Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-De Graafschap vrijdag 28 maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 11, 2025, 14:02:30

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: sunderland op maart 28, 2025, 23:32:32
Mooie pot Heel professioneel van ons kant. Absoluut de terechte winnaar. We waren 70 minuten de betere met prima voetbal en veel intensiteit. Was ons beste wedstrijd met veel beleving.   |:) |:) |:) |:) |:)
Graafschap mooie club met een fantastisch spandoek vlak voor de aftrap. Wat mooi vond ik dat. !

Echt uitstekend. Enig puntje van kritiek: wij creeerden wel erg weinig met onze dominantie

sunderland

Van Mullem 4 grote fouten in eerste helft. Daarnaast uitstekend voetballend. Zo vreemd zo goed en tegelijkertijd zo slecht. Wat moet je ermee

michello

Citaat van: sunderland op maart 28, 2025, 22:07:11
hest de ogen dicht had zeker

Fred het de ogen altijd open. Ottessen speelde een uitstekende wedstrijd.

CambuurArnhem

Een van de mooiste momenten voor mij was Ottesen die (geblesseerd) op weg naar de kleedkamer om het veld heen liep en toen de 3-2 erin ging terug kwam rennen om het feest mee te vieren.

Trainert!

Citaat van: sunderland op maart 28, 2025, 23:54:09
Van Mullem 4 grote fouten in eerste helft. Daarnaast uitstekend voetballend. Zo vreemd zo goed en tegelijkertijd zo slecht. Wat moet je ermee

Niet verlengen dus. Er zijn betere te vinden voor hem.
eerste helft een identieke situatie als zijn eigen goal tegen oss. finaal over de bal heen maaien, kan een keer gebeuren, maar zovaak....veel te druistig

Trainert!

Citaat van: CambuurArnhem op maart 29, 2025, 00:56:19
Een van de mooiste momenten voor mij was Ottesen die (geblesseerd) op weg naar de kleedkamer om het veld heen liep en toen de 3-2 erin ging terug kwam rennen om het feest mee te vieren.


Snap ik niet, doen alsof je zwaar geblesseerd bent bij 2-2, vragen om een wissel, en hierna als herboren het veld inrennen.
heeft het verder prima gedaan.

wiekie1969

#186
Citaat van: sunderland op maart 28, 2025, 23:32:32
Mooie pot Heel professioneel van ons kant. Absoluut de terechte winnaar. We waren 70 minuten de betere met prima voetbal en veel intensiteit. Was ons beste wedstrijd met veel beleving.   |:) |:) |:) |:) |:)


Hoeveel bier hast op? Gelijkspel was volkomen terecht geweest.  Die lui hadden de 0-2 mutte maken met die grote kans. Jansen stond te bibberen op de goal. Van Mullem dramatisch. Enigste die goed speelde was Pauwels samen met Galvez.  Hilterman ondanks zijn goal totaal onzichtbaar. Nartey ook heel slecht. Ottesen stond paar keer aan de verkeerde kant te dekken. Met mazzel 3 punten gepakt.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op maart 28, 2025, 23:54:09
Van Mullem 4 grote fouten in eerste helft. Daarnaast uitstekend voetballend. Zo vreemd zo goed en tegelijkertijd zo slecht. Wat moet je ermee

Contract niet verlengen en dat doen ze.

gobo

Citaat van: wiekie1969 op maart 29, 2025, 06:26:22
Hoeveel bier hast op? Gelijkspel was volkomen terecht geweest.  Die lui hadden de 0-2 mutte maken met die grote kans. Jansen stond te bibberen op de goal. Van Mullem dramatisch. Enigste die goed speelde was Pauwels samen met Galvez.  Hilterman ondanks zijn goal totaal onzichtbaar. Nartey ook heel slecht. Ottesen stond paar keer aan de verkeerde kant te dekken. Met mazzel 3 punten gepakt.
Volstrekte nonsens natuurlijk dit. Wel grappig dat jij er weer alleen naar mindere punten uit weet te halen. Vanochtend naast trainert wakker geworden? 100 procent verdiende overwinning.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

AliBombali

Wat een heerlijke pot en dito sfeer! Mooi met dit soort deels tactische vechtwedstrijden is dat er veel spanning op komt, ondanks de spanning hebben de jongens zich erg goed staande gehouden, net als Noord; complimenten voor beide! En natuurlijk complimenten voor de Graafschap, topsfeer in het uitvak, met als hoogtepunt de doeken! Zou toch mooi zijn als we op Noord ook meer met doeken kunnen doen.

Destroyer

Citaat van: NRG op maart 28, 2025, 23:06:18
Was een vermakelijke pot met een heerlijke sfeer. Een vol uitvak maakt het ook altijd leuker wat mij betreft. De de Graafschap supporters hebben weer goed hun best gedaan. Respect daarvoor. Maar de punten blijven gelukkig in Leeuwarden.

|:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

AL

Prachtige overwinning die ik zeker niet meer zag aankomen gezien het wedstrijdbeeld.
Genoten van de sfeer van de Graafschap. Mooiste uitvak ooit gezien denk ik.
De 2-1 was de mooiste goal van het seizoen(voetballend gezien).
Ik las ergens dat Pauwels niet goed was :_schater :_schater

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 28, 2025, 21:18:07
Je naait je eigen club, en je eigen supporters weer. Bedankt.
Ongeloofelijk. weer :(
Zwart jasje aan, neusje vol, verstand verdwenen en ja dit soort soort behoort echt in een gesloten inrichting.

De Gast

Citaat van: wiekie1969 op maart 29, 2025, 06:26:22
Hoeveel bier hast op? Gelijkspel was volkomen terecht geweest.  Die lui hadden de 0-2 mutte maken met die grote kans. Jansen stond te bibberen op de goal. Van Mullem dramatisch. Enigste die goed speelde was Pauwels samen met Galvez.  Hilterman ondanks zijn goal totaal onzichtbaar. Nartey ook heel slecht. Ottesen stond paar keer aan de verkeerde kant te dekken. Met mazzel 3 punten gepakt.

Vind Pauwels een ongeleid projectiel. Ondanks twee assists waarvan de tweede een gelukje lijkt doet hij vaak maar wat. Voetbalintelligentie lijkt er niet te zijn en lijdt het meeste balverlies van iedereen. Kijk dan eens naar hoe Hilterman afwerkt ondanks dat hij vanaf de zijkanten op midden nooit een bal krijgt. Zo koel en professioneel.

De Gast

Was echt een mooie voetbalavond met alles erop en eraan. Die supporters van Graafschap.. wat een toewijding. Een voorbeeld voor elke club. Niks geen ellende of provoceren maar er een feest van maken voor iedereen. En dan zijn onze supporters op Noord toch een stel kleuters bij elkaar weer met dat bier smijten.