu 0-1 voor tegen Top Oss.
Die lui boeien me niet, als we zelf maar winnen! Volle focus!

fred

Citaat van: Noordcambuur op maart 16, 2025, 12:54:40
Kan wel een mooi uitvakje vol komen tegen de Graafschap  |:)

Ja wie wil er nu niet naar ons mooie stadion...
675 is de tussenstand

Sakas

Citaat van: fred op maart 19, 2025, 10:18:58
Ja wie wil er nu niet naar ons mooie stadion...
675 is de tussenstand

maximumaantal is 756, raakt misschien voor het eerst uitverkocht!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

fred

Citaat van: Sakas op maart 19, 2025, 10:20:42
maximumaantal is 756, raakt misschien voor het eerst uitverkocht!
Volgens hun 786 omdat er nog 111 te koop waren

Arno A

Wanneer het stadion uitverkocht is, hoeveel mensen kunnen er dan in ons stadion? De meeste toeschouwers waren er tegen Emmen 13554. Dat ene vak op Oost is altijd erg leeg. Kunnen er echt al 15000 mensen in?

fred

Citaat van: Arno A op maart 19, 2025, 10:58:15Kunnen er echt al 15000 mensen in?

max is 14504 als west helemaal open is. hoeveel er in die skyboxen gaan weet ik niet. dat bgdd hok schijnen ook 200 in te kunnen

Arno A

Hartelijk dank! Klopt de volgende rekensom? Er zijn 10769 seizoenkaarthouders. Wanneer het uitvak ( 756 bezoekers) vol zit, zijn er dan ( nog maar) zo'n 500 losse kaarten beschikbaar, of worden  bij de seizoenkaarten ook de vaste klanten van de West tribune gerekend? Wie kan mij helpen aan deze informatie?

fred

Citaat van: Arno A op maart 19, 2025, 13:27:25
Hartelijk dank! Klopt de volgende rekensom? Er zijn 10769 seizoenkaarthouders. Wanneer het uitvak ( 756 bezoekers) vol zit, zijn er dan ( nog maar) zo'n 500 losse kaarten beschikbaar, of worden  bij de seizoenkaarten ook de vaste klanten van de West tribune gerekend? Wie kan mij helpen aan deze informatie?

De sponsoren (west) zitten hier ook bij in ja. Ze houden 1000 vrij op west volgens mij dus hou je kleine 2000 losse kaarten over volgens mij.

Poetser

Ik hef ze even telt.. nog 359 kaarten over voor volgende week. Raakt vast uitverkocht.

Specuveter

Mensen die slecht ter been zijn kunnen binnenkort auto dichtbij parkeren.
Op zich mooi nieuws.
Maar kost je wel 10 EURO per keer!
Ik vind het belachelijk
Dan word je dubbel gestraft toch.

Drumfather SCC

Citaat van: Specuveter op maart 20, 2025, 13:44:15
Mensen die slecht ter been zijn kunnen binnenkort auto dichtbij parkeren.
Op zich mooi nieuws.
Maar kost je wel 10 EURO per keer!
Ik vind het belachelijk
Dan word je dubbel gestraft toch.

''Voor elkaar''  :R
Dan loop ik wel een extra stukkie ondanks ik slecht ter been ben....
Dit x 18, dan komt er nog een halve seizoenkaart bij!
Nee dankje vriendelijk...

Specuveter

Citaat van: Drumfather SCC op maart 20, 2025, 14:35:00
''Voor elkaar''  :R
Dan loop ik wel een extra stukkie ondanks ik slecht ter been ben....
Dit x 18, dan komt er nog een halve seizoenkaart bij!
Nee dankje vriendelijk...
Absurd h?
Ik las het op Cambuur verbind op Instagram

fred

Citaat van: Specuveter op maart 20, 2025, 13:44:15
Mensen die slecht ter been zijn kunnen binnenkort auto dichtbij parkeren.
Op zich mooi nieuws.
Maar kost je wel 10 EURO per keer!
Ik vind het belachelijk
Dan word je dubbel gestraft toch.

Ja dahaaaag ik kan mij niet eens laten afzetten omdat die verkeersregelaars zeer vervelend zijn. Dus waarschijnlijk geen wedstrijden meer voor mij dit seizoen.

Bernardo


sunderland

Waarom gaan jullie niet samen een gesprek aanvragen op zeer korte termijn? Dit kan Ard toch niet laten gebeuren.