Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-De Graafschap vrijdag 28 maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 11, 2025, 14:02:30

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: Vlampiep op maart 24, 2025, 19:34:29
Nou daar binne we weer mooi klaar met. Dizze omkoal hadden ze al lang een fluit vebot geve mutten.

Het niveau van de scheids wordt nou eenmaal aangepast naar het niveau van de competitie beste Vlampiep.
Dan mutte we maar zo snel mogelijk naar de Champions League.

sunderland

Citaat van: De Gast op maart 25, 2025, 10:19:35
Het niveau van de scheids wordt nou eenmaal aangepast naar het niveau van de competitie beste Vlampiep.
Dan mutte we maar zo snel mogelijk naar de Champions League.
en dan die van tegen Spanje? Dat was ook tenenkrommend

sunderland

Citaat van: Stiens op maart 25, 2025, 09:14:48
Er zijn nog geen genoeg sponsoren om West vol te zetten. Dat moet de komende periode/jaren gaan groeien.
er worden vrijdag ook skyboxen geopend dus brengt weer meer publiek mee. En de geldkraan gaat eindelijk open

Arno A

Komen er vrijdag  meer  toeschouwers dan tegen Emmen ( 13554) ? Daar gaan we toch voor dat nieuwe record!

denistel

Citaat van: Arno A op maart 25, 2025, 11:04:36
Komen er vrijdag  meer  toeschouwers dan tegen Emmen ( 13554) ? Daar gaan we toch voor dat nieuwe record!

13,999 :proost

fred

Gaan 14.500 in met 1000 (?) Leeg op west zal dus max. Rond de 13.500 zijn als ze de laatste kaarten verkopen.

Galdiano

Citaat van: Stiens op maart 25, 2025, 09:14:48
Er zijn nog geen genoeg sponsoren om West vol te zetten. Dat moet de komende periode/jaren gaan groeien.

Gewoon vol knallen met normale supporters. Prima te regelen op buitenste vakken.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

debaas058

Citaat van: Galdiano op maart 25, 2025, 16:04:01
Gewoon vol knallen met normale supporters. Prima te regelen op buitenste vakken.

Regel de vergunning even dan
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Poetser


michello

Benieuwd of ze vanuit DTC nog wat moois in petto hebben. Wat die jongens aan sfeeracties laten zien is echt ongekend mooi.

Zuid1991

Citaat van: Poetser op maart 26, 2025, 08:45:18
Nog 34 kaarten.

Mooi man.

Is toch fantastisch mede supporters! |:)
Iets van 13.500 lui in ons stadion.
Iets waar we jarenlang van hebben ?gedroomd? maar in verleden wisten dat er potentie was om dit aantal te verkrijgen in de toekomst.
Cambuur komt eraan!

Poetser

Citaat van: michello op maart 26, 2025, 09:16:49
Benieuwd of ze vanuit DTC nog wat moois in petto hebben. Wat die jongens aan sfeeracties laten zien is echt ongekend mooi.

Het wordt mij iets teveel van het goede. Komen complete draaiboeken aan te pas.

Noordcambuur

Straks is het stadion om de 2 weken te klein dat we in de ED spelen.

Noordcambuur


Specuveter

Vandaag besloten training in stadion.
Mocht je van plan zijn om bij de training te kijken.